Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

E85 a gyakorlatban


mélykék76

Recommended Posts

  • Hozzászólások 7,4k
  • Létrehozva
  • Legutolsó válasz

Legtöbb hozzászólás

Legtöbb hozzászólás

Beszéltem az úrral aki múltkor érdeklődött az átalakítód után. Hát volt bent a Ford márkakereskedésben és neki ott azt mondták, hogy az etanol megeszi a benzincsöveket és az AC pumpát, meg a motornak sem tesz jót. De van a Fordnak gyári etanolos kocsija, arra meg azt mondták neki hogy ugye minden ki van cserélve benne másra, hogy bírja az etanolt ( én úgy tudom hogy csak az AC pumpa és a computer más ) és azok 8litert esznek benzinből és 12litert etanolból. :)

és ezt a gyári Ford szalonban mondták. :D

Nem csodálkozom, hogy abban a szalonban is jórészt hozzánemértők és hülyék dolgoznak. Ez elég általános az

ilyen helyeken ;) Amúgy abban igazuk van, hogy a gyári flexfuel autók igen buták, és a többletfogyasztásuk is

elég rossz.

E85-ös átalakításon töröm a fejem.

Régebben érdeklődtem, akkor még vegyes benzin-E85 combó érdekelt volna.

Kerestem, de Z14XEP-s motoról nem volt szó.

Milyen átalakítót javasoltok, illetve menyivel nőne a fogysztásom? Illetve Zala megyében beszerelő mühely, vagy házilag is lehet? Nem tehet tönkre semit sem az elektronikában az átalakító?

Egy átalakítót találtam a közelben, beszereléssel 60e, amit sokallok...

Van már 1.4 és 1.6 XEP motoron is E85power átalakító. Zalai beszerelő műhely is van, a http://www.e85power.hu

oldalon a rendelés menüben megtalálod az elérhetőségüket. 42500 az átalakító, 15e a beszerelés ebbe a típusba.

Link to comment
Megosztás:

Nem csodálkozom, hogy abban a szalonban is jórészt hozzánemértők és hülyék dolgoznak. Ez elég általános az

ilyen helyeken :) Amúgy abban igazuk van, hogy a gyári flexfuel autók igen buták, és a többletfogyasztásuk is

elég rossz.

Van már 1.4 és 1.6 XEP motoron is E85power átalakító. Zalai beszerelő műhely is van, a http://www.e85power.hu

oldalon a rendelés menüben megtalálod az elérhetőségüket. 42500 az átalakító, 15e a beszerelés ebbe a típusba.

És nincs olyan megoldás, hogy csatlakozóval együtt építik be, ne kelljen a vezetékeket vagdosni, s utolag szinte csak 1 mozdulat legyen a szétszerelés?

Link to comment
Megosztás:

Ha esetleg valaki Fehérváron bemegy az OIL kútra szeszért, ne lepődjön meg, nincs azon a kútfejen kiszolgálás, ahol eddig volt...

Hétfőn tankoltam(bocs, hogy csak most jelzem) minden kútfejen van már E-85!!!!

Először meg is lepődtem, hogy a szokott álláson ott van az akadály...De aztán rajta volt 1 papír, hogy itt már nem, de a többin van cefre...

Az ára változatlanul 229.-

Link to comment
Megosztás:

Na tegnap én is locsoltam egy kis zöldséglevet a kocsiba. Egyelőre 20liter benzinhez 10-11l anyag került. Változás nincs, úgyh legközebb növeljük a dózist. :D

Én meg ma tankoltam felesben. Holnap majd kiderül mennyire lett jó az arány. 1 éve nem volt benne szesz, kb.

...

Az ára változatlanul 229.-

Nálunk 232.- :)

Link to comment
Megosztás:

Nincs ilyen megoldás. Egy helyen kell ezt bekötni, a motor kábelkötegébe.

Udi megcsinálta az övét csatlakozósra és ki is tudja venni.Helyére "vakdugó" és máris gyári a konfig.

Gabi!Tegnap a maszek kúton egy octáviás érdeklődött mivel is megyek,csináltam a bizniszt. :)

Link to comment
Megosztás:

Ha esetleg valaki Fehérváron bemegy az OIL kútra szeszért, ne lepődjön meg, nincs azon a kútfejen kiszolgálás, ahol eddig volt...

Hétfőn tankoltam(bocs, hogy csak most jelzem) minden kútfejen van már E-85!!!!

Először meg is lepődtem, hogy a szokott álláson ott van az akadály...De aztán rajta volt 1 papír, hogy itt már nem, de a többin van cefre...

Az ára változatlanul 229.-

Én az Agip kúton tankolok inkább. Opelklubos EDC kedvezménnyel 229,9Ft literje. :)

Link to comment
Megosztás:

ma volt 1 utam tisztán etanollal:bp-debrecen-nyír1háza-bp.

ez 108 literembe került,ügyelve nehogy betartsam a pályán lévő sebességhatárokat... :)

épp hogy nem fogyott ki a tankom :D

108 liter környéki a tankod????? ;) 20 lityis lett a fogyi??? (ha jól számoltam)

Gábor!

Az mitől van, h üzemmelegen (90-95 °C) nehézkesebben indul a gép? Nem pöcre, hanem olyan 2 másodperces tekerésre. Pöccintésre csak röffen egyet és leáll...

Link to comment
Megosztás:

Udi megcsinálta az övét csatlakozósra és ki is tudja venni.Helyére "vakdugó" és máris gyári a konfig.

Gabi!Tegnap a maszek kúton egy octáviás érdeklődött mivel is megyek,csináltam a bizniszt. :)

Annak csak akkor van értelme ha cserélned kell valami miatt, ja és a "vakdugózásnál" van nálad benya :D

Link to comment
Megosztás:




×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.