Sleepy Elküldve Március31, 2010 Megoszt Elküldve Március31, 2010 Meséltem neki az átalakítókról stb stb a vége az lett,hogy felírta Gabi oldalának címét és valszeg beszerelteti a kocsijába a cuccot majd,mert érdi és megérné neki. :D ...szerintem is már részesedést kellene hogy kapj :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sleepy Elküldve Március31, 2010 Megoszt Elküldve Március31, 2010 Hát akkor lehet megvan az ingadozó alapjárat-hiba? :) Az anyag tisztít rendesen, szegény szűrő... :D Szerintem olyan szűrőnél már viszi tovább a koszt Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Március31, 2010 Megoszt Elküldve Március31, 2010 Szerintem olyan szűrőnél már viszi tovább a koszt Nehogy azt hidd... nem engedi a genya, inkább a benzint se :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Március31, 2010 Megoszt Elküldve Március31, 2010 Tökölön akkor jelensz Te is Gabi? :) Én már 100% hogy megyek. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Március31, 2010 Megoszt Elküldve Március31, 2010 Tökölön akkor jelensz Te is Gabi? :) Én már 100% hogy megyek. :D Persze ;) Remélem majd az E85 standnál is dekkolsz kicsit, had csodálják az etanolos erőgépet a kíváncsiskodók ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Március31, 2010 Megoszt Elküldve Március31, 2010 Persze :D Remélem majd az E85 standnál is dekkolsz kicsit, had csodálják az etanolos erőgépet a kíváncsiskodók ;) Nekem a Vekiben most 50% E85 van (átalakító nélkül), múlt héten Lacházán 16.1-et tudtam menni. Az Astrával biztos jobbat lehetne, ha gondoljátok demonstrálhatjuk, hogy mennyivel jobb az átalakítóval szerelt autó :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Március31, 2010 Megoszt Elküldve Március31, 2010 Nekem a Vekiben most 50% E85 van (átalakító nélkül), múlt héten Lacházán 16.1-et tudtam menni. Az Astrával biztos jobbat lehetne, ha gondoljátok demonstrálhatjuk, hogy mennyivel jobb az átalakítóval szerelt autó :D Hát ha olyanokat gyorsulok mint múlthéten, akkor inkább azt kihagyom. ;) A 16.3as legjobb időmön viszont majd javítanom kéne. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Március31, 2010 Megoszt Elküldve Március31, 2010 Persze :) Remélem majd az E85 standnál is dekkolsz kicsit, had csodálják az etanolos erőgépet a kíváncsiskodók :D Igen, E85 standnál is leszek, meg ha esetleg szükség van rá mondtam hogy akár ki is állíthatod a kocsit hogy E85PowerKit-el üzemel. Minden megoldható. Már csak egy feltünő matricázás kéne rá. Amit küldtél felragasztottam a tankajtóra, de nem igazán látványos. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Március31, 2010 Megoszt Elküldve Március31, 2010 Gabi, azon gondolkoztam még, hogy ez a Sport mód nagyon frankó, mi lenne ha a FlexPro átalakítóhoz hasonlóan integrálnál még az átalakítódba rajtprogramot is. Bár nem tudom hogy megvalósítható-e egyátalán, vagy hogy abban a FlexProban működik-e normálisan, viszont ha igen, szerintem ez is vonzóbbá tehetné a terméket. :D Erről mi a véleményed? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sleepy Elküldve Március31, 2010 Megoszt Elküldve Március31, 2010 Nehogy azt hidd... nem engedi a genya, inkább a benzint se :) Akkor ez a jobbik verzió :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Monof Elküldve Március31, 2010 Megoszt Elküldve Március31, 2010 Hát ha olyanokat gyorsulok mint múlthéten, akkor inkább azt kihagyom. :D A 16.3as legjobb időmön viszont majd javítanom kéne. :) Ez mikor is lesz? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Március31, 2010 Megoszt Elküldve Március31, 2010 Gabi, azon gondolkoztam még, hogy ez a Sport mód nagyon frankó, mi lenne ha a FlexPro átalakítóhoz hasonlóan integrálnál még az átalakítódba rajtprogramot is. Bár nem tudom hogy megvalósítható-e egyátalán, vagy hogy abban a FlexProban működik-e normálisan, viszont ha igen, szerintem ez is vonzóbbá tehetné a terméket. :D Erről mi a véleményed? :) Nem igazán látom értelmét, szerintem több hátránya lenne a hétköznapokban, mint előnye a reklám szempontjából ;) De majd még vizsgálom a kérdéskört, ígérem ;) Ez mikor is lesz? Ápr 10. Látom nem nézed a honlapot túl sűrűn :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve Március31, 2010 Megoszt Elküldve Március31, 2010 Mérges vagyok. A száva utcában 239 az E85. Eddig 230 volt. Simán adhatná 220ért fix haszonnal, de neki több kell....nagyon ragaszkodnak a 90Ft-os benzinár különbséghez. Menjenek a .....-ba Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Március31, 2010 Megoszt Elküldve Március31, 2010 Mérges vagyok. A száva utcában 239 az E85. Eddig 230 volt. Simán adhatná 220ért fix haszonnal, de neki több kell....nagyon ragaszkodnak a 90Ft-os benzinár különbséghez. Menjenek a .....-ba Kőbányai-Hungária sarkon 235-5ft edc, tehát 230. :) agip Link to comment Megosztás: More sharing options...
conquistador Elküldve Március31, 2010 Megoszt Elküldve Március31, 2010 Az Érdi avia is emelet, eddig ott is 215 volt a nafta, de az Nk-s nem emelt, vagy nem reklámozza nagyon, pedig tegnap azt rebesgette, hogy 12Huf-ot rá fognak tenni. Most már csak abban hiszek amit látok is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sleepy Elküldve Március31, 2010 Megoszt Elküldve Március31, 2010 Mérges vagyok. A száva utcában 239 az E85. Eddig 230 volt. Simán adhatná 220ért fix haszonnal, de neki több kell....nagyon ragaszkodnak a 90Ft-os benzinár különbséghez. Menjenek a .....-ba Kecskemét Agip 224,9 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Monof Elküldve Március31, 2010 Megoszt Elküldve Március31, 2010 Nem igazán látom értelmét, szerintem több hátránya lenne a hétköznapokban, mint előnye a reklám szempontjából :) De majd még vizsgálom a kérdéskört, ígérem :D Ápr 10. Látom nem nézed a honlapot túl sűrűn ;) Jó, de hát mekkora volt az a hír ;) Alig látni :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Március31, 2010 Megoszt Elküldve Március31, 2010 Jó, de hát mekkora volt az a hír :) Alig látni :D Neked is kéne nagy felirat a kocsira. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Március31, 2010 Megoszt Elküldve Március31, 2010 Nem igazán látom értelmét, szerintem több hátránya lenne a hétköznapokban, mint előnye a reklám szempontjából ;) De majd még vizsgálom a kérdéskört, ígérem ;) Akkor csak nekem. Zsoltee only fejlesztés. :D Egyébként valami olyasmire gondoltam ami kikapcsolható, meg mondjuk laptoppal lehet aktiválni olyan mint a sport mód meg az eco mód. Szal nem arra gondoltam hogy városban a lámpánál is el tudjak rajtolni 3000ről. Csak akkor amikor kell. :P Tökölön le is lehetne tesztelni. :) ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Monof Elküldve Április1, 2010 Megoszt Elküldve Április1, 2010 Neked is kéne nagy felirat a kocsira. :) Nem ártana :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bajkusz Elküldve Április1, 2010 Megoszt Elküldve Április1, 2010 Sziasztok! Egy igazi kezdőhöz méltó kérdés: az E85power parancssorába NAGY BETŰKKEL kell írni? Mert reggel azt hiszem ezért nem müködött nekem a program, amikor a beállításokat szerettem volna elvégezni, de most jut eszembe, hogy kisbetűket használtam és valószinűleg ezért nem volt jó, pedig "Connected" voltam. :) Ez nagyon gáz belátom :D Ma tankoltam, a vérteszőlősi AGIP kúton nincs árváltozás, továbbra is 234,9 Ft/l az E85 (azt hiszem másik kútra kéne szoknom, de ha ez annyira útba esik..) A fogyasztás (második etap tiszta etanollal E85power készülékkel) 481 km-re 41,5 l E85 ami 8,62-es átlag, pont 20% plusz. Azért a finomhangolással majd remélem sikerül kicsit csiszolni rajta. De addig még nagyon sok hülye kérdésem lesz... előre is bocsi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Április1, 2010 Megoszt Elküldve Április1, 2010 Igen, nagybetűkkel kell írni a parancsokat. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bajkusz Elküldve Április1, 2010 Megoszt Elküldve Április1, 2010 Igen, nagybetűkkel kell írni a parancsokat. :D Köszi! Korán volt még :) De most megtanultam ezt egy életre. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Április1, 2010 Megoszt Elküldve Április1, 2010 Az Érdi avia is emelet, eddig ott is 215 volt a nafta, de az Nk-s nem emelt, vagy nem reklámozza nagyon, pedig tegnap azt rebesgette, hogy 12Huf-ot rá fognak tenni. Most már csak abban hiszek amit látok is. Érdi total kúton viszont még mindig 213-ért tankoltam tegnap :D Akkor csak nekem. Zsoltee only fejlesztés. ;) Egyébként valami olyasmire gondoltam ami kikapcsolható, meg mondjuk laptoppal lehet aktiválni olyan mint a sport mód meg az eco mód. Szal nem arra gondoltam hogy városban a lámpánál is el tudjak rajtolni 3000ről. Csak akkor amikor kell. ;) Tökölön le is lehetne tesztelni. :) ;) Ne reménykedj :lol: A fogyasztás (második etap tiszta etanollal E85power készülékkel) 481 km-re 41,5 l E85 ami 8,62-es átlag, pont 20% plusz. Azért a finomhangolással majd remélem sikerül kicsit csiszolni rajta. De addig még nagyon sok hülye kérdésem lesz... előre is bocsi. Várom a kérdéseket ;) A 20% plusz nagyon jó szerintem átlagnak, főleg ha ebben volt város is. Ettől kevesebbet csak óvatos tempós hosszú útra remélj :lol: Amúgy meg újabb mérést csináltam fogyasztásra, csak városra. Miután hajmeresztő 15-16,5 fogyasztások jöttek ki tiszta E85-tel csak városban (Bp, dugókkal), csináltam a héten benzines mérést, átalakítót kikapcsolva. Ez azért volt jó, mert korábban még sosem néztem csak városra fogyasztási adatot az omegára, csak mindig az tűnt fel, hogy ha többet voltam a városban, akkor az átlagom felment 12 közelébe, néha még fölé is (benzinnel, még az átalakítás előtt). Most konkrétan mértem, hogy csak Bp-en belül mentem két nap is több mint 100km-t, és átlakító kikapcsolt állapotában tisztán benzinből 13,8 és 14L jött ki. Ehhez képest nem is tűnik soknak a múltor etanollal regisztrált 16,5-es városi fogyim, pedig először azt hittem, valami el lett rontva a legújabb átalakító SW-ben :P Kaptam ma egy sajnálatos rossz hírt is, egy srác egy 21 éves ford scorpioba rakta az átalakítót nemrég. Ma valszeg eleresztette magát az üzemanyagcsöve a motornál, és a kifolyó üzemanyag be is gyulladt, félig kiégett a motortere. Ezen eset kapcsán kicsit szigorítani fogom az idősebb autók partnerműhelyi átvizsgálását (ez saját beépítése volt a srácnak), mert egy ilyen idős üzemanyagrendszer önmagában nem biztonságos ezek szerint, és nem akarom hogy hasonló esetben a bioetanolra legyen fogva a történet, hogy az okozta a cső halálát (kb pár napja volt az autóban etanol). Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április2, 2010 Megoszt Elküldve Április2, 2010 Érdi total kúton viszont még mindig 213-ért tankoltam tegnap :) Kaptam ma egy sajnálatos rossz hírt is, egy srác egy 21 éves ford scorpioba rakta az átalakítót nemrég. Ma valszeg eleresztette magát az üzemanyagcsöve a motornál, és a kifolyó üzemanyag be is gyulladt, félig kiégett a motortere. Ezen eset kapcsán kicsit szigorítani fogom az idősebb autók partnerműhelyi átvizsgálását (ez saját beépítése volt a srácnak), mert egy ilyen idős üzemanyagrendszer önmagában nem biztonságos ezek szerint, és nem akarom hogy hasonló esetben a bioetanolra legyen fogva a történet, hogy az okozta a cső halálát (kb pár napja volt az autóban etanol). Barátin viszont már 240! :D 1700 Forint métere a benzincsőnek, ha nekem 21-éves kocsim lenne, lehet alapból cserélném még etanol nélkül is. ;) Aztán majd megjeleneik az újságban öles betűkkel a hír, etanolos kocsi kiégett. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts