Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Talán igen, ugye megsaccolom mennyi fér bele, aztán először etanolt nyomatok bele, atán benzint. Volt már hogy nem ment bele a 40-helyett csak 35Liter, ugye 20 etanol, 15 benzin. De nem vettem észre semmi különöset.

Én mindíg előbb benyáztam, aztán alkohol, de mindíg eltaláltam a feles arányt(asszem). Úgy gondolom, így max a benzin több, ha elvétem, nem érhet meglepi!

Üza-mérőd pontos? Sokaktól hallottam, hogy csal, meg minden, de én még nem vettem észre. Lehet, hogy a szesz tisztító hatása???

  • Hozzászólások 7,4k
  • Létrehozva
  • Legutolsó válasz

Legtöbb hozzászólás

Legtöbb hozzászólás

Elküldve
Én mindíg előbb benyáztam, aztán alkohol, de mindíg eltaláltam a feles arányt(asszem). Úgy gondolom, így max a benzin több, ha elvétem, nem érhet meglepi!

Üza-mérőd pontos? Sokaktól hallottam, hogy csal, meg minden, de én még nem vettem észre. Lehet, hogy a szesz tisztító hatása???

Nem pontos, nincs egyenes arányban a mutató, meg a szint. Fullon 50 az oké, de aztán először gyorsan esik, majd 25 alatt lassan. A multkor alig emelkedett meg a mutató 1-2 literre saccoltam aztán 5 volt benne. Nálunk előbb van az etanolos kútfej onnan tolom át a benzinhez, nem akarom beindítani, részben, nehogy azt gondolják meg akarok lépni, részben, meg nem akarom tsizta etanollal járatni, bár melegen 4 méteren nem lenne baja.

Elküldve
Nem pontos, nincs egyenes arányban a mutató, meg a szint. Fullon 50 az oké, de aztán először gyorsan esik, majd 25 alatt lassan. A multkor alig emelkedett meg a mutató 1-2 literre saccoltam aztán 5 volt benne. Nálunk előbb van az etanolos kútfej onnan tolom át a benzinhez, nem akarom beindítani, részben, nehogy azt gondolják meg akarok lépni, részben, meg nem akarom tsizta etanollal járatni, bár melegen 4 méteren nem lenne baja.

Az enyém aránylag pontos. Majdhogynem 2 literes pontossággal meg lehet mondani, hogy mennyi fér bele illetve mennyi van benne...

Ma reggel simán indult 7 °C-ban. :lol: Mintha benzines lenne... :lol:

Elküldve

megint egy kis árinfo...

Tegnap voltam a Vágóhíd utcában 233 lett az etanol- a hét elején asszem 227et írtam. Le volt zárva a kút ezért elmentem a szávába ahol még mindig 224. korrekt banda, idén csak egyszer emelt eddig :lol:

Elküldve
Az más...

Szerintem nekünk központisoknak nem érdemes átalakítózni. Fele fele arányban elmegy, tankolásonként kb.2000 a spór, nincs nyűg, nem eszik sokkal többet... Én legalábbis így vagyok vele.

Majd idén nyáron meglesem, mi lesz, ha 40/60, vagy még több lesz az benzin/alkesz aránya.

Nekem,mikor lekötöttem a Hunflexet a rendszerről,tisztán e85 volt a tankban és gyönyörűen indult és ment pechlámpa és fulladozás nélkül a vas.

Elküldve
Ha valaki Somogyban jár csak két helyen talál E85-öt.

Nemsokára lesz több is a környéken :lol:

Nekem,mikor lekötöttem a Hunflexet a rendszerről,tisztán e85 volt a tankban és gyönyörűen indult és ment pechlámpa és fulladozás nélkül a vas.

Ez még nem jelenti azt, hogy a motorod optimális üzemben volt :(

Sajnos opeléknél csak a későbbi évjáratoknál fektettek hangsúlyt a szegény keverék hibajelzésre.

És azóta mi a helyzet? :lol:

Elküldve
Nemsokára lesz több is a környéken :lol:

Azóta nem ugrott be, hogy melyik kútról hallottad, hogy fog forgalmazni E85-öt Debrecenben?

Szörnyű, hogy itt mondhatni nulla a lehetőség, és az is csak várostól 5 km-re...

Agip se erőlteti nagyon. H.Sámsonban meg minden benzin emelésnél sorban kígyóznak, pedig a benzin drágább náluk, és elfogy a mi jó kis lónyálunk.

Elküldve

Tatabánya agip 235 a szesz és 1 hete van nekik.

Ja és voltam infóért az autó klubnál, mértek egy környezetvédelmit ingyen, kb fele szesz volt és tökéletes volt csak papírt nem adott róla. Majd kb egy hónap múlva kíváncsi leszek a full szeszes műszakira akkor mit szólnak hozzá, bár itt azt mondták, hogy jelenleg semmi gondjuk nincs csak a régi szuzukisokkal akik telibe nyomják átalakító nélkül és lehet, hogy a co 0, de a többi érték elkezd kimászni a tűrésből, pl Lambda, Ni stb.

Elküldve
Azóta nem ugrott be, hogy melyik kútról hallottad, hogy fog forgalmazni E85-öt Debrecenben?

Szörnyű, hogy itt mondhatni nulla a lehetőség, és az is csak várostól 5 km-re...

Agip se erőlteti nagyon. H.Sámsonban meg minden benzin emelésnél sorban kígyóznak, pedig a benzin drágább náluk, és elfogy a mi jó kis lónyálunk.

Az még nem is olyan rossz, nekem 30km-es körzetben sehol sincs :lol:

Elküldve
Tudom, hogy nem is olyan rossz. De azé mégis csak a 2. város. Vagy nem?

Nem csak ebben a dologban van lemaradva ez a város... :lol:

Gábor valami magánkutat említett, de pontosan nem nevezte nevén a gyerkőcöt... :lol:

Elküldve

Jövő hét után megyek az ottani forgalmazómhoz, meg a beszerelő műhelyhez, akkor majd megkérdem

a forgalmazónál, mert ő tud érdemi infóval szolgálni :lol:

(versenyfelszereles.hu)

Igen, sajnos ha valaki túl sokat tesz E85ből átalakítás nélkül, akkor a NOx értékek és a lambda értékek

el fognak menni szar irányba, ezt már ki is fejtettem valahol nemrég :lol: Jó példa erre a 2.5V6 vectra,

ahol a lambda a béka segge alatt volt. Zöldkártyán pl nem is ment volna át.

Elküldve

Ma végre tudtam foglalkozni a verdával TPS poti és a 5V-os tápfesz rendben van, a gázbowden-en kellett állítani ugyanis padlógáznál Tech1 szerint is csak 85%-ig volt nyitva és kézzel is tudtam még nyomni rajta.

Újrakalibráltam a TPS állást:

Please Wait!

TPSmax: 4267mV

OK

Please Wait!

TPSmin: 590mV

OK

MAP szenzort is teszteltem az Autodata-ban leírtak alapján az is rendben van, viszont a cső hosszát még ellenőriznem kell bár lehet, hogy egyezik a C14NZ és C14SE esetében.

Üzemanyagnyomást nem tudtam megméretni majd a jövőhéten lesz rá alkalom. Holnap kicseréljük a termosztátot utána csinálok egy új logot. :lol:

Elküldve

Gondolj bele eddig padlónál csak 85%-ig volt nyitva, most mit fog lépni. Rendőrautó volt lehet, hogy direkt csinálták a szervizben. :lol:

Elküldve
MAP szenzort is teszteltem az Autodata-ban leírtak alapján az is rendben van, viszont a cső hosszát még ellenőriznem kell bár lehet, hogy egyezik a C14NZ és C14SE esetében.

X14XE-hez milyen hosszú cső kell? :lol:

Elküldve

Megnéztem EPC-ben és csak ennyit találtam:

Csatlakozó tömlő, 5 mm belső átmérőjű, érzékelő és a pillangószeleptest között (méterben).

Ezekszerint a hossz nem lényeges csak merevfalú gumicső legyen. :)

FPepe gyorsabb volt... :lol:

Elküldve

sziasztok. Csak egy tapasztalatot szeretnék megosztani veletek az e85 használatával kapcsolatban..Egy c20ne A omega caravánom van külsö ac pumpás.Nemrég tettem bele 100 % ban e85 öt és megragadt tölle az ac pumpám.Engedtem le belölle aztán tettem rá sima benzint ,és most igy kb felesbe van ,azóta megint jó az ac .Se elötte se utánna nem volt gondom az ac val.

Elküldve
sziasztok. Csak egy tapasztalatot szeretnék megosztani veletek az e85 használatával kapcsolatban..Egy c20ne A omega caravánom van külsö ac pumpás.Nemrég tettem bele 100 % ban e85 öt és megragadt tölle az ac pumpám.Engedtem le belölle aztán tettem rá sima benzint ,és most igy kb felesbe van ,azóta megint jó az ac .Se elötte se utánna nem volt gondom az ac val.

hát nem tom...nekem is külső ac-s mind a 2 vas.és tisztán megy mindegyik.nekem nem szorult meg semelyik.

valszeg az utolsókat rugja már a pumpád.




×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.