Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Szia Gabi!

Ma nem bénáztam és íme az eredmények:

Kb 8 fok lehetett a léghőmérséklet. Az autó 12 órát állt, tehát kihült rendesen.

A CGETICT értéke: ICT=100C

Ez azt hiszem nem OK :)

A CGETPARAM pedig ezt listázta:

SW VERSION: E85CKv104-100310

LAM=180,40

LAMOFFS=0,99

LAMTYPE=1

LAMMUL=92

LAMWIN=88,84

TARGETLAM=0,0

MODE=1

ECO=1

SPORT=1

COLD=12

INJPARAM=16,24,12,26

INJAUTO=2,800

ICTPARAM=65525,49

TPSPOINT=30,90

FALLTIME=3

CAPMAX=95

IDLE=30

RPMDIV=1200

TRIM=3,1,1500

FIRST=1,10,12

Csináltam egy rövidke logot is (Budapest - Tatabánya ;) ) azt esetleg mail-ben átküldeném, ha érdekes lehet.

Mit állítsak szerinted, hogy jobban induljak reggel? Meg úgy egyáltalán?

Az az ICTPARAM 65525 azt hiszem kilóg a 0-999 range-ből :D

Az még hozzá tartozik, hogy Daniék küzdöttek a hőmérséklet jeladóra kötéssel, de 50% eséllyel jó kanócra kötöttek... vagy mégsem?

Köszönöm szépen a segítséged!

  • Hozzászólások 7,4k
  • Létrehozva
  • Legutolsó válasz

Legtöbb hozzászólás

Legtöbb hozzászólás

Elküldve
1700 Forint métere a benzincsőnek, ha nekem 21-éves kocsim lenne, lehet alapból cserélném még etanol nélkül is. :D Aztán majd megjeleneik az újságban öles betűkkel a hír, etanolos kocsi kiégett. :)

E85 power átalakítóval szerelt! Ezt még azért hozzá tenném a cikkhez ;)

Elküldve
E85 power átalakítóval szerelt! Ezt még azért hozzá tenném a cikkhez ;)

Az tökmindegy, az etanol nem gyó, mert nem a kocsiba való, megeszi a benzincsövet, kinyírja a motort, nem gyó, mert....mert nem. Most meg ráadásul kigyulladt tőle egy autó. ;) De azért hetente 4-en kérdezik meg, most hogyan van, meg hogyan megy a kocsi, de nem kell, mert a szerelő azt mondta, de mégis kell, mert olcsó. :) Mostanában azt mondom, hogy az enyém spéci járgány, 200-ezer volt az átszerelés, így legalább békén hagynak. :P Érdekesek az emberek, ha azt mondod, tankolsz bele felese, és gó, akkor gyanakodnak, hogy mi lesz a mocival, de ha azt mondod, hogy százezrekbe került az átépítés, ja akkor tök jó lenne, csak nincs rá pénze. :D

Elküldve
Érdekesek az emberek, ha azt mondod, tankolsz bele felese, és gó, akkor gyanakodnak, hogy mi lesz a mocival, de ha azt mondod, hogy százezrekbe került az átépítés, ja akkor tök jó lenne, csak nincs rá pénze. :)

Ha már nagyon drága volt akkor biztosan jó is. Ez jó ötlet :D

Elküldve
Az tökmindegy, az etanol nem gyó, mert nem a kocsiba való, megeszi a benzincsövet, kinyírja a motort, nem gyó, mert....mert nem. Most meg ráadásul kigyulladt tőle egy autó. :lol: De azért hetente 4-en kérdezik meg, most hogyan van, meg hogyan megy a kocsi, de nem kell, mert a szerelő azt mondta, de mégis kell, mert olcsó. :) Mostanában azt mondom, hogy az enyém spéci járgány, 200-ezer volt az átszerelés, így legalább békén hagynak. :lol: Érdekesek az emberek, ha azt mondod, tankolsz bele felese, és gó, akkor gyanakodnak, hogy mi lesz a mocival, de ha azt mondod, hogy százezrekbe került az átépítés, ja akkor tök jó lenne, csak nincs rá pénze. :D

;) Dr. Zotya a pszichológus ;)

Egyébként tényleg így működik a nagy átlag, ilyen világban élünk sajna ;)

Nah ha lesz nekik etanol akkor ma már remélem sikerül tankolnom. A múltkori tervezetnél egy csöpp sem volt a Lukoilon :P Nah de majd most ;)

Elküldve
Ha már nagyon drága volt akkor biztosan jó is. Ez jó ötlet ;)

;) Dr. Zotya a pszichológus ;)

Egyébként tényleg így működik a nagy átlag, ilyen világban élünk sajna :P

De most komolyan, én szívesen ajánlom bárkinek , de amikor már 5X-jönnek vissza, hogy mondjam el hogy működik ( mégis mit, hogyan kell tankolni a kúton???) de mindíg hozzáteszik, hogy a szerelője szerint ki fogja nyírni a motort...nem tudom mit vár tőlem, garancialevelet, hogy semmi baja nem lesz a kocsinak 10 évig? :) Elmondom, hogy én egy éve használom gond nélkül, van aki meg még régebb óta. Meg azt is elmondom, hogy csak saját felelősségre, na ezzel feldobom a labdát, mert félnek az új dolgoktól, meg hallottak ezt-azt. Mondom akkor ne csináld, járjál tovább 330-as benzinnel. :lol: Ja-ja de mégis jóvóna etanollal, de nem tudja mit csináljon.... :D ;)

Elküldve

Nah végre én is beléptem az "E85 klubba" :)

Volt nekik (Avia Gvadányi) és bele is nyomtam a majdnem üres tankba 32 litykó 95-öst (idáig szigorúan 98-ast tankoltam) és 28,54 litykó etanolt.

Már most tetszik :D hazafelé kiszámoltam, hogy már most spóroltam 3000Ft-ot egy tankon ;)

Elküldve
Nah végre én is beléptem az "E85 klubba" :D

Volt nekik (Avia Gvadányi) és bele is nyomtam a majdnem üres tankba 32 litykó 95-öst (idáig szigorúan 98-ast tankoltam) és 28,54 litykó etanolt.

Már most tetszik ;) hazafelé kiszámoltam, hogy már most spóroltam 3000Ft-ot egy tankon ;)

Abból meg majd futja az új üza szűrőre :)

Elküldve

Benn az új lambda szonda, kíváncsi vagyok mennyivel kezeli korrektebben az etanolt. A régi elég kokszos volt, és amióta betettem, kellemesebben megy az autó érzésre.

Elküldve
Abból meg majd futja az új üza szűrőre :)

:D Az már megvan ;)

Már bespájzoltam egyet a múltkori "majdnem tankolás" előtt ;)

Elküldve
ICTPARAM=65525,49

Az az ICTPARAM 65525 azt hiszem kilóg a 0-999 range-ből :D

Az még hozzá tartozik, hogy Daniék küzdöttek a hőmérséklet jeladóra kötéssel, de 50% eséllyel jó kanócra kötöttek... vagy mégsem?

Köszönöm szépen a segítséged!

Nemtom hogy sikerült ezt összehozni :)

Hívj fel amikor legközelebb hideg motornál rajta leszel notival az átalakítón, és pillanat alatt beállítjuk ;)

Számom priviben kapod ;)

Elküldve
Kecskemét Agip 224,9

Sárvár Avia 229.

Közben úgy néz ki az elektronika beállt, meg kapott egy új akksit. Kicsit nyomni kell kuplungozásnál/hidegen. Érdekes, hogy nem rángat már, de ez a 55 Ah/ 420 A indítóáramnak köszönhető.

Elküldve

Amióta E85 van benne parkolóban sincs nehéz dolgom hol hagytam a verdát. Távidítással beindítom, és csak megyek a cefre szag irányba. :D

Amit még észrevettem, hogy ha kistávokat teszek meg akkor igen csak 30% felé megyek bőven. Most mértem fogyit 10,9 jött ki. :)

Elküldve
H.sámson, Avia kút, 240 a cefre.

Hová emelik? És mikor lesz végre Debiben is E85 kút?

Azért kicsit aránytalan a dolog, b.szák meg...

a benzit 3 forinttal emelik, az etanolt meg nyolccal... :)

Elküldve
Azért kicsit aránytalan a dolog, b.szák meg...

a benzit 3 forinttal emelik, az etanolt meg nyolccal... :)

Sajna ez magyarország, itt mindenre rátesznek adót ha 1-nél többet el lehet adni belőle a "népnek" :D

Elküldve
Sajna ez magyarország, itt mindenre rátesznek adót ha 1-nél többet el lehet adni belőle a "népnek" :)

Inkább az van, amit az egyik kolléga említett valahol előbb, h próbálják a 90 HUF-os különbséget tartani...pedig nem lenne muszáj...

Elküldve
Amióta E85 van benne parkolóban sincs nehéz dolgom hol hagytam a verdát. Távidítással beindítom, és csak megyek a cefre szag irányba. :D

Amit még észrevettem, hogy ha kistávokat teszek meg akkor igen csak 30% felé megyek bőven. Most mértem fogyit 10,9 jött ki. :)

benzinből meg enne (sztem) 8-8,5-et...ami azt jelenti h 100 km benzinnel 2640-2805 HUF, etanolból 2500...szal még mindig olcsóbb... ;) ;)

Elküldve
Amióta E85 van benne parkolóban sincs nehéz dolgom hol hagytam a verdát. Távidítással beindítom, és csak megyek a cefre szag irányba. :D

Amit még észrevettem, hogy ha kistávokat teszek meg akkor igen csak 30% felé megyek bőven. Most mértem fogyit 10,9 jött ki. :)

Úgy számolj, hogy amíg nem melegszik a motor üzemire, addig 30% körüli túlfogyasztás van átlagban.

Tehát nem mindegy milyen távokra használod, ha rövidekre, az megdobja a túlfogyasztást is.

Elküldve

Györben 238, tegnap tankoltam rá 10 liter szeszt, meg 5 liter benyát. Kezd fellendülni a dolog, előttem, és utánnam is felesben tankoltak, egy bömöst, meg egy nemtommit. Multkor még azt mondta az ürge, nem sokan keresik. A szomszéd faluban már 240. :) Mult héten még mind a két helyen 232-volt.




×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.