opel16v Elküldve Január28, 2010 Megoszt Elküldve Január28, 2010 COLD=16 és FIRST=1,08,05 beállítással a kocsi elsőre nem indult, másodikra elindult csak leállt és harmadjára indult el. Aztán 10mp ketyegés után ismét leállt. Újraindítottam és kicsit tartottam a lábam a gázon, hogy melegedjen, utánna már nem volt semmi gond, nem is rángatott hidegen. Azért ráállítottam kicsit a FIRSTre, most 1,08,08on van. Holnap lesz még egy teszt. Amúgy olyan -20fok körül volt mindez. :rolleyes: Hazafelé mivel épp porzott a tank elmentem tankolni is, került bele 2000Ftért benzin ( 6,30liter ) + 30liter etanol. Remélem segít ez is valamennyire a hidegindításon. Sajnos úgynézki muszáj leszek bele benzint tankolni ha ilyen hidegek vannak. :P Nem kellett volna benzin szerintem. Még a firstre tehetsz rá, és nálad szerintem akkor az ICT táblán is emelni kell, állítsd be ezt: CSETTABPOINT=1,00,015 CSETTABPOINT=1,01,012 CSETTABPOINT=1,02,009 CSETTABPOINT=1,03,004 Jónak kell lennie tiszta E85-tel is. Nekem ma este -12-ben elsőre indult, majd 2-3mp után leállt, de másodikra pöccröff, és simán járt. És nincs benne benzin :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Január28, 2010 Megoszt Elküldve Január28, 2010 Nem kellett volna benzin szerintem. Még a firstre tehetsz rá, és nálad szerintem akkor az ICT táblán is emelni kell, állítsd be ezt: CSETTABPOINT=1,00,015 CSETTABPOINT=1,01,012 CSETTABPOINT=1,02,009 CSETTABPOINT=1,03,004 Jónak kell lennie tiszta E85-tel is. Nekem ma este -12-ben elsőre indult, majd 2-3mp után leállt, de másodikra pöccröff, és simán járt. És nincs benne benzin :rolleyes: Beállítottam az ICT tábla értékeket, a FIRSTot egyenlőre még nem bántottam hagytam 1,08,08on, meg a COLDot is 16on. Kíváncsi leszek hogy fog ma indulni, bár ha esni fog a hó éjjel nem lehet majd olyan hideg. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
yooccoo Elküldve Január28, 2010 Megoszt Elküldve Január28, 2010 Tankolj az új nullán 5km-ként! :D jaa kérem, hogy ilyen flancos utakon jársz? :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Udi Elküldve Január28, 2010 Megoszt Elküldve Január28, 2010 Ma reggel -6 fokban 3-ikra beindult de 3-4 sec múlva leállt, újból próbálkoztam és mindig beindult de le is állt, 5-ikre sikerült, az alapjárat szintén jó magas volt. Küldöm a logot az új fűtött lambdaszondával, nagy vízhűtő még nem lett kitakarva de holnap az is meg lesz oldva. http://data.hu/get/2128193/C14SEVW_lambda.log.html Este aksit lekötöm azaz csinálok egy nagy resetet megint, ha ez sem segít akkor megnézetem tech1-el ha kell berakom a másik ecu-t. Vasárnap Ferihegyre kell mennem végig pályán megyek és csinálok logot róla. Link to comment Megosztás: More sharing options...
1.6 16v Elküldve Január28, 2010 Megoszt Elküldve Január28, 2010 Hali. 25 liter benzinre, rátankoltam 20 liter E85-öt. Ma reggel -10 volt, elsöre nem, 4 mp tekerés volt, másodszorra pöccre indult. Minden etanolos elektronika nélkül. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január28, 2010 Megoszt Elküldve Január28, 2010 Ma reggel -6 fokban 3-ikra beindult de 3-4 sec múlva leállt, újból próbálkoztam és mindig beindult de le is állt, 5-ikre sikerült, az alapjárat szintén jó magas volt. Próbáld majd emelni a first paraméter utolsó tagját, ha leáll indítás után. nézd meg, változik-e mondjuk 15-nél :rolleyes: Eleget tekerteted amúgy? Mert nekem pl stabilan elsőre indul most az omega. Ha esetleg elég vénát érzel hozzá, kipróbálhatod, hogy AC relénél egy kapcsolóval adsz indítás előtt egy kis lehetőséget a rendszernyomás felállására, hátha akkor elsőre indul :D Logot mindjárt nézem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Udi Elküldve Január28, 2010 Megoszt Elküldve Január28, 2010 10-15 msp-ig indítoztam, szerencsére nagy aksim van bírja....holnap majd kipróbálom 15-el. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január28, 2010 Megoszt Elküldve Január28, 2010 Küldöm a logot az új fűtött lambdaszondával, nagy vízhűtő még nem lett kitakarva de holnap az is meg lesz oldva. http://data.hu/get/2128193/C14SEVW_lambda.log.html No, hát rossz hírem van. Ez még mindig nem jó. Mármint a lambda. Viszont itt legalább jól látszik, hogy amikor áll az autó, akkor jönnek jó lambdaértékek (pl a log legvégén), de amikor megy, akkor nagyon összevissza, és kevés a maximum. Ez arra enged következtetni, hogy menet közben valamiért nagyon kihül a lambda. Vagy túl hosszú a kipuffgáz útja addig, és nagyon hűti a leömlőt a menetszél, vagy közvetlen a lambdaszondát éri nagyon a menetszél. De ez így biztos nem lesz jó. Lehet hogy ezzel a leömlővel az életben nem tudsz jó lambdaértéket generálni ezzel a motorral. Viszont az indítás utáni 2600-as fordulatszámra azt mondom, hogy ez máshogy nem lehet, csak plusz levegő miatt. Valahol több levegőt kap a rendszer ilyenkor, ami nem kéne. vagy rosszul zár a folytószelep, vagy az alapjárati motor nem jól szabályoz, vagy fals, vagy valami nem jó (nincs pl ecotek szelep nálad?). Ez a fordulatszám befecskendezéssel nem érhető el. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Udi Elküldve Január28, 2010 Megoszt Elküldve Január28, 2010 Ok, holnap megnézetem tech1-el, fűtött lambda van benne hasonló helyen mint a C20XE-nél alul a moci után. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január28, 2010 Megoszt Elküldve Január28, 2010 Ok, holnap megnézetem tech1-el, fűtött lambda van benne hasonló helyen mint a C20XE-nél alul a moci után. Sajnos a logból az látszik, hogy ennek a motornak ez túl messze van. Legalábbis így nem jók a lambda értékek. Amúgy van ecotek szelep, vagy bármi nem gyári hozzányúlás a vákumrendszerben? belső levegőkeringető csappantyú működik? fékrásegítő elég erős? folytószelep visszakattan alaphelyzetbe? valahol plusz levegőt kap, ez nem kérdés. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Udi Elküldve Január28, 2010 Megoszt Elküldve Január28, 2010 Minden rendben van elhiheted, beépítés után jött elő a fordulatszám probléma Flextekkel sohasem csinálta. Tech1-el átnézetem és tesztelni fogom tovább, amint kiürül a tank most kivételesen benyát fogok tankolni és megnézem azzal mit csinál. Rossz lambdaértéknek más oka is lehet én a DIS trafóra tippelek. J0hnny! Amit adtam anno DIS trafót kölcsönbe (a Corsába be is szerelte Bazsi anno), visszatudnád adni? Norautós készletemből hiányzó dolgok is kellenének, mert így használhatatlan. THX! Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január28, 2010 Megoszt Elküldve Január28, 2010 Minden rendben van elhiheted, beépítés után jött elő a fordulatszám probléma Flextekkel sohasem csinálta. Tech1-el átnézetem és tesztelni fogom tovább, amint kiürül a tank most kivételesen benyát fogok tankolni és megnézem azzal mit csinál. Rossz lambdaértéknek más oka is lehet én a DIS trafóra tippelek. Ki tudod próbálni, 0-ás módban nem változtat a nyitási időkön, és a lambda jelet is másolja. Tech1-el mindenképpen nézzétek a folytószelepállást, IAC adatokat, MAP adatokat élőben. Lambdaértéknek teljesen biztos, hogy nem a trafó az oka. Ha az lenne rossz, akkor inkább dúsuló keverék lenne, de nálad menet közben inkább túl szegénynek jelzi. Ez pedig akkor lehet, ha valóban szegény lenne (de 28%-os dúsítás mellett ez valószínű nincs így), vagy kisebb a hőmérséklete a lambdaszondának, mint kellene. A hőmérséklet problémára utal, hogy amint megálltál az autóval, helyben járatva egész jól alakul a lambdaérték. Még mindig nem mondtad, hogy van-e valami nem gyári a vákumrendszeren? ecotek? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Udi Elküldve Január28, 2010 Megoszt Elküldve Január28, 2010 Van ecotek szelep de az is rendben van, sőt teljesen lezártam most és akkor is csinálja. Ami még furcsa a nemrég cserélt 1 vezetékes lambda is besült alig akart kijönni. :rolleyes: Még egy tippem van lambdára mint a lexmaul 4-2-1 C14SE leömlőnél az egyik 4-2 csonknál van a lambdaszonda helye, csináltatok oda is egyet és visszarakom az 1 vezetékest egy lambdamonitorral. :D http://cgi.ebay.de/Lexmaul-Faecherkruemmer...n%3D5%26ps%3D63 Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Január28, 2010 Megoszt Elküldve Január28, 2010 J0hnny! Amit adtam anno DIS trafót kölcsönbe (a Corsába be is szerelte Bazsi anno), visszatudnád adni? Norautós készletemből hiányzó dolgok is kellenének, mert így használhatatlan. THX! Bármikor jöhetsz érte vagy átviszem neked,mindkettő itt van a garázsban! :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január29, 2010 Megoszt Elküldve Január29, 2010 Van ecotek szelep de az is rendben van, sőt teljesen lezártam most és akkor is csinálja. Ami még furcsa a nemrég cserélt 1 vezetékes lambda is besült alig akart kijönni. :D Még egy tippem van lambdára mint a lexmaul 4-2-1 C14SE leömlőnél az egyik 4-2 csonknál van a lambdaszonda helye, csináltatok oda is egyet és visszarakom az 1 vezetékest egy lambdamonitorral. :P Azt zárd is le akkor, figyelj hogy ne tudjon ott falsot szívni a rendszer. Én amúgy fogadást bírnék kötni, hogy valahol plusz levegőt kap, mert 2600-os alapjárat nem lehet anélkül, simán befecskendezés módosítással. Folytószelepállást nézzetek tech-en, ha ráteszitek. Na ott ahol a lexmaul leömlőben van a lambda helye, oda kéne tenni a szabályzószondát, ott biztos jó lenne :lol: Igaz ott csak két henger van, tehát valamennyi ingadozást vinne bele, de azért ott jobb értékek jönnének :D Amúgy ne költs lambdamonitorra, az értékeket simán ellenőrizheted, ha rá tudod tenni valahol szkópra (olcsóbb a bosch szervíz is jóval, mint egy ócska lambdamonitor), vagy akár egy jó multiméterrel is ellenőrizheted, hogy alakul a feszültség. Az átalakító a 165-ös lambda paraméterrel a valós értékeket adja amúgy feszültségre, nyugodtan hihetsz neki :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Január29, 2010 Megoszt Elküldve Január29, 2010 Igaz most -4 volt csak és az autóban van benzin is 6liter, de a kocsi elsőre röfögött, ahogy szokott másodikra indult el. Remélem hasonlóan fog viselkedni -10 foknál is a jövőben, szóval úgy néz ki bevált a módosítás, köszi Gabi :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Január29, 2010 Megoszt Elküldve Január29, 2010 Igaz most -4 volt csak és az autóban van benzin is 6liter, de a kocsi elsőre röfögött, ahogy szokott másodikra indult el. Remélem hasonlóan fog viselkedni -10 foknál is a jövőben, szóval úgy néz ki bevált a módosítás, köszi Gabi :lol: Nálunk -9 volt ma reggel, és már amikor meglátta a kulcsot indult... igaz 40 lici benya volt benne... :rolleyes: :D :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Január29, 2010 Megoszt Elküldve Január29, 2010 Nálunk -9 volt ma reggel, és már amikor meglátta a kulcsot indult... igaz 40 lici benya volt benne... :rolleyes: :D :P Jah de mire beértél melóhelyre annak a fele el is fogyott. :D :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Január29, 2010 Megoszt Elküldve Január29, 2010 Jah de mire beértél melóhelyre annak a fele el is fogyott. :P :rolleyes: 11 licivel eljárok vele... de legyen 12, és akkor még nem is csak A-ból B-be használom, hanem van benne némi örömködés is... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Január29, 2010 Megoszt Elküldve Január29, 2010 11 licivel eljárok vele... de legyen 12, és akkor még nem is csak A-ból B-be használom, hanem van benne némi örömködés is... :P Most nekem is 10liter lett a fogyasztásom, etanolból. :rolleyes: Úgy néz ki az ECU szépen lassan felveszi az iramot és beáll a régen megszokott fogyasztásra etanolból, bár HunFlexel nyáron jártam ennyiből ). Ha a következő tankolásnál is ~10fog kijönni, akkor kíváncsi leszek hogy nyáron mennyi lesz a fogyim. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január29, 2010 Megoszt Elküldve Január29, 2010 Igaz most -4 volt csak és az autóban van benzin is 6liter, de a kocsi elsőre röfögött, ahogy szokott másodikra indult el. Remélem hasonlóan fog viselkedni -10 foknál is a jövőben, szóval úgy néz ki bevált a módosítás, köszi Gabi :rolleyes: Nem kell bele benya sem, viszont elsőre el kéne indulnia :D Állítsd a first utolsó paraméterét még feljebb, próbáld úgy :lol: Illetve lehet hogy az üzemanyag nyomásod nincs állás után, majd adok AC kapcsoló modult, azzal lehet nagyobb sikered lesz első indítás terén :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve Január29, 2010 Megoszt Elküldve Január29, 2010 nem para ez a hidegindítás. nekem mindig pöcc röff.... Gabi ! ez mitől lehet : indítás után felvillan a check pár mp-re. ez nem is érdekes de ma pl 100-ról 170re gyorsítás közben, ahogy magas fordulatot elért megint felvillant. nem tudom már mi volt a hibakód mikor néztük. az alapjáratom ok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Udi Elküldve Január29, 2010 Megoszt Elküldve Január29, 2010 Ma 16 órakor lesz megnézve tech1-el, viszek tartalék ecu-t. Én az alapjárati moci vezérlésre tippelek valamiért kinyitja szépen lassan. Másik érdekes dolog ez biztosan a szegény keverékkel függ össze amint beraktam a kütyüt a végsebesség 160-170 lett, előtte Flextekkel simán vitte a 216-ot is. Emissziót is fogunk mérni, nagyon kiváncsi vagyok, hogy milyen hibát találunk. J0hnny! Átmegyek....mérésre után benézek hozzád. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Január29, 2010 Megoszt Elküldve Január29, 2010 Nem kell bele benya sem, viszont elsőre el kéne indulnia :D Állítsd a first utolsó paraméterét még feljebb, próbáld úgy :P Illetve lehet hogy az üzemanyag nyomásod nincs állás után, majd adok AC kapcsoló modult, azzal lehet nagyobb sikered lesz első indítás terén :P az lehetséges hogy nincsen nyomásom, mert az első indítózás közben csak röfög a kocsi, és utánna amikor abbahagyom még hallom hogy búg a pumpa 1-2mpig. Utána ha indítózok akkor pöcc röff az autó. Lehetséges hogy az lesz akkor a probléma. Ha jössz errefelé majd szólj és átveszem akkor a cuccot. :lol: Egyébként a lambdaszondámról nincs még hír? :rolleyes: :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
VectraZo Elküldve Január29, 2010 Megoszt Elküldve Január29, 2010 Egy ideje magam is erősen gondolkodom egy ilyen e85 kit beépítésén. Több helyen írják hogy még teljesítménynövekedést is várható. Ez mennyire érezhető? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts