Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

E85 a gyakorlatban


mélykék76

Recommended Posts

3óra állás után nekem is beindul. Sőt még 4-5óra állás után is valamikor. De hosszabb állás után már csak másodikra vagy többedikre. :lol:

Néztem a logodat, most már jó, de próbaképpen még rakd fel légyszi 200,50-rea LAM-ot.

Lehet hogy ott lesz majd optimálisabb a fogyid.

Link to comment
Megosztás:

  • Hozzászólások 7,4k
  • Létrehozva
  • Legutolsó válasz

Legtöbb hozzászólás

Legtöbb hozzászólás

És mi lenne, ha valami műanyagból legyártana vki egy szívósort, pl. műgyantából, és bele lenne ágyazva fűtőszál? Azt indítás előtt hamar fel lehetne melegíteni, úgy nézne ki, mint a dieseleknél, gyújtás, izzítás, indítás :)

Fehérváron már a Tescos kúton is van E85 ;)

Ezt örömmel olvasom. :lol: Árat nem tudsz tökvéletlenüldirekt? ;)

Link to comment
Megosztás:

Olvasgattam a fórumot, de jó lenne ha valaki frissen válaszolna, amit előre is köszönök.

Mennyibe fáj az 1.4 NZ-s Astrát áttenni bioetanolra? Hallottam, h nem túl jó minőségűek az átalakítók... Jelenleg 50-50 százalékos keverést csinálok, igaz 98-as a dugó a kocsiban.

Link to comment
Megosztás:

Még mindig gondjaim vannak a Win7el. Eszközkezelőben az egyéb eszközök kozé rakja ki az E85 öt de ott nem tudom h COM hányra állítsam. Sokszor le is fagy. Gabi megnézed nálad hogy van ,mert ha jól emlékszem neked Win 7 van.

nálam rendben feltelepült a 6119.inf-el, és a portok között kell legyen. Nemtom nálad mi a gond...

Link to comment
Megosztás:

A mai log még érdekesebb lesz, kiszedtem a régi ecu-t neten keresgéltem és találtam egy listát az alapján sikerült beazonosítani:

- 16149879 BCZD YR (C14SE, régi 93-as)

- 16163719 BBFF (C14SE, csak tesztelésre kaptam 95-ös)

- 16183129 BCND (C14SE, anno C14NZ korszakban vettem vaterán most megtaláltam. Remélem jó lesz! :lol: )

Megyek csinálok egy mini log-ot róla. :)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

Kb. 11.000. Km 50/50-es keverék után vettem a fáradtságot, és kivettem 1 gyertyámat, lefényképeztem.

Volt róla szó, hogy E85-nél valamivel másabb a színe a gyertyának. Ez most akkor milyennek számít?

(nem igazán láttam még a gyertyáimat, mert eddig nem én cseréltem őket, rábíztam 1 szakira, meg aztán lusta is vagyok...)

Gyertya 1

Gyertya 2

Vélemény? A második képen mi a villám az a rozsdabarna csík a gyertyán???

Amúgy mennyinként is kellene cserélni őket? Elég bele a kétpólusú, vagy a négyessel jobb lenne?

Alap központis autó X16SZ, semmi extra, csak elég sok helyen rozsdásodik...

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

Kb. 11.000. Km 50/50-es keverék után vettem a fáradtságot, és kivettem 1 gyertyámat, lefényképeztem.

Volt róla szó, hogy E85-nél valamivel másabb a színe a gyertyának. Ez most akkor milyennek számít?

(nem igazán láttam még a gyertyáimat, mert eddig nem én cseréltem őket, rábíztam 1 szakira, meg aztán lusta is vagyok...)

Gyertya 1

Gyertya 2

Vélemény? A második képen mi a villám az a rozsdabarna csík a gyertyán???

Amúgy mennyinként is kellene cserélni őket? Elég bele a kétpólusú, vagy a négyessel jobb lenne?

Alap központis autó X16SZ, semmi extra, csak elég sok helyen rozsdásodik...

Szerintem kijutott valamennyi trutyi a motortérbe, és a rozsdabarna csik az rajta. Onnan felfele védi a pipa. Lejön róla könnyen?

Link to comment
Megosztás:

Ezek szerint központisnál maradjak 50-50-ben? Van esetleg egyéb ötlet?

Központissal nagyon rossz lesz a hidegindításod és ezért nem igazán ajánlott a tiszta etanollal közlekedés.

Annyit tudsz csinálni hogy leteszteled hogy mennyi a max etanolmennyiség amit még a kocsi elbír és nem is rossz a hidegindításod. De én mondjuk 50-50fölé nem nagyon merészkednék. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Köszi Zsoltee!

Sajnálom, hogy ezzel a kehes 1.4 NZ-vel etanol problémakörben nem lehet többet tenni... Nem a teljesítmény miatt, mert az mindegy, hogy 60 vagy 62LE, hanem a költségek miatt. De állítólag nem jó rá a különféle Flex nevű átalakító kütyü...

Link to comment
Megosztás:

Szerintem kijutott valamennyi trutyi a motortérbe, és a rozsdabarna csik az rajta. Onnan felfele védi a pipa. Lejön róla könnyen?

Nem próbáltam semmmi szerrel leszedni róla, kézzel nem tudtam lekaparni...

Hogy jutott volna oda trutyi? Teljesen lezárja a gyertyavédő...

Azért kérdezem, hogy mennyi időnként kellene cserélni, mert lehet, hogy lefutotta az idejét...

Asszem 120.000 - 130.000-nél volt cserélve.... Most 162.000-nél járok.

A szikraközi kép vajon jó, vagy a szegény keverék tünteteit mutatja???

Valaki hozzáértő, aki sűrűbben nézegeti a gyertyáit meg tudná mondani???

Link to comment
Megosztás:

A szikraközi kép vajon jó, vagy a szegény keverék tünteteit mutatja???

Valaki hozzáértő, aki sűrűbben nézegeti a gyertyáit meg tudná mondani???

Ha egy kicsit utána olvastál volna neten,rögtön megtaláltad volna,hogy a szegény keveréknél fehér lesz a gyertya vége. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Ha egy kicsit utána olvastál volna neten,rögtön megtaláltad volna,hogy a szegény keveréknél fehér lesz a gyertya vége. :lol:

J0hnny,

"Volt róla szó, hogy E85-nél valamivel másabb a színe a gyertyának. Ez most akkor milyennek számít?

(nem igazán láttam még a gyertyáimat, mert eddig nem én cseréltem őket, rábíztam 1 szakira, meg aztán lusta is vagyok...)"

Mivel benne volt a kérdésemben, valószínűleg olvastam.... A kérdés lényege az volt, hogy ez a szín megfelel-e még a jó keverékkel üzemelő motor gyertyaszínének... Ugyanis nem néztem, hogy milyen, mielőtt nekiálltam felesben nyomni.

Link to comment
Megosztás:

Ha visszaolvastál volna tudnád....

- 16149879 BCZD YR (C14SE, régi 93-as) :lol:

Láttam a felsorolást, csak az nem derült ki a számomra, hogy ez volt benne eddig, amire azt mondtad, hogy nem is biztos, hogy C14SE-hez való. De ezek szerint az :) És valami érezhető változás a többi ECU-val?

Link to comment
Megosztás:




×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.