Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

E85 a gyakorlatban


mélykék76

Recommended Posts

  • Hozzászólások 7,4k
  • Létrehozva
  • Legutolsó válasz

Legtöbb hozzászólás

Legtöbb hozzászólás

Persze :D

Remélem majd az E85 standnál is dekkolsz kicsit, had csodálják az etanolos erőgépet a kíváncsiskodók ;)

Nekem a Vekiben most 50% E85 van (átalakító nélkül), múlt héten Lacházán 16.1-et tudtam menni.

Az Astrával biztos jobbat lehetne, ha gondoljátok demonstrálhatjuk, hogy mennyivel jobb az átalakítóval szerelt autó :)

Link to comment
Megosztás:

Nekem a Vekiben most 50% E85 van (átalakító nélkül), múlt héten Lacházán 16.1-et tudtam menni.

Az Astrával biztos jobbat lehetne, ha gondoljátok demonstrálhatjuk, hogy mennyivel jobb az átalakítóval szerelt autó :D

Hát ha olyanokat gyorsulok mint múlthéten, akkor inkább azt kihagyom. ;)

A 16.3as legjobb időmön viszont majd javítanom kéne. :)

Link to comment
Megosztás:

Persze :)

Remélem majd az E85 standnál is dekkolsz kicsit, had csodálják az etanolos erőgépet a kíváncsiskodók :D

Igen, E85 standnál is leszek, meg ha esetleg szükség van rá mondtam hogy akár ki is állíthatod a kocsit hogy E85PowerKit-el üzemel. Minden megoldható.

Már csak egy feltünő matricázás kéne rá. Amit küldtél felragasztottam a tankajtóra, de nem igazán látványos. ;)

Link to comment
Megosztás:

Gabi, azon gondolkoztam még, hogy ez a Sport mód nagyon frankó, mi lenne ha a FlexPro átalakítóhoz hasonlóan integrálnál még az átalakítódba rajtprogramot is. Bár nem tudom hogy megvalósítható-e egyátalán, vagy hogy abban a FlexProban működik-e normálisan, viszont ha igen, szerintem ez is vonzóbbá tehetné a terméket. :D

Erről mi a véleményed? :)

Link to comment
Megosztás:

Gabi, azon gondolkoztam még, hogy ez a Sport mód nagyon frankó, mi lenne ha a FlexPro átalakítóhoz hasonlóan integrálnál még az átalakítódba rajtprogramot is. Bár nem tudom hogy megvalósítható-e egyátalán, vagy hogy abban a FlexProban működik-e normálisan, viszont ha igen, szerintem ez is vonzóbbá tehetné a terméket. :D

Erről mi a véleményed? :)

Nem igazán látom értelmét, szerintem több hátránya lenne a hétköznapokban, mint előnye a reklám szempontjából ;)

De majd még vizsgálom a kérdéskört, ígérem ;)

Ez mikor is lesz?

Ápr 10. Látom nem nézed a honlapot túl sűrűn :P

Link to comment
Megosztás:

Nem igazán látom értelmét, szerintem több hátránya lenne a hétköznapokban, mint előnye a reklám szempontjából :)

De majd még vizsgálom a kérdéskört, ígérem :D

Ápr 10. Látom nem nézed a honlapot túl sűrűn ;)

Jó, de hát mekkora volt az a hír ;) Alig látni :P

Link to comment
Megosztás:

Nem igazán látom értelmét, szerintem több hátránya lenne a hétköznapokban, mint előnye a reklám szempontjából ;)

De majd még vizsgálom a kérdéskört, ígérem ;)

Akkor csak nekem. Zsoltee only fejlesztés. :D Egyébként valami olyasmire gondoltam ami kikapcsolható, meg mondjuk laptoppal lehet aktiválni olyan mint a sport mód meg az eco mód. Szal nem arra gondoltam hogy városban a lámpánál is el tudjak rajtolni 3000ről. Csak akkor amikor kell. :P

Tökölön le is lehetne tesztelni. :) ;)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Egy igazi kezdőhöz méltó kérdés: az E85power parancssorába NAGY BETŰKKEL kell írni? Mert reggel azt hiszem ezért nem müködött nekem a program, amikor a beállításokat szerettem volna elvégezni, de most jut eszembe, hogy kisbetűket használtam és valószinűleg ezért nem volt jó, pedig "Connected" voltam. :)

Ez nagyon gáz belátom :D

Ma tankoltam, a vérteszőlősi AGIP kúton nincs árváltozás, továbbra is 234,9 Ft/l az E85 (azt hiszem másik kútra kéne szoknom, de ha ez annyira útba esik..)

A fogyasztás (második etap tiszta etanollal E85power készülékkel) 481 km-re 41,5 l E85 ami 8,62-es átlag, pont 20% plusz. Azért a finomhangolással majd remélem sikerül kicsit csiszolni rajta.

De addig még nagyon sok hülye kérdésem lesz... előre is bocsi.

Link to comment
Megosztás:

Az Érdi avia is emelet, eddig ott is 215 volt a nafta, de az Nk-s nem emelt, vagy nem reklámozza nagyon, pedig tegnap azt rebesgette, hogy 12Huf-ot rá fognak tenni. Most már csak abban hiszek amit látok is.

Érdi total kúton viszont még mindig 213-ért tankoltam tegnap :D

Akkor csak nekem. Zsoltee only fejlesztés. ;) Egyébként valami olyasmire gondoltam ami kikapcsolható, meg mondjuk laptoppal lehet aktiválni olyan mint a sport mód meg az eco mód. Szal nem arra gondoltam hogy városban a lámpánál is el tudjak rajtolni 3000ről. Csak akkor amikor kell. ;)

Tökölön le is lehetne tesztelni. :) ;)

Ne reménykedj :lol:

A fogyasztás (második etap tiszta etanollal E85power készülékkel) 481 km-re 41,5 l E85 ami 8,62-es átlag, pont 20% plusz. Azért a finomhangolással majd remélem sikerül kicsit csiszolni rajta.

De addig még nagyon sok hülye kérdésem lesz... előre is bocsi.

Várom a kérdéseket ;)

A 20% plusz nagyon jó szerintem átlagnak, főleg ha ebben volt város is.

Ettől kevesebbet csak óvatos tempós hosszú útra remélj :lol:

Amúgy meg újabb mérést csináltam fogyasztásra, csak városra. Miután hajmeresztő 15-16,5 fogyasztások jöttek ki tiszta

E85-tel csak városban (Bp, dugókkal), csináltam a héten benzines mérést, átalakítót kikapcsolva. Ez azért volt jó, mert korábban

még sosem néztem csak városra fogyasztási adatot az omegára, csak mindig az tűnt fel, hogy ha többet voltam a városban,

akkor az átlagom felment 12 közelébe, néha még fölé is (benzinnel, még az átalakítás előtt). Most konkrétan mértem, hogy

csak Bp-en belül mentem két nap is több mint 100km-t, és átlakító kikapcsolt állapotában tisztán benzinből 13,8 és 14L jött ki.

Ehhez képest nem is tűnik soknak a múltor etanollal regisztrált 16,5-es városi fogyim, pedig először azt hittem, valami el lett

rontva a legújabb átalakító SW-ben :P

Kaptam ma egy sajnálatos rossz hírt is, egy srác egy 21 éves ford scorpioba rakta az átalakítót nemrég. Ma valszeg eleresztette

magát az üzemanyagcsöve a motornál, és a kifolyó üzemanyag be is gyulladt, félig kiégett a motortere. Ezen eset kapcsán

kicsit szigorítani fogom az idősebb autók partnerműhelyi átvizsgálását (ez saját beépítése volt a srácnak), mert egy ilyen idős

üzemanyagrendszer önmagában nem biztonságos ezek szerint, és nem akarom hogy hasonló esetben a bioetanolra legyen

fogva a történet, hogy az okozta a cső halálát (kb pár napja volt az autóban etanol).

Link to comment
Megosztás:

Érdi total kúton viszont még mindig 213-ért tankoltam tegnap :)

Kaptam ma egy sajnálatos rossz hírt is, egy srác egy 21 éves ford scorpioba rakta az átalakítót nemrég. Ma valszeg eleresztette

magát az üzemanyagcsöve a motornál, és a kifolyó üzemanyag be is gyulladt, félig kiégett a motortere. Ezen eset kapcsán

kicsit szigorítani fogom az idősebb autók partnerműhelyi átvizsgálását (ez saját beépítése volt a srácnak), mert egy ilyen idős

üzemanyagrendszer önmagában nem biztonságos ezek szerint, és nem akarom hogy hasonló esetben a bioetanolra legyen

fogva a történet, hogy az okozta a cső halálát (kb pár napja volt az autóban etanol).

Barátin viszont már 240! :D

1700 Forint métere a benzincsőnek, ha nekem 21-éves kocsim lenne, lehet alapból cserélném még etanol nélkül is. ;) Aztán majd megjeleneik az újságban öles betűkkel a hír, etanolos kocsi kiégett. ;)

Link to comment
Megosztás:




×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.