J0hnny Elküldve Március29, 2010 Megoszt Elküldve Március29, 2010 Szerintem ez nem megvalósítható. Minden autóban más és más kábelre meg helyre kell kötni az átalakítót. Képekkel szerintem lehetetlen illusztrálni a bekötést. :D Ebben is van igazság... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
conquistador Elküldve Március30, 2010 Megoszt Elküldve Március30, 2010 Szia Gabi! Tegnap mit állítottunk egész pontosan, mert nem találom a parancssorban, viszont most jóbban megy a vas tőle:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sleepy Elküldve Március30, 2010 Megoszt Elküldve Március30, 2010 Kérdezték tőlem mennyire bonyolult beszerelni.Mondtam,hogy ha követi az útmutatót,akkor megtudja oldani,ha van hozzá szerszáma és egy pici érzéke. Erre azt mondta,hogy képekkel is illusztrálva van mit és hova? Nem mondott hülyeséget. Nekem még nincs beburkolva a helyére,lehet fényképezek párat. :) Nekem van képem szétborítva nem egy szép látvány :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Március30, 2010 Megoszt Elküldve Március30, 2010 Szerintem ez nem megvalósítható. Minden autóban más és más kábelre meg helyre kell kötni az átalakítót. Képekkel szerintem lehetetlen illusztrálni a bekötést. :D Ebben is van igazság... :) Hát igen.. Tegnap láttam egy citronyos cés négyes csudát, ahol a bal első kerék környékén, a motortérbe van beszerelve... Az F Astrákba ugye az utasülés lábterénél van beszerelve... Így elég nehéz fényképekkel illusztrálni... ;) és akkor még nem is beszéltünk az évjáratok közti különbségekről... ;) Nekem valahogy így néz ki: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sleepy Elküldve Március30, 2010 Megoszt Elküldve Március30, 2010 Szerintem ez nem megvalósítható. Minden autóban más és más kábelre meg helyre kell kötni az átalakítót. Képekkel szerintem lehetetlen illusztrálni a bekötést. :) arról nem is beszélve mire megtalálja melyik a gázpedál első pótméterének a kimenő szálja. Mint tudjuk kettő van benne és a másik pont fordítottan működik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Március30, 2010 Megoszt Elküldve Március30, 2010 Nekem meg így. :) ( ez még a tesztelési fázisban volt. azóta már összeraktam. :D ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
conquistador Elküldve Március30, 2010 Megoszt Elküldve Március30, 2010 http://hvg.hu/hvgfriss/2010.12/201012_biou...nem_beszelnek_z Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Március30, 2010 Megoszt Elküldve Március30, 2010 Lambdád rendben van? Persze, benzinnel jól megy, 6,5-7 litert eszik. De végülis cserélhetek lambdát, van itt a polcomon egy NKT márkájú, de GM dobozos új szonda. Cseréljem, hátha? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Március30, 2010 Megoszt Elküldve Március30, 2010 Kérdezték tőlem mennyire bonyolult beszerelni.Mondtam,hogy ha követi az útmutatót,akkor megtudja oldani,ha van hozzá szerszáma és egy pici érzéke. Erre azt mondta,hogy képekkel is illusztrálva van mit és hova? Nem mondott hülyeséget. Nekem még nincs beburkolva a helyére,lehet fényképezek párat. :) Készül egy TIS szintű interaktív dokumentáció, úgyhogy ez az igény ki lesz elégítve. Mondjuk nem arról fog szólni, hogy "fogd meg a csipőfogót, és a bemutatott mozdulatsorral vágd el a vezetéket", szóval a teljesen tudatlan usereknek továbbra sem ajánlom a saját beépítést, erre vannak a műhelyek, nem olyan drága a mutatvány. Tegnap mit állítottunk egész pontosan, mert nem találom a parancssorban, viszont most jóbban megy a vas tőle:) Már nem emlékszem, milyen parancsot mondtam? :D arról nem is beszélve mire megtalálja melyik a gázpedál első pótméterének a kimenő szálja. Mint tudjuk kettő van benne és a másik pont fordítottan működik. Mindkettőre lehet kötni, automatikusan kezeli az átalakító a fordított feszt is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Március30, 2010 Megoszt Elküldve Március30, 2010 http://hvg.hu/hvgfriss/2010.12/201012_biou...nem_beszelnek_z Már megint az értelmetlen lehúzó kampány a kedves média részéről :) A zöldek meg inkább foglalkoznának a tényleges hatásokkal, minthogy alaptalan hülyeségekkel perelik a fejlődést ;) Kíváncsi vagyok, magyarországon mit szólnának a gazdák erre a cikkre, de biztos nagy anyázás lenne... végre van felvevő piac a túltermelésre, és végre újraéledhet kicsit a magyar mezőgazdaság a hamvaiból, mert ugye a rendszerváltás után eléggé a béka feneke alá amortizálódott vissza. Nem tudom miért kell Brazíliát meg amerikát bevonni a kérdéskörbe, amikor az EU-ban is akkora kihasználatlan mezőgazdasági kapacitás van, hogy az olajimport felét lehetne kiváltani vele... és akkor az EU-ban maradna egy csomó GDP, nem amerikai, arab és orosz tőkések zsebébe vándorolna... de hát ezek az érdekek is mozognak ugye, látván a cikket ;) Persze, benzinnel jól megy, 6,5-7 litert eszik. De végülis cserélhetek lambdát, van itt a polcomon egy NKT márkájú, de GM dobozos új szonda. Cseréljem, hátha? Azért előbb rá is lehetne nézni ám, mennyire halott :D Akár egy gyorsabb digitális multiméter is közelítő értéket adhat, vagy ha rá lehetne dugni tech2-re, esetleg egy bosch szervízben egy szkópra :P Az a szonda a zacsiban biztos ehhez a motorhoz való gyári és nem univerzális? Sokan ezzel futnak C vágányra, hogy nem is jó hozzá, mert mondjuk nem 300 fok a munkahőmérséklete a szondának, hanem 500 fok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Március30, 2010 Megoszt Elküldve Március30, 2010 Azért előbb rá is lehetne nézni ám, mennyire halott :) Akár egy gyorsabb digitális multiméter is közelítő értéket adhat, vagy ha rá lehetne dugni tech2-re, esetleg egy bosch szervízben egy szkópra :D Az a szonda a zacsiban biztos ehhez a motorhoz való gyári és nem univerzális? Sokan ezzel futnak C vágányra, hogy nem is jó hozzá, mert mondjuk nem 300 fok a munkahőmérséklete a szondának, hanem 500 fok. A dobozon gm logó és gyári számok vannak. Ezért nem hinném hogy univerzális lenne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Március30, 2010 Megoszt Elküldve Március30, 2010 A dobozon gm logó és gyári számok vannak. Ezért nem hinném hogy univerzális lenne. akkor már csak annyit kéne utánajárni, hogy szám alapján ehhez a motorhoz való-e. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sleepy Elküldve Március30, 2010 Megoszt Elküldve Március30, 2010 Mindkettőre lehet kötni, automatikusan kezeli az átalakító a fordított feszt is. Ne tudd meg mit tököltünk vele, hogy jóra kössük :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Március30, 2010 Megoszt Elküldve Március30, 2010 akkor már csak annyit kéne utánajárni, hogy szám alapján ehhez a motorhoz való-e. Igen, mert nyilván a saját motoromhoz valót akartam venni. :) :D ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Március30, 2010 Megoszt Elküldve Március30, 2010 Igen, mert nyilván a saját motoromhoz valót akartam venni. :) :D ;) És sikerült? ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Március30, 2010 Megoszt Elküldve Március30, 2010 És sikerült? :) Úgy tűnik. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Monof Elküldve Március30, 2010 Megoszt Elküldve Március30, 2010 Gabi, reggel megint megmakacsolta magát a gép... Sztem 5-6 tól kb 8ig süti a nap a kocsit, és ma fél 9kor ültem bele, és elsőre az istenért sem, 2jára is döcögősen akart elindulni... :S Dután viszont napon állt és pöccre.. Szted? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Március30, 2010 Megoszt Elküldve Március30, 2010 Igen, mert nyilván a saját motoromhoz valót akartam venni. :) :D ;) Nem is gondolnád, de pl a bosch katalógusban is van nem kevés "elírás". :P De ha gyári a doboz, akkor jó eséllyel jó hozzá ;) Gabi, reggel megint megmakacsolta magát a gép... Sztem 5-6 tól kb 8ig süti a nap a kocsit, és ma fél 9kor ültem bele, és elsőre az istenért sem, 2jára is döcögősen akart elindulni... :S Dután viszont napon állt és pöccre.. Szted? Próbáld ki, holnap is hasonlóan indul-e, aztán állítunk még kicsit rajta ;) Motor hőmérsékletet már ellenőrizted hidegen? Jó volt amit mondott gyújtáson? Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Március30, 2010 Megoszt Elküldve Március30, 2010 Nem is gondolnád, de pl a bosch katalógusban is van nem kevés "elírás". ;) De ha gyári a doboz, akkor jó eséllyel jó hozzá :D Próbáld ki, holnap is hasonlóan indul-e, aztán állítunk még kicsit rajta ;) Motor hőmérsékletet már ellenőrizted hidegen? Jó volt amit mondott gyújtáson? EPC-ben néztem. 2009 januári szerint már nem kapható az a számú lambda, amit vásárolt, más használandó, de jó az X16SZ-hez. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Március30, 2010 Megoszt Elküldve Március30, 2010 Ma gyálon voltam,a gázmotort finomhangoltuk,zabálja a gyertyákat a mocsok,de ez most lényegtelen. Egyszer csak megjelent egy fotós ember a HVG-től csinált pár fotót,majd elkezdtünk a metán gázos motorokról beszélgetni.Addig terelődött a duma,mire eljutottunk az etanolig és érdeklődött,hogy én hogyan,mióta,mivel járok. Meséltem neki az átalakítókról stb stb a vége az lett,hogy felírta Gabi oldalának címét és valszeg beszerelteti a kocsijába a cuccot majd,mert érdi és megérné neki. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Monof Elküldve Március30, 2010 Megoszt Elküldve Március30, 2010 Nem is gondolnád, de pl a bosch katalógusban is van nem kevés "elírás". ;) De ha gyári a doboz, akkor jó eséllyel jó hozzá :D Próbáld ki, holnap is hasonlóan indul-e, aztán állítunk még kicsit rajta ;) Motor hőmérsékletet már ellenőrizted hidegen? Jó volt amit mondott gyújtáson? Holnap ellenőrzöm :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Március30, 2010 Megoszt Elküldve Március30, 2010 Ma gyálon voltam,a gázmotort finomhangoltuk,zabálja a gyertyákat a mocsok,de ez most lényegtelen. Egyszer csak megjelent egy fotós ember a HVG-től csinált pár fotót,majd elkezdtünk a metán gázos motorokról beszélgetni.Addig terelődött a duma,mire eljutottunk az etanolig és érdeklődött,hogy én hogyan,mióta,mivel járok. Meséltem neki az átalakítókról stb stb a vége az lett,hogy felírta Gabi oldalának címét és valszeg beszerelteti a kocsijába a cuccot majd,mert érdi és megérné neki. :D Kérjél százalékot. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Március30, 2010 Megoszt Elküldve Március30, 2010 Kérjél százalékot. :) :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
webshark Elküldve Március30, 2010 Megoszt Elküldve Március30, 2010 Ma mertem először kockáztatni, hogy a félig ingadozó alapjáratú, döglött 8-10 V-os akkuval éppen induló kocsiba E85öt tegyek- részben. Első körben, 14,71 litert kapott teletankig, ami ha jól tudom 52 liter, abból a benne lévőben 4% a biolötty, a többi meg 85/15. 38 liter benya, 14 liter Etanol, az olyan 73:27 lehet kb.... olyan 70/30 ban akartam kísérletezni vele elsőre. Na most alapból is rángat néha, de most poénra lefulladtam vele 800 m után egy nagyobb fékezés után, (kapu még nem távos illetve .....ANYUKÁM SZÁLLJÁL már ki gyorsan nyisssál ), után rázta picit a váltókart, üresben (is). Aztán még este ráindítottam, akkor mentem körbe vele 3 kört az udvarban, akkor jó volt. Eljátszottam a lustát. Mivel nincs túl sok zsé, ezért a nejem kocsijában van egész jó kis emelő 800 kilóra hitelesítve - na azzal a téliket megpróbálom szépen lecserélni egyedül. Közben jobb hátsónál kap egy univerzális szűrőt, (bár még alig 1,5 éves a tankom, de a szűrő az kegyetlen régi, 7 év alatt nem volt cserélve) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zozor Elküldve Március31, 2010 Megoszt Elküldve Március31, 2010 ... Közben jobb hátsónál kap egy univerzális szűrőt, (bár még alig 1,5 éves a tankom, de a szűrő az kegyetlen régi, 7 év alatt nem volt cserélve)... Hát akkor lehet megvan az ingadozó alapjárat-hiba? :) Az anyag tisztít rendesen, szegény szűrő... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts