Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

E85 a gyakorlatban


mélykék76

Recommended Posts

Kérdeztem, hogy csak ott nem lesz, aztán mondta, hogy sehol... :lol:

Na ez a hülyeség... Te meg jól el is hitted neki? :lol:

Nem nézel TV-t, nem követed a híreket neten? Az utóbbi időben ilyen híradások voltak, hogy 30 újabb bioetanol gyár

épül az országban nemsokára EU támogatással, meg hogy az amcsik is építenek mindjárt egy hatalmas üzemet, stb-stb... :lol:

A MOL-nak meg abszolúte semmi köze ehhez, max annyi hogy ő nem forgalmazza, mert nem érdeke ;)

Ma reggel állítgattam a talicskán, és sikerült úgy eltalálni, hogy 4 másodperces tekerésre beröffent -1°C-ban!

Ez azért nem semmi... :P

Később valamikor küldöm a logot amit csináltam a beindítástól leállításig. Van benne bemelegedés közbeni városi használat. :lol:

Akkor most talán ez már fixen jó is lesz, majd még próbáld mikor hogy. logot várom, köszönöm (legyen benne lehetőleg

intenzív sokáig gyorsítás teligázon, hogy a sport mód is optimális legyen biztosan)! :D

Tegnap telepítettem csápost meg négyoszlopost Hevesen az Agip kúton és hamarosan ott is lesz E85 csak még szerződést kell kötniük. Amúgy nekem is tök változó hogy hogy indul. Ma pl első tekerésre kb 4-5 mp beröffent picit dadogott aztán helyreállt, de pl vasárnap már azthittem jöhet a bikakábel mer aig forgatta. Kb 2 perc várakozás és egyböl beindult :lol: Tudom a lényeg hogy sokat inditózni :P

Igen, a lényeg a hosszabb indítózás (10-12mp is lehet). Várni utána nem kell vele, rögtön indíthatsz másodszorra.

Akku tényleg fontos hogy jó állapotban legyen, mert ha nagyon leesik a fesz, az injektorok nyitása is elégtelen lesz.

Banzinnel ez annyira nem tűnik fel, etanollal annál inkább :D

Link to comment
Megosztás:

  • Hozzászólások 7,4k
  • Létrehozva
  • Legutolsó válasz

Legtöbb hozzászólás

Legtöbb hozzászólás

Tegnap este kicseréltük a lambdaszondát nagyon nehezen jött ki teljesen be volt sülve menetet is kihozta.

Utána nagyon egyenetlenül járt a moci még a klímacsövet is eltörte a kompresszornál, erőtlen is volt. :lol:

Műszeregység hőszenzort megnéztem a küldött paraméterekkel de nem volt jó, ezért kalibráltam.

Ma reggel 4 fokos garázsban 2-ik 8 msp-es tekerésre beindult és csináltam róla logot. Jó sokáig járattam csak később indultam el, sajnos menetközben kifagyott a gépem. Holnap reggel csinálok egy új logot a teljes felmelegedési fázisról.

Alapjárat továbbra is magas maradt, misére mentem kb. 1 órát állt utána is ugyanolyan volt. Mentem kb. 5 km-t, állt kb. 30 percet és utána jó lett beállt a gyári értékre. Ami még érdekes 160-nál nem megy többet a verda, viszont addig úgy gyorsul mint egy vadállat, tehát még biztosan finomítani kell rajta.

http://data.hu/get/2100116/C14SE_elso_hideginditas.log.html

A logok alapján ez egy jó szonda lesz :P Jó hír :lol:

Az erőtlenség és egyenetlen járás oka az ecu betanult rossz értékei lehettek a másik szondához.

Lehet hogy pár 10km vagy 100km, és helyreáll a rend az ecu-ban is.

A hőszenzoron még lehet kicsit állítani a meleg értéken (második), növeld meg picit, mert láttam hogy csak 80 fok környékére megy fel a logban.

Aztán majd írd meg, mik lettek nálad ezek az értékek.

Az alapjárat gond is lehet hogy az ecu tanult paraméterek miatt van. Van lehetőséged megnézni valami OBD diagnosztikával?

Meg kellene nézni az IAC paramétereket, a lépésszámot, a kívánt alapjárati értéket, meg a TPS állást. Az nem lehet hogy

kap némi falsot valahol néha, vagy az alapjárati motor hülyéskedik?

A logban nem látok semmi okot, fix 18% a dúsítás, az injektor ecu általi nyitási idők is jónak tűnnek.

Majd állítsd át 1-es üzemmódra (CSETMODE=1), most már jó a lambda hozzá. Ill. nézd meg a paraméterek között, hogy a

LAM érték 165,40 legyen. Engedélyezheted a sport és eco módot is, aztán majd csinálj logot. Ha csinálja az USB kommunikáció

lefagyást a gép, az két dologtól lehet. Vagy energitakarékosba vágja az USB-t a gép, vagy zavarjel van az USB tápon. Utóbbit úgy

tudod csökkenteni, hogy összeföldeled a notit és az autót (legegyszerűbb: egy vezetéket beszorítasz az USB dugóval, másik végét

egy jó földponthoz rögzíted az autón, érdemes kipróbálni). Két esetben már előfordult ilyen.

Link to comment
Megosztás:

egyszer jó az alapjárat egyszer nem, kb kiszámíthatatlan. a Check meg akkor villant fel mikor 100nál 4esben lapadlóztam és kihuzattam. összefüggés sztem nincs

próbáld ki, hogy amikor ingadozik az alapjáratod ki tudod-e fülelni, honnan jön az a fals szívóhang, mert lehet hogy az lesz a megoldás.

a MAP szenzor értékei ahogy ingadoznak ilyenkor, szerintem 90% hogy valami ilyen hiba lehet. Esetleg MAP hiba, vagy valami kontakt

ott (ha van kontakt spré, a csatiját meg lehetne próbálni kezelni) vagy a kötegben. Erre mondjuk az utalhat, hogy volt az ecu-ban map

hibakód, amikor először néztük. mondjuk azóta meg nincs.

A checknél gondolom megint az az x-aktás hibakód jött elő, hogy az injektor nincs jelen. Van ötletem, mit próbálunk majd ki vele, az

remélem megoldja. Illetve az USB kommunikációt is helyrerakjuk majd nálad. Viszont ehhez majd egyszer át kell jönnöd hozzám a jövő

héten, mert forrasztgatni is kéne :lol:

Link to comment
Megosztás:

próbáld ki, hogy amikor ingadozik az alapjáratod ki tudod-e fülelni, honnan jön az a fals szívóhang, mert lehet hogy az lesz a megoldás.

a MAP szenzor értékei ahogy ingadoznak ilyenkor, szerintem 90% hogy valami ilyen hiba lehet. Esetleg MAP hiba, vagy valami kontakt

ott (ha van kontakt spré, a csatiját meg lehetne próbálni kezelni) vagy a kötegben. Erre mondjuk az utalhat, hogy volt az ecu-ban map

hibakód, amikor először néztük. mondjuk azóta meg nincs.

A checknél gondolom megint az az x-aktás hibakód jött elő, hogy az injektor nincs jelen. Van ötletem, mit próbálunk majd ki vele, az

remélem megoldja. Illetve az USB kommunikációt is helyrerakjuk majd nálad. Viszont ehhez majd egyszer át kell jönnöd hozzám a jövő

héten, mert forrasztgatni is kéne :lol:

sztem februárban inkább..akkor időmilliomos leszek

Link to comment
Megosztás:

Akkor most talán ez már fixen jó is lesz, majd még próbáld mikor hogy. logot várom, köszönöm (legyen benne lehetőleg

intenzív sokáig gyorsítás teligázon, hogy a sport mód is optimális legyen biztosan)! :P

Elküldtem a LOG fájlt kiértékelésre! :lol:

De intenzív gyorsításos a hétvégén lesz! :lol:

Link to comment
Megosztás:

Vecsési avián 220ért tankoltam ma. 6 Ftal drágább mint a száva utca...

Gabi !

egyszer jó az alapjárat egyszer nem, kb kiszámíthatatlan. a Check meg akkor villant fel mikor 100nál 4esben lapadlóztam és kihuzattam. összefüggés sztem nincs

Ezt nem lehet g astránál is vhogy kinulláni?

Gabi? Mert még mindig nem tűnt el az a fránya szar...

Link to comment
Megosztás:

Most néztem a holtankoljak-ot a friss infokkal.

Nem egyszerű mennyit drágult az E85. Gyakorlatilag az AVIA kihasználva majdnem egyeduralmát felemelte az árat 230-ra.

Kénytelen leszek bemenni a vágohíd utcába mert ott egy 10-el olcsobb a cucc.

Vagy Érdre. Ott meg 23ft-al olcsobb. Szemetek

Link to comment
Megosztás:

Ma reggel tankoltam a H-Sámson melletti AVIA-n. A jó hír, hogy nem kell tolatgatni egyik sorról a másikra (nem tudom mikor csinálták, hó elején még nem volt), mert mindkét soron van már E85 és Benzin is. "A piac diktál" volt a válasz kérdésemre :lol:

Viszont 232 a nafta, a benzin meg 315 náluk.

Szal a legutóbbi 217-es ár óta ez nekem rosszul esett... +15 forint... ezn nem benzin, hogy a jövedéki miatt ennyit emelkedjen.

Link to comment
Megosztás:

sztem februárban inkább..akkor időmilliomos leszek

Ok, szólj akkor majd.

Elküldtem a LOG fájlt kiértékelésre! :lol:

De intenzív gyorsításos a hétvégén lesz! :P

Mindjárt nézem :lol:

Ezt nem lehet g astránál is vhogy kinulláni?

Mert még mindig nem tűnt el az a fránya szar...

Mármint mi? Mé nem szósz, ha van valami? :lol:

Link to comment
Megosztás:

Ma reggel tankoltam a H-Sámson melletti AVIA-n. A jó hír, hogy nem kell tolatgatni egyik sorról a másikra (nem tudom mikor csinálták, hó elején még nem volt), mert mindkét soron van már E85 és Benzin is. "A piac diktál" volt a válasz kérdésemre :lol:

Viszont 232 a nafta, a benzin meg 315 náluk.

Szal a legutóbbi 217-es ár óta ez nekem rosszul esett... +15 forint... ezn nem benzin, hogy a jövedéki miatt ennyit emelkedjen.

Már vagy két hete 222 forint volt Sámsonnál. De nekem a hétvégi útjaimon tudok menni Hadház felé is, és ott 221,9 a szesz! :lol:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Régóta kísérem a fórumot, de csak "kívülállóként". Sok minden jót olvastam az e85-ről (ti jóvoltatokból). Én tavaly tavasz óta vagyok az alkohol "rabja", be is ruháztam egy HUNFLEX-re, de nem bántam meg! Kétségem sincs hozzá, hogy opel16v kütyüje biztos "okosabb", de használom a hunflex-et(amíg bírja)

A kutakhoz áraihoz hozzászolva kiskunfélegyházán van 2 kút, gátéron pedig egy (egyik AVIA) és egyik sem emelt!

Link to comment
Megosztás:

Na ez a hülyeség... Te meg jól el is hitted neki? :P

Nem nézel TV-t, nem követed a híreket neten? Az utóbbi időben ilyen híradások voltak, hogy 30 újabb bioetanol gyár

épül az országban nemsokára EU támogatással, meg hogy az amcsik is építenek mindjárt egy hatalmas üzemet, stb-stb... :lol:

A MOL-nak meg abszolúte semmi köze ehhez, max annyi hogy ő nem forgalmazza, mert nem érdeke :lol:

Legyen igazad, itt már bármit el tudok képzelni ebben az országban... :lol:

TV-t nem nézek, neten meg nem találtam semmi infót, ezért kérdeztem meg. :lol:

A nagy etanolgyárról Dunaföldváron tudok, de az még nem jelenti azt automatikusan, hogy itt is lehet majd kapni.

Abból a rengeteg repcéből, ami itthon terem és biodízet csinálnak belőle, nem sokat lehet itthon tankolni.

Állam bácsitól szerintem simán kitelik egy ilyen húzás, a nagyobb bevétel érdekében. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Gabi azóta úgy néz ki hogy még sincs gond a jelenlegi beállításokkal, mert mostanában már indul másodikra szinte mindig és nem volt olyan azóta sem hogy leállt volna. Szerintem az csak pillanatnyi elmezavar lehetett a kocsinál. :lol:

Hogy bíztassalak, nekem mostanában mindig elsőre elindul, ma este pl két napi állás után -1 fokban is :lol:

Tudod, amit mondtam a telefonban.. A katalizátor lámpa, azt hiszem :P

Na akkor majd össze kell fussunk, legalább megkapod az újabb SW-t.

Szomorúan tapasztaltam ma este hogy csak harmadjára, amikor is 10-11 másodpercig kellett tekerni...

És csak -2 °C volt.

Reggel meg 2 vagy 3 másodperc alatt beindult, -1 °C-ban.

Lehet hogy még azért kis módosítás nem árt. Most mi van beállítva a first-nél?

Illetve benyaszűrőd volt cserélve etanolozás óta már?

Link to comment
Megosztás:

Legyen igazad, itt már bármit el tudok képzelni ebben az országban... :P

TV-t nem nézek, neten meg nem találtam semmi infót, ezért kérdeztem meg. :lol:

A nagy etanolgyárról Dunaföldváron tudok, de az még nem jelenti azt automatikusan, hogy itt is lehet majd kapni.

Abból a rengeteg repcéből, ami itthon terem és biodízet csinálnak belőle, nem sokat lehet itthon tankolni.

Állam bácsitól szerintem simán kitelik egy ilyen húzás, a nagyobb bevétel érdekében. :lol:

ezt azért remélem Te sem gondolod komolyan :lol:

1. Ez nem állami szintű, hanem EU szintű dolog, lényegében beleszólni nem lehet. Pont ezért nem tudnak rá jövedéki adót sem rakni.

2. Állam bácsinak pont az az érdeke, hogy ez a dolog felfusson, mert ez lényegében minden területen javítana a negatív mérlegeken.

Munkahelyek ezrei, mezőgazdasági támogatások csökkentése, sőt, nagy arányú bevétel az ágazatból... aztán ott vannak az EU

támogatások, és persze az előírások aminek meg kell felelni időben, különben nagy összegű bünti lesz... meg még sok más szempont.

Ezek összességében többet nyomnak a latban, mint a kieső jövedéki adó.

És az sem utolsó szempont, hogy országunk nagy mértékű energiafüggősége némileg csökkenne :lol:

Pont azért kell tenni egyébként az itthoni felfuttatásáért, mert addig sajnos az export lesz a jellemzőbb... az sem rossz az országnak,

de azért még jobb, ha minden előnyét itt lehetne érvényesíteni helyben.

Link to comment
Megosztás:

Lehet hogy még azért kis módosítás nem árt. Most mi van beállítva a first-nél?

Illetve benyaszűrőd volt cserélve etanolozás óta már?

Jelenleg ezek a beállítások élnek:

LAM=178,40

LAMTYPE=0

LAMMUL=92

LAMWIN=88,84

TARGETLAM=0,0

MODE=1

ECO=1

SPORT=1

COLD=13

INJPARAM=16,24,26

INJAUTO=2,800

IDLE=36

RPMDIV=1200

ICTPARAM=600,400

TPSPOINT=30,80

FALLTIME=1

CAPMAX=95

TRIM=4,1,1000

FIRST=1,6,1

OK

A benzinszűrőt még a nyáron kicseréltem 1000 vagy 1500 km tiszta etanolozás után. Ja és be van szerelve egy nyomógombos-relés megoldás az üzemanyagpumpa működtetéséhez. Ezt kb 10 másodpercig szoktam nyomni indítás előtt.

Itt az indítózás és néha röffögés logja...Csak akkor van fordulatszám érték, amikor röffent egyet! :P

[LAM]0/0mV 2000/0mV 2000/0mV 0.00/0.00 L0T34 [iNJ]0 59.2ms 18%/0%/25% C0% [ANA]F1I45T0

[LAM]0/0mV 2000/0mV 2000/0mV 0.00/0.00 L0T34 [iNJ]0 52.1ms 18%/0%/25% C0% [ANA]F1I46T0

[LAM]0/0mV 2000/0mV 2000/0mV 0.00/0.00 L0T34 [iNJ]0 0.0ms 18%/0%/25% C0% [ANA]F1I54T0

[LAM]0/0mV 2000/0mV 2000/0mV 0.00/0.00 L0T34 [iNJ]0 43.1ms 18%/0%/25% C0% [ANA]F1I50T0

[LAM]440/470mV 40/850mV 100/850mV 1.01/1.00 L0T34 [iNJ]0 0.0ms 29%/29%/25% C0% [ANA]F1I3T0

[LAM]440/470mV 40/850mV 100/850mV 1.01/1.00 L0T34 [iNJ]0 0.0ms 29%/29%/25% C0% [ANA]F1I3T0

[LAM]440/470mV 40/850mV 100/850mV 1.01/1.00 L0T34 [iNJ]0 0.0ms 29%/29%/25% C0% [ANA]F1I3T0

[LAM]440/470mV 40/850mV 100/850mV 1.01/1.00 L0T34 [iNJ]0 0.0ms 29%/29%/25% C0% [ANA]F1I100T0

[LAM]440/470mV 40/850mV 100/850mV 1.01/1.00 L0T34 [iNJ]0 0.0ms 29%/29%/25% C0% [ANA]F1I96T0

[LAM]440/470mV 40/850mV 100/850mV 1.01/1.00 L0T34 [iNJ]424 57.6ms 19%/25%/25% C0% [ANA]F1I59T0

[LAM]440/470mV 40/850mV 100/850mV 1.01/1.00 L0T34 [iNJ]0 58.9ms 23%/24%/25% C0% [ANA]F1I45T0

[LAM]440/470mV 40/850mV 100/850mV 1.01/1.00 L0T34 [iNJ]0 51.9ms 23%/24%/25% C0% [ANA]F1I36T0

[LAM]440/470mV 40/850mV 100/850mV 1.01/1.00 L0T34 [iNJ]0 0.0ms 23%/24%/25% C0% [ANA]F1I32T0

[LAM]440/470mV 40/850mV 100/850mV 1.01/1.00 L0T34 [iNJ]0 42.8ms 23%/24%/25% C0% [ANA]F1I33T0

[LAM]440/470mV 40/850mV 100/850mV 1.01/1.00 L0T34 [iNJ]0 40.9ms 23%/24%/25% C0% [ANA]F1I27T0

[LAM]440/470mV 40/850mV 100/850mV 1.01/1.00 L0T34 [iNJ]0 39.1ms 23%/24%/26% C0% [ANA]F1I28T0

[LAM]440/470mV 40/850mV 100/850mV 1.01/1.00 L0T34 [iNJ]498 38.3ms 29%/26%/26% C0% [ANA]F1I4T0

[LAM]440/470mV 40/850mV 100/850mV 1.01/1.00 L0T34 [iNJ]0 0.0ms 29%/26%/26% C0% [ANA]F1I4T0

[LAM]440/470mV 40/850mV 100/850mV 1.01/1.00 L0T34 [iNJ]0 0.0ms 29%/26%/26% C0% [ANA]F1I4T0

[LAM]440/470mV 40/850mV 100/850mV 1.01/1.00 L0T34 [iNJ]0 0.0ms 29%/26%/26% C0% [ANA]F1I100T0

[LAM]440/470mV 40/850mV 100/850mV 1.01/1.00 L0T34 [iNJ]0 0.0ms 29%/26%/26% C0% [ANA]F1I100T0

[LAM]440/470mV 40/850mV 100/850mV 1.01/1.00 L0T34 [iNJ]0 0.0ms 29%/26%/26% C0% [ANA]F1I100T0

[LAM]440/470mV 40/850mV 100/850mV 1.01/1.00 L0T34 [iNJ]0 0.0ms 29%/26%/26% C0% [ANA]F1I0T0

[LAM]440/470mV 40/850mV 100/850mV 1.01/1.00 L0T34 [iNJ]0 0.0ms 29%/26%/26% C0% [ANA]F1I33T0

[LAM]440/470mV 40/850mV 100/850mV 1.01/1.00 L0T34 [iNJ]0 59.2ms 29%/26%/26% C0% [ANA]F1I31T0

[LAM]440/470mV 40/850mV 100/850mV 1.01/1.00 L0T34 [iNJ]0 55.4ms 29%/26%/26% C0% [ANA]F1I24T0

[LAM]440/470mV 40/850mV 100/850mV 1.01/1.00 L0T34 [iNJ]0 0.0ms 29%/26%/26% C0% [ANA]F1I2T0

[LAM]440/470mV 40/850mV 100/850mV 1.01/1.00 L0T34 [iNJ]0 0.0ms 29%/26%/26% C0% [ANA]F1I100T0

[LAM]440/470mV 40/850mV 100/850mV 1.01/1.00 L0T34 [iNJ]0 0.0ms 29%/26%/26% C0% [ANA]F1I100T0

[LAM]440/470mV 40/850mV 100/850mV 1.01/1.00 L0T34 [iNJ]0 0.0ms 29%/26%/26% C0% [ANA]F1I100T0

[LAM]440/470mV 40/850mV 100/850mV 1.01/1.00 L0T34 [iNJ]0 0.0ms 29%/26%/26% C0% [ANA]F1I100T0

[LAM]440/470mV 40/850mV 100/850mV 1.01/1.00 L0T34 [iNJ]0 0.0ms 29%/26%/26% C0% [ANA]F1I100T0

[LAM]440/470mV 40/850mV 100/850mV 1.01/1.00 L0T34 [iNJ]0 0.0ms 29%/26%/26% C0% [ANA]F1I100T0

[LAM]440/470mV 40/850mV 100/850mV 1.01/1.00 L0T34 [iNJ]0 0.0ms 29%/26%/26% C0% [ANA]F1I76T0

[LAM]440/470mV 40/850mV 100/850mV 1.01/1.00 L0T34 [iNJ]419 57.6ms 19%/25%/26% C0% [ANA]F1I32T0

[LAM]440/470mV 40/850mV 100/850mV 1.01/1.00 L0T34 [iNJ]0 59.2ms 23%/24%/26% C0% [ANA]F1I34T0

[LAM]440/470mV 40/850mV 100/850mV 1.01/1.00 L0T34 [iNJ]346 50.2ms 23%/24%/26% C0% [ANA]F1I60T0

[LAM]440/470mV 40/850mV 100/850mV 1.01/1.00 L0T34 [iNJ]323 45.7ms 23%/24%/26% C0% [ANA]F1I31T0

[LAM]440/470mV 40/850mV 100/850mV 1.01/1.00 L0T34 [iNJ]0 43.2ms 23%/24%/26% C0% [ANA]F1I33T0

[LAM]440/470mV 40/850mV 100/850mV 1.01/1.00 L0T34 [iNJ]345 39.2ms 23%/24%/27% C0% [ANA]F1I30T0

[LAM]440/470mV 40/850mV 100/850mV 1.01/1.00 L0T34 [iNJ]350 37.9ms 23%/24%/26% C0% [ANA]F1I40T0

[LAM]440/470mV 40/850mV 100/850mV 1.01/1.00 L0T34 [iNJ]0 37.6ms 23%/24%/26% C0% [ANA]F1I25T0

[LAM]440/470mV 40/850mV 100/850mV 1.01/1.00 L0T34 [iNJ]273 35.3ms 23%/24%/26% C0% [ANA]F1I30T0

[LAM]440/470mV 40/850mV 100/850mV 1.01/1.00 L0T34 [iNJ]332 33.9ms 23%/24%/26% C0% [ANA]F1I17T0

[LAM]440/470mV 40/850mV 100/850mV 1.01/1.00 L0T34 [iNJ]281 33.1ms 21%/25%/27% C0% [ANA]F1I36T0

[LAM]440/470mV 40/850mV 100/850mV 1.01/1.00 L0T34 [iNJ]323 31.9ms 21%/25%/26% C0% [ANA]F1I19T0

[LAM]440/470mV 40/850mV 100/850mV 1.01/1.00 L0T34 [iNJ]709 26.6ms 29%/25%/27% C0% [ANA]F1I12T0

[LAM]60/90mV 40/80mV 100/80mV 1.15/1.15 L0T34 [iNJ]1764 26.2ms 29%/25%/27% C0% [ANA]F1I0T0

[LAM]60/90mV 40/80mV 100/80mV 1.15/1.15 L0T34 [iNJ]1140 2.0ms 29%/26%/27% C0% [ANA]F1I0T0

Ebben azt hiszem négyszeri indítózás van! :lol:

Bocsánat a hosszú hozzászólásért... :lol:

Link to comment
Megosztás:

s mikorra tervezed? :lol:

Jövő héttől lehet összehozni.

Szombaton otthon vagy?

Lehet én is kiugrok akkor arrafelé sw update-re! :P

Hétvégén nem vagyok, jövő héten kellene.

FIRST=1,6,1

Itt az indítózás és néha röffögés logja...Csak akkor van fordulatszám érték, amikor röffent egyet! :lol:

Próbáld a CSETFIRST=1,10,03 beállítást, hátha jobb lesz :lol: Esetleg a végén a hármat próbálhatod még egy kicsit növelni.

Ami nagyon nem tetszik nekem a logban, hogy a hőmérséklet érték nagyon nem jó néhány helyen. Milyen állapotú

amúgy az akkud? A másik pedig az, hogy úgy nem működik a hidegindítás, ha az USB csati a notin van. Nélküle

indíts, és utána csatlakoztasd. Ha így teszel, akkor ki fog írni CSETMON parancsra egy COLDSTART sort is, az fontos

lenne...

Link to comment
Megosztás:

Próbáld a CSETFIRST=1,10,03 beállítást, hátha jobb lesz :P Esetleg a végén a hármat próbálhatod még egy kicsit növelni.

Ami nagyon nem tetszik nekem a logban, hogy a hőmérséklet érték nagyon nem jó néhány helyen. Milyen állapotú

amúgy az akkud? A másik pedig az, hogy úgy nem működik a hidegindítás, ha az USB csati a notin van. Nélküle

indíts, és utána csatlakoztasd. Ha így teszel, akkor ki fog írni CSETMON parancsra egy COLDSTART sort is, az fontos

lenne...

Az akkuról jó a sejtésed. Bár igazándiból talán másfél-kétéves, de a múlt hétvégén fel volt téve töltőre és 6 amperral vette a töltést.

Tegnap este csak harmadik indításra tudta átfordítani a motort. Utána már nagyon vitte. Ilyet nem is csinált még sosem.

Ebből kifolyólag hétvégén felteszem töltőre, úgy 24 órára. :lol:

A hidegindítás elmaradásáról meg nem tudtam.

Az lehetséges illetve valós érték, amikor üzemmelegen megyek 50-nel(óra szerint) 4. fokozatban és a pillanatnyi dúsításra 2%-ot ír a kütyü? Mert ha igen, akkor nagyon örvendezek! :lol:

Link to comment
Megosztás:




×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.