Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Nekem ilyen lett a zöld kártyám:

Alapjárati : 940 1/perc 11% CO

Emelt fordulat: 2980 1/perc 0.04% CO

Lambda 1.0

Ez mennyire számít jónak? :) Ja és a bödön nem volt benn. Nem mertem bent hagyni, ínkább kivettem.

  • Hozzászólások 7,4k
  • Létrehozva
  • Legutolsó válasz

Legtöbb hozzászólás

Legtöbb hozzászólás

Elküldve
Nekem ilyen lett a zöld kártyám:

Alapjárati : 940 1/perc 11% CO

Emelt fordulat: 2980 1/perc 0.04% CO

Lambda 1.0

Ez mennyire számít jónak? :) Ja és a bödön nem volt benn. Nem mertem bent hagyni, ínkább kivettem.

Az az alapjárati érték tuti annyi?

Elküldve
Nekem ilyen lett a zöld kártyám:

Alapjárati : 940 1/perc 11% CO

Emelt fordulat: 2980 1/perc 0.04% CO

Lambda 1.0

Ez mennyire számít jónak? :) Ja és a bödön nem volt benn. Nem mertem bent hagyni, ínkább kivettem.

Az az alapjárati érték tuti annyi?

Erre nekem is felnyílt a csipám!!! :)

Az a 11% nem csak kicsit lenne sok(k) !!!! :D

Elküldve
Erre nekem is felnyílt a csipám!!! :)

Az a 11% nem csak kicsit lenne sok(k) !!!! :D

336354.jpg

Nem értek hozzá, nem tudom melyik érték mit jelent. De ahol először mérték rongyal tömködték be a kipufot alapjáraton a szonda mellett, hogy tudjanak mérni. :)

Elküldve

Sziasztok!

Goldolkodom egy etanol átalakító beszerelésén.

Két kérdésem van mindössze:

1. Az X12XE motor ami nekem (Corsa B 1.2 16V) van az központi vagy hengerenkénti befecskendezéses?

2. A beszerelést meg tudom oldani, de a finombeállítás hogyan történik, kell hozzá valami spec műszer, vagy csak a lambda szondán kell egy bizonyos feszt. beállíani?

Elküldve
Sziasztok!

Goldolkodom egy etanol átalakító beszerelésén.

Két kérdésem van mindössze:

1. Az X12XE motor ami nekem (Corsa B 1.2 16V) van az központi vagy hengerenkénti befecskendezéses?

2. A beszerelést meg tudom oldani, de a finombeállítás hogyan történik, kell hozzá valami spec műszer, vagy csak a lambda szondán kell egy bizonyos feszt. beállíani?

1. Hengerenkénti...

2. Attól függ h milyen átalakítót szerelsz be...

Elküldve

Gábor!

A hőjeladó a helyén, beállítva. Nagyon szépen működik!

Ma reggel 9,5 fokon negyedszerre indult be. Nagyon szegényes lehet a keverék mert csak egy henger, és kis noszogatás után a többi.

LAM=172,40

LAMOFFS=0,99

LAMTYPE=1

LAMMUL=92

LAMWIN=88,82

TARGETLAM=0,0

MODE=2

ECO=0

SPORT=1

COLD=18

INJPARAM=20,26,12,30

INJAUTO=2,800

ICTPARAM=536,360

TPSPOINT=20,60

FALLTIME=3

CAPMAX=95

IDLE=27

RPMDIV=1200

TRIM=3,1,1500

FIRST=1,6,35

Min kellene reszelni hogy jobban induljon hidegen.

Melegen, 40 fok felett negyed fordulatra indul.

Elküldve
1. Hengerenkénti...

2. Attól függ h milyen átalakítót szerelsz be...

Köszi.

A tudnál ajánlani tipusokat ill. weboldal linkeket?

(Én a powertuning.hu-n nézegettem.)

Elküldve
Köszi.

A tudnál ajánlani tipusokat ill. weboldal linkeket?

(Én a powertuning.hu-n nézegettem.)

Na azokat kb felejtsd el. Olyanok mint a HunFlex.

www.e85power.hu

www.e85tuning.hu

meg vaterán rá tudsz keresni a FlexPro átalakítóra. De az nagyon buta, a fenti kettő közül valamelyik. :)

Elküldve

Sziasztok!

Egy kis CO mérés közepette nyomásbeállítás és ezeket az értékeket kaptam!

C18NZ E85 tisztán!

1Bar nyomás értékei (a gyári 0.76/0.8 között)

Fordulat

1/min / CO% / CH / CO2/ O2 / Lambda

870 / 0.04 / 44 / 14.8 / 0.13/ 1

2010 / 0.09 / 24 / 14.8 / 0.07 / 1

3480 / 0.05 / 26 / 14.9 / 0.14 / 1

2470 / 0.04 / 34 / 14.9 / 0.17 / 1

Gyári benzines max CO érték 0.4!

Verda tökéletesen üzemel etanollal városi 20% országúti 15% túlfogyasztással.

Elküldve
Na azokat kb felejtsd el. Olyanok mint a HunFlex.

www.e85power.hu

www.e85tuning.hu

meg vaterán rá tudsz keresni a FlexPro átalakítóra. De az nagyon buta, a fenti kettő közül valamelyik. :)

Koszi, es a ket fenti kozul inkabb melyiket javasolnad, mert arban kb. egyforma, de pl az egyiknel latok ECO funkciot, de a masiknal nem.

Elküldve
Koszi, es a ket fenti kozul inkabb melyiket javasolnad, mert arban kb. egyforma, de pl az egyiknel latok ECO funkciot, de a masiknal nem.

Mivel én is az E85PowerKit-et használom, csak arról tudok nyilatkozni, maximálisan elégedett vagyok vele, így azt javasolnám, hogy abba ruházz be. Viszont állítólag a másik sem rossz. :)

Elküldve
Koszi, es a ket fenti kozul inkabb melyiket javasolnad, mert arban kb. egyforma, de pl az egyiknel latok ECO funkciot, de a masiknal nem.

Mindenképp az E85Power Kittet...

Énvalamikor réggebben haználtam HunFlexet is. Azzal kevesebbet evett, de nem is volt valami jó a menettulajdonsága a kocsinak. Ráadásul a hidegindítással is bajaim voltak.

Az E85Power Kittel igaz h magasabbak a túlfogyasztásaim(vegyes használatban 10 lityi körül, hosszú országúton lemegy 9 alá) de sokkal dinamikusabb a kocsi. Ha megnyomom a gázpedált akkor megy mint a szpídesegér! :)

Az E85tuning-os cuccal nincs tapasztalatom...

Elküldve
Mióta frissítettél és állítottál rajta picit torpan néha hidegen és melegen is 1-ből induláskor...

Holnap csinálok logot.

Küldd a logot, megnézzük :) Legyen benne a CGETPARAM is.

http://kep.psharing.com/336354.jpg

Nem értek hozzá, nem tudom melyik érték mit jelent. De ahol először mérték rongyal tömködték be a kipufot alapjáraton a szonda mellett, hogy tudjanak mérni. :)

Legközelebb másik helyre vigyed. Ezt a lapot kézzel írhatták meg, teljesen rossz adatokkal.

A hőjeladó a helyén, beállítva. Nagyon szépen működik!

Ma reggel 9,5 fokon negyedszerre indult be. Nagyon szegényes lehet a keverék mert csak egy henger, és kis noszogatás után a többi.

Min kellene reszelni hogy jobban induljon hidegen.

Melegen, 40 fok felett negyed fordulatra indul.

Az ICTPARAMnál a hideg oldali paraméter elég alacsonynak tűnik. Volt ellenőrizve, hogy teljesen kihűlt motornál tuti a környezeti

hőmérsékletet adja CGETICT gyújtáson?

Indításnál lényeges hogy gyújtás ráadás után várj kb 6mp-et, és elsőre hosszan indíts (akár 8-10mp is!).

Akkud tökéletes állapotú?

Elküldve
Legközelebb másik helyre vigyed. Ezt a lapot kézzel írhatták meg, teljesen rossz adatokkal.

A műszakival együtt csinálták, csak kiváncsi vagyok mennyire jók, vagy rosszak az értékek.

Elküldve

Régebben olvastam, hogy az átalakító kifogástalan működéséhez kifogástalan lambda-szonda, ill légtömegmérő szükséges... Ki lehet mérni ezeket? Ingadozik az alapjárat... G Astra x20xev

Elküldve
Régebben olvastam, hogy az átalakító kifogástalan működéséhez kifogástalan lambda-szonda, ill légtömegmérő szükséges... Ki lehet mérni ezeket? Ingadozik az alapjárat... G Astra x20xev

A lambda szondád biztos ki lehet arra emékszem, hogy egyszer valaki beírogatta az adatkat, légtömegmérőm meg nincs is, minek az? :)

Elküldve
A lambda szondád biztos ki lehet arra emékszem, hogy egyszer valaki beírogatta az adatkat, légtömegmérőm meg nincs is, minek az? :)

Nekem sem kellene, de muszáj...

Légtömegmérő fesz alacsony hibakód... Cserélnem kell a légtömegmérőt?

Elküldve
Nekem sem kellene, de muszáj...

Légtömegmérő fesz alacsony hibakód... Cserélnem kell a légtömegmérőt?

Vagy nézd meg a csatiját. Amúgy úgy tudom, hogy ha van légtömegmérő, akkor nincs lambda szonda és fordítva. :) Vagy csak félreértettem a feljebb lévő sorodat és így értetted valójában. :)

Elküldve
Az ICTPARAMnál a hideg oldali paraméter elég alacsonynak tűnik. Volt ellenőrizve, hogy teljesen kihűlt motornál tuti a környezeti

hőmérsékletet adja CGETICT gyújtáson?

Indításnál lényeges hogy gyújtás ráadás után várj kb 6mp-et, és elsőre hosszan indíts (akár 8-10mp is!).

Akkud tökéletes állapotú?

ICT a környezeti hőmérsékletet mutatja kihűlt motornál. Miután beindítom leurgik nullára. (felteszem nyugalmi állapotban 12,6 V, járó motornál már töltésen 13,8)

Akku teljesen új.

Télen volt nagyon hidegben, hogy az AGR szerelepem nem zárt vissza tökéletesen. Bár most nem hiszem hogy ez lenne a hiba.

Elküldve

akko nekem tényleg luxus a verda :D Mindkettő van :D

Kéne is hogy legyen... asszem elválaszhatatlanul mindkettő :)

Vagy nézd meg a csatiját. Amúgy úgy tudom, hogy ha van légtömegmérő, akkor nincs lambda szonda és fordítva. :) Vagy csak félreértettem a feljebb lévő sorodat és így értetted valójában. :D
Elküldve
akko nekem tényleg luxus a verda :D Mindkettő van :D

Kéne is hogy legyen... asszem elválaszhatatlanul mindkettő :)

Kicsit tévedésben éltek,de majd jön Gabi és megmondja a frankót,én lusta vagyok leírni most.

Csak egy kérdés akkor: A MAP vajon mi? :)

Elküldve
Kicsit tévedésben éltek,de majd jön Gabi és megmondja a frankót,én lusta vagyok leírni most.

Csak egy kérdés akkor: A MAP vajon mi? :)

MAP szívócsonk nyomásmérő. GM gyáriszáma: 90 413 :)

Elküldve

Nem föltétlenül.... lehet zárlatos a csatija is.... akkor alacsony a fesz...... legjobb lenne valakiéből átcserélni egy próba erejéig..... vagy a bontóban ugyanezt eljátszani..... szerintem




×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.