Bencepappa Elküldve Január24, 2010 Megoszt Elküldve Január24, 2010 Köszönöm! Mivel itt a noti reggel csinálok egy teljes hidegindítást és amíg beérek a városon kb 25km logot is. Amúgy hidegen még mindíg kissé nehézkes az inulás, először röfög aztán egyre kevesebbet aztán csak forgatja ez kb 10-12 mp. ha utána egyből próbálom akkor semmi akár 10-15 mp is. Ha viszont picit várok akkor megint nyom az ac és megint röfög. Ilyenkor neha elkapja néha nem. Kicsit küzdős. Szóval szerinted érdemes a szondámat szkópozni vagy valami komolyabb diagot az egész autóra? Gabi csináltam még egy logot az új paraméterekkel http://data.hu/get/2117969/X20XEV0121_2.log.html csak azt nem értem hogy motorféknél miért nincs fordulat érték? Ez normális? És ezek szerint az eco nálam nem használható? :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Január24, 2010 Megoszt Elküldve Január24, 2010 Én tudtam..én tudtam! Udi a legjobb tesztalany! :rolleyes: Ha nála müxik,akkor minden ok! :D Amúgy nálam is jól indul mostmár hidegen,-4°C-ban első tekerésre már ígért,de nem kínoztam,másodikra pöccre! Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január24, 2010 Megoszt Elküldve Január24, 2010 Köszönöm! Mivel itt a noti reggel csinálok egy teljes hidegindítást és amíg beérek a városon kb 25km logot is. Amúgy hidegen még mindíg kissé nehézkes az inulás, először röfög aztán egyre kevesebbet aztán csak forgatja ez kb 10-12 mp. ha utána egyből próbálom akkor semmi akár 10-15 mp is. Ha viszont picit várok akkor megint nyom az ac és megint röfög. Ilyenkor neha elkapja néha nem. Kicsit küzdős. Szóval szerinted érdemes a szondámat szkópozni vagy valami komolyabb diagot az egész autóra? Szerintem csak el kell találni a hidegindító paramétereket :P A héten veled is össze kellene majd futni SW frissítésre :lol: - Termosztátot kicserélem bár ahhoz vezérlést is le kell venni C14NZ(SE)-nél. :rolleyes: - Hűtő az tényleg nagy... a klímát nem tudtam a kicsi vízhűtővel összehozni a klímacsövek nem fértek el a lábától és a hűtőventi is brutális, mivel csak 1 db van ennek elegendőnek kell lennie klímához is. Ha lesz időm megcsinálom több fokozatúra. Esetleg télen ha kitakarom a vízhűtő egyrészét akkor nem fogja túlhűteni majd kipróbálom. - 4-2-1 leömlő van és a lambda messzebb van, ha közelebb rakom akkor max 1 hengert tudna figyelni. Esetleg fűtött lambda lehetne, de akkor a fűtés vezérlését is meg kellene oldani, gondolom nem folyamatosan kapja. Termosznál figyelj, hogy több értékű is van belőle. Meg nem érdemes az olcsó vackot beletenni. Hűtőnél megoldás lehet a kitakarás, még termoszcsere előtt is megtesztelhetnéd így, hátha nem kell akkor a termosz sem még :D Leömlő fogja nálad inkább a nagyobb gondot okozni, a lambda láthatóan nem tud kellően megmelegedni, ill. azt megtartani. Majd utánanézek, mert ha jól rémlik, valamelyik testvértípusban van olyan fűtött szonda, ami állandó gyújtás tápon van gyárilag, tehát nem kell vezérelni... talán az megoldja ezt a gondot. De próbáld meg a beállítással, hátha össze lehet hozni valami működőképességet vele. Gabi csináltam még egy logot az új paraméterekkel http://data.hu/get/2117969/X20XEV0121_2.log.html csak azt nem értem hogy motorféknél miért nincs fordulat érték? Ez normális? És ezek szerint az eco nálam nem használható? :D Motorféknél teljesen reális a fordszámérték elmaradása, ugyanis ilyenkor nincs injektornyitás, amiből az átalakító a fordszámjelet veszi. eco módot titán lambdánál sajna nem lehet használni, viszont ha jól lesz beállítva, akkor nem lesz sok a fogyasztás, nem sokkal több, mintha az eco mód menne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bencepappa Elküldve Január25, 2010 Megoszt Elküldve Január25, 2010 Szerintem csak el kell találni a hidegindító paramétereket :rolleyes: A héten veled is össze kellene majd futni SW frissítésre :P Motorféknél teljesen reális a fordszámérték elmaradása, ugyanis ilyenkor nincs injektornyitás, amiből az átalakító a fordszámjelet veszi. eco módot titán lambdánál sajna nem lehet használni, viszont ha jól lesz beállítva, akkor nem lesz sok a fogyasztás, nem sokkal több, mintha az eco mód menne. Jó reggelt! Gabi itt a hideg log amíg beértem melózni. http://data.hu/get/2119205/X20XEV0125.log.html Ma harmadikra indult és nem is olyan nehezen pedig -9 fok volt. :D Ha már tudod mikor fussunk össze csörizz meg és rugalmaskodok. Köszi az eddigi értékeléseket is! Mindenkinek szép napot! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Udi Elküldve Január25, 2010 Megoszt Elküldve Január25, 2010 Opel16V! Mindig gyári termosztátot szoktam venni ezek bírják legtovább...ha mégis cserélni kell akkor lehet, hogy kitalálok valami csőbe szerelhető megoldást, ne kelljen mindig a vezérlést lebontani. :rolleyes: Ma reggeli -8 fokos indítás nekem is harmadikra sikerült, nagyon meglepődtem mert az alapjárat jó, 4-5 helyen voltam ma és eddig minden ok. Előre is köszi, hogy segítesz a fűtött lambdaszondával kapcsolatban. Talán BMW-ben vagy VW Polo-ban volt ilyen régen, gondolom ezekben nagyobb a fűtőszál ellenállása mivel folyamatosan üzemel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Udi Elküldve Január25, 2010 Megoszt Elküldve Január25, 2010 Közben keresgéltem a neten VW kapcsolási rajzokat és találtam megfelelőt. A VW Polo-nál gyújtáskapcsolt +12V-ról megy a lambdaszonda fűtése 1 A biztin keresztül. :rolleyes: Régi BMW-ben is ilyen van, de J0hnny félne az Fx-től ha BMW alkatrész lenne benne :D ....ezért inkább VW Polo G40 lambdaszondával fogok próbálkozni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január25, 2010 Megoszt Elküldve Január25, 2010 Jó reggelt! Gabi itt a hideg log amíg beértem melózni. http://data.hu/get/2119205/X20XEV0125.log.html Ma harmadikra indult és nem is olyan nehezen pedig -9 fok volt. :rolleyes: Ha már tudod mikor fussunk össze csörizz meg és rugalmaskodok. Köszi az eddigi értékeléseket is! Mindenkinek szép napot! Szerintem ez teljesen jó :P First-nél utsó paramétert még növelheted egészen 10-ig is, próbáld mikor indul könnyebben reggel. Nekem ma elsőre indult az omega -6-ban, meg is lepődtem :D Ma reggeli -8 fokos indítás nekem is harmadikra sikerült, nagyon meglepődtem mert az alapjárat jó, 4-5 helyen voltam ma és eddig minden ok. Előre is köszi, hogy segítesz a fűtött lambdaszondával kapcsolatban. Talán BMW-ben vagy VW Polo-ban volt ilyen régen, gondolom ezekben nagyobb a fűtőszál ellenállása mivel folyamatosan üzemel. Neked is ajánlom a fenti próbálgatást, first=1,08,05 beállítással pl :lol: növelheted a végét. Megnéztem, az X25XE (2.5 V6) motoroknál volt tápon a szondafűtés opelnél :D Az tuti jó lenne neked, cirkónium 0-1V-os. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Január25, 2010 Megoszt Elküldve Január25, 2010 Opel16V! Mindig gyári termosztátot szoktam venni ezek bírják legtovább...ha mégis cserélni kell akkor lehet, hogy kitalálok valami csőbe szerelhető megoldást, ne kelljen mindig a vezérlést lebontani. :P Ma reggeli -8 fokos indítás nekem is harmadikra sikerült, nagyon meglepődtem mert az alapjárat jó, 4-5 helyen voltam ma és eddig minden ok. Előre is köszi, hogy segítesz a fűtött lambdaszondával kapcsolatban. Talán BMW-ben vagy VW Polo-ban volt ilyen régen, gondolom ezekben nagyobb a fűtőszál ellenállása mivel folyamatosan üzemel. Szerintem kezd az ECU észheztérni! :lol: Régi BMW-ben is ilyen van, de J0hnny félne az Fx-től ha BMW alkatrész lenne benne :D ....ezért inkább VW Polo G40 lambdaszondával fogok próbálkozni. Ennyi elnézhető! :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január26, 2010 Megoszt Elküldve Január26, 2010 Az ecu-t is simán zavarhatja az, hogy ilyen sztohasztikus jelet kap a lambdától. Diaggal majd még azt is meg lehetne csekkolni, hol járnak az O2 integrátor paraméterei. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január26, 2010 Megoszt Elküldve Január26, 2010 Győrben már 232 az etanol. :rolleyes: Eddíg 222-volt nem tudom miért ment fel ennyire. Ez már téli lehet, és ennyire beleszól a benzinár? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve Január26, 2010 Megoszt Elküldve Január26, 2010 Győrben már 232 az etanol. :rolleyes: Eddíg 222-volt nem tudom miért ment fel ennyire. Ez már téli lehet, és ennyire beleszól a benzinár? itt a környéken is 10el emeltek mindenhol Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve Január26, 2010 Megoszt Elküldve Január26, 2010 itt a környéken is 10el emeltek mindenhol ez is lassan benya árban lesz..... Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Január26, 2010 Megoszt Elküldve Január26, 2010 ez is lassan benya árban lesz..... Csak nem tán... :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve Január26, 2010 Megoszt Elküldve Január26, 2010 Csak nem tán... :D a mai világban?????? kérlek alásan........bármi lehet. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zocsa Elküldve Január26, 2010 Megoszt Elküldve Január26, 2010 itt a környéken is 10el emeltek mindenhol Itt is egy tizes pattant rá. (235 :rolleyes: ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január26, 2010 Megoszt Elküldve Január26, 2010 a mai világban?????? kérlek alásan........bármi lehet. :rolleyes: Na akkor addíg találják ki, amig nem veszek átalakítót. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve Január26, 2010 Megoszt Elküldve Január26, 2010 ezért lesz gázos a következő autóm :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve Január26, 2010 Megoszt Elküldve Január26, 2010 ezért lesz gázos a következő autóm :D na erre nem mondok semmit........... :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve Január26, 2010 Megoszt Elküldve Január26, 2010 na erre nem mondok semmit........... :rolleyes: mondd :P nem jött be ? dehogynem :D a gázszett 200.000 Ft...annak is örültem h E85 kütyüre volt pénzem :lol: de majd ha másik autót kell venni... Link to comment Megosztás: More sharing options...
zocsa Elküldve Január26, 2010 Megoszt Elküldve Január26, 2010 Na akkor addíg találják ki, amig nem veszek átalakítót. :D Itt azt írják,hogy A termék ára úgy kerül kialakításra, hogy a fogyasztó számára a benzin árával versenyképes legyen. Ők csak tartják a szintet,nehogy nagyon megérje. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve Január26, 2010 Megoszt Elküldve Január26, 2010 mondd :P nem jött be ? dehogynem :rolleyes: a gázszett 200.000 Ft...annak is örültem h E85 kütyüre volt pénzem :lol: de majd ha másik autót kell venni... kicsit több mire a forgalmiban is benne van.... :D akárhogyan is számolok a gáz sokkal jobban megéri....nem az etanol ellen beszélek. mindegyiknek van elönye és hátránya is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január26, 2010 Megoszt Elküldve Január26, 2010 Itt azt írják,hogy Ők csak tartják a szintet,nehogy nagyon megérje. :rolleyes: Persze jól hangzik a 232 a 300 feletti benzinárhoz képest, de a 222-még jobban hangzott. Végülis most olyan 270-280 körül tankolok átlagolva, eddíg meg 250-260 körül volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Monof Elküldve Január26, 2010 Megoszt Elküldve Január26, 2010 kicsit több mire a forgalmiban is benne van.... :rolleyes: akárhogyan is számolok a gáz sokkal jobban megéri....nem az etanol ellen beszélek. mindegyiknek van elönye és hátránya is. Azt ne felejtsd el, hogy gázos kocsival nem mehetsz le mélygarázsba... És ez nem a legjobb dolog szerintem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január26, 2010 Megoszt Elküldve Január26, 2010 Azt ne felejtsd el, hogy gázos kocsival nem mehetsz le mélygarázsba... És ez nem a legjobb dolog szerintem. Attól függ hol élsz. Én még egyetlen mélygarázzsal nem találkoztam. A tisztán etanolosok viszont ingyen parkolhatnak Győrben. Csak gondolom akkor hivatalos papír is kell róla. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január26, 2010 Megoszt Elküldve Január26, 2010 Sajnos itt Börsön is emelni fognak egy tizest. Pont Égő Ákossal futottam össze tegnap a kúton, aztán beszéltünk a kutas ismerőssel. Állítólag a hungrana emelte 10ft-tal a nagyker árat, ehhez igazodnak mostanság a kutak is. Tehát az E85 átlag ára 230 körül fog alakulni, a benziné majdnem 320. Még így is azért eléggé megéri :rolleyes: Reméljük azért idén már nem fog drágulni az E85 többször. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts