mackosajt Elküldve Március14, 2010 Megoszt Elküldve Március14, 2010 Nekem kezd csökkenni a fogyim. eddig mindig 11liter felett mértem pár decivel, de tegnap 10,8at számoltam. Ebben van rengeteg sport mód is, szóval szerintem nem rossz. Kezd látszani rajta hogy melegedik az idő. Múltkor a szpless is 10,7-et evett, tiszta lónyálból, igaz, a csekklámpa is világított, meg hideg is volt. Megkínáltam 15 liter benzinnel, lámpa is elaludt, fogyi is lentebb ment.... erre meg melegszik az idő. Link to comment Megosztás: More sharing options...
conquistador Elküldve Március15, 2010 Megoszt Elküldve Március15, 2010 Szia Gabi! A múltkori állítás óta mint ha nem lenne erő a vasban, ezért is cseréltem benya szűrőt mert azt gondoltam, hogy esetleg az telt meg a cc 4 tank nafta után. Viszont érdekes, hogy kigyorsításkor néha beránt egyet 1500-től, persze ez finom gyorsítás, és még olyan 3500 körül is ad egy impuzulst. Csak azért érdekes mert mikor átálltam akkor ez a dolog nem volt benne és furinak tűnik kicsit. Ha van ötleted akkor írd meg légyszi, ja kedden 2 körül hívlak a hidegindítás miatt, akkor tudom ismét gépre dugni a vasat. :lol: Üdv Link to comment Megosztás: More sharing options...
Udi Elküldve Március15, 2010 Megoszt Elküldve Március15, 2010 Szia Balázs! Nagyon köszönöm a logokat amiket küldtél...sokat segített! :lol: Szerintem folytószelep potit kellene kimérni elsőkörben lehet, hogy ki van kopva. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Március15, 2010 Megoszt Elküldve Március15, 2010 Nagyon irigykedem rátok, hogy 100% alkesszel is megy az autótok. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
wessz Elküldve Március15, 2010 Megoszt Elküldve Március15, 2010 Szia Gabi! A múltkori állítás óta mint ha nem lenne erő a vasban, ezért is cseréltem benya szűrőt mert azt gondoltam, hogy esetleg az telt meg a cc 4 tank nafta után. Viszont érdekes, hogy kigyorsításkor néha beránt egyet 1500-től, persze ez finom gyorsítás, és még olyan 3500 körül is ad egy impuzulst. Csak azért érdekes mert mikor átálltam akkor ez a dolog nem volt benne és furinak tűnik kicsit. Ha van ötleted akkor írd meg légyszi, ja kedden 2 körül hívlak a hidegindítás miatt, akkor tudom ismét gépre dugni a vasat. :lol: Üdv nyugi az e85 kihozza a "motorból a hibás alkatrészeket" felerösiti a hibát. én itt küzdök a sajátommal ,szerviz, összes szürő cserélve gyertya, gyetyakábelek meg uj ac pumpa és még mindig rángat benzinnel átálltam akkor is érezhető volt de nem annyira vagy elötte nem is figyeltem holnap trafóhidat cserélek persze annyi ideje nincs hogy bevegye a hibát. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Március15, 2010 Megoszt Elküldve Március15, 2010 Néha-néha rántás nekem is előfordul, de legalább erő az megvan, meg 8,5-9 lityis fogyi! :lol: Viszont érdekes tapasztalat, h 0 és 8 °C között nehezebben indul. Alatta simán elsőre beindul, felette megint csak simán elsőre beindul, de ebben a tartományban csak másodjára. Igaz, hogy nem kínozom sokáig. 2-3 sec tekerés, aztán kicsi szünet és pöcröff. Meg még egy tapasztalat. Mióta szeszelek, sokkal nagyobb a vákuum a tankban. Tankolás után érezhetően jobban megy a gép és jó nagyokat szuszog, mikor leveszem a tanksapkát. Sztem a párolgás nem akkora mértékű, mint a benzinnél, ezért a szükségesnél többet szív el a motor. Valakinek hasonló tapasztalata? Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Március15, 2010 Megoszt Elküldve Március15, 2010 nyugi az e85 kihozza a "motorból a hibás alkatrészeket" felerösiti a hibát. én itt küzdök a sajátommal ,szerviz, összes szürő cserélve gyertya, gyetyakábelek meg uj ac pumpa és még mindig rángat benzinnel átálltam akkor is érezhető volt de nem annyira vagy elötte nem is figyeltem holnap trafóhidat cserélek persze annyi ideje nincs hogy bevegye a hibát. Akasztják a hóhért? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Március15, 2010 Megoszt Elküldve Március15, 2010 Néha-néha rántás nekem is előfordul, de legalább erő az megvan, meg 8,5-9 lityis fogyi! :) Viszont érdekes tapasztalat, h 0 és 8 °C között nehezebben indul. Alatta simán elsőre beindul, felette megint csak simán elsőre beindul, de ebben a tartományban csak másodjára. Igaz, hogy nem kínozom sokáig. 2-3 sec tekerés, aztán kicsi szünet és pöcröff. Meg még egy tapasztalat. Mióta szeszelek, sokkal nagyobb a vákuum a tankban. Tankolás után érezhetően jobban megy a gép és jó nagyokat szuszog, mikor leveszem a tanksapkát. Sztem a párolgás nem akkora mértékű, mint a benzinnél, ezért a szükségesnél többet szív el a motor. Valakinek hasonló tapasztalata? A szusszanás nem tól jó jel,nézd át a tank szellőző csövét,lehet elvan dugulva. A fogyi nekem is így alakul,most pesti utakra kijött 8l körül 100 körüli tempóval,de szerintem ez nagyjából ok,ha azt számoljuk benzinből mennyit enne. Ma nekem is picit dadogva indult 8 fokban hideg mototrral... :lol: Viszont Gabi nem tom mit mókoltál vele,az AC relé hibát már nem dobja az ECU... Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Március15, 2010 Megoszt Elküldve Március15, 2010 Anyumék Lacettijét is megtankoltam löttyel.Apum persze rögtön mondta, hogy jobban megy.Mondom persze, mert picit forszírozva használtam, lévén bűn erőtlen azaz 1.4-es.Főleg ha városban van zömében használva.Én meg ugye megszoktam már az XEV dinamikáját... No meg mondta anyum, hogy árulnak elektronikát, és hogy bele tetessék-e.Mondtam, hogy ne.Ha Gabi cucca megfutja a próbaköröket, akkor majd inkább abból.Addig meg keverjék a cuccot. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Március15, 2010 Megoszt Elküldve Március15, 2010 Anyumék Lacettijét is megtankoltam löttyel.Apum persze rögtön mondta, hogy jobban megy.Mondom persze, mert picit forszírozva használtam, lévén bűn erőtlen azaz 1.4-es.Főleg ha városban van zömében használva.Én meg ugye megszoktam már az XEV dinamikáját... No meg mondta anyum, hogy árulnak elektronikát, és hogy bele tetessék-e.Mondtam, hogy ne.Ha Gabi cucca megfutja a próbaköröket, akkor majd inkább abból.Addig meg keverjék a cuccot. Már lefutott körök vannak apa! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Március15, 2010 Megoszt Elküldve Március15, 2010 A szusszanás nem tól jó jel,nézd át a tank szellőző csövét,lehet elvan dugulva. A fogyi nekem is így alakul,most pesti utakra kijött 8l körül 100 körüli tempóval,de szerintem ez nagyjából ok,ha azt számoljuk benzinből mennyit enne. Ma nekem is picit dadogva indult 8 fokban hideg mototrral... :lol: Viszont Gabi nem tom mit mókoltál vele,az AC relé hibát már nem dobja az ECU... Oksa! Amint jobb idők lesznek, meglesem. Vagy csak ledugózom a mágnesszelepnél... ;) Nekem csak akkor dob reléhibát, ha ráadom a gyújtás és az indítással várok pár másodpercet. Ha egyből tekertetem, akkor nem dobja... :) Nem hasonló neked is a hiba? Ui: a fogyiban nagyon kevés város van.... ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Március15, 2010 Megoszt Elküldve Március15, 2010 Oksa! Amint jobb idők lesznek, meglesem. Vagy csak ledugózom a mágnesszelepnél... ;) Nekem csak akkor dob reléhibát, ha ráadom a gyújtás és az indítással várok pár másodpercet. Ha egyből tekertetem, akkor nem dobja... :) Nem hasonló neked is a hiba? Ui: a fogyiban nagyon kevés város van.... ;) Pontosan így van nekem is! :lol: Ha várok,akkor jön a hibakód! Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Március15, 2010 Megoszt Elküldve Március15, 2010 Pontosan így van nekem is! :lol: Ha várok,akkor jön a hibakód! akkor vezérlő specifikus a hiba... azóta csinálja, mióta a kütyü be van kötve... lehet h azt a pici áramfelvételt is érzékeli az ECU... Engem már nem érdekel, csak az EGR sárgája zavar néha! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Március15, 2010 Megoszt Elküldve Március15, 2010 Már lefutott körök vannak apa! :) Tudom.Azért várok. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Március15, 2010 Megoszt Elküldve Március15, 2010 akkor vezérlő specifikus a hiba... azóta csinálja, mióta a kütyü be van kötve... lehet h azt a pici áramfelvételt is érzékeli az ECU... Engem már nem érdekel, csak az EGR sárgája zavar néha! :lol: Totál így van nekem is! Gabi azt mondta,hogy nincs köze hozzá,de nekem is azóta dobaj,mióta bent van a kütyü.ű Az EGR szintén zenész! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
wessz Elküldve Március15, 2010 Megoszt Elküldve Március15, 2010 akkor vezérlő specifikus a hiba... azóta csinálja, mióta a kütyü be van kötve... lehet h azt a pici áramfelvételt is érzékeli az ECU... Engem már nem érdekel, csak az EGR sárgája zavar néha! :lol: neked mikor rángat? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Monof Elküldve Március15, 2010 Megoszt Elküldve Március15, 2010 Nos, 1300 Km, Bp-Prága-Bp, jó nagy kitérőkkel, kb 9-10l-es szesz fogyasztással. Mondjuk kevesebbet reméltem, de azért még így is megvan a kb 4000 Ft-os spórolás. Pontos adatok később. Ami jó, hogy Levél nevű faluban 231 Ft a szesz, ez az utolsó az osztrákok felé, Prágában meg 24,50 Kc vagyis 270 körül van a szesz... De legalább van. Tapasztalat: a gép megy rendesen, sőt, 5-ben 130-ról még tépi az aszfaltot, ha kell van benne paci :lol: Mondjuk a többletfogyi azért is lehet, mert volt egy két tényleg kicsi út, és mivel bnőm nem félt, tettem is neki szépen :) ;) ;) De részletes beszámoló később, de meg vagyok elégedve. :P És mióta Gábor mókolt valamit, szinte pöccre indul mostanában az autó... Le vagyok hidalva ettől. :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Március15, 2010 Megoszt Elküldve Március15, 2010 A szusszanás nem tól jó jel,nézd át a tank szellőző csövét,lehet elvan dugulva. Viszont Gabi nem tom mit mókoltál vele,az AC relé hibát már nem dobja az ECU... El van dugulva a tankszellőztetés, ezt majd meg kéne oldani, különben az AC összeszívja a tankot. Úgy látszik nálatok ez a motorvezérlő akkor csekkolja gyújtáson az injektorok feszültségét, és mivel az AC relé még nem adhat gyújtáson rájuk tápot, az átalakító meg ad, ezért beírja relé hibának. És mióta Gábor mókolt valamit, szinte pöccre indul mostanában az autó... Le vagyok hidalva ettől. :lol: Örülök hogy bejött a legújabb SW az indításra :) Johnnynak és Zsolteenak is már az van, csak Johnny még nem szólt hogy működik a próba beállításokkal, Zsolteenak meg valszeg nincs üa nyomása indításkor, neki az AC kapcsoló modul kellene. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Udi Elküldve Március15, 2010 Megoszt Elküldve Március15, 2010 Astra G-be is sikerült Bazsival beépíteni a kütyüt már csak a vízhőfokot kell beállítanunk és oks. Valamiért mindig keverem az ICT a ITC-vel....fáradtság jele. :lol: Gabi! Köszönöm a support-ot, logjaimat láttad (ecut cseréltem)? Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Március15, 2010 Megoszt Elküldve Március15, 2010 Örülök hogy bejött a legújabb SW az indításra :) Johnnynak és Zsolteenak is már az van, csak Johnny még nem szólt hogy működik a próba beállításokkal, Ma délután indítottam 8 fokban,kicsit sokat tekertem,de ment elsőre,bár kicsit bután röfögve indult. Melegen semei gond,jónak tűnik. Fogyi is kezd beállni a flextek szintjére. Gabi! Valamilyen megoldást nem tudunk kitalálni erre az AC problémára?Ha máshonnan adunk a kütyünek tápot az nem jó? Engem nem zavar a sárga lámpa,de lesz most két X14XE ügyfél,akiket bemarketingeltem... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Március15, 2010 Megoszt Elküldve Március15, 2010 Fúúú Gabi...olvasgattam az index fórumot! Nem semmi okosok vannak ott! ;) Tényleg értelmetlen a vita. Te elfogult vagy a saját termékeddel szemben, én meg nem árulok semmit. A 4e fordulat meg igazán nem sok. Ha ott 100%, akkor 7e-nél mi van? Leginkább el sem jut odáig. Kirak egy táblát az ECU, hogy "Elnézést kérünk, a további gyorsulás helyett tánczenét adunk!" :) Így fordulhat elő, hogy az injektor nyitási időt torzító elektronikával szerelt autók szorult helyzetbe kerülhetnek előzéskor. Nelegyenigazam. Főleg az ucsó mondaton rosáltam be! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
conquistador Elküldve Március16, 2010 Megoszt Elküldve Március16, 2010 Szia Balázs! Nagyon köszönöm a logokat amiket küldtél...sokat segített! :lol: Szerintem folytószelep potit kellene kimérni elsőkörben lehet, hogy ki van kopva. ;) Nagyon szívesen :) Ok! utána nézek a dolognak, már én is gondoltam erre a lehetőségre a bontott cucc miatt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve Március16, 2010 Megoszt Elküldve Március16, 2010 Fúúú Gabi...olvasgattam az index fórumot! Nem semmi okosok vannak ott! ;) Főleg az ucsó mondaton rosáltam be! :lol: ilyenek azok irnak akiknek nincs módjuk szesszel járni és csak az észt osztják........szoktam én is olvasgatni,néha elmegy a kedven tőle. autógáznál vannak dúrvábbak is.... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Március16, 2010 Megoszt Elküldve Március16, 2010 Fúúú Gabi...olvasgattam az index fórumot! Nem semmi okosok vannak ott! :) Főleg az ucsó mondaton rosáltam be! :lol: Érdekes, hogy mióta szesszel járok, előzésnél nem kerültem szorult helyzetbe. Igaz, nem is nagyon száguldozok. De átlag autózásnál semmi gondot nem okoz az "időtorzítás" ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve Március16, 2010 Megoszt Elküldve Március16, 2010 Nah..drága szesztestvéreim :lol: Szombaton beletoltam kb 9.5 litert énis, igy első kattanásig tele lett a tank....hátbazz....nemtudom mivan, de az autó meg van bokrosodva, menne mint a mérgezett egér pedig most nagyon el lehet lustulva, hónapok óta nem ment ki a városból.....érzésre sokkal jobban ugrik, jobban megy, lendületesebben mozog.....eddig nagyon tetszik! Kicsit bátrabb leszek és többet tankolok rá ;) ;) Igy adagolva használva is készüljek a benzinszűrő cserére? Csak, hogy ne lepődjek meg ha 1000 km után megáll az autó :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts