Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

E85 a gyakorlatban


mélykék76

Recommended Posts

Ha kiolvasom az ecu-t x25xei-t ír ki,meg rajtva van az irmscher-es matrica is.

Igen , én a benne lévő tartalomra vagyok kiváncsi.

Az enyémet már kiolvastam , a táblákat is megtaláltam , de addig módositani nem merem

mig nincsen másik ecum...

Lehet hogy csak mende-monda hogy ki filecserénél ki lehet ütni az ecu-t , de nem szeretném ha ezért állna az autó.

Lehet rossz volt az a szonda , de valahol a migweben linelt be valaki egy ilyen log-ot...

De az tutti hogy nem "eleget" , azért fogy el felül...

Link to comment
Megosztás:

  • Hozzászólások 7,4k
  • Létrehozva
  • Legutolsó válasz

Legtöbb hozzászólás

Legtöbb hozzászólás

Jah az x25xe és a x25xei ecu ugyanaz , csak a benne lévő file-t módositotta az irmscher...

Meg persze a két szivó oldali vezérműtengelyt módositották...

És ebből jött az a plussz 25ps...

Van rajta 1 cimke és az van ráírva,h. a szériaprogit nemszabad rátölteni,gondolom a vez.tengelyek miatt.Láttam én ebből 220 lovasat is.Szerintem ez a progi csak a vez.tengelyhez van igazítva,meghogy teljesítse az euro normákat.

Link to comment
Megosztás:

Megnéztük az X25XEI-t opcommal, és kiderült hogy nem ilyen ideális a helyzet.

A lambdák alig nyögnek valamit, ennél szegényebb talán nem is lehetne a keverék. Az O2 integrátor pedig

a max 154-es lépésen ki van akadva, nem is mozdul onnan. Szóval figyeljen rá mindenki, aki nagyobb arányban

használja átalakító nélkül az E85-öt, hogy hiába nincs hibajelzés, az nem mindig jó a motornak.

Link to comment
Megosztás:

Megnéztük az X25XEI-t opcommal, és kiderült hogy nem ilyen ideális a helyzet.

A lambdák alig nyögnek valamit, ennél szegényebb talán nem is lehetne a keverék. Az O2 integrátor pedig

a max 154-es lépésen ki van akadva, nem is mozdul onnan. Szóval figyeljen rá mindenki, aki nagyobb arányban

használja átalakító nélkül az E85-öt, hogy hiába nincs hibajelzés, az nem mindig jó a motornak.

Megtankoltam benzinnel ahogy mondtad.A bc saccolója kevesebbet irkodott utána.(30km).Nézetem itthon tech2vel,sajnos nem írja ki az o2 integrátor,se a lambda értékeket.Ha majd kifogy a mix belőle rámérek multiméterrel.Vagy berágat és veszek 1 rendes box-ot.:lol:

Link to comment
Megosztás:

Megnéztük az X25XEI-t opcommal, és kiderült hogy nem ilyen ideális a helyzet.

A lambdák alig nyögnek valamit, ennél szegényebb talán nem is lehetne a keverék. Az O2 integrátor pedig

a max 154-es lépésen ki van akadva, nem is mozdul onnan. Szóval figyeljen rá mindenki, aki nagyobb arányban

használja átalakító nélkül az E85-öt, hogy hiába nincs hibajelzés, az nem mindig jó a motornak.

Miért , mennyinek kellene lennie az o2 intergrátornak ?

Tudom hogy más a program az i500-on , és éppen ezért lennék rá kiváncsi...

Igen , simán kijön belőle a 220ps , pld :

Ugye az angoloknál a vectra gsi az ami európában i500

Link to comment
Megosztás:

Ma 0 fok körül 10mp után elindult, le se fulladt, viszont azt a fránya 1 percet kötelezően ki kel várnom, mert már a parkolóból való kiállás során is sikerült lefulladnom, annyira nincs ereje... Ezen tudunk még vmit állítani Gábor??

Persze. Az ICT táblát kellene feljebb állítanod.

CSETTABPOINT=1,00,014

CSETTABPOINT=1,01,010

CSETTABPOINT=1,02,007

Próbáld ki, így jobb-e :lol:

Link to comment
Megosztás:

Miért , mennyinek kellene lennie az o2 intergrátornak ?

Tudom hogy más a program az i500-on , és éppen ezért lennék rá kiváncsi...

Igen , simán kijön belőle a 220ps , pld :

Ugye az angoloknál a vectra gsi az ami európában i500

Ez nemcsak chipelve van.Könnyített lendkerék,meg hasonló dolgok....

Ez egy jó oldal:http://www.courtenaysport.co.uk/index.php meg ezis:http://www.omextechnology.co.uk/

Van pár cucc v6-ra.

Link to comment
Megosztás:

tegnap mértem meg a fogyit..

Országúton taposós, gyorsítgatós, néhol padlózós, mert előzgetni kellet stílus mellett 9,46 liter jött ki.

De a lambda tipusát meg a CSETLAMWIN értékeket még csak most módosítottam. Ma és holnap hosszú úton kiderül milyen lesz fogyasztás. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Persze. Az ICT táblát kellene feljebb állítanod.

CSETTABPOINT=1,00,014

CSETTABPOINT=1,01,010

CSETTABPOINT=1,02,007

Próbáld ki, így jobb-e :lol:

Ebből melyiket? :lol: Vagy mind a 3-at?

Ma számolgattam a fogyasztásomat, és az a bajom, hogy nem tudok 1 tankolást hova tenni...

Mert ha beleszámolom, akkor 27% a túlfogyasztás, ha a bs szerinti benzinfogyasztást nézem, de ha nem számolom bele, akkor meg 18,5%...

Gábor vélemény? 18% az elég kevés lenne városban, nem?

Link to comment
Megosztás:

tegnap mértem meg a fogyit..

Országúton taposós, gyorsítgatós, néhol padlózós, mert előzgetni kellet stílus mellett 9,46 liter jött ki.

De a lambda tipusát meg a CSETLAMWIN értékeket még csak most módosítottam. Ma és holnap hosszú úton kiderül milyen lesz fogyasztás. :lol:

Ebben benne voltak a múltkori nagy hidegek is?

Ebből melyiket? :D Vagy mind a 3-at?

Ma számolgattam a fogyasztásomat, és az a bajom, hogy nem tudok 1 tankolást hova tenni...

Mert ha beleszámolom, akkor 27% a túlfogyasztás, ha a bs szerinti benzinfogyasztást nézem, de ha nem számolom bele, akkor meg 18,5%...

Gábor vélemény? 18% az elég kevés lenne városban, nem?

Mind a hármat :lol:

Az a kérdéses tankolás nem a nagyobb hidegekben volt? :(

Link to comment
Megosztás:

Helló!!

Opel 16v kollégához intézném a kérdést:Ha multiméterrel rámérek a lambdaszondára akkor 700mv-ig kéne felmenni ezt mondtad,persze ha jó a szonda.Ha jól olvastam a 700mv az csúcstól csúcsig mért feszültség,a multiméter meg effektívet mér ha jól emlékszem.Akkor most mit is kell mérni??

Link to comment
Megosztás:

Mind a hármat :lol:

Az a kérdéses tankolás nem a nagyobb hidegekben volt? :lol:

OKs.

Ebben benne voltak a nagy hidegek is, szóval szerintem is inkább a több lesz a nyerő. De szerintem még az se rossz, hiszen egyik haveromnak a 307-es sw-je benzinből, 1,6-os evett 13 l városban...

Link to comment
Megosztás:

Opel 16v kollégához intézném a kérdést:Ha multiméterrel rámérek a lambdaszondára akkor 700mv-ig kéne felmenni ezt mondtad,persze ha jó a szonda.Ha jól olvastam a 700mv az csúcstól csúcsig mért feszültség,a multiméter meg effektívet mér ha jól emlékszem.Akkor most mit is kell mérni??

alapból 800mV lenne a jó, de a multiméter lassú, és valszeg csak 700mV-os csúcsot fogsz látni.

nem kell variálnod semmit, sima DC állásban testpont és lambda jel közti feszültséget kell mérned.

Link to comment
Megosztás:

Én ma kicsit foglalkoztam a géppel. Kifújt az első kipu leömlőmnél a tüzkarika , és persze pont a lamda előtt...

Kicseréltem , és az alapjárati fogyim rögtön lement 0.9-1l-re...

Rádugtam a gépet , és az o2 intergátor 150 környékén volt...

Installáltam az állitható benyanyomás-szabályzót , 3.8 bar-ra , és 130-ra csökkent...

Persze a bc innentől elkezdett hülyeségeket irkálni , végigmentem az m0-án és 7.4-et irt :lol:)) Persze jó az 10-nek is...

De mindenképpen meg akarom majd venni az átalakitót , csak még spórolok rá :lol:

Jah a lambdáim egészségesek , legalábbis nagyon hasonlitanak egymásra , kb 50-830mv-t mutatott a müszer...mármint a diagnostika...

Link to comment
Megosztás:

Én ma kicsit foglalkoztam a géppel. Kifújt az első kipu leömlőmnél a tüzkarika , és persze pont a lamda előtt...

Kicseréltem , és az alapjárati fogyim rögtön lement 0.9-1l-re...

Rádugtam a gépet , és az o2 intergátor 150 környékén volt...

Installáltam az állitható benyanyomás-szabályzót , 3.8 bar-ra , és 130-ra csökkent...

Persze a bc innentől elkezdett hülyeségeket irkálni , végigmentem az m0-án és 7.4-et irt :lol:)) Persze jó az 10-nek is...

De mindenképpen meg akarom majd venni az átalakitót , csak még spórolok rá :lol:

Jah a lambdáim egészségesek , legalábbis nagyon hasonlitanak egymásra , kb 50-830mv-t mutatott a müszer...mármint a diagnostika...

Ez így teljesen jónak tűnik, amit mondasz :(

Akkor egyedül a nagy hidegben való indítás lehet nálad még gond, meg a teljes terhelésnél szerintem nem lesz elég.

Link to comment
Megosztás:

Már másodszor szívok az etanollal. Lehet nem ez az alapvető probléma, de az etanol nagyon súlyossan kihozza.

Előzmények:

Ha télen a garázs előtt hagytam kihülni az autót (mert kellett a hely a gyrázsban) és csak este álltam be ami azt jelenti, hogy tök hideg motorral kb 30mp-et üzemelt csak, akkor másnap reggel néha előfurdult, hogy vmelyik henger az első gázfröccsig kicsit kihagyogatott, de így is pöccre indult és nem állt le soha. Ez volt tiszta benzinnel.

Első etanolos tankolásom után (kb egy hónapja) (kb25%) is így történt. Reggel a 17 fokos garázsból indulva hosszas köszörülés után indult csak el de akkor is nagyon szarul . Kellett vagy egy perc mire helyreállt.

Ma reggel megint egy ilyen esti beállás után indultam vona, de vagy negyed óra bacakodás után tudtam elindulni. Ebben persze benne volt, hogy kiszedtem és átpucoltam a kicsit kormos gyertyákat, de ez sem segített. Az akku utolsó lehelletével sikerült csak elindítani.

Az elő 4-5 indítózásnál semmi jelét nem mutatta az életnek, aztán kezdte el-elkapni, de nem marad meg alapjáraton és leállt.

Ha melegen állok meg és akár -10 ből vagy akár a +17fokos garázsból indulok mindig pöcc röff és semmi bizonytalanság, de ez a hidegen fél perc ez nagyon betesz neki.

Szóval ezennel leállok az etanolról, mert így nagy szívás :lol:

Mondom még egyszer az alap probléme nem feltétlen az etanol, de ez kihozza. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Már másodszor szívok az etanollal. Lehet nem ez az alapvető probléma, de az etanol nagyon súlyossan kihozza.

Előzmények:

Ha télen a garázs előtt hagytam kihülni az autót (mert kellett a hely a gyrázsban) és csak este álltam be ami azt jelenti, hogy tök hideg motorral kb 30mp-et üzemelt csak, akkor másnap reggel néha előfurdult, hogy vmelyik henger az első gázfröccsig kicsit kihagyogatott, de így is pöccre indult és nem állt le soha. Ez volt tiszta benzinnel.

Első etanolos tankolásom után (kb egy hónapja) (kb25%) is így történt. Reggel a 17 fokos garázsból indulva hosszas köszörülés után indult csak el de akkor is nagyon szarul . Kellett vagy egy perc mire helyreállt.

Ma reggel megint egy ilyen esti beállás után indultam vona, de vagy negyed óra bacakodás után tudtam elindulni. Ebben persze benne volt, hogy kiszedtem és átpucoltam a kicsit kormos gyertyákat, de ez sem segített. Az akku utolsó lehelletével sikerült csak elindítani.

Az elő 4-5 indítózásnál semmi jelét nem mutatta az életnek, aztán kezdte el-elkapni, de nem marad meg alapjáraton és leállt.

Ha melegen állok meg és akár -10 ből vagy akár a +17fokos garázsból indulok mindig pöcc röff és semmi bizonytalanság, de ez a hidegen fél perc ez nagyon betesz neki.

Szóval ezennel leállok az etanolról, mert így nagy szívás :lol:

Mondom még egyszer az alap probléme nem feltétlen az etanol, de ez kihozza. :lol:

Azért én megkeresném a gond igazi forrását. :(

Link to comment
Megosztás:




×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.