opel16v Elküldve Március13, 2010 Elküldve Március13, 2010 Zsoltee írta: 3óra állás után nekem is beindul. Sőt még 4-5óra állás után is valamikor. De hosszabb állás után már csak másodikra vagy többedikre. :lol: Néztem a logodat, most már jó, de próbaképpen még rakd fel légyszi 200,50-rea LAM-ot. Lehet hogy ott lesz majd optimálisabb a fogyid.
Zsoltee Elküldve Március13, 2010 Elküldve Március13, 2010 opel16v írta: Néztem a logodat, most már jó, de próbaképpen még rakd fel légyszi 200,50-rea LAM-ot. Lehet hogy ott lesz majd optimálisabb a fogyid. Okker, hazamentem beállítom. Irmsher chipes kérdésemre tudsz valami okosat mondani?
opel16v Elküldve Március13, 2010 Elküldve Március13, 2010 Zsoltee írta: Irmsher chipes kérdésemre tudsz valami okosat mondani? Szerintem nem kell állítani majd semmit, de csinálj majd vele egy szokásos logot, aztán meglátjuk :lol:
daykiller Elküldve Március13, 2010 Elküldve Március13, 2010 FPepe írta: És mi lenne, ha valami műanyagból legyártana vki egy szívósort, pl. műgyantából, és bele lenne ágyazva fűtőszál? Azt indítás előtt hamar fel lehetne melegíteni, úgy nézne ki, mint a dieseleknél, gyújtás, izzítás, indítás :) Fehérváron már a Tescos kúton is van E85 ;) Ezt örömmel olvasom. :lol: Árat nem tudsz tökvéletlenüldirekt? ;)
Udi Elküldve Március13, 2010 Elküldve Március13, 2010 Opel16V! Ma kaptam tesztelésre egy garantáltan jó C14SE ecu-t, csináltam is vele azonnal 2 logot. Elsőt a régi paraméterekkel teszteltem, másodiknál beállítottam amit kértél. http://data.hu/get/2331327/C14SE_ecu_csere.log.html http://data.hu/get/2331335/C14SE_ecu_csere_lam80.log.html
RCsaba Elküldve Március13, 2010 Elküldve Március13, 2010 Olvasgattam a fórumot, de jó lenne ha valaki frissen válaszolna, amit előre is köszönök. Mennyibe fáj az 1.4 NZ-s Astrát áttenni bioetanolra? Hallottam, h nem túl jó minőségűek az átalakítók... Jelenleg 50-50 százalékos keverést csinálok, igaz 98-as a dugó a kocsiban.
Gelko Elküldve Március13, 2010 Elküldve Március13, 2010 Még mindig gondjaim vannak a Win7el. Eszközkezelőben az egyéb eszközök kozé rakja ki az E85 öt de ott nem tudom h COM hányra állítsam. Sokszor le is fagy. Gabi megnézed nálad hogy van ,mert ha jól emlékszem neked Win 7 van.
opel16v Elküldve Március14, 2010 Elküldve Március14, 2010 Gelko írta: Még mindig gondjaim vannak a Win7el. Eszközkezelőben az egyéb eszközök kozé rakja ki az E85 öt de ott nem tudom h COM hányra állítsam. Sokszor le is fagy. Gabi megnézed nálad hogy van ,mert ha jól emlékszem neked Win 7 van. nálam rendben feltelepült a 6119.inf-el, és a portok között kell legyen. Nemtom nálad mi a gond...
J0hnny Elküldve Március14, 2010 Elküldve Március14, 2010 opel16v írta: nálam rendben feltelepült a 6119.inf-el, és a portok között kell legyen. Nemtom nálad mi a gond... Megnézted Udi logjait? :lol: Érdekesek...
Udi Elküldve Március14, 2010 Elküldve Március14, 2010 A mai log még érdekesebb lesz, kiszedtem a régi ecu-t neten keresgéltem és találtam egy listát az alapján sikerült beazonosítani: - 16149879 BCZD YR (C14SE, régi 93-as) - 16163719 BBFF (C14SE, csak tesztelésre kaptam 95-ös) - 16183129 BCND (C14SE, anno C14NZ korszakban vettem vaterán most megtaláltam. Remélem jó lesz! :lol: ) Megyek csinálok egy mini log-ot róla. :)
fzoltika Elküldve Március14, 2010 Elküldve Március14, 2010 Sziasztok, Kb. 11.000. Km 50/50-es keverék után vettem a fáradtságot, és kivettem 1 gyertyámat, lefényképeztem. Volt róla szó, hogy E85-nél valamivel másabb a színe a gyertyának. Ez most akkor milyennek számít? (nem igazán láttam még a gyertyáimat, mert eddig nem én cseréltem őket, rábíztam 1 szakira, meg aztán lusta is vagyok...) Gyertya 1 Gyertya 2 Vélemény? A második képen mi a villám az a rozsdabarna csík a gyertyán??? Amúgy mennyinként is kellene cserélni őket? Elég bele a kétpólusú, vagy a négyessel jobb lenne? Alap központis autó X16SZ, semmi extra, csak elég sok helyen rozsdásodik...
zotya975 Elküldve Március14, 2010 Elküldve Március14, 2010 fzoltika írta: Sziasztok, Kb. 11.000. Km 50/50-es keverék után vettem a fáradtságot, és kivettem 1 gyertyámat, lefényképeztem. Volt róla szó, hogy E85-nél valamivel másabb a színe a gyertyának. Ez most akkor milyennek számít? (nem igazán láttam még a gyertyáimat, mert eddig nem én cseréltem őket, rábíztam 1 szakira, meg aztán lusta is vagyok...) Gyertya 1 Gyertya 2 Vélemény? A második képen mi a villám az a rozsdabarna csík a gyertyán??? Amúgy mennyinként is kellene cserélni őket? Elég bele a kétpólusú, vagy a négyessel jobb lenne? Alap központis autó X16SZ, semmi extra, csak elég sok helyen rozsdásodik... Szerintem kijutott valamennyi trutyi a motortérbe, és a rozsdabarna csik az rajta. Onnan felfele védi a pipa. Lejön róla könnyen?
Udi Elküldve Március14, 2010 Elküldve Március14, 2010 Csináltam egy mini logot a remélhetőleg végleges BCND-s ecu-val, kiváncsi vagyok kell-e valamit állítani a kütyün. :lol: http://data.hu/get/2334047/C14SE_ecu_BCND.log.html
FPepe Elküldve Március14, 2010 Elküldve Március14, 2010 Udi írta: Csináltam egy mini logot a remélhetőleg végleges BCND-s ecu-val, kiváncsi vagyok kell-e valamit állítani a kütyün. :lol: http://data.hu/get/2334047/C14SE_ecu_BCND.log.html Az kiderült már, milyen ECU volt benne eddig?
RCsaba Elküldve Március14, 2010 Elküldve Március14, 2010 Ezek szerint központisnál maradjak 50-50-ben? Van esetleg egyéb ötlet?
Zsoltee Elküldve Március14, 2010 Elküldve Március14, 2010 RCsaba írta: Ezek szerint központisnál maradjak 50-50-ben? Van esetleg egyéb ötlet? Központissal nagyon rossz lesz a hidegindításod és ezért nem igazán ajánlott a tiszta etanollal közlekedés. Annyit tudsz csinálni hogy leteszteled hogy mennyi a max etanolmennyiség amit még a kocsi elbír és nem is rossz a hidegindításod. De én mondjuk 50-50fölé nem nagyon merészkednék. :lol:
RCsaba Elküldve Március14, 2010 Elküldve Március14, 2010 Köszi Zsoltee! Sajnálom, hogy ezzel a kehes 1.4 NZ-vel etanol problémakörben nem lehet többet tenni... Nem a teljesítmény miatt, mert az mindegy, hogy 60 vagy 62LE, hanem a költségek miatt. De állítólag nem jó rá a különféle Flex nevű átalakító kütyü...
fzoltika Elküldve Március14, 2010 Elküldve Március14, 2010 zotya975 írta: Szerintem kijutott valamennyi trutyi a motortérbe, és a rozsdabarna csik az rajta. Onnan felfele védi a pipa. Lejön róla könnyen? Nem próbáltam semmmi szerrel leszedni róla, kézzel nem tudtam lekaparni... Hogy jutott volna oda trutyi? Teljesen lezárja a gyertyavédő... Azért kérdezem, hogy mennyi időnként kellene cserélni, mert lehet, hogy lefutotta az idejét... Asszem 120.000 - 130.000-nél volt cserélve.... Most 162.000-nél járok. A szikraközi kép vajon jó, vagy a szegény keverék tünteteit mutatja??? Valaki hozzáértő, aki sűrűbben nézegeti a gyertyáit meg tudná mondani???
Udi Elküldve Március14, 2010 Elküldve Március14, 2010 FPepe írta: Az kiderült már, milyen ECU volt benne eddig? Ha visszaolvastál volna tudnád.... - 16149879 BCZD YR (C14SE, régi 93-as) :lol:
J0hnny Elküldve Március14, 2010 Elküldve Március14, 2010 fzoltika írta: A szikraközi kép vajon jó, vagy a szegény keverék tünteteit mutatja??? Valaki hozzáértő, aki sűrűbben nézegeti a gyertyáit meg tudná mondani??? Ha egy kicsit utána olvastál volna neten,rögtön megtaláltad volna,hogy a szegény keveréknél fehér lesz a gyertya vége. :lol:
fzoltika Elküldve Március14, 2010 Elküldve Március14, 2010 J0hnny írta: Ha egy kicsit utána olvastál volna neten,rögtön megtaláltad volna,hogy a szegény keveréknél fehér lesz a gyertya vége. :lol: J0hnny, "Volt róla szó, hogy E85-nél valamivel másabb a színe a gyertyának. Ez most akkor milyennek számít? (nem igazán láttam még a gyertyáimat, mert eddig nem én cseréltem őket, rábíztam 1 szakira, meg aztán lusta is vagyok...)" Mivel benne volt a kérdésemben, valószínűleg olvastam.... A kérdés lényege az volt, hogy ez a szín megfelel-e még a jó keverékkel üzemelő motor gyertyaszínének... Ugyanis nem néztem, hogy milyen, mielőtt nekiálltam felesben nyomni.
FPepe Elküldve Március14, 2010 Elküldve Március14, 2010 Udi írta: Ha visszaolvastál volna tudnád.... - 16149879 BCZD YR (C14SE, régi 93-as) :lol: Láttam a felsorolást, csak az nem derült ki a számomra, hogy ez volt benne eddig, amire azt mondtad, hogy nem is biztos, hogy C14SE-hez való. De ezek szerint az :) És valami érezhető változás a többi ECU-val?
Udi Elküldve Március14, 2010 Elküldve Március14, 2010 Menetdinamikában nem tapasztaltam eltérést viszont ha megnézed a logokat ott már van változás. :lol: Fogyiban biztosan lenne eltérés de még nincs meg a végleges beállítás addig nem mérem.
Zsoltee Elküldve Március14, 2010 Elküldve Március14, 2010 Nekem kezd csökkenni a fogyim. eddig mindig 11liter felett mértem pár decivel, de tegnap 10,8at számoltam. Ebben van rengeteg sport mód is, szóval szerintem nem rossz. Kezd látszani rajta hogy melegedik az idő.
Recommended Posts