NeedForSpeed Elküldve Január26, 2010 Elküldve Január26, 2010 Meg persze, de ha veszek egy városban 10et evő benzines helyett egy 6ot evő dieselt akkor az sem rossz ám!
zotya975 Elküldve Január27, 2010 Elküldve Január27, 2010 A külső hőmérséklet jeladó szerint(motortérben) -9.5, az ablakhőmérő szerint-13 fok van. 4.tekerésre elindult, majd leállt. Másodszorra azonnal elindult, és nem állt le. Etanollal felesben, központis. Imádom a szeszt! :rolleyes:
zocsa Elküldve Január27, 2010 Elküldve Január27, 2010 A külső hőmérséklet jeladó szerint(motortérben) -9.5, az ablakhőmérő szerint-13 fok van. 4.tekerésre elindult, majd leállt. Másodszorra azonnal elindult, és nem állt le. Etanollal felesben, központis. Imádom a szeszt! :D Nekem most,csak 20% van benne,hogy kicsit feljavítsam a benzint. :rolleyes: Na meg az önindítóm is kezd behalni megint,azt sem akarom kínozni.Hétvégén csere.
opel16v Elküldve Január27, 2010 Elküldve Január27, 2010 Meg persze, de ha veszek egy városban 10et evő benzines helyett egy 6ot evő dieselt akkor az sem rossz ám! Csak mindenki elfelejti számolni az ehhez járulékosan eső költségeket... pl egy mai újabb dízelnél a kötelező és egyéb szervizek horror áron mennek... ezen kívül az új autóknál a beleinvesztált pénzeszköz egy jó nagy része ablakon kidobott pénz, ugyanis hatalmas értékvesztéssel bírnak ezek az autók (már amikor a szalonból kitolod, akár 7 jegyű összeggel kevesebbet ér, de ha veszel egy pár éveset, annak is többszázat esik az értéke évenként). Tehát végeredményként az autózással nemhogy nem spórolsz egy ilyen csere után, hanem pont az ellenkezőjét éred el.
Monof Elküldve Január27, 2010 Elküldve Január27, 2010 Csak mindenki elfelejti számolni az ehhez járulékosan eső költségeket... pl egy mai újabb dízelnél a kötelező és egyéb szervizek horror áron mennek... ezen kívül az új autóknál a beleinvesztált pénzeszköz egy jó nagy része ablakon kidobott pénz, ugyanis hatalmas értékvesztéssel bírnak ezek az autók (már amikor a szalonból kitolod, akár 7 jegyű összeggel kevesebbet ér, de ha veszel egy pár éveset, annak is többszázat esik az értéke évenként). Tehát végeredményként az autózással nemhogy nem spórolsz egy ilyen csere után, hanem pont az ellenkezőjét éred el. Gábor, mikor menjek majd ki hozzád?
Gelko Elküldve Január27, 2010 Elküldve Január27, 2010 kb egy hete megszűnt az alapjárati bajom....ma meg mentem mint a barom egész nap magas forudulaton és megint csinálta .... -6.5 fokban meg kb 10mp kellett h beinduljon.... egyébként szép is jó minden. fogyasztást nem mérem....
Udi Elküldve Január27, 2010 Elküldve Január27, 2010 Ma reggeli alapjárat nekem is magas volt kb. 2040, de napközben szépen beállt a gyári értékre. Délben kicseréltem a lambdát most már fűtött VW lambdaszonda van benne az Opel és a BMW lambdája sokkal drágább lett volna. Úgy tűnik minden ok, holnap csinálok egy fullos logot róla.
Kacsero Elküldve Január27, 2010 Elküldve Január27, 2010 Most tankoltam, itt Kecskeméten, az AGIP-nál, még mindig 220Ft... :rolleyes:
yooccoo Elküldve Január27, 2010 Elküldve Január27, 2010 Ma reggeli alapjárat nekem is magas volt kb. 2040, de napközben szépen beállt a gyári értékre. Délben kicseréltem a lambdát most már fűtött VW lambdaszonda van benne az Opel és a BMW lambdája sokkal drágább lett volna. Úgy tűnik minden ok, holnap csinálok egy fullos logot róla. OFF én e-bayről rendeltem egy csomó cuccot, szállítással együtt kevesebb mint fele annyi volt, mint itthon
Gaben75 Elküldve Január27, 2010 Elküldve Január27, 2010 Sziasztok! Újabb szerkezetekbe is be lehet építeni ezeket az átalakítókat? Gondolok én itt H astrára 1,6 twinport vagy 1,4 twinportra! Válaszokat előre is köszönöm! Gaben!
Udi Elküldve Január27, 2010 Elküldve Január27, 2010 Kkfházán AVIA-nál továbbra is 210 Ft amíg a készlet tart. :D OFF: Lambdát így is elég baráti áron vettem 20e Ft-ért utolsó darab volt remélem, hogy 160e km-t kibír. :rolleyes:
pozsipeti Elküldve Január27, 2010 Elküldve Január27, 2010 Kkfházán AVIA-nál továbbra is 210 Ft amíg a készlet tart. :D OFF: Lambdát így is elég baráti áron vettem 20e Ft-ért utolsó darab volt remélem, hogy 160e km-t kibír. :rolleyes: A MiniTank-nál 215. Gátéron 210.90
opel16v Elküldve Január27, 2010 Elküldve Január27, 2010 Gábor, mikor menjek majd ki hozzád? Hétvégén csörögj rám valamikor, mondjuk szombat du, hátha akad egy kis időm :D -6.5 fokban meg kb 10mp kellett h beinduljon.... egyébként szép is jó minden. fogyasztást nem mérem.... ez egész jó, nekem most omega elsőre elég hamar beindul. Ma reggeli alapjárat nekem is magas volt kb. 2040, de napközben szépen beállt a gyári értékre. Délben kicseréltem a lambdát most már fűtött VW lambdaszonda van benne az Opel és a BMW lambdája sokkal drágább lett volna. Úgy tűnik minden ok, holnap csinálok egy fullos logot róla. várom :rolleyes:
opel16v Elküldve Január27, 2010 Elküldve Január27, 2010 Újabb szerkezetekbe is be lehet építeni ezeket az átalakítókat? Gondolok én itt H astrára 1,6 twinport vagy 1,4 twinportra! Válaszokat előre is köszönöm! Az E85power átalakító pakolható ezekbe :rolleyes: 1.4 twinporton már van G astrában. http://www.e85power.hu
pozsipeti Elküldve Január27, 2010 Elküldve Január27, 2010 Az E85power átalakító pakolható ezekbe :rolleyes: 1.4 twinporton már van G astrában. http://www.e85power.hu Gabi, ha tönkre megy a HunFelx-em veszem a tied!(sok jót olvastam róla)
nagy istván Elküldve Január27, 2010 Elküldve Január27, 2010 Azt ne felejtsd el, hogy gázos kocsival nem mehetsz le mélygarázsba... És ez nem a legjobb dolog szerintem. én még ettől simán lemegyek.... :rolleyes: egyéb????
Gelko Elküldve Január27, 2010 Elküldve Január27, 2010 én még ettől simán lemegyek.... :rolleyes: egyéb???? a tartály helye. :D átlagautóba tudom h elég a 40literes pótkeréktartály de egy nagyobb köbcentisbe már nem ... vagy aminek nem úgy van megoldva h a padlóba van süllyesztve...
yooccoo Elküldve Január27, 2010 Elküldve Január27, 2010 a tartály helye. :rolleyes: átlagautóba tudom h elég a 40literes pótkeréktartály de egy nagyobb köbcentisbe már nem ... vagy aminek nem úgy van megoldva h a padlóba van süllyesztve... ahol van kút, ott van gáz is
Gelko Elküldve Január27, 2010 Elküldve Január27, 2010 ahol van kút, ott van gáz is ezzel mit akartál mondain ?
yooccoo Elküldve Január27, 2010 Elküldve Január27, 2010 ezzel mit akartál mondain ? hogy 5km-enként tudsz gázt tankolni :rolleyes:
J0hnny Elküldve Január27, 2010 Elküldve Január27, 2010 hogy 5km-enként tudsz gázt tankolni :rolleyes: Tankolj az új nullán 5km-ként! :D
J0hnny Elküldve Január27, 2010 Elküldve Január27, 2010 Hétvégén csörögj rám valamikor, mondjuk szombat du, hátha akad egy kis időm :rolleyes: Gabi! Csüt este nem tudsz lurdyzni ezen a héten sw update miatt?
opel16v Elküldve Január27, 2010 Elküldve Január27, 2010 Csüt este nem tudsz lurdyzni ezen a héten sw update miatt? Most héten tuti nem. Esetleg hétvégén ha át tudsz ugrani, lehet tudok kis időt szakítani. Hívj fel szombat du, hátha meg tudunk valamit beszélni.
J0hnny Elküldve Január27, 2010 Elküldve Január27, 2010 Most héten tuti nem. Esetleg hétvégén ha át tudsz ugrani, lehet tudok kis időt szakítani. Hívj fel szombat du, hátha meg tudunk valamit beszélni. Kecsón vagyok,nem lesz jó time.Akkor majd legközelebb,úgysincs benne benzin. :rolleyes:
Zsoltee Elküldve Január28, 2010 Elküldve Január28, 2010 COLD=16 és FIRST=1,08,05 beállítással a kocsi elsőre nem indult, másodikra elindult csak leállt és harmadjára indult el. Aztán 10mp ketyegés után ismét leállt. Újraindítottam és kicsit tartottam a lábam a gázon, hogy melegedjen, utánna már nem volt semmi gond, nem is rángatott hidegen. Azért ráállítottam kicsit a FIRSTre, most 1,08,08on van. Holnap lesz még egy teszt. Amúgy olyan -20fok körül volt mindez. :rolleyes: Hazafelé mivel épp porzott a tank elmentem tankolni is, került bele 2000Ftért benzin ( 6,30liter ) + 30liter etanol. Remélem segít ez is valamennyire a hidegindításon. Sajnos úgynézki muszáj leszek bele benzint tankolni ha ilyen hidegek vannak. :D
Recommended Posts