Gelko Elküldve Március5, 2010 Megoszt Elküldve Március5, 2010 Ráadásul már több twinport motoron is működik :lol: http://www.e85power.hu MV6-osokkal mi a helyzet ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Március5, 2010 Megoszt Elküldve Március5, 2010 Itt egy log Gabi. Remélem elmentette a teljeset. Mivel elfelejtettem a logolást elindítani és csak az ablakból másoltam ki. Lesz még ma több is. :lol: Várom. Ebből max annyit látok, hogy eco módban volt :) Legyen benne olyan is, mikor dinamikusabban mész eco nélkül, ill. teljes gáz is legyen alacsony fordulatról (pl 1500-ról padló tiltásig). Abból már tudok következtetéseket levonni ;) MV6-osokkal mi a helyzet ? Opeléktől még nem volt V6, mindig csak ígéreteket kapok ;) Viszont volt Mitsubishi és Suzuki Grand Vitara is V6-os. Szépen mennek :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Március6, 2010 Megoszt Elküldve Március6, 2010 Várom. Ebből max annyit látok, hogy eco módban volt :lol: Legyen benne olyan is, mikor dinamikusabban mész eco nélkül, ill. teljes gáz is legyen alacsony fordulatról (pl 1500-ról padló tiltásig). Abból már tudok következtetéseket levonni :) Parancsolj :P http://data.hu/get/2300245/2010.03.06_log.log.html Van benne 2es 1500RPMről fullgáz, tiltás, 3. tiltás, aztán 4-5, vissza 4 mert előzni kellett, 5, megint vissza 4 mert előztem, 5. Aztán kis levezető város. Utána állóhelyből 3000ről indulás, 1es tiltás, 2es tiltás, 3as tiltás, 4es tiltás, aztán 5. olyan 210ig huzatás ( óra szerint ), aztán utána egy kis 170nel haladás, aztán vissza 100, majd város és ennyi. ;) Remélem kiderül belőle valami. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zocsa Elküldve Március6, 2010 Megoszt Elküldve Március6, 2010 Várom. Ebből max annyit látok, hogy eco módban volt ;) Legyen benne olyan is, mikor dinamikusabban mész eco nélkül, ill. teljes gáz is legyen alacsony fordulatról (pl 1500-ról padló tiltásig). Abból már tudok következtetéseket levonni ;) Parancsolj ;) http://data.hu/get/2300245/2010.03.06_log.log.html Van benne 2es 1500RPMről fullgáz, tiltás, 3. tiltás, aztán 4-5, vissza 4 mert előzni kellett, 5, megint vissza 4 mert előztem, 5. Aztán kis levezető város. Utána állóhelyből 3000ről indulás, 1es tiltás, 2es tiltás, 3as tiltás, 4es tiltás, aztán 5. olyan 210ig huzatás ( óra szerint ), aztán utána egy kis 170nel haladás, aztán vissza 100, majd város és ennyi. :P Remélem kiderül belőle valami. :P :lol: :) Hát ez valóban elég dinamikusra sikerült. Link to comment Megosztás: More sharing options...
JKL Janos Elküldve Március6, 2010 Megoszt Elküldve Március6, 2010 Ráadásul már több twinport motoron is működik :lol: http://www.e85power.hu Helló, hát ha az a bejáratott, akkor legyen, egyébként van valami előnye neki, mert ahogy néztem árban kb. ugyanott van. Ahogy láttam azon is van "benzin-mód". melyik beszerelőműhelyt ajánlod? köszönöm, J. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Március6, 2010 Megoszt Elküldve Március6, 2010 :lol: :) Hát ez valóban elég dinamikusra sikerült. Dinamikus kellett, hát megkapta. :P ;) ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Udi Elküldve Március6, 2010 Megoszt Elküldve Március6, 2010 Végre valaki aki tiltásig nyomta rajtam kivül... :lol: :) Gabi! Balázs C14SE logját gondolom már nézted, találtál-e valami összefüggést, nála is szegény a keverék? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabo Elküldve Március6, 2010 Megoszt Elküldve Március6, 2010 Opeléktől még nem volt V6, mindig csak ígéreteket kapok :lol: Viszont volt Mitsubishi és Suzuki Grand Vitara is V6-os. Szépen mennek ;) Gabi, a 3,2 est elvihetnéd pár hétre tesztelni.. apám alig használja, és nem igazán tesz jót az állás neki... vizsgázni kell vinni majd vmikor áprilisban addig össze is kalapálhatod amit kell :) Persze nem ingyé.. nos?... Vagy vizsga után, mikor eltűnik a hó, oszt fel lehet rakni a normálispapucsokat alá ;) Tod a keskeny nyomtávút ;) :P :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Március6, 2010 Megoszt Elküldve Március6, 2010 Parancsolj ;) Remélem kiderül belőle valami. :lol: Jah, kicsit rá kell finomítani a lambdajelre: CSETLAM=175,50 Ezt állítsd be légyszi, aztán logolj megint :) Jövő héten meg akkor megpróbáljuk összehozni a SW frissítést :P egyébként van valami előnye neki, mert ahogy néztem árban kb. ugyanott van. Ahogy láttam azon is van "benzin-mód". melyik beszerelőműhelyt ajánlod? köszönöm, J. előnye az van sok, olvashatsz róla a www.e85power.hu oldalon sokat ;) Szerintem legközelebb a törökbálinti műhely van hozzád. Balázs C14SE logját gondolom már nézted, találtál-e valami összefüggést, nála is szegény a keverék? Nála se éppen rózsás a gyári lambda már, de szabályzásra még alkalmas, belőttük egy karika alkalmával a tömb körül :P Sport módban egész jól levágta dús irányba a lambdát pl. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Március6, 2010 Megoszt Elküldve Március6, 2010 Gabi, a 3,2 est elvihetnéd pár hétre tesztelni.. apám alig használja, és nem igazán tesz jót az állás neki... vizsgázni kell vinni majd vmikor áprilisban addig össze is kalapálhatod amit kell ;) Persze nem ingyé.. nos?... Vagy vizsga után, mikor eltűnik a hó, oszt fel lehet rakni a normálispapucsokat alá ;) Tod a keskeny nyomtávút :P :cry: :P Nem nagyon érek én rá ilyenekre ;) De majd még beszélhetünk róla, hogy mit kéne vele tenni :lol: Aztán max ha nem sok a feladat vele, akkor megtesztelhetem az E85powerrel :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Március6, 2010 Megoszt Elküldve Március6, 2010 Jah, kicsit rá kell finomítani a lambdajelre: CSETLAM=175,50 Ezt állítsd be légyszi, aztán logolj megint :lol: Jövő héten meg akkor megpróbáljuk összehozni a SW frissítést ;) Okés, holnap kapod a következő logot. Az SW frissítésről meg majd értesíts hogy neked mikor jó. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Március6, 2010 Megoszt Elküldve Március6, 2010 Okés, holnap kapod a következő logot. Az SW frissítésről meg majd értesíts hogy neked mikor jó. :) Nekem most sokat zabál,bár inkább csak városban járkálok. Hidegen jól indul,de pl 10fokban elsőre nem indult. Azóta eszik sokat,mióta lamtype 1-en van. Csinálnom kellene logot,de egyszerűen nincs egy épkézláb laptopom. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Március7, 2010 Megoszt Elküldve Március7, 2010 Nekem most sokat zabál,bár inkább csak városban járkálok. Hidegen jól indul,de pl 10fokban elsőre nem indult. Azóta eszik sokat,mióta lamtype 1-en van. Csinálnom kellene logot,de egyszerűen nincs egy épkézláb laptopom. :lol: Ha gondolod amikor Bp-en vagy kanyarodj valamikor erre, és megoldjuk. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabo Elküldve Március7, 2010 Megoszt Elküldve Március7, 2010 Nem nagyon érek én rá ilyenekre :P De majd még beszélhetünk róla, hogy mit kéne vele tenni ;) Aztán max ha nem sok a feladat vele, akkor megtesztelhetem az E85powerrel ;) Nincs ám nagy baj.. csak a torka véres :lol: :) most nézek rá ocó féket előre, mert az cserés, a többi úgy ahogy átmegy vizsgán :P Na jó, vizsga után, ha érdekel, akkor gondolkozá el ezen... Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Március7, 2010 Megoszt Elküldve Március7, 2010 Csinálnom kellene logot,de egyszerűen nincs egy épkézláb laptopom. :lol: Hát ja, az jó lenne :) Meg nálad még majd SW-t is lehetne frissíteni, csak még nem volt érkezésem a Lurdyba ;) most nézek rá ocó féket előre, mert az cserés, a többi úgy ahogy átmegy vizsgán :P Na jó, vizsga után, ha érdekel, akkor gondolkozá el ezen... Majd megdumáljuk ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve Március7, 2010 Megoszt Elküldve Március7, 2010 Édes drága Gáborom! Szerinted ebben a csodálatos járműben, amit jelenleg használok, mennyire MÚKODJ lenne a te átalakítód a jelenlegi információid alapján? Most tettem bele tiszta löttyöt, és a fene a fejét, de van egy olvasólámpám, ami a jelek szerint makacs, és 4 napja nem múlik el. Korábban ha elő is jött, 1-2 indítás után elmúlt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve Március7, 2010 Megoszt Elküldve Március7, 2010 Gabi, a 3,2 est elvihetnéd pár hétre tesztelni.. apám alig használja, és nem igazán tesz jót az állás neki... vizsgázni kell vinni majd vmikor áprilisban addig össze is kalapálhatod amit kell :) Persze nem ingyé.. nos?... Vagy vizsga után, mikor eltűnik a hó, oszt fel lehet rakni a normálispapucsokat alá ;) Tod a keskeny nyomtávút ;) :P :P idevele...csak legyen tele a tank :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve Március7, 2010 Megoszt Elküldve Március7, 2010 idevele...csak legyen tele a tank :lol: nekem az sem kell......majd én tankolom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabo Elküldve Március7, 2010 Megoszt Elküldve Március7, 2010 nekem az sem kell......majd én tankolom. A 20 literes (minimum) városi fogyival együtt is? .. ok :lol: :) Csak druszának adnám oda és csak ideiglenesen néhány hétre stb, főleg teszt jelleggel... márha ő megfelelőnek találja majd a lambda stb állapotokat... Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve Március7, 2010 Megoszt Elküldve Március7, 2010 A 20 literes (minimum) városi fogyival együtt is? .. ok :) ;) Csak druszának adnám oda és csak ideiglenesen néhány hétre stb, főleg teszt jelleggel... márha ő megfelelőnek találja majd a lambda stb állapotokat... sztem az se-m mennyit eszik városban???????? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabo Elküldve Március7, 2010 Megoszt Elküldve Március7, 2010 sztem az se-m mennyit eszik városban???????? :lol: Gázból? nem tom :) Főleg Gelkónak címeztem... ő más viszonyokhoz van szokva ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve Március7, 2010 Megoszt Elküldve Március7, 2010 Gázból? nem tom :lol: Főleg Gelkónak címeztem... ő más viszonyokhoz van szokva :) ok. vettem a lapot,főnök!!!!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Március7, 2010 Megoszt Elküldve Március7, 2010 Hát ja, az jó lenne :lol: Meg nálad még majd SW-t is lehetne frissíteni, csak még nem volt érkezésem a Lurdyba :) Két logot küldtem most,este küldök egy hidegindítástól-melegedésig logot is. Van benne pár dolog,ami nem tetszik... SW VERSION: E85CKv100-091129 LAM=170,40 LAMTYPE=0 LAMMUL=92 LAMWIN=88,84 TARGETLAM=0,0 MODE=1 ECO=1 SPORT=1 COLD=12 INJPARAM=16,24,26 INJAUTO=2,800 IDLE=30 RPMDIV=1200 ICTPARAM=620,430,0 TPSPOINT=30,90 FALLTIME=3 CAPMAX=95 TRIM=4,1,1000 FIRST=1,6,3 [LAM]390/500mV 190/590mV 260/740mV 1.02/1.00 L1T19 [iNJ]3100 4.0ms 28%/20%/23% C13% [ANA]F2I94T19 [LAM]350/350mV 110/590mV 180/530mV 1.03/1.03 L1T37 [iNJ]3342 14.4ms 28%/20%/23% C50% [ANA]F2I96T97 [MODE] SP=1 ECO=0 M=1 LL=1 [LAM]480/450mV 250/720mV 280/630mV 1.00/1.01 L1T37 [iNJ]3636 14.0ms 32%/20%/23% C55% [ANA]F2I94T97 [LAM]690/610mV 670/710mV 600/630mV 0.97/0.98 L1T37 [iNJ]3947 13.9ms 38%/20%/23% C62% [ANA]F2I95T98 [LAM]680/610mV 660/710mV 600/620mV 0.97/0.98 L1T37 [iNJ]4255 13.1ms 42%/20%/23% C65% [ANA]F2I97T97 [LAM]580/530mV 470/700mV 440/620mV 0.99/1.00 L1T36 [iNJ]4562 13.2ms 42%/20%/23% C70% [ANA]F2I100T97 [LAM]290/300mV 10/580mV 80/530mV 1.05/1.05 L1T36 [iNJ]4858 13.3ms 42%/21%/23% C75% [ANA]F2I99T97 [LAM]180/190mV 40/320mV 80/310mV 1.10/1.09 L1T36 [iNJ]5128 13.0ms 42%/21%/23% C77% [ANA]F2I98T97 [LAM]270/260mV 150/390mV 160/360mV 1.06/1.06 L1T36 [iNJ]5381 12.5ms 42%/21%/23% C78% [ANA]F2I100T97 [LAM]190/210mV 10/380mV 70/360mV 1.09/1.08 L1T36 [iNJ]5633 12.2ms 42%/21%/23% C79% [ANA]F2I100T97 [LAM]420/400mV 10/840mV 60/750mV 1.01/1.02 L1T36 [iNJ]4897 14.4ms 28%/22%/23% C74% [ANA]F2I100T77 [LAM]270/300mV 10/540mV 110/490mV 1.06/1.05 L1T36 [iNJ]4580 14.3ms 34%/22%/24% C71% [ANA]F2I100T97 [LAM]430/390mV 320/540mV 300/490mV 1.01/1.02 L1T36 [iNJ]4724 13.6ms 38%/22%/23% C72% [ANA]F2I100T97 [LAM]430/400mV 400/460mV 380/420mV 1.01/1.02 L1T36 [iNJ]4858 13.2ms 42%/22%/24% C74% [ANA]F2I100T97 [LAM]290/270mV 120/460mV 130/420mV 1.05/1.06 L1T36 [iNJ]5000 13.1ms 42%/22%/23% C76% [ANA]F2I100T97 [LAM]280/270mV 210/350mV 220/320mV 1.06/1.06 L1T36 [iNJ]5128 13.0ms 42%/22%/24% C77% [ANA]F2I100T97 [LAM]230/230mV 110/350mV 130/330mV 1.08/1.08 L1T36 [iNJ]5240 12.8ms 42%/23%/23% C77% [ANA]F2I100T97 [LAM]200/200mV 90/320mV 110/300mV 1.09/1.09 L1T36 [iNJ]5357 12.6ms 42%/23%/24% C78% [ANA]F2I100T97 [LAM]160/180mV 20/310mV 80/290mV 1.10/1.10 L1T36 [iNJ]5454 12.6ms 42%/23%/24% C79% [ANA]F2I100T97 [LAM]130/150mV 20/250mV 60/240mV 1.13/1.13 L1T36 [iNJ]5529 12.4ms 42%/23%/24% C80% [ANA]F2I100T97 [LAM]170/180mV 10/330mV 60/310mV 1.10/1.10 L1T36 [iNJ]5607 12.3ms 42%/23%/24% C80% [ANA]F2I100T96 [LAM]230/230mV 90/380mV 110/360mV 1.08/1.08 L1T36 [iNJ]5687 12.2ms 42%/23%/24% C81% ;) [ANA]F2I100T94 [LAM]220/260mV 20/420mV 130/390mV 1.08/1.06 L1T36 [iNJ]5741 10.2ms 28%/24%/24% C61% [ANA]F2I100T35 [LAM]320/320mV 50/600mV 110/540mV 1.04/1.04 L1T36 [iNJ]5687 3.0ms 28%/24%/24% C17% [ANA]F2I100T17 [LAM]400/380mV 90/720mV 110/650mV 1.02/1.02 L1T36 [iNJ]5529 2.8ms 28%/24%/24% C16% [ANA]F2I100T15 [LAM]270/270mV 90/450mV 100/450mV 1.06/1.06 L1T31 [iNJ]5429 2.9ms 20%/24%/24% C15% [ANA]F2I100T15 [MODE] SP=0 ECO=0 M=1 LL=1 [LAM]350/360mV 200/510mV 220/510mV 1.03/1.03 L1T31 [iNJ]5309 2.8ms 24%/24%/24% C15% [ANA]F2I100T15 [LAM]220/250mV 10/440mV 70/430mV 1.08/1.07 L1T31 [iNJ]5240 8.2ms 26%/24%/24% C44% [ANA]F2I100T26 [LAM]220/250mV 10/440mV 70/430mV 1.08/1.07 L1T31 [iNJ]5240 9.0ms 28%/24%/24% C49% [ANA]F2I100T27 [LAM]260/280mV 150/380mV 180/390mV 1.06/1.06 L1T32 [iNJ]5217 8.9ms 28%/24%/24% C48% [ANA]F2I100T27 [LAM]400/400mV 290/510mV 300/510mV 1.02/1.02 L1T32 [iNJ]5240 8.9ms 28%/24%/24% C48% [ANA]F2I100T27 [LAM]460/450mV 380/550mV 380/530mV 1.01/1.01 L1T32 [iNJ]5217 8.8ms 28%/24%/24% C48% [ANA]F2I100T27 [LAM]280/320mV 20/540mV 120/520mV 1.06/1.04 L1T32 [iNJ]5286 12.7ms 28%/24%/24% C70% [ANA]F2I100T46 [LAM]280/320mV 20/540mV 120/520mV 1.06/1.04 L1T32 [iNJ]5357 12.8ms 28%/24%/24% C72% [ANA]F2I100T47 [LAM]270/310mV 10/540mV 110/520mV 1.06/1.04 L1T32 [iNJ]5172 2.5ms 28%/24%/24% C38% [ANA]F2I100T0 [LAM]440/470mV 10/880mV 110/830mV 1.01/1.00 L1T32 [iNJ]9917 1.7ms 28%/24%/24% C10% [ANA]F2I100T23 [LAM]310/330mV 10/610mV 80/580mV 1.04/1.04 L1T32 [iNJ]4166 11.4ms 28%/24%/24% C49% [ANA]F2I100T30 [LAM]160/200mV 10/310mV 80/320mV 1.10/1.09 L1T33 [iNJ]4181 11.2ms 28%/24%/24% C49% [ANA]F2I100T30 [LAM]280/280mV 30/540mV 60/510mV 1.06/1.06 L1T33 [iNJ]4166 6.9ms 26%/24%/24% C29% [ANA]F2I100T21 [LAM]290/290mV 10/570mV 50/540mV 1.05/1.05 L1T33 [iNJ]4109 6.2ms 28%/24%/24% C26% [ANA]F2I100T19 [LAM]310/320mV 10/620mV 50/590mV 1.04/1.04 L1T33 [iNJ]4040 5.0ms 28%/24%/24% C21% [ANA]F2I100T17 [LAM]430/410mV 240/620mV 240/590mV 1.01/1.02 L1T33 [iNJ]3986 5.8ms 28%/24%/24% C24% [ANA]F2I100T17 [LAM]620/590mV 580/670mV 550/630mV 0.98/0.99 L1T33 [iNJ]3947 6.4ms 26%/24%/24% C26% [ANA]F2I100T19 [LAM]460/440mV 310/610mV 310/580mV 1.01/1.01 L1T33 [iNJ]3896 6.9ms 26%/24%/24% C27% [ANA]F2I100T20 [LAM]420/410mV 150/700mV 170/660mV 1.01/1.02 L1T33 [iNJ]3858 7.8ms 28%/24%/24% C31% [ANA]F2I100T21 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Március7, 2010 Megoszt Elküldve Március7, 2010 http://data.hu/get/2306493/2010.03.07._log.log.html Átállítottam a LAM paramétert 175,50re. a log végén látszik is az aktuális beállítás. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
syn7h37ic Elküldve Március7, 2010 Megoszt Elküldve Március7, 2010 Sziasztok. Átálltam én is az E85-re, egyenlőre keverve benzinnel. De szeretném később csak etanollal használni a gépet. Állítólag a Multec injektor nem szereti az utólagos idő nyújtást, leéghet a tekercs. (állítólag...) A mostani motor C14NZ központi injektoros. Ha kicserélem egy C16NZ injektorra, az megoldást jelentene, vagy muszáj megpiszkálni az ECU-t? A C16-al kb 15% többlet jutna a motorba. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts