zozor Elküldve Március22, 2010 Megoszt Elküldve Március22, 2010 Egy tanknyi tankoláson mennyit lehet vele fogni...? 2500 magyar forint, + a környezet kevésbé szennyezése! Szerintem ez sem elhanyagolható szempont... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Rossy Elküldve Március22, 2010 Megoszt Elküldve Március22, 2010 2500 magyar forint, + a környezet kevésbé szennyezése! Szerintem ez sem elhanyagolható szempont... :) Értem! Köszönöm a válaszodat,erre még azért alszok egyet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
conquistador Elküldve Március24, 2010 Megoszt Elküldve Március24, 2010 Szia Gabi! Egy érdekes dolog tűnt fel a vizsgán a Lambda érték folyamatosan 1,022 és 1,025 közt volt emelt fordulaton is. Szerintem egy kicsit szegény, pedig az eco mód is inaktív volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Március24, 2010 Megoszt Elküldve Március24, 2010 Egy érdekes dolog tűnt fel a vizsgán a Lambda érték folyamatosan 1,022 és 1,025 közt volt emelt fordulaton is. Szerintem egy kicsit szegény, pedig az eco mód is inaktív volt. Ha az eco mód biztosan ki volt kapcsolva, akkor ez két dolog miatt lehet: lambdaszonda csal el ennyit, vagy a mérőfejet dugták be szarul a kipuffba, illetve még az is benne van, hogy van egy kis lyuk valahol a kipuffon hátul (középső vagy hátsó dob környéke). Az átalakító amúgy az eco nélkül is a lehető legszegényebb optimális keverékre törekszik, ami 1.01, így szabályoz. Tehát lényegében ez az eltérés 0,012-015 lambdaérték, ami nem igazán sok :) Kicsit lazábban dugják be a mérőfejet, vagy valahol van egy kis szelelés (akár a mérőfej csövén is, amit mindig inkább foltozgatnak, mert drága), és máris összejön ennyi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bencepappa Elküldve Március24, 2010 Megoszt Elküldve Március24, 2010 OFF Isten éltesse az E85 Power Attyát! Boldog névnapot Gábor!!! :) ON Link to comment Megosztás: More sharing options...
Udi Elküldve Március24, 2010 Megoszt Elküldve Március24, 2010 Csatlakozom! :) Hamarosan nálam is megfogják mérni és kinyomtatják az eredményeket. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
conquistador Elküldve Március24, 2010 Megoszt Elküldve Március24, 2010 Csatlakozom! :) Hamarosan nálam is megfogják mérni és kinyomtatják az eredményeket. :D Nekem azt sajna nem sikerült megkaparintanom amit a gép kiadott. Isten Éltesen Gabi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Monof Elküldve Március24, 2010 Megoszt Elküldve Március24, 2010 Ami lemaradt a kútnál! Boldog Névnapot :) A fogyasztás kb 9-9,2 körül lett ami szerintem nem rossz, BC szerint 7,7 volt... De azért egyszer ezt ki fogom próbálni mennyi lesz benzinnel. De meg vagyok elégedve. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Március24, 2010 Megoszt Elküldve Március24, 2010 Boldog névnapot Gabi. Más: Beszéltem az úrral aki múltkor érdeklődött az átalakítód után. Hát volt bent a Ford márkakereskedésben és neki ott azt mondták, hogy az etanol megeszi a benzincsöveket és az AC pumpát, meg a motornak sem tesz jót. De van a Fordnak gyári etanolos kocsija, arra meg azt mondták neki hogy ugye minden ki van cserélve benne másra, hogy bírja az etanolt ( én úgy tudom hogy csak az AC pumpa és a computer más ) és azok 8litert esznek benzinből és 12litert etanolból. :) és ezt a gyári Ford szalonban mondták. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Március24, 2010 Megoszt Elküldve Március24, 2010 E85-ös átalakításon töröm a fejem. Régebben érdeklődtem, akkor még vegyes benzin-E85 combó érdekelt volna. Kerestem, de Z14XEP-s motoról nem volt szó. Milyen átalakítót javasoltok, illetve menyivel nőne a fogysztásom? Illetve Zala megyében beszerelő mühely, vagy házilag is lehet? Nem tehet tönkre semit sem az elektronikában az átalakító? Egy átalakítót találtam a közelben, beszereléssel 60e, amit sokallok... Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve Március24, 2010 Megoszt Elküldve Március24, 2010 Boldog névnapot Gabi. Más: Beszéltem az úrral aki múltkor érdeklődött az átalakítód után. Hát volt bent a Ford márkakereskedésben és neki ott azt mondták, hogy az etanol megeszi a benzincsöveket és az AC pumpát, meg a motornak sem tesz jót. De van a Fordnak gyári etanolos kocsija, arra meg azt mondták neki hogy ugye minden ki van cserélve benne másra, hogy bírja az etanolt ( én úgy tudom hogy csak az AC pumpa és a computer más ) és azok 8litert esznek benzinből és 12litert etanolból. :) és ezt a gyári Ford szalonban mondták. :D Először is csatlakozva hozzád, Boldog gábor napot Gabinak! Másodszor csodálkozol? Hát nekik az az érdekük, hogy a pajaszt megvegye az új flexi kocsit, nem az átalakítós vén vas. E85-ös átalakításon töröm a fejem. Régebben érdeklődtem, akkor még vegyes benzin-E85 combó érdekelt volna. Kerestem, de Z14XEP-s motoról nem volt szó. Milyen átalakítót javasoltok, illetve menyivel nőne a fogysztásom? Illetve Zala megyében beszerelő mühely, vagy házilag is lehet? Nem tehet tönkre semit sem az elektronikában az átalakító? Egy átalakítót találtam a közelben, beszereléssel 60e, amit sokallok... Ajánlom neked Gáborunk E85Power cuccát, amit szerintem itt a többség is tud javasolni. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március24, 2010 Megoszt Elküldve Március24, 2010 Boldog névnapot Gabi. Más: Beszéltem az úrral aki múltkor érdeklődött az átalakítód után. Hát volt bent a Ford márkakereskedésben és neki ott azt mondták, hogy az etanol megeszi a benzincsöveket és az AC pumpát, meg a motornak sem tesz jót. De van a Fordnak gyári etanolos kocsija, arra meg azt mondták neki hogy ugye minden ki van cserélve benne másra, hogy bírja az etanolt ( én úgy tudom hogy csak az AC pumpa és a computer más ) és azok 8litert esznek benzinből és 12litert etanolból. :D és ezt a gyári Ford szalonban mondták. ;) Tök jó, akkor csak olyan benzincsövet kell venni, amelyik bírja az etanolt. ;) Azért érdekesnek tartom, hogy egy növényből előállított üzemanyag agresszívabban viselkedne a gumialkatrészekkel szemben, mint egy köolajszármazék. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Március24, 2010 Megoszt Elküldve Március24, 2010 Először is csatlakozva hozzád, Boldog gábor napot Gabinak! Másodszor csodálkozol? Hát nekik az az érdekük, hogy a pajaszt megvegye az új flexi kocsit, nem az átalakítós vén vas. Ajánlom neked Gáborunk E85Power cuccát, amit szerintem itt a többség is tud javasolni. :) Köszönöm! Hol találok infót Gábor E85-ös cuccáról? Weboldal? Illetve mennyibe kerül, illetve mennyire bonyorult beállítani? Hidegben is tökéletesen müködik? (-20Cfok) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Március24, 2010 Megoszt Elküldve Március24, 2010 Köszönöm! Hol találok infót Gábor E85-ös cuccáról? Weboldal? Illetve mennyibe kerül, illetve mennyire bonyorult beállítani? Hidegben is tökéletesen müködik? (-20Cfok) www.e85power.hu Minden kérdésedre választ kapsz. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Március24, 2010 Megoszt Elküldve Március24, 2010 Először is csatlakozva hozzád, Boldog gábor napot Gabinak! Másodszor csodálkozol? Hát nekik az az érdekük, hogy a pajaszt megvegye az új flexi kocsit, nem az átalakítós vén vas. Nem, ezeknek még az sem az érdekük... Hogy mondhat olyat hogy 50%al többet eszik a gyári etanolos a benzinesnél? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
joe Elküldve Március24, 2010 Megoszt Elküldve Március24, 2010 Olvasgattam róla elég sokat, de nem eleget. Egy átalakítás anyagi költsége mennyire vészes? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Udi Elküldve Március24, 2010 Megoszt Elküldve Március24, 2010 Ha jól láttam 60 pacis központi befecskendezéses X14NZ-d van, sajna ennél nem lehet megoldani az átalakítást egyszerűen. Ha visszaolvasol látni fogod, hogy a hidegindítással vannak gondok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
joe Elküldve Március24, 2010 Megoszt Elküldve Március24, 2010 Nem feltétlen az opelba kellene, ismerős érdeklődik, hogy verseny autóba milyen lenne. Az anyagi vonzat lenne a fő kérdéskör. Elektronika nincs. Szerk. : megtaláltam amit kerestem Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Március25, 2010 Megoszt Elküldve Március25, 2010 www.e85power.hu Minden kérdésedre választ kapsz. :) Néztem. Nem tehet kárt a készülék a motor elektronikájában? Mennyivel rövidülnek le az alaktrészek életartalma? (pl üzemanyagszívattyú) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zozor Elküldve Március25, 2010 Megoszt Elküldve Március25, 2010 Boldog névnapot Gabi. Más: Beszéltem az úrral aki múltkor érdeklődött az átalakítód után. Hát volt bent a Ford márkakereskedésben és neki ott azt mondták, hogy az etanol megeszi a benzincsöveket és az AC pumpát, meg a motornak sem tesz jót. De van a Fordnak gyári etanolos kocsija, arra meg azt mondták neki hogy ugye minden ki van cserélve benne másra, hogy bírja az etanolt ( én úgy tudom hogy csak az AC pumpa és a computer más ) és azok 8litert esznek benzinből és 12litert etanolból. :) és ezt a gyári Ford szalonban mondták. :D Én is így jártam: műszakiztattam kedden a vízszállítót, közben beszéltem a vizsgáztatóval, azt mondta csak 20%-ban lehet és engedélyezett az etanol használata. Törvényileg! Különben megeszi a gumialkatrészeket és a benzincsövet- mondtam neki hogy eddig nem tapasztaltam ilyet, az meg a metanol ami agresszívebb. Erre mondta, ő csak tudja, hiszen nemrég vizsgázott /decemberben/, és ott tanították nekik+ csak átalakítóval működő autó közlekedhet és mehet vizsgára. Említettem neki a 4 fajta átalakítót, melyből 3 az injektor nyitási idejét növeli és semmilyen benzincsövet, vagy egyéb műanyag alkatrészt nem cserélnek. De hogy a Ford ok is csak teljes átalakítás után mehetnek etanollal.Ja és kb. 50 éves a manusz. Aztán nem akartam vitázni vele, kész lett a masina úgyhogy mentem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
conquistador Elküldve Március25, 2010 Megoszt Elküldve Március25, 2010 Én is így jártam: műszakiztattam kedden a vízszállítót, közben beszéltem a vizsgáztatóval, azt mondta csak 20%-ban lehet és engedélyezett az etanol használata. Törvényileg! Különben megeszi a gumialkatrészeket és a benzincsövet- mondtam neki hogy eddig nem tapasztaltam ilyet, az meg a metanol ami agresszívebb. Erre mondta, ő csak tudja, hiszen nemrég vizsgázott /decemberben/, és ott tanították nekik+ csak átalakítóval működő autó közlekedhet és mehet vizsgára. Említettem neki a 4 fajta átalakítót, melyből 3 az injektor nyitási idejét növeli és semmilyen benzincsövet, vagy egyéb műanyag alkatrészt nem cserélnek. De hogy a Ford ok is csak teljes átalakítás után mehetnek etanollal.Ja és kb. 50 éves a manusz. Aztán nem akartam vitázni vele, kész lett a masina úgyhogy mentem. Magyarország, de a miénk :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Március25, 2010 Megoszt Elküldve Március25, 2010 Magyarország, de a miénk :) és hülyébbek az emberek mint négy éve... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
kelly Elküldve Március25, 2010 Megoszt Elküldve Március25, 2010 Saját tapasztalat: Kb 2000 km-t mentem eddig 50-50%-ban benzin-etanollal.Semmi negatívumot nem tapasztaltam.Ha többet is fogyaszt,azt nem érzékelhetően.Persze normális tempóval.Egyszer talán túlléptem az arányt az etanol javára,és a hideg napokon másodjára indult csak be.De csak reggel.Most cseréltem benzinszűrőt.Semmi baja nem volt.Szerintem nem volt koszosabb mint előtte.És még a benzincsövem is meg van. :) Amúgy azt hallottam,hogy a Mol is gondolkodott az E85 bevezetésén,de tán nem lesz belőle semmi mert azt mondták,hogy 2 évet adnak a nem etanolra tervezett autóknak.Azt hogy ezt honnan szedik,kitudja. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március25, 2010 Megoszt Elküldve Március25, 2010 Saját tapasztalat: Kb 2000 km-t mentem eddig 50-50%-ban benzin-etanollal.Semmi negatívumot nem tapasztaltam.Ha többet is fogyaszt,azt nem érzékelhetően.Persze normális tempóval.Egyszer talán túlléptem az arányt az etanol javára,és a hideg napokon másodjára indult csak be.De csak reggel.Most cseréltem benzinszűrőt.Semmi baja nem volt.Szerintem nem volt koszosabb mint előtte.És még a benzincsövem is meg van. :D Amúgy azt hallottam,hogy a Mol is gondolkodott az E85 bevezetésén,de tán nem lesz belőle semmi mert azt mondták,hogy 2 évet adnak a nem etanolra tervezett autóknak.Azt hogy ezt honnan szedik,kitudja. Én kábé egy éve használom felesben, akkor még van egy évem. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Március25, 2010 Megoszt Elküldve Március25, 2010 Én kábé egy éve használom felesben, akkor még van egy évem. ;) Én szoktam hallani csámcsogást a kocsi felől, csak azt nem tudom h a szesz eszi a benzincsövet, vagy a rozsda a kasztnit! :) :D ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts