Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

E85 a gyakorlatban


mélykék76

Recommended Posts

  • Hozzászólások 7,4k
  • Létrehozva
  • Legutolsó válasz

Legtöbb hozzászólás

Legtöbb hozzászólás

Kérdezték tőlem mennyire bonyolult beszerelni.Mondtam,hogy ha követi az útmutatót,akkor megtudja oldani,ha van hozzá szerszáma és egy pici érzéke.

Erre azt mondta,hogy képekkel is illusztrálva van mit és hova?

Nem mondott hülyeséget.

Nekem még nincs beburkolva a helyére,lehet fényképezek párat. :)

Nekem van képem szétborítva nem egy szép látvány :D

Link to comment
Megosztás:

Szerintem ez nem megvalósítható. Minden autóban más és más kábelre meg helyre kell kötni az átalakítót. Képekkel szerintem lehetetlen illusztrálni a bekötést. :D

Ebben is van igazság... :)

Hát igen..

Tegnap láttam egy citronyos cés négyes csudát, ahol a bal első kerék környékén, a motortérbe van beszerelve...

Az F Astrákba ugye az utasülés lábterénél van beszerelve...

Így elég nehéz fényképekkel illusztrálni... ;) és akkor még nem is beszéltünk az évjáratok közti különbségekről... ;)

Nekem valahogy így néz ki:

20233_1313525085800_1460864052_849241_2146749_n.jpg

Link to comment
Megosztás:

Szerintem ez nem megvalósítható. Minden autóban más és más kábelre meg helyre kell kötni az átalakítót. Képekkel szerintem lehetetlen illusztrálni a bekötést. :)

arról nem is beszélve mire megtalálja melyik a gázpedál első pótméterének a kimenő szálja. Mint tudjuk kettő van benne és a másik pont fordítottan működik.

Link to comment
Megosztás:

Kérdezték tőlem mennyire bonyolult beszerelni.Mondtam,hogy ha követi az útmutatót,akkor megtudja oldani,ha van hozzá szerszáma és egy pici érzéke.

Erre azt mondta,hogy képekkel is illusztrálva van mit és hova?

Nem mondott hülyeséget.

Nekem még nincs beburkolva a helyére,lehet fényképezek párat. :)

Készül egy TIS szintű interaktív dokumentáció, úgyhogy ez az igény ki lesz elégítve.

Mondjuk nem arról fog szólni, hogy "fogd meg a csipőfogót, és a bemutatott mozdulatsorral vágd el a vezetéket",

szóval a teljesen tudatlan usereknek továbbra sem ajánlom a saját beépítést, erre vannak a műhelyek, nem olyan

drága a mutatvány.

Tegnap mit állítottunk egész pontosan, mert nem találom a parancssorban, viszont most jóbban megy a vas tőle:)

Már nem emlékszem, milyen parancsot mondtam? :D

arról nem is beszélve mire megtalálja melyik a gázpedál első pótméterének a kimenő szálja. Mint tudjuk kettő van benne és a másik pont fordítottan működik.

Mindkettőre lehet kötni, automatikusan kezeli az átalakító a fordított feszt is.

Link to comment
Megosztás:

Már megint az értelmetlen lehúzó kampány a kedves média részéről :)

A zöldek meg inkább foglalkoznának a tényleges hatásokkal, minthogy alaptalan hülyeségekkel perelik a fejlődést ;)

Kíváncsi vagyok, magyarországon mit szólnának a gazdák erre a cikkre, de biztos nagy anyázás lenne... végre van

felvevő piac a túltermelésre, és végre újraéledhet kicsit a magyar mezőgazdaság a hamvaiból, mert ugye a rendszerváltás

után eléggé a béka feneke alá amortizálódott vissza.

Nem tudom miért kell Brazíliát meg amerikát bevonni a kérdéskörbe, amikor az EU-ban is akkora kihasználatlan

mezőgazdasági kapacitás van, hogy az olajimport felét lehetne kiváltani vele... és akkor az EU-ban maradna egy

csomó GDP, nem amerikai, arab és orosz tőkések zsebébe vándorolna... de hát ezek az érdekek is mozognak ugye,

látván a cikket ;)

Persze, benzinnel jól megy, 6,5-7 litert eszik. De végülis cserélhetek lambdát, van itt a polcomon egy NKT márkájú, de GM dobozos új szonda. Cseréljem, hátha?

Azért előbb rá is lehetne nézni ám, mennyire halott :D Akár egy gyorsabb digitális multiméter is közelítő értéket

adhat, vagy ha rá lehetne dugni tech2-re, esetleg egy bosch szervízben egy szkópra :P

Az a szonda a zacsiban biztos ehhez a motorhoz való gyári és nem univerzális? Sokan ezzel futnak C vágányra, hogy nem is jó hozzá,

mert mondjuk nem 300 fok a munkahőmérséklete a szondának, hanem 500 fok.

Link to comment
Megosztás:

Azért előbb rá is lehetne nézni ám, mennyire halott :) Akár egy gyorsabb digitális multiméter is közelítő értéket

adhat, vagy ha rá lehetne dugni tech2-re, esetleg egy bosch szervízben egy szkópra :D

Az a szonda a zacsiban biztos ehhez a motorhoz való gyári és nem univerzális? Sokan ezzel futnak C vágányra, hogy nem is jó hozzá,

mert mondjuk nem 300 fok a munkahőmérséklete a szondának, hanem 500 fok.

A dobozon gm logó és gyári számok vannak. Ezért nem hinném hogy univerzális lenne.

Link to comment
Megosztás:

Igen, mert nyilván a saját motoromhoz valót akartam venni. :) :D ;)

Nem is gondolnád, de pl a bosch katalógusban is van nem kevés "elírás". :P

De ha gyári a doboz, akkor jó eséllyel jó hozzá ;)

Gabi, reggel megint megmakacsolta magát a gép...

Sztem 5-6 tól kb 8ig süti a nap a kocsit, és ma fél 9kor ültem bele, és elsőre az istenért sem, 2jára is döcögősen akart elindulni... :S

Dután viszont napon állt és pöccre..

Szted?

Próbáld ki, holnap is hasonlóan indul-e, aztán állítunk még kicsit rajta ;)

Motor hőmérsékletet már ellenőrizted hidegen? Jó volt amit mondott gyújtáson?

Link to comment
Megosztás:

Nem is gondolnád, de pl a bosch katalógusban is van nem kevés "elírás". ;)

De ha gyári a doboz, akkor jó eséllyel jó hozzá :D

Próbáld ki, holnap is hasonlóan indul-e, aztán állítunk még kicsit rajta ;)

Motor hőmérsékletet már ellenőrizted hidegen? Jó volt amit mondott gyújtáson?

EPC-ben néztem. 2009 januári szerint már nem kapható az a számú lambda, amit vásárolt, más használandó, de jó az X16SZ-hez. :)

Link to comment
Megosztás:

Ma gyálon voltam,a gázmotort finomhangoltuk,zabálja a gyertyákat a mocsok,de ez most lényegtelen.

Egyszer csak megjelent egy fotós ember a HVG-től csinált pár fotót,majd elkezdtünk a metán gázos motorokról beszélgetni.Addig terelődött a duma,mire eljutottunk az etanolig és érdeklődött,hogy én hogyan,mióta,mivel járok.

Meséltem neki az átalakítókról stb stb a vége az lett,hogy felírta Gabi oldalának címét és valszeg beszerelteti a kocsijába a cuccot majd,mert érdi és megérné neki. :)

Link to comment
Megosztás:

Nem is gondolnád, de pl a bosch katalógusban is van nem kevés "elírás". ;)

De ha gyári a doboz, akkor jó eséllyel jó hozzá :D

Próbáld ki, holnap is hasonlóan indul-e, aztán állítunk még kicsit rajta ;)

Motor hőmérsékletet már ellenőrizted hidegen? Jó volt amit mondott gyújtáson?

Holnap ellenőrzöm :)

Link to comment
Megosztás:

Ma gyálon voltam,a gázmotort finomhangoltuk,zabálja a gyertyákat a mocsok,de ez most lényegtelen.

Egyszer csak megjelent egy fotós ember a HVG-től csinált pár fotót,majd elkezdtünk a metán gázos motorokról beszélgetni.Addig terelődött a duma,mire eljutottunk az etanolig és érdeklődött,hogy én hogyan,mióta,mivel járok.

Meséltem neki az átalakítókról stb stb a vége az lett,hogy felírta Gabi oldalának címét és valszeg beszerelteti a kocsijába a cuccot majd,mert érdi és megérné neki. :D

Kérjél százalékot. :)

Link to comment
Megosztás:

Ma mertem először kockáztatni, hogy a félig ingadozó alapjáratú, döglött 8-10 V-os akkuval éppen induló kocsiba E85öt tegyek- részben.

Első körben, 14,71 litert kapott teletankig, ami ha jól tudom 52 liter, abból a benne lévőben 4% a biolötty, a többi meg 85/15.

38 liter benya, 14 liter Etanol, az olyan 73:27 lehet kb.... olyan 70/30 ban akartam kísérletezni vele elsőre.

Na most alapból is rángat néha, de most poénra lefulladtam vele 800 m után egy nagyobb fékezés után, (kapu még nem távos illetve .....ANYUKÁM SZÁLLJÁL már ki gyorsan nyisssál ), után rázta picit a váltókart, üresben (is). Aztán még este ráindítottam, akkor mentem körbe vele 3 kört az udvarban, akkor jó volt.

Eljátszottam a lustát.

Mivel nincs túl sok zsé, ezért a nejem kocsijában van egész jó kis emelő 800 kilóra hitelesítve - na azzal a téliket megpróbálom szépen lecserélni egyedül. Közben jobb hátsónál kap egy univerzális szűrőt, (bár még alig 1,5 éves a tankom, de a szűrő az kegyetlen régi, 7 év alatt nem volt cserélve)

Link to comment
Megosztás:

... Közben jobb hátsónál kap egy univerzális szűrőt, (bár még alig 1,5 éves a tankom, de a szűrő az kegyetlen régi, 7 év alatt nem volt cserélve)...

Hát akkor lehet megvan az ingadozó alapjárat-hiba? :)

Az anyag tisztít rendesen, szegény szűrő... :D

Link to comment
Megosztás:




×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.