Gelko Elküldve Március3, 2010 Megoszt Elküldve Március3, 2010 , és erőszakold rá a 6119.inf-et, hogy azzal telepítse (driver frissítés). ez kimaradt köszi ! Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Március3, 2010 Megoszt Elküldve Március3, 2010 Sziasztok! Hát végre alkesz lettem én is, Wessz Cartársnak köszönöm a munkát, Gabinak pedig a szellemi hozzáállást a kütyühöz! :lol: Eddig nagyon tetszik a masina, bár nem sok infót tudok még mivel nincs mivel loggolni, de nem rosssz :) A mosoly az arcomon megéri szerintem, sajna ma hajnalban már emelték a szesz árát Érden, jelen esetben mindenütt 215 a literár. Szóval az első fogyi adat a kütyű óta 17,3 Liter/230km=7,52 ha jól számoltam, ebben volt kb 20% benya még számításaim szerint. Annyi változtatás lett a beépítéskor, hogy az eco mod 42% és a sport mód 82%-ra lett belőve, ma minden esetre nézek egy gyertyás dolgot mivel nincs más lehetőség egyenlőre sajna. Remélem nem sok az amenyire eltoltuk az értékeket az alaphoz képest, ha igen akkor igyekszem vissza állni vele. Üdv Ha laptopos segítség kell, akkor szívesen segítek. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Monof Elküldve Március3, 2010 Megoszt Elküldve Március3, 2010 Ma ismét meglepett a kocsi. Reggel 5 fokban 8mp után elindult, semmi gond, megálltam a suli előtt, kb állt 6 órát a napon, és amikor beültem, volt 9 fok körül és alig akart elindulni. Elsőre semmi, másodikra se nagyon, 3ikra indult el.. Ez mitől lehet Gábor???? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Március3, 2010 Megoszt Elküldve Március3, 2010 Ma ismét meglepett a kocsi. Reggel 5 fokban 8mp után elindult, semmi gond, megálltam a suli előtt, kb állt 6 órát a napon, és amikor beültem, volt 9 fok körül és alig akart elindulni. Elsőre semmi, másodikra se nagyon, 3ikra indult el.. Ez mitől lehet Gábor???? Két eset lehetséges: 1. túl sok a hidegindítási COLD érték 2. már kicsúszott a hidegindítási hőmérséklet értékből, és kevés az alap dúsítás. Hogy megtudjuk, melyik miatt volt ez a nehezebb indítás, jó lenne ha hasonló körülmények esetén indítás előtt ránéznél, mennyi hőmérsékletet lát a motoron (CGETICT) és külsőleg (CGETTEMP). Ez hasznos adat lesz nekem is most, a későbbi minél jobb beállításokhoz :) CGETTEMP-et többször kérd le, elsőre hazudni szokott :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
conquistador Elküldve Március3, 2010 Megoszt Elküldve Március3, 2010 A finomhangolás végett azért majd jó lenne látni egy logot, úgyhogy ha hozzájutsz 10 percre egy kölcsön notihoz, akkor kerülj vele egy kört, logolj, és küldd el nekem :) Nem lenne rossz ellenőrizni hideg motornál a hőmérsékletet sem ;) Szia Gabi! Ma, mivel jelen esetben nincs más, meglestem a gyertyákat, hát nem kicsit fehéredtek ki, a barnához szinte semmi közük sincs :lol: Ha jól sejtem ez szegény keverékre utal, mint írtam a fogyim 10liter benzinnel 7,5 lett, mennyire szólhat bele az Eco 42% ebbe a kérdésbe, vagy lehet-e egyáltalán némi köze hozzá? Üdv:Balázs Link to comment Megosztás: More sharing options...
conquistador Elküldve Március3, 2010 Megoszt Elküldve Március3, 2010 Ha laptopos segítség kell, akkor szívesen segítek. :lol: Szia Ádám! Köszi a felajánlást, az a gáz, hogy én mostanában hét végén nem nagyon vagyok, de muszáj lesz összehozni, mert nem akarok ártani a vasnak! Holnap délelőtt hívlak és egyeztetünk. Üdv Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Március3, 2010 Megoszt Elküldve Március3, 2010 Ma, mivel jelen esetben nincs más, meglestem a gyertyákat, hát nem kicsit fehéredtek ki, a barnához szinte semmi közük sincs :lol: Ha jól sejtem ez szegény keverékre utal, mint írtam a fogyim 10liter benzinnel 7,5 lett, mennyire szólhat bele az Eco 42% ebbe a kérdésbe, vagy lehet-e egyáltalán némi köze hozzá? Kéne az a log, hogy egyáltalán a lambda jól van-e állítva, illetve az eco módot visszaállíthatod az eredeti 30%-ra. Ha nem tudod megoldani a logot, beugorhatsz hozzám is, ránézünk itt Budaörsön. Amúgy etanollal jó esetben is világosabb a gyertya, mert itt csak minimális korom képződik. Szóval amolyan egész világos drappos-barnás színűnek kell legyen jó esetben. Link to comment Megosztás: More sharing options...
conquistador Elküldve Március3, 2010 Megoszt Elküldve Március3, 2010 Kéne az a log, hogy egyáltalán a lambda jól van-e állítva, illetve az eco módot visszaállíthatod az eredeti 30%-ra. Ha nem tudod megoldani a logot, beugorhatsz hozzám is, ránézünk itt Budaörsön. Amúgy etanollal jó esetben is világosabb a gyertya, mert itt csak minimális korom képződik. Szóval amolyan egész világos drappos-barnás színűnek kell legyen jó esetben. Pénteken fél 3 és 3 között ott tudok lenni vele ha Neked is jó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Monof Elküldve Március3, 2010 Megoszt Elküldve Március3, 2010 Két eset lehetséges: 1. túl sok a hidegindítási COLD érték 2. már kicsúszott a hidegindítási hőmérséklet értékből, és kevés az alap dúsítás. Hogy megtudjuk, melyik miatt volt ez a nehezebb indítás, jó lenne ha hasonló körülmények esetén indítás előtt ránéznél, mennyi hőmérsékletet lát a motoron (CGETICT) és külsőleg (CGETTEMP). Ez hasznos adat lesz nekem is most, a későbbi minél jobb beállításokhoz ;) CGETTEMP-et többször kérd le, elsőre hazudni szokott :lol: OKs, akkor ha lesz ilyen, mindenképpen nézem. De lehet hogy holnap is lesz már rá módom. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Március3, 2010 Megoszt Elküldve Március3, 2010 Szia Ádám! Köszi a felajánlást, az a gáz, hogy én mostanában hét végén nem nagyon vagyok, de muszáj lesz összehozni, mert nem akarok ártani a vasnak! Holnap délelőtt hívlak és egyeztetünk. Üdv Csütörtökön este már otthon leszek ha minden igaz, és akkor tudunk egyet logolni. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Március3, 2010 Megoszt Elküldve Március3, 2010 Pénteken fél 3 és 3 között ott tudok lenni vele ha Neked is jó. Elméletileg jó, de mielőtt jössz, hívj fel ;) OKs, akkor ha lesz ilyen, mindenképpen nézem. De lehet hogy holnap is lesz már rá módom. :lol: Holnapra már hidegebbet mondanak :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Március3, 2010 Megoszt Elküldve Március3, 2010 Nekem reggel 3 fokban kb 3-4 sec tekerésre beindult, délután meg 6,5 °C-ban pöcre indult, mintha benzines lenne. Kb 2 héttel ezelőtt én is meglestem a gyertyákat és szép tiszták voltak. Világosbarnák, néhol fehéres beütéssel. Most meg vagyok vele elégedve, csak a fogyit nem tudom megnézni, mert eddig nem volt annyi pénzem h telelökjem a tankot... :lol: Na de új hónap, új fizu! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Udi Elküldve Március3, 2010 Megoszt Elküldve Március3, 2010 Conquistador logjára kíváncsi leszek ha jól láttam akkor ugyanolyan NZ/SE mocija van. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Március4, 2010 Megoszt Elküldve Március4, 2010 CSETTPSPOINT=30,90 Az első az eco, ez 1-49% között állítható. De ha érzetre "bután" viselkedik az autó eco-ból kigyorsítva, akkor nem érdemes emelni az alap 30%-os beállítást. Illetve ha feljebb van állítva, kicsit jobban eltolhatja az eco mód az O2 integrátor paramétereket, és lehet belőle sárga lámpa is szegény keverékre. Ilyen esetben vissza kell állítani 30%-ra. A második a sport mód, ez 50-99% között állítható. Köszi. Megpróbálok egy kicsit emelni rajta mert valahogy nem tetszik. Ma is jöttem hazafelé, kellemes 110el, ránézek a pillanatnyi fogyira, 10,5-11között ugrált. Próbából visszavettem 100ra a sebességet, tartottam fél kilométeren keresztül, akkor meg már csak 8,4-8,5öt írt. Lehet hogy pont nem ezek a fogyasztási értékek, amit a BC ír, bár eddig 1-2decivel tévedett csak, de arányaiban nagy különbségek vannak a 110 és a 100al közlekedés között, ugyanúgy mint a 60al 4.ben vagy 5.ben közelekésnél. Más okozhatja ezt a jelenséget amúgy? Holnap úgy is dobok két logot az új lambdámmal, még azt nem is láttad. Remélem abból majd kiderül valami. Mert mostanában már nincs -2foknál hidegebb és még mindig erősen tendál a 11literhez a fogyasztásom. Hétvégén meg az Irmsher chipet is szeretném visszahelyezni a személygépjárművembe, hátha az csökkent valamit a fogyasztáson. Benzinnel a 8litert is még azzal mértem, mondjuk akkor még ráadásul nyár is volt, szóval nem tudom. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Március4, 2010 Megoszt Elküldve Március4, 2010 Mert mostanában már nincs -2foknál hidegebb és még mindig erősen tendál a 11literhez a fogyasztásom. 11 alatti átlagfogyi azért nem olyan rossz még ebben az időben :) nyáron majd biztos mérsz ennél kevesebbet, mert akkor kevesebb az oxigén is a beszívott levegőben :lol: neked még lógok egy SW frissítéssel (v1.03) is, majd jövő héten szólok ha megyek Egom felé ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Március4, 2010 Megoszt Elküldve Március4, 2010 Köszi. Megpróbálok egy kicsit emelni rajta mert valahogy nem tetszik. Ma is jöttem hazafelé, kellemes 110el, ránézek a pillanatnyi fogyira, 10,5-11között ugrált. Próbából visszavettem 100ra a sebességet, tartottam fél kilométeren keresztül, akkor meg már csak 8,4-8,5öt írt. Lehet hogy pont nem ezek a fogyasztási értékek, amit a BC ír, bár eddig 1-2decivel tévedett csak, de arányaiban nagy különbségek vannak a 110 és a 100al közlekedés között, ugyanúgy mint a 60al 4.ben vagy 5.ben közelekésnél. Ezt a különbséget már én is észrevettem a kocsimon, még anno benzines korában. Igaz nekem nincs BC, de egy egy hosszabb útnál mindig kiugrott a dolog. Ha a 90-95-öt nem léptem át, akkor simán 6 literen maradt a fogyasztás benzinből. De ha 100-110 körül jártam akkor már a 7 litert súrolta. Ez a különbség etanolnál még nagyobb számban jön elő. A hunflexes korban sikerült 8,4 literes fogyasztást produkálnom 100-110-es tempónál hosszú úton. Még az új kittel nem tudok átlagot mondani, mint már említettem. De érdekes lesz az új fogyasztás, mert lesz benne minden. Rövid autópályás padlógázas menet városi gurulások és városon kívüli is. Gondolom lesz is vagy 9-10 liter... :lol: De nem annyira tud érdekelni jelen állapotban, mert alacsonyabb fordulaton jobban húz, "simán" indul reggelente, nem kapkod, nem torpan. Szóval sirály a dolog! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve Március4, 2010 Megoszt Elküldve Március4, 2010 van vkinek tapasztalata az állítható üzemanyag nyomásszabályzókkal? olvasok róluk jót-rosszatt és nem tok dönteni. sokan írják,hogy nem állandó a beállított nyomás pl. kipróbáltam a vasat 6 bar-os nyomással benyával és nem is ment meg evett is rendesen.szal ezért lenne jó 1 ilyet beszereznem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Március4, 2010 Megoszt Elküldve Március4, 2010 11 alatti átlagfogyi azért nem olyan rossz még ebben az időben ;) nyáron majd biztos mérsz ennél kevesebbet, mert akkor kevesebb az oxigén is a beszívott levegőben :lol: neked még lógok egy SW frissítéssel (v1.03) is, majd jövő héten szólok ha megyek Egom felé ;) Hm ezek szerint akkor még nem piszkálom az ECO módot. Majd ha kijön az jobb idő és nem változik számottevően a fogyim. :) Jövő héten délelőttös vagyok, szóval elvileg minden délután ráérek. Meg hétvégén is. :P Amúgy még mindig csak másodikra indul el a kocsim. Első tekerésnél röfög 3-4et, utána már csak teker, aztán várok 3mp-t indítok és pöcc-röff. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Március4, 2010 Megoszt Elküldve Március4, 2010 Még állítunk majd a hidegindításon is nálad :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
conquistador Elküldve Március5, 2010 Megoszt Elküldve Március5, 2010 Hm ezek szerint akkor még nem piszkálom az ECO módot. Majd ha kijön az jobb idő és nem változik számottevően a fogyim. :lol: Jövő héten délelőttös vagyok, szóval elvileg minden délután ráérek. Meg hétvégén is. :) Amúgy még mindig csak másodikra indul el a kocsim. Első tekerésnél röfög 3-4et, utána már csak teker, aztán várok 3mp-t indítok és pöcc-röff. Nálam is ez a helyzet, ma +1,5 fokban. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Március5, 2010 Megoszt Elküldve Március5, 2010 Nálam is ez a helyzet, ma +1,5 fokban. Én ma teljesen elcsodálkoztam. Nálunk is másfél fok van, de két másodperces tekerés után elkapta. Igaz hogy le akart állni, de egy gázadásra felszaladt a fordulatszám 1500-ra és széen beállt 1200-re. Nem szokott ilyen lenni. Sokkal több tekerésre van szükség ilyen hidegben. Link to comment Megosztás: More sharing options...
JKL Janos Elküldve Március5, 2010 Megoszt Elküldve Március5, 2010 Sziasztok, Van egy 2006-os G astra 1.4 twinport és elhatároztam, hogy beszereltetem az átalakítót. :lol: (A bioetun megoldást néztem ki, ez ugye kapcsolható, magyar, meg hasonló előnyökkel bír. BioEtun v3, http://www.e85tuning.hu/) Most még van kb. 3/4 tank (95 + 20% e85) keverék benne. Ez mire elfogy 1, max 2 héten belül akkor szeretném megejteni az átalakíttatást. Kérdésem lenne, hogy van valakinek tapasztalata twinport motorral szerelt autó átalakításában vagy beállításában? Nem szeretném olyan helyre vinni a gépet, ahol ott gyakorolnának, esetleg bénáznak rajta... Köszönöm előre is, Üdv. J. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Március5, 2010 Megoszt Elküldve Március5, 2010 Sziasztok, Van egy 2006-os G astra 1.4 twinport és elhatároztam, hogy beszereltetem az átalakítót. :) (A bioetun megoldást néztem ki, ez ugye kapcsolható, magyar, meg hasonló előnyökkel bír. BioEtun v3, http://www.e85tuning.hu/) Most még van kb. 3/4 tank (95 + 20% e85) keverék benne. Ez mire elfogy 1, max 2 héten belül akkor szeretném megejteni az átalakíttatást. Kérdésem lenne, hogy van valakinek tapasztalata twinport motorral szerelt autó átalakításában vagy beállításában? Nem szeretném olyan helyre vinni a gépet, ahol ott gyakorolnának, esetleg bénáznak rajta... Köszönöm előre is, Üdv. J. Nem szeretném senki üzletét rontani, de szerintem sokkal jobban járnál az Opel16V alias Gábor által készített készülékkel. ;) Árban ugyanaz, de nem kell kapcsolgatni, mert teljesen automatikusan történik a keverékhez illesztés. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Március5, 2010 Megoszt Elküldve Március5, 2010 Ráadásul már több twinport motoron is működik :lol: http://www.e85power.hu Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Március5, 2010 Megoszt Elküldve Március5, 2010 http://data.hu/get/2298243/Uj_Szoveges_dokumentum.txt.html Itt egy log Gabi. Remélem elmentette a teljeset. Mivel elfelejtettem a logolást elindítani és csak az ablakból másoltam ki. Lesz még ma több is. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts