Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

E85 a gyakorlatban


mélykék76

Recommended Posts

De miután belenyomtam a benzint, a menetdinamika semmit sem változott... :lol:

nálam nagyon érezhető a különbség. tegnap kénytelen voltam benzint tankolni mert egyszercsak elkezdett villigni a lámpám. elötte nem is égett. Nem mertem kockáztatni, de ma öntöttem rá alkoholt..a hidegindítással meg semmi para nincs...

Link to comment
Megosztás:

  • Hozzászólások 7,4k
  • Létrehozva
  • Legutolsó válasz

Legtöbb hozzászólás

Legtöbb hozzászólás

nálam nagyon érezhető a különbség. tegnap kénytelen voltam benzint tankolni mert egyszercsak elkezdett villigni a lámpám. elötte nem is égett. Nem mertem kockáztatni, de ma öntöttem rá alkoholt..a hidegindítással meg semmi para nincs...

Ez most a Niva? :lol:

Link to comment
Megosztás:

Igen benne vannak.

A hétvégén egész jól ment a verda! Miután beállítgattam a dolgokat, amiket mondtál, sokkal dinamikusabb lett. Csak kb-ra tudok fogyit mondani, mert Pilisnél akartam tankolni "olcsón", de el volt fogyva a pia. Szal mentem kb 500 km-t amikor elkezdett világítani a sárga lámpa és Kenderesnél muszáj voltam 10 liter benzint belenyomni, hogy hazaérjek Debrecenbe. A régi tapasztalatok azt mutatják h sárga lámpánál kb 40-43 lityi megy bele, azaz 8-8,6 literesre jött ki a hosszú út. És ebben volt vagy 40 km taposós budapesti forgatag, meg beül-indít-félpercjárás-utána taposás. :lol:

De miután belenyomtam a benzint, a menetdinamika semmit sem változott... :lol:

Egy CGETPARAM-ot copyz be majd ha ráérsz légyszi.

Kiváncsi vagyok neked az X14XE-n milyen beállítások jönnek be! :(

Link to comment
Megosztás:

Jobb már a kocsi, de lehetne még kicsit variálni? :lol:

Mert még azért mindig kicsit gyengus a kocsi az elején.

Próbálhatod ugyanazt, csak az utsó paraméter mindegyik +2.

De nagyobb hidegben (mint ami pl mostanság is van hajnalban), alap az 1 vagy max 2 perc járatás

hidegindítás után, mert addig még kicsit erőtlen. Sajnos ennyi észrevehető lesz az etanolból, de csak

a nagyobb hidegben.

Egyik Lurdy talin megutdjuk ejteni?

Sajna már nem pesten dolgozom,de Lurdyba feljárok még.

Esetleg most szombat is ok lehetne,pénteken megyek fel bulizni.

Megpróbálok akkor valamikor Lurdyhoz kijutni, előtte hívlak ha megyek.

Hétvégén sajna nem leszek.

Link to comment
Megosztás:

mi lenne ha elhagynánk a tunning topicot és előrelépnénk E85 szekcióvá ? :lol: sztem vagyunk hozzá elegen....

Gabi !

hazafele azon agyaltam hogy ha a keverékképzési értéke ( vagy mi a szösz volt az ) ennyire közel van a gyárihoz- 128at mondtál és 130 körül volt - akkor ez azt jelenti h minimális a túlfogyasztásom ? vagy semmi köze hozzá....

Link to comment
Megosztás:

mi lenne ha elhagynánk a tunning topicot és előrelépnénk E85 szekcióvá ? :lol: sztem vagyunk hozzá elegen....

Gabi !

hazafele azon agyaltam hogy ha a keverékképzési értéke ( vagy mi a szösz volt az ) ennyire közel van a gyárihoz- 128at mondtál és 130 körül volt - akkor ez azt jelenti h minimális a túlfogyasztásom ? vagy semmi köze hozzá....

Vagy esetleg optimális! :lol:

nem ugyanaz a kettő! :(

Link to comment
Megosztás:

hazafele azon agyaltam hogy ha a keverékképzési értéke ( vagy mi a szösz volt az ) ennyire közel van a gyárihoz- 128at mondtál és 130 körül volt - akkor ez azt jelenti h minimális a túlfogyasztásom ? vagy semmi köze hozzá....

Igen, az O2 integrátorod eco módban is közel gyári értéken futkorászott, ez pedig azt jelenti, hogy éppen akkor közel úgy

fogyasztott az autód etanolból, mint benzinből tenné. Persze menet közben ilyen optimális körülmények ritkán vannak,

viszont ha óvatos jobb lábbal mész, akkor az össz túlfogyasztást tiszta E85-tel simán behozod bőven 20% alá. Nekem a

teszteken sikerült 14% körüli értékeket is produkálnom az omegával, nem is egyszer. Monofnak is voltak/vannak hasonló

tapasztalatai az astrával.

Link to comment
Megosztás:

Klikkesedünk? :lol:

Szilaj!

Küldj nekem egy egy CGETPARAM-ot pls!

Kiváncsi vagyok neked hogy áll az XE-hez a kütyü! :D

Narancs, értettem! :(

De tegnap este 12 órányi meló után már nem volt erőm levinni a lábtopot a talicskához...

De ígérem ma megejtem a kiolvasást! :lol:

Link to comment
Megosztás:

Igen, az O2 integrátorod eco módban is közel gyári értéken futkorászott, ez pedig azt jelenti, hogy éppen akkor közel úgy

fogyasztott az autód etanolból, mint benzinből tenné. Persze menet közben ilyen optimális körülmények ritkán vannak,

viszont ha óvatos jobb lábbal mész, akkor az össz túlfogyasztást tiszta E85-tel simán behozod bőven 20% alá. Nekem a

teszteken sikerült 14% körüli értékeket is produkálnom az omegával, nem is egyszer. Monofnak is voltak/vannak hasonló

tapasztalatai az astrával.

valami ilyesmi választ vártam köszi :lol:

Link to comment
Megosztás:

Klikkesedünk? :lol:

Szilaj!

Küldj nekem egy egy CGETPARAM-ot pls!

Kiváncsi vagyok neked hogy áll az XE-hez a kütyü! :D

Narancs, értettem! :(

De tegnap este 12 órányi meló után már nem volt erőm levinni a lábtopot a talicskához...

De ígérem ma megejtem a kiolvasást! :lol:

Végre sikerült eddig is eljutnom!

Narancsolj:

SW VERSION: E85CKv100-091216

LAM=178,40

LAMTYPE=0

LAMMUL=92

LAMWIN=95,91

TARGETLAM=0,0

MODE=1

ECO=1

SPORT=1

COLD=13

INJPARAM=16,24,26

INJAUTO=2,800

IDLE=36

RPMDIV=1200

ICTPARAM=600,409

TPSPOINT=35,80

FALLTIME=1

CAPMAX=95

TRIM=4,1,1000

FIRST=1,6,4

Most ezekkel megy a gépezet...

Link to comment
Megosztás:

sziasztok . van egy A omegám c20 ne benzin gáz. Multkor tettem bele e85 öt 100% ban .néha benzinnel megyek néha gázzal. Ha e85 tel megyek vele akkor ugy ahogy müködik de az ac pumpa nem mindig.ha átrakom gázra gázzal megy de utánna már nem akar elindulni az ac ,de ha elindul az ac és egy két napig csak e85 tel járok akkor megy de ha egy két napig gázzal megyek utánna már nem akar menni az ac lehet hogy megszorul az e85 miatt?már tettem fel másikat és avval is ugyan igy hol megy hol nem.lehet hogy sok a 100 % e85?ha megkopogtatom akkor alindul.cserltem már szüröt is. segitségeteket elöre is köszönöm.

Link to comment
Megosztás:

sziasztok . van egy A omegám c20 ne benzin gáz. Multkor tettem bele e85 öt 100% ban .néha benzinnel megyek néha gázzal. Ha e85 tel megyek vele akkor ugy ahogy müködik de az ac pumpa nem mindig.ha átrakom gázra gázzal megy de utánna már nem akar elindulni az ac ,de ha elindul az ac és egy két napig csak e85 tel járok akkor megy de ha egy két napig gázzal megyek utánna már nem akar menni az ac lehet hogy megszorul az e85 miatt?már tettem fel másikat és avval is ugyan igy hol megy hol nem.lehet hogy sok a 100 % e85?ha megkopogtatom akkor alindul.cserltem már szüröt is. segitségeteket elöre is köszönöm.

meg fog halni az ac pumpád... szerintem

Link to comment
Megosztás:




×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.