mackosajt Elküldve Február22, 2010 Megoszt Elküldve Február22, 2010 Okésos... a helyi elkerülőszakaszon majd nyomok egy gyors menetet... :lol: Németországban? Vagy valami útszélivel gyors menet? Viccet félre téve, azért csak óvatosan, mert tudod, az ördög sohasem alszik. Valakinek nincs infója arról, hogy az Agip mikortól akarná esetleg a debreceni kútra is benyomni az E85-öt? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Február22, 2010 Megoszt Elküldve Február22, 2010 Láttom nincs más megoldás tesztre vissza kell raknom a gyári leömlőt kiváncsi leszek azzal mit produkál, mert ha azzal sem lesz jó a lambda magas fordulaton akkor már végképp nem tudom mi lenne a megoldás. Ecu nem jelez hibát nem mondja, hogy túl sovány a keverék stb. Tanácstalan vagyok... :lol: Megköszönném.... gyanítom, hogy a régi mocik max fordulat közelében nem igen hagyatkoznak a lambdára. Sárga pechlámpát sem dobott pedig volt olyan amikor alig működött a lambdaszonda. Ezért vagyok kíváncsi full gyári verdáknál mi történik ilyenkor. :D Nem hagyatkoznak a lambdára, de ettől a lambda még mér, mert neki nincs pihenőidő :( Teljes terhelésen nagyon dús keveréket kell mérnie, amit pszilaj kartárs által most utoljára linkelt logban is láthatsz több helyen is. De a honlapon a letöltés menüben is találsz olyan logot, amiben van teljes terhelés. Pechlámpát meg nem dobnak ezek a vezérlők, gondolom az opelék menedzserei féltek a szervízköltségektől a használtautó tesztekben :lol: Johnny szinte teljesen halott lambdáját sem jelezte a vezérlője, és a V6 2.5-nél a totál 0 lambdajelet és a kiakadt O2 integrátort sem jelezte sárga lámpa :D Lehet hogy tényleg az oldaná meg a kérdést, ha gyári lenne a leömlő, gyári lambdával. Illetve a szívóoldal is hasonlóan, az ecotek szelepet a teszt erejéig ki kellene kötni pl. Gondolom más változtatás nincs benne ezeken kívül. Üzemanyagnyomást még valahogy jó lenne hitelesíteni, vagy a gyári nyomásszabályzót visszatenni. Zsolti! Próbát megérhet, hogy egy nyomásszabályzóval megpróbálod feltenni 3,5 barra a nyomást, az még nem nagy változás, de lehet elég lenne egy 6000-es fordulatig az injektor úgy már :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Február22, 2010 Megoszt Elküldve Február22, 2010 Zsolti! Próbát megérhet, hogy egy nyomásszabályzóval megpróbálod feltenni 3,5 barra a nyomást, az még nem nagy változás, de lehet elég lenne egy 6000-es fordulatig az injektor úgy már :lol: Rendben. Lehet hogy megpróbálom majd, de egyenlőre nincs 30eFtom tesztelgetni. Elég ez így egyenlőre. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Február22, 2010 Megoszt Elküldve Február22, 2010 Rendben. Lehet hogy megpróbálom majd, de egyenlőre nincs 30eFtom tesztelgetni. Elég ez így egyenlőre. :lol: Gondoltam hogy nem ez lesz a legfontosabb, amikor negatív fogyasztási rekordokat szeretsz döntögetni :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Február22, 2010 Megoszt Elküldve Február22, 2010 Gondoltam hogy nem ez lesz a legfontosabb, amikor negatív fogyasztási rekordokat szeretsz döntögetni :lol: Most mér mondod. :( Egyébiránt nemsokára csinálok logot az új lambdával, csak most hengerfejezésen van a kocsim. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Február22, 2010 Megoszt Elküldve Február22, 2010 Németországban? Vagy valami útszélivel gyors menet? Viccet félre téve, azért csak óvatosan, mert tudod, az ördög sohasem alszik. Valakinek nincs infója arról, hogy az Agip mikortól akarná esetleg a debreceni kútra is benyomni az E85-öt? Az útszéliekkel nincs bátorságom kikezdeni... :( Abban bízok mindig, h csalánba nem csap az a bizonyos ménkűű! :D Majd 50-nél ötödikben megkezdem a gyorsítást és ameddig bírja...szerintem 160 fölé nem fog menni, mert benzines korában sem bírta 175-nél tovább vinni... :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Február22, 2010 Megoszt Elküldve Február22, 2010 Most mér mondod. :( Egyébiránt nemsokára csinálok logot az új lambdával, csak most hengerfejezésen van a kocsim. :lol: Ha húznak le a hfből pár tizedet, akkor jobban fog menni etanollal :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Február22, 2010 Megoszt Elküldve Február22, 2010 Majd 50-nél ötödikben megkezdem a gyorsítást és ameddig bírja...szerintem 160 fölé nem fog menni, mert benzines korában sem bírta 175-nél tovább vinni... :D :lol: Előbb azért állítsd be azt a LAMWIN-t, és nézd majd, hogy ha 28-36% között lesz teljes terhelésen a pillanatnyi dúsítás, akkor jó kb :lol: Persze csak akkor lesz ott, ha még nem fogytak el az injektorok :( Amint azok 95% fölé mennek kapacitásban, elkezdi visszavenni a dúsítást :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Február22, 2010 Megoszt Elküldve Február22, 2010 Előbb azért állítsd be azt a LAMWIN-t, és nézd majd, hogy ha 28-36% között lesz teljes terhelésen a pillanatnyi dúsítás, akkor jó kb :lol: Persze csak akkor lesz ott, ha még nem fogytak el az injektorok :lol: Amint azok 95% fölé mennek kapacitásban, elkezdi visszavenni a dúsítást :D Ez csak természetes, Mester! :( Akartam kérdezni, hogy az új szoftver-verzióban nem lesz olyan lehetőség, ami loggolás közben kiírná a fogyasztást, mondjuk liter/órában? Mert azt gondolom, hogy ha nincs sebességjel, akkor nincs lehetőség a fogyasztást l/100km-ben kiírni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Február22, 2010 Megoszt Elküldve Február22, 2010 Ha húznak le a hfből pár tizedet, akkor jobban fog menni etanollal :lol: Húznak. :lol: Sőt még gyűrűcsere is lett a kocsiban végül. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Február22, 2010 Megoszt Elküldve Február22, 2010 Húznak. :lol: Sőt még gyűrűcsere is lett a kocsiban végül. :lol: Meg tegyél bele egy pc-ventit a szívótorokba!!! :( Garantáltan jól fog menni! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Udi Elküldve Február22, 2010 Megoszt Elküldve Február22, 2010 Ok, haladjunk szépen sorjában: - Lambdaszonda az mér folyamatosan az ok de ha ez ecu nagyon elszegényíti a keveréket akkor már nincs mit mérni, mivel nem foglalkozik vele nem fogja dúsítani max fordulatszám közelében, tehát nem a lambdaszonda hűlt ki és nem az a hibás már cseréltünk benne 2x, áthelyeztük...lambdaszonda hiba ki van zárva egyenlőre. - Folytószelep poti, map szenzor, mocihőfok jeladó, IAT jeladó tutira jók ezeket Tech1-el vizsgáltuk, magas alapjárati problémát megoldottuk 2 ellenállat cserével a kütyüben ezért ezeket is kizárnám. -Üzemanyag rendszernyomás viszont lehet, hogy gyenge és azért lesz szegény a keverék terheléskor. Ma este üzemanyagnyomást fogunk mérni hitelesített mérőórával, ha kell állítok rajta vagy visszarakom a gyárit ez még elég könnyen kivitelezhető. - Injektorokat lehetne talán bevizsgálni elvileg elkoszolódás is okozhat szegény keveréket, bár az etanol kipucolt szerintem mindent elég régóta járok vele. - Ecu is lehet hibás pl. lambda bemenet stb. szerencsére van egy tartalék sőt van egy MTech chip is hozzá. Ha ezek után sem sikerül kideríteni az okát akkor jöhetne vissza a gyári leömlő bár nem nagyon lelkesedem érte. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Február22, 2010 Megoszt Elküldve Február22, 2010 ... -Üzemanyag rendszernyomás viszont lehet, hogy gyenge és azért lesz szegény a keverék terheléskor. Ma este üzemanyagnyomást fogunk mérni hitelesített mérőórával, ha kell állítok rajta vagy visszarakom a gyárit ez még elég könnyen kivitelezhető. - Injektorokat lehetne talán bevizsgálni elvileg elkoszolódás is okozhat szegény keveréket, bár az etanol kipucolt szerintem mindent elég régóta járok vele. ... Szerintem ez a vonal esélyes. Nem tudom az AC mennyire lett nálad módosítva, de lehet, hogy valami izmosabb rendszer kéne bele, pl. valami nagyblokkosnak az üzemanyagrendszere, injektorai, stb. Egyébként meg az egy dolog, hogy az etanol átpucolt mindent, ha elég nagy dzsuvát áttolt, akkor az még szerintem megakadhatott az injektornál :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Február22, 2010 Megoszt Elküldve Február22, 2010 Megköszönném.... gyanítom, hogy a régi mocik max fordulat közelében nem igen hagyatkoznak a lambdára. Sárga pechlámpát sem dobott pedig volt olyan amikor alig működött a lambdaszonda. Ezért vagyok kíváncsi full gyári verdáknál mi történik ilyenkor. :lol: Itt van a log. Igaz h nem volt igazán hosszú szakasz. De 160 fölé nem igazán akart menni, csak akkor ha visszább engedtem a gázt picit. Remélem segítettem... Gábor! Nem sokak a pillanatnyi 42%-os dúsítási értékek? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Február22, 2010 Megoszt Elküldve Február22, 2010 Akartam kérdezni, hogy az új szoftver-verzióban nem lesz olyan lehetőség, ami loggolás közben kiírná a fogyasztást, mondjuk liter/órában? Mert azt gondolom, hogy ha nincs sebességjel, akkor nincs lehetőség a fogyasztást l/100km-ben kiírni. Azzal az adattal nem sokra mennél :lol: Nem terveztem ilyet. - Lambdaszonda az mér folyamatosan az ok de ha ez ecu nagyon elszegényíti a keveréket akkor már nincs mit mérni, mivel nem foglalkozik vele nem fogja dúsítani max fordulatszám közelében, tehát nem a lambdaszonda hűlt ki és nem az a hibás már cseréltünk benne 2x, áthelyeztük...lambdaszonda hiba ki van zárva egyenlőre. -Üzemanyag rendszernyomás viszont lehet, hogy gyenge és azért lesz szegény a keverék terheléskor. Ma este üzemanyagnyomást fogunk mérni hitelesített mérőórával, ha kell állítok rajta vagy visszarakom a gyárit ez még elég könnyen kivitelezhető. - Ecu is lehet hibás pl. lambda bemenet stb. szerencsére van egy tartalék sőt van egy MTech chip is hozzá. Egyelőre mivel nem a gyári konfig van szonda terén, még nem zárható ki, hogy a módosított konfig okozza a szegény keverék állapotot. De még ide tartozik a szívó oldal is, még egyszer átnézném a helyedben, hogy ott nem kaphat-e plusz levegőt, tehát pl az ecotek szelep jól le van-e zárva, a fékrásegítő nem szelel-e, stb. Üzemanyagnyomásmérés jól hangzik, az egy lehetséges ok kizárásának jó lesz :lol: Ecu is akár lehet hibás, bár erre elég csekély esélyt látok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Február22, 2010 Megoszt Elküldve Február22, 2010 - Lambdaszonda az mér folyamatosan az ok de ha ez ecu nagyon elszegényíti a keveréket akkor már nincs mit mérni, mivel nem foglalkozik vele nem fogja dúsítani max fordulatszám közelében, tehát nem a lambdaszonda hűlt ki és nem az a hibás már cseréltünk benne 2x, áthelyeztük...lambdaszonda hiba ki van zárva egyenlőre. Még annyi, hogy nálad nem is a legnagyobb baj a teljes terhelésen szegény keverék, hanem a részterhelésen nagyon ingadozó, és inkább szegény lambdajel. Ez alapján nem tud szabályozni az átalakító, állandóan max dúsításon van, ami nem jó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Február22, 2010 Megoszt Elküldve Február22, 2010 Nem sokak a pillanatnyi 42%-os dúsítási értékek? Soknak nem sok, de nem optimális. Neked is magasabb fordulaton elfogy a dús lambdajel, azért lehet. Próbáld ki ezt: CSETINJPARAM=16,20,22 Elvileg így pont az optimális teljesítményhez fog felmenni a dúsítás nagyobb fordulaton is :lol: Így már neked úgymond kész is lesz a beállításod a sport módra is :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
NeedForSpeed Elküldve Február22, 2010 Megoszt Elküldve Február22, 2010 Kolléga kipróbálta 1000es szuzit tisztán ethanollal, de a hidegben az sem megy télen átalakító nélkül rendesen. Teljes tankhoz pár liter benya azért kell. Nem indul - ban rendesen, meg elfogy az erő kigyorsításnál stb... Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Február22, 2010 Megoszt Elküldve Február22, 2010 Kolléga kipróbálta 1000es szuzit tisztán ethanollal, de a hidegben az sem megy télen átalakító nélkül rendesen. Teljes tankhoz pár liter benya azért kell. Nem indul - ban rendesen, meg elfogy az erő kigyorsításnál stb... Erről én is tudtam volna nyilatkozni.... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
conquistador Elküldve Február22, 2010 Megoszt Elküldve Február22, 2010 Sziasztok! Egy blőd kérdés, mit fognak kötözködni a műszakin az e85 miatt, hogy változik a co? Volt már valakinek tapasztalata, mert ugye nem a gyári értéket hozza a vas ha az is van benne?! Köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Február23, 2010 Megoszt Elküldve Február23, 2010 Sziasztok! Egy blőd kérdés, mit fognak kötözködni a műszakin az e85 miatt, hogy változik a co? Volt már valakinek tapasztalata, mert ugye nem a gyári értéket hozza a vas ha az is van benne?! Köszi Jó reggelt! Ez egy jó kérdés! Nekem tavaly nyáron, még a HunFlexes korszakomban simán kérdés és probléma nélkül lezöldkártyázott. Még be is linkeltem a a zöldkártyám képét... :lol: Ha kevés a CO és a CH, akkor csak nem kötözködnek tán, azzal a felkiáltással, hogy így kevésbé szennyezi a környezetet! :D Esetleg tüzetesebben nézik át a kipuffogó rendszert, hogy véletlenül nem szelel-e! :lol: Viszont az egy más kérdés h szükséges-e az átalakításhoz engedély? :( Mert vizsgára nem szeretném kiszedni belőle a cuccot... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Udi Elküldve Február23, 2010 Megoszt Elküldve Február23, 2010 Vizsgán simán átment nem is szóltak érte, zöldkártyánál meg csodálták, hogy egy ilyen öreg autónál jobb eredményeket mérnek mint a mostaniaknál. :lol: Természetesen tovább tartott a mérés mert nem akarták elhinni a végén elmondtam, hogy bioetanollal megy. Másik alkalommal meg rossz volt a katalizátor de még így is simán hozta a gyárinál kedvezőbb értékeket. Sajnos este nem tudtuk megmérni az üzemanyagnyomást mert más fajta csatlakozású mérőóra kell. Pénteken lesz megmérve. :lol: Pszilaj! Köszi a logot megnéztem, sajnos nincs benne 6400-as fordulat engem igazából az érdekelt volna ott milyen lambdaértéket produkál tiltás közelében. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Február23, 2010 Megoszt Elküldve Február23, 2010 Egy blőd kérdés, mit fognak kötözködni a műszakin az e85 miatt, hogy változik a co? Volt már valakinek tapasztalata, mert ugye nem a gyári értéket hozza a vas ha az is van benne?! maximum értékek vannak előírva, tehát nem köthetnek bele. Nem kell semmi engedély rá amúgy, nem köthetnek bele, max kötözködhet, de nem kell hagyni magad :lol: Sajnos este nem tudtuk megmérni az üzemanyagnyomást mert más fajta csatlakozású mérőóra kell. Pénteken lesz megmérve. :lol: Köszi a logot megnéztem, sajnos nincs benne 6400-as fordulat engem igazából az érdekelt volna ott milyen lambdaértéket produkál tiltás közelében. Ok, várjuk az eredményt :( Tiltás közelében már biztos szegényebb a lambdajel jó rendszer esetén is, mert akkor már rég 100%-on mennek az injektorok. Pszilajnál pedig a motorkonstrukcióból adódóan már a 80%-os injektornyitásnál is elkezd szegényedni az optimálistól a keverék, ez jól látszik a logjából. Neki már 4000 felett nem optimális a keverék, valószínű teljesítménynövekedést nem is lehetne nála mérni, csak a nyomatékkarakterisztikája lehet jobb. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Február23, 2010 Megoszt Elküldve Február23, 2010 maximum értékek vannak előírva, tehát nem köthetnek bele. Nem kell semmi engedély rá amúgy, nem köthetnek bele, max kötözködhet, de nem kell hagyni magad :lol: Ok, várjuk az eredményt :lol: Tiltás közelében már biztos szegényebb a lambdajel jó rendszer esetén is, mert akkor már rég 100%-on mennek az injektorok. Pszilajnál pedig a motorkonstrukcióból adódóan már a 80%-os injektornyitásnál is elkezd szegényedni az optimálistól a keverék, ez jól látszik a logjából. Neki már 4000 felett nem optimális a keverék, valószínű teljesítménynövekedést nem is lehetne nála mérni, csak a nyomatékkarakterisztikája lehet jobb. Amit eddig az etanolozásból érzékelek, hogy sokkal jobban viszi a kasztnit a motor 1500-3000 között, mint benzines korában. Csak max harmadikban tudtam eddig tiltásig vinni, mióta nálam van...de nem is nagyon szeretném firtatni a dolgot, mert gondolatmenetem szerint az már nem tesz jót a motornak...meg én nem is igazán akarok a megengedett sebességhatár fölé menni! :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve Február23, 2010 Megoszt Elküldve Február23, 2010 tegnap kipróbáltam a vágóhíd utcai etanolforrást 227 volt literje, jó fejek a kutasok, de csak 9ig vannak nyitva. az üllői és a mester utca közt van, pontosabban a gyáli út és a mester utca közt a lurdy oldalán, picit eldugva Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts