Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

E85 a gyakorlatban


mélykék76

Recommended Posts

Köszi szépen de konkrétan az érdekel melyik lenne a legjobb? A hunflex ára miatt lenne vonzó de az E85power kissé többet ajánl de Ajánlott a keskenysávú lambdaszonda és a gázpedálállás-érzékelő potméter is, ezek a feltételei az automata működésmódnak. (gondolom rájöttél nem vagyok nagy guru) szóval ilyen van az f astrámban?

Nyugodt szívvel beruházhatsz az E85power Kitbe! :lol:

Minden feltétel adott ahhoz a készülékhez! :)

Link to comment
Megosztás:

  • Hozzászólások 7,4k
  • Létrehozva
  • Legutolsó válasz

Legtöbb hozzászólás

Legtöbb hozzászólás

Köszi szépen de konkrétan az érdekel melyik lenne a legjobb? A hunflex ára miatt lenne vonzó de az E85power kissé többet ajánl de Ajánlott a keskenysávú lambdaszonda és a gázpedálállás-érzékelő potméter is, ezek a feltételei az automata működésmódnak. (gondolom rájöttél nem vagyok nagy guru) szóval ilyen van az f astrámban?

Teljes mértékben beépíthető az E85power átalakító az autódba :lol:

Holnap reggel bemelegedési és dinamikus közlekedésű logot azért csinálok. Hátha látsz benne majd még valamit. :)

Ok, várom ;)

Link to comment
Megosztás:

Megmértük az üzemanyagnyomást és tökéletes menetközben is, már csak egy tippem van lehet, hogy C16SE ecu-t kaptam amikor megvettem a C14SE cuccokat a bontóban. :lol: Ezért lennék nagyon kiváncsi Balázs logjára, nála milyen injektor nyitási idők vannak adott fordulaton.

Link to comment
Megosztás:

Ezen tényleg csak röhögni lehet...kínunkban...

Nem vagyok egy nagy észlény, de azt tudom szakmábavágóan, h az alkohol nem eszi meg a gumit...csak az agyra meg a májra veszélyes... :)

De hogy egy nyomásnövelő szelepet 35 rugóért adni...bár ha azt számolom, h csak :lol: pár százalékkal növeli a fogyasztást! ;) ;)

Kiváncsi volnék én arra! :P

Link to comment
Megosztás:

Megmértük az üzemanyagnyomást és tökéletes menetközben is, már csak egy tippem van lehet, hogy C16SE ecu-t kaptam amikor megvettem a C14SE cuccokat a bontóban. :lol: Ezért lennék nagyon kiváncsi Balázs logjára, nála milyen injektor nyitási idők vannak adott fordulaton.

Nézd meg, mi van ráírva, aztán beazonosítjuk.

Link to comment
Megosztás:

Ezen tényleg csak röhögni lehet...kínunkban...

Nem vagyok egy nagy észlény, de azt tudom szakmábavágóan, h az alkohol nem eszi meg a gumit...csak az agyra meg a májra veszélyes... :)

De hogy egy nyomásnövelő szelepet 35 rugóért adni...bár ha azt számolom, h csak :lol: pár százalékkal növeli a fogyasztást! ;) ;)

Kiváncsi volnék én arra! :P

aki bedöl az ilyeneknek meg is érdemli......azért megnézném mondjuk egy 1-2 éves japo autóba ezt a ketyerét....

Link to comment
Megosztás:

Még egy kérdés Gáborom. 2007es Z16XER motorkódú H Astra játszik? :lol:

99% hogy igen, mert az XEP cuccokból van az is. Azért meg kéne nézni a lambdáját, hogy milyen színűek a vezetékei (kat előtt).

Átírtam amit mondtál Gabi,majd logolok.

Holnap meg hívlak sw update ügyben.

Win7 64bit alatt próbálta már valaki a terminal progit?

Ok, várom :) Holnap valszeg akkor ki tudok majd ugrani. Mikor leszel kb ott? Nekem Win7-en megy a cucc rendben.

Megmértük az üzemanyagnyomást és tökéletes menetközben is, már csak egy tippem van lehet, hogy C16SE ecu-t kaptam amikor megvettem a C14SE cuccokat a bontóban. ;) Ezért lennék nagyon kiváncsi Balázs logjára, nála milyen injektor nyitási idők vannak adott fordulaton.

[LAM]480/480mV 40/920mV 70/900mV 1.00/1.00 L1T30 [iNJ]967 2.1ms 16%/17%/22% C3% [ANA]F2I77T0

[LAM]470/480mV 30/920mV 60/900mV 1.00/1.00 L1T30 [iNJ]938 1.8ms 16%/17%/22% C3% [ANA]F2I77T0

[LAM]440/450mV 30/860mV 60/850mV 1.01/1.01 L1T30 [iNJ]921 2.0ms 16%/17%/22% C3% [ANA]F2I77T0

[LAM]460/460mV 60/860mV 80/850mV 1.01/1.01 L1T30 [iNJ]955 2.1ms 16%/17%/22% C3% [ANA]F2I78T0

[LAM]450/460mV 60/850mV 80/840mV 1.01/1.01 L1T30 [iNJ]953 2.0ms 16%/17%/22% C3% [ANA]F2I78T0

[LAM]450/460mV 60/850mV 80/840mV 1.01/1.01 L1T30 [iNJ]940 2.0ms 16%/17%/22% C3% [ANA]F2I79T0

[LAM]450/460mV 50/850mV 80/840mV 1.01/1.01 L1T30 [iNJ]977 2.1ms 16%/17%/22% C3% [ANA]F2I79T0

80 fok környékén lambdaszabályzottan ennyi nála alapjáraton, ez most az utsó logjában volt.

Egyébként nála is elég ingadozó képet mutat a lambdaszabályzás, de azért nem olyan rossz.

Nála is az egyvezetékes fűtetlen szonda van, sajnos ezeknél annyira nem stabil az érték.

Próbáld meg amúgy azt, hogy növeled a LAM paraméter második tagját, mondjuk 80-ra.

Kíváncsi vagyok, ha el van nyújtva a mintavételezés, akkor stabilabbnak látszik-e a jel.

Majd küldj logot ;)

Link to comment
Megosztás:

egy másik fórumon írtam erre az üzemanyagnyomás növelő kütyüre:

"Találkoztam már tavaly ennek az üzemanyagnyomás szabályzónak az egyik fejlesztőjével, mondta hogy ilyesmin dolgoznak. Nekem alapvetően az a fenntartásom ezzel a megoldással, hogy az eredetileg 3 baros rendszerben 4.5 barra kell növelni E85-höz a nyomást, ez pedig torzítja az injektorok szórásképét, és sokkal jobban terheli az AC-t, és az egész üzemanyagellátó rendszert is. Az AC különösen kiemelt hibaforrás lesz itt, mert az etanol viszkozítása miatt amúgy is kicsit jobban van terhelve (kicsit nagyobb fordulatszámon dolgozik az üzemi nyomás tartásához, ezért is tud egy kivénhedt pumpa kinyíródni végleg az etanoltól), de ha még a nyomást is másfélszeresére kell tartania, akkor "izzadni" fog. Másik dolog, hogy teljes terhelésen a 4.5 baron nem tudja a szállítási kapacitást teljesíteni a legtöbb 3 baros rendszerre tervezett pumpa, tehát mindenképpen szegényedni fog a keverék a teljes terheléses üzemmódban az optimálistól. De pl egy benzinszűrő esetében is kérdéses, hogy a 3 barra tervezett szűrők (főleg az itthon előszeretettel használt gagyibb utángyártottak) mennyi ideig bírják majd ezt a nyomást. És akkor arról nem is beszéltem, hogy bár nem ismerem részleteiben a terméket, de feltételezem, hogy ez sem szabályzott rendszer, tehát vagy eredeti nyomás, vagy fix emelt... így nem lesz mindig optimális a motornak a dúsítás.

Szerintem nem jó megoldás, de majd a piac eldönti úgyis :lol:"

Link to comment
Megosztás:

Szia Gabi!

A hideg indítással nem lehetne még egy kicsit állítani? Ma reggel garázs +5C és csak 3x sikerült a téma :) Szegény aksim miatt már vérzett a szívem.

Nem engedi el nagyon a nyomást a rendszer?

Érdekes, h nekem is olyan 2-8 °C között van igazán baja...akkor mindig csak másodikra indul. Nulla foknál elsőre beugrik.Én nem szeretem tekertetni nagyon hosszan. Inkább két rövid. :lol:

Link to comment
Megosztás:

A hideg indítással nem lehetne még egy kicsit állítani? Ma reggel garázs +5C és csak 3x sikerült a téma :) Szegény aksim miatt már vérzett a szívem.

Először is ellenőrizni kéne nálad, hogy hidegen jól látja-e a motor hőmérsékletet gyújtáson az átalakító.

Mert ez még szerintem nálad nem történt meg. Meg tudod oldani? Gyújtáson CGETICT, és megnézni mit

mond az átalakító motor hőmérsékletre. Ha az jó, akkor a CSETFIRST=1,10,30 beállítást kellene megcsinálni, és úgy megnézni ;)

Jah, és indítás: gyújtás, vár 5-6mp-et, aztán teker hosszan :lol:

Link to comment
Megosztás:

http://data.hu/get/2323181/2010.03.11.log.html

Itt a log Gabi. De még mindig csak másodikra indul a kocsi. Szóval szerintem kéne az az AC kapcsoló áramkör. Egyébként, a régi C16NZ-mben gyújtásra már kapcsolt az AC. Ezt nem lehet megoldani ebben a kocsiban is úgy ahogy abban van gyárilag? és akkor nem kéne semmi kiegészítő elektronika. :lol:

Link to comment
Megosztás:

http://data.hu/get/2323181/2010.03.11.log.html

Itt a log Gabi. De még mindig csak másodikra indul a kocsi. Szóval szerintem kéne az az AC kapcsoló áramkör. Egyébként, a régi C16NZ-mben gyújtásra már kapcsolt az AC. Ezt nem lehet megoldani ebben a kocsiban is úgy ahogy abban van gyárilag? és akkor nem kéne semmi kiegészítő elektronika. :lol:

Ezeket még állítsd be, aztán szerintem frankó is lesz minden:

CSETICTPARAM=610,400

CSETLAM=195,50

CSETLAMOFFS=00,96

Kapsz akkor majd egy AC kapcsoló modult, mert szerintem is az neked a bajod, hogy nincs nyomás hidegindításkor.

Link to comment
Megosztás:

Nem értek a dolgokhoz, de szerintem nekem is nagyban megkönnyítené a dolgot ez a funkció.

Ma este 6-ra jön a srác a laptoppal és akkor hívlak, hogy mit mutat a vas.

Neked most hogy indul hidegen?

Ha jól tudom nálad az ecu kapcsolja gyújtásra pár mp-re az AC-t, nem?

Link to comment
Megosztás:

Ezeket még állítsd be, aztán szerintem frankó is lesz minden:

CSETICTPARAM=610,400

CSETLAM=195,50

CSETLAMOFFS=00,96

Kapsz akkor majd egy AC kapcsoló modult, mert szerintem is az neked a bajod, hogy nincs nyomás hidegindításkor.

http://rapidshare.com/files/362421125/2010.03.12.log.html

Itt a ma reggeli melegedős és dinamikusabban autózós log. :lol:

Most délután is másodikra indult a kocsim. Először amikor indítózok, röfög, egyszer kétszer majdnem elkapja, de nem tudja. Aztán másodikra meg már pöccröff. :)

Amúgy Gabi, ha esetleg visszateszem az Irmsher chipem, akkor megint kell állítgatni az átalakítót mi? Ahhoz is majd hozzá kell hangolni, gondolom. Bár nem tudom miben különbözhet az Irmsher chip a gyáritól. ;)

Link to comment
Megosztás:

Neked most hogy indul hidegen?

Ha jól tudom nálad az ecu kapcsolja gyújtásra pár mp-re az AC-t, nem?

Ezt nem tudom, vagy is nem hiszem, mert az Nz-nél halottam mikor indítja az Ac-t, most pedig csend és hullaszag van hiába adik gyujtást neki :lol:

Ma délben +4c és 3x, pedig végjátszottam amit mondtál mikor taliztunk, de 6-ra jön a srác a laptoppal és utána indítok egyet és megmondom. Ha nagyon nem akarja akkor hívlak és egyeztetünk a még esetleges beállításokon. Ja és most 2-kor én is cseréltem az üzemanyag szűrőt, mert érdekes volt sokszor mintha elhagyta volna az erő, de lassan 3 tank fogyott és most cseréltem elöszőr azóta benne.

Üdv:BB

Link to comment
Megosztás:

Most délután is másodikra indult a kocsim. Először amikor indítózok, röfög, egyszer kétszer majdnem elkapja, de nem tudja. Aztán másodikra meg már pöccröff. :lol:

Amúgy Gabi, ha esetleg visszateszem az Irmsher chipem, akkor megint kell állítgatni az átalakítót mi? Ahhoz is majd hozzá kell hangolni, gondolom. Bár nem tudom miben különbözhet az Irmsher chip a gyáritól. :)

Próbálj meg még egy dolgot... pofátlan értékekkel: ;)

CSETFIRST=1,50,50

Kíváncsi vagyok :P

Ezt nem tudom, vagy is nem hiszem, mert az Nz-nél halottam mikor indítja az Ac-t, most pedig csend és hullaszag van hiába adik gyujtást neki ;)

Ma délben +4c és 3x, pedig végjátszottam amit mondtál mikor taliztunk, de 6-ra jön a srác a laptoppal és utána indítok egyet és megmondom. Ha nagyon nem akarja akkor hívlak és egyeztetünk a még esetleges beállításokon. Ja és most 2-kor én is cseréltem az üzemanyag szűrőt, mert érdekes volt sokszor mintha elhagyta volna az erő, de lassan 3 tank fogyott és most cseréltem elöszőr azóta benne.

Szólj akkor majd, ha kihűlt az autó, hogy valós-e a hőfok, ha meg tudjátok nézni :P

Link to comment
Megosztás:

Szólj akkor majd, ha kihűlt az autó, hogy valós-e a hőfok, ha meg tudjátok nézni ;)

Az indítás jobb lett az 1,10,20-al, bár amint mondtam 3 órát állt csak az autó, de jövő héten igyekszem egy rendes mérést is végezni 8 óra állás után :lol:

3óra állás után nekem is beindul. Sőt még 4-5óra állás után is valamikor. De hosszabb állás után már csak másodikra vagy többedikre. :)

Link to comment
Megosztás:




×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.