J0hnny Elküldve Április5, 2010 Megoszt Elküldve Április5, 2010 Moderátor vagy, ha nem ide illik ide vedd ki. Nem én nem tudok túllépni azon, hogy betankolta a srác felesbe és nem lett jó... Kérésed parancs,de még mindig te rágódsz ezen!Okos enged... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sleepy Elküldve Április6, 2010 Megoszt Elküldve Április6, 2010 Gábor! Sikerült a verdából egy sárga lámpás motorkontrollt kisajtolni. Megjegyezném még mindig nem jutottam el a másik hőjeladó beépítéséhez, reggel 10 perccel előbb kelek, hogy beindítsam a verdát. A sárga lámpa meg inkább az ECO mint a hőfok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve Április6, 2010 Megoszt Elküldve Április6, 2010 Nah van már 320km-es etanolos km :) Egyetlen negatívum van csak a sokkal több és nyomósabb pozitívum mellett, az pedig hidegen nehezen indulás... Ez nem panasz, csak helyzetjelentés. Valamit valamiért ugye :) Ahogy nézem a fogyit (mutató szerint) nem lesz rossz :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Április6, 2010 Megoszt Elküldve Április6, 2010 Sikerült a verdából egy sárga lámpás motorkontrollt kisajtolni. Megjegyezném még mindig nem jutottam el a másik hőjeladó beépítéséhez, reggel 10 perccel előbb kelek, hogy beindítsam a verdát. A sárga lámpa meg inkább az ECO mint a hőfok. Azt a hőjeladó beépítést jó lenne minél előbb megejteni :) Addig is: gázpedál benyom, gyújtás ráad, vár 6-7mp-et, indít hosszan. COLD 18-on legyen, FIRST meg mondjuk próbából 1,06,35. A sárga lámpát előhozhatta a hőmérséklet jel csalása is, de próbáld ki ezeket: CSETECO=0 CSETINJPARAM=20,26,12,30 Ha a lámpa elhallgat pár 10km után, és a fogyasztás is kicsit jobb lesz, akkor ez lesz a megoldás. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sleepy Elküldve Április6, 2010 Megoszt Elküldve Április6, 2010 Azt a hőjeladó beépítést jó lenne minél előbb megejteni :) Addig is: gázpedál benyom, gyújtás ráad, vár 6-7mp-et, indít hosszan. COLD 18-on legyen, FIRST meg mondjuk próbából 1,06,35. A sárga lámpát előhozhatta a hőmérséklet jel csalása is, de próbáld ki ezeket: CSETECO=0 CSETINJPARAM=20,26,12,30 Ha a lámpa elhallgat pár 10km után, és a fogyasztás is kicsit jobb lesz, akkor ez lesz a megoldás. Eddig ez volt: SW VERSION: E85CKv104-100310 LAM=172,40 LAMOFFS=0,99 LAMTYPE=1 LAMMUL=92 LAMWIN=88,82 TARGETLAM=0,0 MODE=1 ECO=1 SPORT=1 COLD=18 INJPARAM=18,24,8,26 INJAUTO=2,800 ICTPARAM=344,115 TPSPOINT=20,60 FALLTIME=3 CAPMAX=95 IDLE=27 RPMDIV=1200 TRIM=3,1,1500 FIRST=1,6,35 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bajkusz Elküldve Április6, 2010 Megoszt Elküldve Április6, 2010 INJPARAM=18,24,8,26 FIRST=1,6,35 Pont hasonló problémával küzdök mint Te egy Z14XEP-vel! :) Ezt már akartam kérdezni... a Kezelési könyvben mindenütt azt olvasom, hogy a paramétereknek két karaktereseknek kell lenni és itt pl a 8 és a 6 előtt sincs nulla. Ez nem gond? Nem így kéne kinéznie: INJPARAM=18,24,08,26 FIRST=1,06,35 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sleepy Elküldve Április6, 2010 Megoszt Elküldve Április6, 2010 Pont hasonló problémával küzdök mint Te egy Z14XEP-vel! :) Ezt már akartam kérdezni... a Kezelési könyvben mindenütt azt olvasom, hogy a paramétereknek két karaktereseknek kell lenni és itt pl a 8 és a 6 előtt sincs nulla. Ez nem gond? Nem így kéne kinéznie: INJPARAM=18,24,08,26 FIRST=1,06,35 De igen úgy kell bevinni... Nálam tisztázva van a hidegindítási probléma, egy plusz hőjeladó elméletíleg gyógyír lesz a bajára. ...a szegényes keverék meg csak most jelentkezett eddig semmi baj nem volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Április6, 2010 Megoszt Elküldve Április6, 2010 Ezt már akartam kérdezni... a Kezelési könyvben mindenütt azt olvasom, hogy a paramétereknek két karaktereseknek kell lenni és itt pl a 8 és a 6 előtt sincs nulla. Ez nem gond? Nem így kéne kinéznie: INJPARAM=18,24,08,26 FIRST=1,06,35 A parancs bevitelnél az előírt karakterszám kell mindenképpen, kiírásnál elmaradnak az előnullák. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bajkusz Elküldve Április7, 2010 Megoszt Elküldve Április7, 2010 A parancs bevitelnél az előírt karakterszám kell mindenképpen, kiírásnál elmaradnak az előnullák. Átállítottam az instrukciók alapján (CSETECO=0) és valóban 100 km után elaludt a CE és a benzinszintjező alapján a fogyasztás is normalizálódni látszik. Kíváncsi vagyok, hogy ismét 100% etanollal hogy fog viselkedni majd. Sleepy nálad mi a helyzet? Ja és hogy ne maradjatok buta kérdés nélkül: ilyenkor is ki kell olvastatni az ECU-ból a hibakódot, hogy megszűnt a hibajelzés? Vagy az nem "logolja"? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sleepy Elküldve Április7, 2010 Megoszt Elküldve Április7, 2010 Átállítottam az instrukciók alapján (CSETECO=0) és valóban 100 km után elaludt a CE és a benzinszintjező alapján a fogyasztás is normalizálódni látszik. Kíváncsi vagyok, hogy ismét 100% etanollal hogy fog viselkedni majd. Sleepy nálad mi a helyzet? Ja és hogy ne maradjatok buta kérdés nélkül: ilyenkor is ki kell olvastatni az ECU-ból a hibakódot, hogy megszűnt a hibajelzés? Vagy az nem "logolja"? Logolja Ma kerül bele a hőjeladó, aztán majd meglátjuk:)) Link to comment Megosztás: More sharing options...
NorbyAstraG Elküldve Április7, 2010 Megoszt Elküldve Április7, 2010 No és mit mutat a fűtött lambda? :) Érdekes ez a folytószelep potis dolog. Az átalakító biztos nem emel rajta feszültséget. Táp felé több száz kohm, test felé kb 120 kohm az ellenállás a TPS bemeneten. Van még újabb is, ami COM10-ig tudja, meg makrókat is lehet rajta definiálni. Majd lecserélem már én is a letöltés menüben erre nemsokára :) Ezt a Terminal progit mivel tudom használni,op-com esetleg? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Udi Elküldve Április7, 2010 Megoszt Elküldve Április7, 2010 Ma volt egy kis időm beraktam a fűtött lambdaszondát, kicseréltem a gázpotit, hőfokjeladót is. Természetesen csináltam egy logot is róla, igaz a lambda paraméterekhez nem nyúltam: http://data.hu/get/2423232/C14SE_heated_lambda_2.log.html Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Április8, 2010 Megoszt Elküldve Április8, 2010 Ezt a Terminal progit mivel tudom használni,op-com esetleg? Sima mezei PC, notebook, laptop :) Ma volt egy kis időm beraktam a fűtött lambdaszondát, kicseréltem a gázpotit, hőfokjeladót is. Természetesen csináltam egy logot is róla, igaz a lambda paraméterekhez nem nyúltam Na, ezek elég jó értékek. Bár a szabályzás csigalassú, de legalább jó értékeket tart. :) A lambda beállítások nagyjából jók is erre, még ezt kéne: CSETLAMOFFS=00,99 CSETLAMTYPE=1 CSETINJPARAM=16,24,12,26 CSETTRIM=3,1,1500 beállíthatod az eco és sport módot is: CSETSPORT=1 CSETECO=1 CSETTPSPOINT=25,80 És a nagyobb hűtő miatt kicsit feljebb lehet csalni a vízhő melegoldalát: CSETICTPARAM=590,165 Aztán majd logolj még, hogy így milyen lett :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
NorbyAstraG Elküldve Április8, 2010 Megoszt Elküldve Április8, 2010 Sima mezei PC, notebook, laptop :) Értem én,de valami kábel csak kell hozzá nem?Vagy ez nem olyan progi,amit telepítek,majd kábelen keresztül kommunikál az autóval? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Április8, 2010 Megoszt Elküldve Április8, 2010 Értem én,de valami kábel csak kell hozzá nem?Vagy ez nem olyan progi,amit telepítek,majd kábelen keresztül kommunikál az autóval? Itt az E85power átalakítóról van szó, ennek a programja a terminal.exe :) Azon meg ott az USB kábel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Udi Elküldve Április8, 2010 Megoszt Elküldve Április8, 2010 Beállítottam, engedélyeztem az eco és a sport módot is. :) http://data.hu/get/2425405/C14SE_heated_lambda_3.log.html Link to comment Megosztás: More sharing options...
NorbyAstraG Elküldve Április8, 2010 Megoszt Elküldve Április8, 2010 Itt az E85power átalakítóról van szó, ennek a programja a terminal.exe :) Azon meg ott az USB kábel. Na így már világos.Köszönöm a felvilágosítást. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Április9, 2010 Megoszt Elküldve Április9, 2010 Beállítottam, engedélyeztem az eco és a sport módot is. :) http://data.hu/get/2425405/C14SE_heated_lambda_3.log.html Küldd légyszi ezeket a logokat mailban, mert a data.hu állandóan döglődik, most le sem tudom egyáltalán tölteni. Meg írd meg légyszi, érzésre van-e valami még, hogy megy, stb :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Április9, 2010 Megoszt Elküldve Április9, 2010 Zsoltee! Holnap mikor és hogyan jössz Tökölre? Én Egomból jövök reggel, fél9 körül indulok :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
1.6 16v Elküldve Április9, 2010 Megoszt Elküldve Április9, 2010 Hali. Gödöllön, 228-ról, 246-ra emelték az e-85-öt. Kezdödik a lehúzás, a dolgozó lány annyukat.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Április9, 2010 Megoszt Elküldve Április9, 2010 Ma voltam CO ellenőrző mérésen, gondoltam kipróbálom hogy mit mutat a műszer katalizátor nélkül, 100% E85el. Sajnos ha éles lett volna a mérés, az autóm meg bukott volna. Alapjáraton az értékek kb a fele a gyári adatnak, viszont emelt fordulaton sajnos a duplája volt a megengedettnek. Bár a sport és az ECO mód nem volt kikapcsolva, de érzésem szerint ez nem változtatott volna a dolgon. Mivel scannerem nincs, lefényképeztem a lapot, egész olvasható. Viszont az furcsa volt hogy az alapjáratom 860 és 1020 között folyamatosan ingázott, azért is tartott hosszú ideig a mérés, mert mindig kiugrott a megfelelő fordulatszámból a kocsi és újrakezdte a 30mp-t. :) Alapjárat ingadozást be tudom az alapjárati motoromnak. Szét kéne szednem megtakarítani. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
conquistador Elküldve Április9, 2010 Megoszt Elküldve Április9, 2010 Szia Gabi! A kütyünek mennyire igény az Xp-s felület? Millenium alatt is elfutna, vagy az a lényeg, hogy a terminál felmenjen a gépre? Bocs a hüle kérdésért, csak már sokszor azt sem tudom, hogy a fiuknak milyük van, a lányokét még tudom azért :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex75 Elküldve Április9, 2010 Megoszt Elküldve Április9, 2010 Az átalakító használatával fals értéket fog mutatni a gyári fogyasztásmérő? Mennyi az átalakító ára? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Április9, 2010 Megoszt Elküldve Április9, 2010 Ma voltam CO ellenőrző mérésen, gondoltam kipróbálom hogy mit mutat a műszer katalizátor nélkül, 100% E85el. eco mód miatt ment el ennyire a lambda, az tuti. azt kéne kikapcsolni, és úgy mérni egyet. amúgy CO annyira nem függ tőle, az inkább olyan miatt lehet magas, hogy rosszabb gyújtókábel, vagy gyertya. Esetleg nagy kartergáz, vagy valamelyik injektorod rendetlenkedik (pisil vagy melléksugara van). A kütyünek mennyire igény az Xp-s felület? Millenium alatt is elfutna, vagy az a lényeg, hogy a terminál felmenjen a gépre? Bocs a hüle kérdésért, csak már sokszor azt sem tudom, hogy a fiuknak milyük van, a lányokét még tudom azért :) Szerintem megy az millenium alatt is, bár még sosem volt próbálva ilyen letűnt oprendszerrel :) Az átalakító használatával fals értéket fog mutatni a gyári fogyasztásmérő? Mennyi az átalakító ára? Igen, kevesebbet. 4 hengeres E85power 42.500.- Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Április9, 2010 Megoszt Elküldve Április9, 2010 Gabi! Mióta frissítettél és állítottál rajta picit torpan néha hidegen és melegen is 1-ből induláskor... Holnap csinálok logot. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts