Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
  Zsoltee írta:
3óra állás után nekem is beindul. Sőt még 4-5óra állás után is valamikor. De hosszabb állás után már csak másodikra vagy többedikre. :lol:

Néztem a logodat, most már jó, de próbaképpen még rakd fel légyszi 200,50-rea LAM-ot.

Lehet hogy ott lesz majd optimálisabb a fogyid.

  • Hozzászólások 7,4k
  • Létrehozva
  • Legutolsó válasz

Legtöbb hozzászólás

Legtöbb hozzászólás

Elküldve
  opel16v írta:
Néztem a logodat, most már jó, de próbaképpen még rakd fel légyszi 200,50-rea LAM-ot.

Lehet hogy ott lesz majd optimálisabb a fogyid.

Okker, hazamentem beállítom.

Irmsher chipes kérdésemre tudsz valami okosat mondani?

Elküldve
  Zsoltee írta:
Irmsher chipes kérdésemre tudsz valami okosat mondani?

Szerintem nem kell állítani majd semmit, de csinálj majd vele egy szokásos logot, aztán meglátjuk :lol:

Elküldve
  FPepe írta:
És mi lenne, ha valami műanyagból legyártana vki egy szívósort, pl. műgyantából, és bele lenne ágyazva fűtőszál? Azt indítás előtt hamar fel lehetne melegíteni, úgy nézne ki, mint a dieseleknél, gyújtás, izzítás, indítás :)

Fehérváron már a Tescos kúton is van E85 ;)

Ezt örömmel olvasom. :lol: Árat nem tudsz tökvéletlenüldirekt? ;)

Elküldve

Olvasgattam a fórumot, de jó lenne ha valaki frissen válaszolna, amit előre is köszönök.

Mennyibe fáj az 1.4 NZ-s Astrát áttenni bioetanolra? Hallottam, h nem túl jó minőségűek az átalakítók... Jelenleg 50-50 százalékos keverést csinálok, igaz 98-as a dugó a kocsiban.

Elküldve

Még mindig gondjaim vannak a Win7el. Eszközkezelőben az egyéb eszközök kozé rakja ki az E85 öt de ott nem tudom h COM hányra állítsam. Sokszor le is fagy. Gabi megnézed nálad hogy van ,mert ha jól emlékszem neked Win 7 van.

Elküldve
  Gelko írta:
Még mindig gondjaim vannak a Win7el. Eszközkezelőben az egyéb eszközök kozé rakja ki az E85 öt de ott nem tudom h COM hányra állítsam. Sokszor le is fagy. Gabi megnézed nálad hogy van ,mert ha jól emlékszem neked Win 7 van.

nálam rendben feltelepült a 6119.inf-el, és a portok között kell legyen. Nemtom nálad mi a gond...

Elküldve
  opel16v írta:
nálam rendben feltelepült a 6119.inf-el, és a portok között kell legyen. Nemtom nálad mi a gond...

Megnézted Udi logjait? :lol:

Érdekesek...

Elküldve

A mai log még érdekesebb lesz, kiszedtem a régi ecu-t neten keresgéltem és találtam egy listát az alapján sikerült beazonosítani:

- 16149879 BCZD YR (C14SE, régi 93-as)

- 16163719 BBFF (C14SE, csak tesztelésre kaptam 95-ös)

- 16183129 BCND (C14SE, anno C14NZ korszakban vettem vaterán most megtaláltam. Remélem jó lesz! :lol: )

Megyek csinálok egy mini log-ot róla. :)

Elküldve

Sziasztok,

Kb. 11.000. Km 50/50-es keverék után vettem a fáradtságot, és kivettem 1 gyertyámat, lefényképeztem.

Volt róla szó, hogy E85-nél valamivel másabb a színe a gyertyának. Ez most akkor milyennek számít?

(nem igazán láttam még a gyertyáimat, mert eddig nem én cseréltem őket, rábíztam 1 szakira, meg aztán lusta is vagyok...)

Gyertya 1

Gyertya 2

Vélemény? A második képen mi a villám az a rozsdabarna csík a gyertyán???

Amúgy mennyinként is kellene cserélni őket? Elég bele a kétpólusú, vagy a négyessel jobb lenne?

Alap központis autó X16SZ, semmi extra, csak elég sok helyen rozsdásodik...

Elküldve
  fzoltika írta:
Sziasztok,

Kb. 11.000. Km 50/50-es keverék után vettem a fáradtságot, és kivettem 1 gyertyámat, lefényképeztem.

Volt róla szó, hogy E85-nél valamivel másabb a színe a gyertyának. Ez most akkor milyennek számít?

(nem igazán láttam még a gyertyáimat, mert eddig nem én cseréltem őket, rábíztam 1 szakira, meg aztán lusta is vagyok...)

Gyertya 1

Gyertya 2

Vélemény? A második képen mi a villám az a rozsdabarna csík a gyertyán???

Amúgy mennyinként is kellene cserélni őket? Elég bele a kétpólusú, vagy a négyessel jobb lenne?

Alap központis autó X16SZ, semmi extra, csak elég sok helyen rozsdásodik...

Szerintem kijutott valamennyi trutyi a motortérbe, és a rozsdabarna csik az rajta. Onnan felfele védi a pipa. Lejön róla könnyen?

Elküldve
  RCsaba írta:
Ezek szerint központisnál maradjak 50-50-ben? Van esetleg egyéb ötlet?

Központissal nagyon rossz lesz a hidegindításod és ezért nem igazán ajánlott a tiszta etanollal közlekedés.

Annyit tudsz csinálni hogy leteszteled hogy mennyi a max etanolmennyiség amit még a kocsi elbír és nem is rossz a hidegindításod. De én mondjuk 50-50fölé nem nagyon merészkednék. :lol:

Elküldve

Köszi Zsoltee!

Sajnálom, hogy ezzel a kehes 1.4 NZ-vel etanol problémakörben nem lehet többet tenni... Nem a teljesítmény miatt, mert az mindegy, hogy 60 vagy 62LE, hanem a költségek miatt. De állítólag nem jó rá a különféle Flex nevű átalakító kütyü...

Elküldve
  zotya975 írta:
Szerintem kijutott valamennyi trutyi a motortérbe, és a rozsdabarna csik az rajta. Onnan felfele védi a pipa. Lejön róla könnyen?

Nem próbáltam semmmi szerrel leszedni róla, kézzel nem tudtam lekaparni...

Hogy jutott volna oda trutyi? Teljesen lezárja a gyertyavédő...

Azért kérdezem, hogy mennyi időnként kellene cserélni, mert lehet, hogy lefutotta az idejét...

Asszem 120.000 - 130.000-nél volt cserélve.... Most 162.000-nél járok.

A szikraközi kép vajon jó, vagy a szegény keverék tünteteit mutatja???

Valaki hozzáértő, aki sűrűbben nézegeti a gyertyáit meg tudná mondani???

Elküldve
  FPepe írta:
Az kiderült már, milyen ECU volt benne eddig?

Ha visszaolvastál volna tudnád....

- 16149879 BCZD YR (C14SE, régi 93-as) :lol:

Elküldve
  fzoltika írta:
A szikraközi kép vajon jó, vagy a szegény keverék tünteteit mutatja???

Valaki hozzáértő, aki sűrűbben nézegeti a gyertyáit meg tudná mondani???

Ha egy kicsit utána olvastál volna neten,rögtön megtaláltad volna,hogy a szegény keveréknél fehér lesz a gyertya vége. :lol:

Elküldve
  J0hnny írta:
Ha egy kicsit utána olvastál volna neten,rögtön megtaláltad volna,hogy a szegény keveréknél fehér lesz a gyertya vége. :lol:

J0hnny,

"Volt róla szó, hogy E85-nél valamivel másabb a színe a gyertyának. Ez most akkor milyennek számít?

(nem igazán láttam még a gyertyáimat, mert eddig nem én cseréltem őket, rábíztam 1 szakira, meg aztán lusta is vagyok...)"

Mivel benne volt a kérdésemben, valószínűleg olvastam.... A kérdés lényege az volt, hogy ez a szín megfelel-e még a jó keverékkel üzemelő motor gyertyaszínének... Ugyanis nem néztem, hogy milyen, mielőtt nekiálltam felesben nyomni.

Elküldve
  Udi írta:
Ha visszaolvastál volna tudnád....

- 16149879 BCZD YR (C14SE, régi 93-as) :lol:

Láttam a felsorolást, csak az nem derült ki a számomra, hogy ez volt benne eddig, amire azt mondtad, hogy nem is biztos, hogy C14SE-hez való. De ezek szerint az :) És valami érezhető változás a többi ECU-val?

Elküldve

Menetdinamikában nem tapasztaltam eltérést viszont ha megnézed a logokat ott már van változás. :lol:

Fogyiban biztosan lenne eltérés de még nincs meg a végleges beállítás addig nem mérem.

Elküldve

Nekem kezd csökkenni a fogyim. eddig mindig 11liter felett mértem pár decivel, de tegnap 10,8at számoltam.

Ebben van rengeteg sport mód is, szóval szerintem nem rossz. Kezd látszani rajta hogy melegedik az idő.




×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.