opel16v Elküldve Március13, 2010 Megoszt Elküldve Március13, 2010 3óra állás után nekem is beindul. Sőt még 4-5óra állás után is valamikor. De hosszabb állás után már csak másodikra vagy többedikre. :lol: Néztem a logodat, most már jó, de próbaképpen még rakd fel légyszi 200,50-rea LAM-ot. Lehet hogy ott lesz majd optimálisabb a fogyid. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Március13, 2010 Megoszt Elküldve Március13, 2010 Néztem a logodat, most már jó, de próbaképpen még rakd fel légyszi 200,50-rea LAM-ot. Lehet hogy ott lesz majd optimálisabb a fogyid. Okker, hazamentem beállítom. Irmsher chipes kérdésemre tudsz valami okosat mondani? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Március13, 2010 Megoszt Elküldve Március13, 2010 Irmsher chipes kérdésemre tudsz valami okosat mondani? Szerintem nem kell állítani majd semmit, de csinálj majd vele egy szokásos logot, aztán meglátjuk :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Március13, 2010 Megoszt Elküldve Március13, 2010 És mi lenne, ha valami műanyagból legyártana vki egy szívósort, pl. műgyantából, és bele lenne ágyazva fűtőszál? Azt indítás előtt hamar fel lehetne melegíteni, úgy nézne ki, mint a dieseleknél, gyújtás, izzítás, indítás :) Fehérváron már a Tescos kúton is van E85 ;) Ezt örömmel olvasom. :lol: Árat nem tudsz tökvéletlenüldirekt? ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Udi Elküldve Március13, 2010 Megoszt Elküldve Március13, 2010 Opel16V! Ma kaptam tesztelésre egy garantáltan jó C14SE ecu-t, csináltam is vele azonnal 2 logot. Elsőt a régi paraméterekkel teszteltem, másodiknál beállítottam amit kértél. http://data.hu/get/2331327/C14SE_ecu_csere.log.html http://data.hu/get/2331335/C14SE_ecu_csere_lam80.log.html Link to comment Megosztás: More sharing options...
RCsaba Elküldve Március13, 2010 Megoszt Elküldve Március13, 2010 Olvasgattam a fórumot, de jó lenne ha valaki frissen válaszolna, amit előre is köszönök. Mennyibe fáj az 1.4 NZ-s Astrát áttenni bioetanolra? Hallottam, h nem túl jó minőségűek az átalakítók... Jelenleg 50-50 százalékos keverést csinálok, igaz 98-as a dugó a kocsiban. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Március13, 2010 Megoszt Elküldve Március13, 2010 központisnál nem olyan okés a dolog... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve Március13, 2010 Megoszt Elküldve Március13, 2010 Még mindig gondjaim vannak a Win7el. Eszközkezelőben az egyéb eszközök kozé rakja ki az E85 öt de ott nem tudom h COM hányra állítsam. Sokszor le is fagy. Gabi megnézed nálad hogy van ,mert ha jól emlékszem neked Win 7 van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Március14, 2010 Megoszt Elküldve Március14, 2010 Még mindig gondjaim vannak a Win7el. Eszközkezelőben az egyéb eszközök kozé rakja ki az E85 öt de ott nem tudom h COM hányra állítsam. Sokszor le is fagy. Gabi megnézed nálad hogy van ,mert ha jól emlékszem neked Win 7 van. nálam rendben feltelepült a 6119.inf-el, és a portok között kell legyen. Nemtom nálad mi a gond... Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Március14, 2010 Megoszt Elküldve Március14, 2010 nálam rendben feltelepült a 6119.inf-el, és a portok között kell legyen. Nemtom nálad mi a gond... Megnézted Udi logjait? :lol: Érdekesek... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Udi Elküldve Március14, 2010 Megoszt Elküldve Március14, 2010 A mai log még érdekesebb lesz, kiszedtem a régi ecu-t neten keresgéltem és találtam egy listát az alapján sikerült beazonosítani: - 16149879 BCZD YR (C14SE, régi 93-as) - 16163719 BBFF (C14SE, csak tesztelésre kaptam 95-ös) - 16183129 BCND (C14SE, anno C14NZ korszakban vettem vaterán most megtaláltam. Remélem jó lesz! :lol: ) Megyek csinálok egy mini log-ot róla. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
fzoltika Elküldve Március14, 2010 Megoszt Elküldve Március14, 2010 Sziasztok, Kb. 11.000. Km 50/50-es keverék után vettem a fáradtságot, és kivettem 1 gyertyámat, lefényképeztem. Volt róla szó, hogy E85-nél valamivel másabb a színe a gyertyának. Ez most akkor milyennek számít? (nem igazán láttam még a gyertyáimat, mert eddig nem én cseréltem őket, rábíztam 1 szakira, meg aztán lusta is vagyok...) Gyertya 1 Gyertya 2 Vélemény? A második képen mi a villám az a rozsdabarna csík a gyertyán??? Amúgy mennyinként is kellene cserélni őket? Elég bele a kétpólusú, vagy a négyessel jobb lenne? Alap központis autó X16SZ, semmi extra, csak elég sok helyen rozsdásodik... Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március14, 2010 Megoszt Elküldve Március14, 2010 Sziasztok, Kb. 11.000. Km 50/50-es keverék után vettem a fáradtságot, és kivettem 1 gyertyámat, lefényképeztem. Volt róla szó, hogy E85-nél valamivel másabb a színe a gyertyának. Ez most akkor milyennek számít? (nem igazán láttam még a gyertyáimat, mert eddig nem én cseréltem őket, rábíztam 1 szakira, meg aztán lusta is vagyok...) Gyertya 1 Gyertya 2 Vélemény? A második képen mi a villám az a rozsdabarna csík a gyertyán??? Amúgy mennyinként is kellene cserélni őket? Elég bele a kétpólusú, vagy a négyessel jobb lenne? Alap központis autó X16SZ, semmi extra, csak elég sok helyen rozsdásodik... Szerintem kijutott valamennyi trutyi a motortérbe, és a rozsdabarna csik az rajta. Onnan felfele védi a pipa. Lejön róla könnyen? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Udi Elküldve Március14, 2010 Megoszt Elküldve Március14, 2010 Csináltam egy mini logot a remélhetőleg végleges BCND-s ecu-val, kiváncsi vagyok kell-e valamit állítani a kütyün. :lol: http://data.hu/get/2334047/C14SE_ecu_BCND.log.html Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Március14, 2010 Megoszt Elküldve Március14, 2010 Csináltam egy mini logot a remélhetőleg végleges BCND-s ecu-val, kiváncsi vagyok kell-e valamit állítani a kütyün. :lol: http://data.hu/get/2334047/C14SE_ecu_BCND.log.html Az kiderült már, milyen ECU volt benne eddig? Link to comment Megosztás: More sharing options...
RCsaba Elküldve Március14, 2010 Megoszt Elküldve Március14, 2010 Ezek szerint központisnál maradjak 50-50-ben? Van esetleg egyéb ötlet? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Március14, 2010 Megoszt Elküldve Március14, 2010 Ezek szerint központisnál maradjak 50-50-ben? Van esetleg egyéb ötlet? Központissal nagyon rossz lesz a hidegindításod és ezért nem igazán ajánlott a tiszta etanollal közlekedés. Annyit tudsz csinálni hogy leteszteled hogy mennyi a max etanolmennyiség amit még a kocsi elbír és nem is rossz a hidegindításod. De én mondjuk 50-50fölé nem nagyon merészkednék. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
RCsaba Elküldve Március14, 2010 Megoszt Elküldve Március14, 2010 Köszi Zsoltee! Sajnálom, hogy ezzel a kehes 1.4 NZ-vel etanol problémakörben nem lehet többet tenni... Nem a teljesítmény miatt, mert az mindegy, hogy 60 vagy 62LE, hanem a költségek miatt. De állítólag nem jó rá a különféle Flex nevű átalakító kütyü... Link to comment Megosztás: More sharing options...
fzoltika Elküldve Március14, 2010 Megoszt Elküldve Március14, 2010 Szerintem kijutott valamennyi trutyi a motortérbe, és a rozsdabarna csik az rajta. Onnan felfele védi a pipa. Lejön róla könnyen? Nem próbáltam semmmi szerrel leszedni róla, kézzel nem tudtam lekaparni... Hogy jutott volna oda trutyi? Teljesen lezárja a gyertyavédő... Azért kérdezem, hogy mennyi időnként kellene cserélni, mert lehet, hogy lefutotta az idejét... Asszem 120.000 - 130.000-nél volt cserélve.... Most 162.000-nél járok. A szikraközi kép vajon jó, vagy a szegény keverék tünteteit mutatja??? Valaki hozzáértő, aki sűrűbben nézegeti a gyertyáit meg tudná mondani??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Udi Elküldve Március14, 2010 Megoszt Elküldve Március14, 2010 Az kiderült már, milyen ECU volt benne eddig? Ha visszaolvastál volna tudnád.... - 16149879 BCZD YR (C14SE, régi 93-as) :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Március14, 2010 Megoszt Elküldve Március14, 2010 A szikraközi kép vajon jó, vagy a szegény keverék tünteteit mutatja??? Valaki hozzáértő, aki sűrűbben nézegeti a gyertyáit meg tudná mondani??? Ha egy kicsit utána olvastál volna neten,rögtön megtaláltad volna,hogy a szegény keveréknél fehér lesz a gyertya vége. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
fzoltika Elküldve Március14, 2010 Megoszt Elküldve Március14, 2010 Ha egy kicsit utána olvastál volna neten,rögtön megtaláltad volna,hogy a szegény keveréknél fehér lesz a gyertya vége. :lol: J0hnny, "Volt róla szó, hogy E85-nél valamivel másabb a színe a gyertyának. Ez most akkor milyennek számít? (nem igazán láttam még a gyertyáimat, mert eddig nem én cseréltem őket, rábíztam 1 szakira, meg aztán lusta is vagyok...)" Mivel benne volt a kérdésemben, valószínűleg olvastam.... A kérdés lényege az volt, hogy ez a szín megfelel-e még a jó keverékkel üzemelő motor gyertyaszínének... Ugyanis nem néztem, hogy milyen, mielőtt nekiálltam felesben nyomni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Március14, 2010 Megoszt Elküldve Március14, 2010 Ha visszaolvastál volna tudnád.... - 16149879 BCZD YR (C14SE, régi 93-as) :lol: Láttam a felsorolást, csak az nem derült ki a számomra, hogy ez volt benne eddig, amire azt mondtad, hogy nem is biztos, hogy C14SE-hez való. De ezek szerint az :) És valami érezhető változás a többi ECU-val? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Udi Elküldve Március14, 2010 Megoszt Elküldve Március14, 2010 Menetdinamikában nem tapasztaltam eltérést viszont ha megnézed a logokat ott már van változás. :lol: Fogyiban biztosan lenne eltérés de még nincs meg a végleges beállítás addig nem mérem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Március14, 2010 Megoszt Elküldve Március14, 2010 Nekem kezd csökkenni a fogyim. eddig mindig 11liter felett mértem pár decivel, de tegnap 10,8at számoltam. Ebben van rengeteg sport mód is, szóval szerintem nem rossz. Kezd látszani rajta hogy melegedik az idő. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts