Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

E85 a gyakorlatban


mélykék76

Recommended Posts

  • Hozzászólások 7,4k
  • Létrehozva
  • Legutolsó válasz

Legtöbb hozzászólás

Legtöbb hozzászólás

Rendben, majd dobj egy pü-t, ha aktuális lesz.

Köszönöm.

bármikor, átalakító van folyamatosan :lol:

Oda nekem egy puha falú gumicső megy :lol: cserélem majd akkor valami merevebbre.

Gumicső megy rá, de merevfalú, amit kézzel nem is nagyon tudsz összenyomni.

Biztos,h.az euro4??Én úgy tudom,h. a x-el kezdődő motorkód euro2 ,az y euro3 ,a z-s,de abból se mindegyik euro4.A németeknél vmi d3,d4 jelökések vannak és ezek nem összekeverendők az euros jelölésekkel.

a skodáról volt szó, amit mértünk.

Link to comment
Megosztás:

bármikor, átalakító van folyamatosan :lol:

Gumicső megy rá, de merevfalú, amit kézzel nem is nagyon tudsz összenyomni.

a skodáról volt szó, amit mértünk.

:lol: Boccs,.benéztem.Péntek este ráérsz.8 körül járok pesten.Rátudnánk nézni a lambaszondákra,Most már csak tiszta benzin van benne.

Link to comment
Megosztás:

:lol: Boccs,.benéztem.Péntek este ráérsz.8 körül járok pesten.Rátudnánk nézni a lambaszondákra,Most már csak tiszta benzin van benne.

Most péntek este pont nem tudunk mérni, de ha mondjuk du 5ig tudsz jönni, akkor igen.

Vagy jövő héten ha jössz, előtte szólj, hátha.

Link to comment
Megosztás:

Üdv mindenkinek!

Nemrég berakattam a Hunflex Deluxe-ot az x14nz Astrámba.Ment is vele szépen,egészen 700 km-t,aztán megállt.Mint kiderült az injektorom mondta fel a szolgálatot.Ki lett cserélve egy bontott,de jó állapotúra,amivel megint csak 700 km-ig bírta és megint megállt.Mit ad isten,megint az injektor halt meg.Így már 100% biztos,hogy az átalakító a bűnös,de miért csinálhatja ezt?A szerelő szerint túl nagy feszültséget kapott az injektor az átalakítótól és azért ment tönkre.

Link to comment
Megosztás:

Üdv mindenkinek!

Nemrég berakattam a Hunflex Deluxe-ot az x14nz Astrámba.Ment is vele szépen,egészen 700 km-t,aztán megállt.Mint kiderült az injektorom mondta fel a szolgálatot.Ki lett cserélve egy bontott,de jó állapotúra,amivel megint csak 700 km-ig bírta és megint megállt.Mit ad isten,megint az injektor halt meg.Így már 100% biztos,hogy az átalakító a bűnös,de miért csinálhatja ezt?A szerelő szerint túl nagy feszültséget kapott az injektor az átalakítótól és azért ment tönkre.

A hunflex hengerenkénti injektoroshoz van kitalálva. A központi injektornak más az ellenállása, emiatt valóban lehet, hogy villany tette tönkre.

Link to comment
Megosztás:

A hunflex hengerenkénti injektoroshoz van kitalálva. A központi injektornak más az ellenállása, emiatt valóban lehet, hogy villany tette tönkre.

Csak azt nem értem,hogy akkor miért kapható központi injektoros változat is?Ez így szerintem átverés.

Link to comment
Megosztás:

Csak azt nem értem,hogy akkor miért kapható központi injektoros változat is?Ez így szerintem átverés.

Nem kérdezted meg erről a gyártót?

Mert nekem két selejtest is küldött... :lol: Igaz, h gariban cserélte őket...

De most meg van egy felesleges, hengerenkéntishez...

Link to comment
Megosztás:

Nem kérdezted meg erről a gyártót?

Mert nekem két selejtest is küldött... :lol: Igaz, h gariban cserélte őket...

De most meg van egy felesleges, hengerenkéntishez...

Érdekes különben mert én is szeretnék központishoz, de aki használta, vagy ért hozzá mind azt mondja, hogy gondjaim lesznek vele. Ellenben akárhány forgalmazót , gyártót kérdeztem meg emailban, és felvetettem a központis problémáját eddíg mind azt mondta, hogy semmi gond, jó hozzá. Egyenlőre maradok a felesnél átalakító nélkül.

Link to comment
Megosztás:

Érdekes különben mert én is szeretnék központishoz, de aki használta, vagy ért hozzá mind azt mondja, hogy gondjaim lesznek vele. Ellenben akárhány forgalmazót , gyártót kérdeztem meg emailban, és felvetettem a központis problémáját eddíg mind azt mondta, hogy semmi gond, jó hozzá. Egyenlőre maradok a felesnél átalakító nélkül.

Mert neki az az érdeke, hogy eladja neked. Nekem nem ment átalakítóval....vagyis ment, de amíg nem melegedett be, az autó használhatatlan volt. :lol:

Link to comment
Megosztás:

De én nem tudtam megszokni, hogy hidegen még 30 fokos melegben is folyton fullad, ha visszaesik a fordulat, plusz 3000 alatt nem megy...

Akkor ott valami más is van, nemde?

Én is felesben nyomom, (jó, amikor marha hideg volt, akkor 60/40) de semmi gond! Indulás után 1 cigaretta idejéig melegítem, és semmi baj vele...

Amúgy Fehérváron 229 a szesz literje...

Link to comment
Megosztás:

De ő tisztán nyomatta átalakítóval.

Az más...

Szerintem nekünk központisoknak nem érdemes átalakítózni. Fele fele arányban elmegy, tankolásonként kb.2000 a spór, nincs nyűg, nem eszik sokkal többet... Én legalábbis így vagyok vele.

Majd idén nyáron meglesem, mi lesz, ha 40/60, vagy még több lesz az benzin/alkesz aránya.

Link to comment
Megosztás:

Az más...

Szerintem nekünk központisoknak nem érdemes átalakítózni. Fele fele arányban elmegy, tankolásonként kb.2000 a spór, nincs nyűg, nem eszik sokkal többet... Én legalábbis így vagyok vele.

Majd idén nyáron meglesem, mi lesz, ha 40/60, vagy még több lesz az benzin/alkesz aránya.

Állítólag úgy már nem jó. 50-50%-nál még tudja kompenzálni az ECU-hogy többet adjon, de felette már nem. Rángatás, fulladás, sárga lámpa.

Link to comment
Megosztás:

Állítólag úgy már nem jó. 50-50%-nál még tudja kompenzálni az ECU-hogy többet adjon, de felette már nem. Rángatás, fulladás, sárga lámpa.

Tavaly sikerült egyszer (szerintem) nagyobb arányban keverni az etanolt, de semmi csekk endzsin lámpa. Az más téma, hogy az AGR-re is azt mondták, hogy dobálni fogja hibakódokat és kussban van azóta is. :lol: :( Lehet rossz az ECU. :lol:

Link to comment
Megosztás:




×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.