limbo74 Elküldve Január16, 2010 Megoszt Elküldve Január16, 2010 Nem ragadnék le ennél a 2 tipusnál. Amikor van jobb is. :lol: Itt találod. Miben jobb szerinted pl? Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve Január16, 2010 Megoszt Elküldve Január16, 2010 Miben jobb szerinted pl? Hunflex nagyon analóg, bioetun nagyon drága. E85 power fejlesztője meg ha vissza is olvasol, opel16v. A kütyü adaptív, usb-n bizgerélhető stb. Link to comment Megosztás: More sharing options...
limbo74 Elküldve Január16, 2010 Megoszt Elküldve Január16, 2010 Kösz az infot! Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január16, 2010 Megoszt Elküldve Január16, 2010 Nem nagyon járok arrafelé. Majd max bemegyek a Bosch szervízbe ismételten és olvastatok egy hibakódot a kocsin. Ha nem változik sehogy sem. Meg mostanában néha ha beindítom, első induláskor, fehér füst jön a kipufogón belőle bőven ( bár nemtudom hogy az most pára vagy tényleg füst ) és ha nem várok vele kicsit hogy melegedjen és pl elkezdek kitolatni a garázsból, nyomok neki kis gázt befullad és le is áll ha olyan van, vagy elkezd fulladozni csak. Szal lehet hogy más probléma van itt, nem a kütyü csinálja ezt. Azért mondom hogy csak kérdeztem, nem gyanakodtam arra hogy a kütyüd a rossz. :lol: Ki is villogtathatod otthon a hibakódot :lol: A hidegen rögtön indulásra befulladás az az etanol jellegzetes jelensége, járatni kéne fél-1 percet indítás után, akkor már jobb lesz. Illetve lehet még ráállítani az ICT táblánál az első két értékre (0-10, 10-20 fok). Sziasztok! Szeretnék egy kis segítséget az E85-ös átalakítókkal kapcsolatban!Azt már eldöntöttem hogy beszereltetem,de azt még nem ,hogy hunflex vagy bioetun legyen a kütyü.Pár véleményt szívessen olvasnék ! Van más is még, pl: E85power :P Előttem írták a linket. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Január17, 2010 Megoszt Elküldve Január17, 2010 Log csináltam egy logot ismételten Gábor, ebben van fulladásos halál is, nemtudom észrevenni-e a logban. Ha fél 1percig fulladozna, semmi gond nem lenne, de szegénykém képes 3-4percig is. Viszont eldöntöttem hogy lamdacsere lesz a kicsikében, egyben a HF felújítással, hátha megjavul. Majd beszélnem kell wessz-el hogy hogyan tudná eljuttatni hozzám az új szondát. :lol: Egyébként a logban nemsokkal indulás után van egy 5-10perces állás is. A Rend buzgó őrei még ilyenkor sem alszanak és szinte akciócsoporttal vannak jelen Dorog utcáin. Le is intettek. Jogsi, forgalmi, személyi, szokásos dolgok. Erre az egyik okos fiatal gyerek megkérdezte hogy - mire van rákapcsolva maga mellett az a laptop, nézi a teljesítményt, meg a tuningot? - nem, naplófájlt készítek. A bioetanol átalakítóra van kötve. - Bioetanol???? - Igen, azzal megy az autó. - Aha, és van-e magának átalakítási engedélye hogy bioetanollal menjen az autója? - Nincs. - Miért nincs? - Nincs rá szükségem. - Aha, rendben. Ekkor hátramentek az autó mögé tanakodni és az öregebb ######i aki elkérte az irataimat, visszaadta őket és ezt mondta: - Parancsoljon, további jó utat és vigyázni az etanollal, nehogy legyen valami baj. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Január17, 2010 Megoszt Elküldve Január17, 2010 Hát, akkor nem értem. Azt írtad, hogy nem sport módban minden tökéletesen működik. Először úgy volt igen, de aztán a következő tesztkörön már sport mód nélkül is csinálta. Most viszont lekopogom, átállítottam a másik végállásba, belőttem újra a TPSMIN és MAXot és minden flottul működik megint. Remélem így is marad. Már ami a motorféket illeti. :lol: Ettől függetlenül XE-nél alapból (gyári elektronikával) is előfordul, főleg egy kicsit pörgősebb vágta után, hogy kicsit lassabban esik vissza az alapjárat, főleg, ha mondjuk pl. a Lambdában is már benne van pár Km. Nem biztos, nem akarok beleokoskodni, de nem lehet, hogy ilyesmi van nálad is? Lehet, hogy a kütyü nélkül is tapasztalnád ezt, vagy akár az is előfordulhat, hogy a rendszer tisztulása és átállása miatt csere éretté vált pár egyéb alkatrész is :lol: Benzinszűrőt már cseréltem annó, kb 10000km-el ezelőtt, ha erre célzol, még amikor HunFlexeztem. Azt már Gábor említette hogy döglődik a szondám, ez is tisztázva, cserélve is lesz mint írtam előbb. Nemsokára HF felújítás, tőkecsere, szelepszárszimering csere és egyéb okosságok, akkor az alapjárati motort is szétszedem, kipucolom ( ugye C20XE-n amíg rajta a szívósor felülről lehetetlen, aknánk meg van, csak nem tudok ráállni. :lol: ) Meg az összes csatlakozót a motortérben akkor szétszedem és kontaktsprével megtakarítom őket. Remélem onnantól már nem lesz gond. Bár addigra már jön a jó idő ( legalábbis remélem ), mire ezekkel végzek, majdcsak következő télen tudom meg hogy jobblett-e vagy nem. :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január17, 2010 Megoszt Elküldve Január17, 2010 Log ICT hideg oldalon nagyobb hőmérsékletet mond. 0 foknál indítóztál (külső hőmérséklet), 13 foknak érezte a motort. Ezen még állítani kellene. Majd ha autónál vagy notival egyszer, akkor csörögj rám, gyorsan állítunk rajta. Meg az ICT tábládon is, hogy ne legyen erőtlen melegedési szakasz elején (látszik a lambdán is, hogy szegényebb mint kellene a melegedési szakaszban). A lambdaszonda itt is látszik hogy nincs a helyzet magaslatán, eco mód sem tud igazán érvényesülni így. Ha veszel wessztől lambdát, akkor el tudom neked vinni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Január17, 2010 Megoszt Elküldve Január17, 2010 ICT hideg oldalon nagyobb hőmérsékletet mond. 0 foknál indítóztál (külső hőmérséklet), 13 foknak érezte a motort. Ezen még állítani kellene. Majd ha autónál vagy notival egyszer, akkor csörögj rám, gyorsan állítunk rajta. Meg az ICT tábládon is, hogy ne legyen erőtlen melegedési szakasz elején (látszik a lambdán is, hogy szegényebb mint kellene a melegedési szakaszban). A lambdaszonda itt is látszik hogy nincs a helyzet magaslatán, eco mód sem tud igazán érvényesülni így. Ha veszel wessztől lambdát, akkor el tudom neked vinni. Oks, holnap, ill ma ha felkeltem felhívlak és beállítjuk akkor. :lol: Az jó lenne ha valahogy meg tudnánk oldani hogy elhozd, de csak ha nagyon arra jársz és nem esik ki persze. :P Szerk.: Nincs véletlenül egy parancs ami minden eddig elvégzett beállítást ki listáz és meg lehet nézni hogy milyen beállításokat használok most éppen? Vagy resetelni kéne a kütyüt és mindent beállítani elölről és megpróbálni jóra állítani? Bár ha nincs meg az hogy mi van állítva most, mi lehet a gond, akkor passzolom hogy eddig mit állítottam, volt már annyi számkombináció. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
limbo74 Elküldve Január17, 2010 Megoszt Elküldve Január17, 2010 Sziasztok!Átalakítás után milyen gyakran kell a szűrőt cserélni ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Január17, 2010 Megoszt Elküldve Január17, 2010 Sziasztok!Átalakítás után milyen gyakran kell a szűrőt cserélni ? Kb az első 2 tank teljes kiautózása után egyből. Azután pedig amikor a karbantartási terv írja. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január17, 2010 Megoszt Elküldve Január17, 2010 Oks, holnap, ill ma ha felkeltem felhívlak és beállítjuk akkor. :lol: Az jó lenne ha valahogy meg tudnánk oldani hogy elhozd, de csak ha nagyon arra jársz és nem esik ki persze. :P Szerk.: Nincs véletlenül egy parancs ami minden eddig elvégzett beállítást ki listáz és meg lehet nézni hogy milyen beállításokat használok most éppen? Vagy resetelni kéne a kütyüt és mindent beállítani elölről és megpróbálni jóra állítani? Bár ha nincs meg az hogy mi van állítva most, mi lehet a gond, akkor passzolom hogy eddig mit állítottam, volt már annyi számkombináció. :lol: Nem kell resetelni, CGETPARAM paranccsal le tudod kérni a jelenlegi beállításokat. Most csak a hőmérséklet paramétert kell állítani a hideg oldalon kicsit... aztán ha kicseréled a lambdát, majd még annak a paramétereit is be kell állítani, és utána szerintem már nem kell hozzányúlni. Wessz útba esik nekem, szóval nem gond. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Január17, 2010 Megoszt Elküldve Január17, 2010 Log csináltam egy logot ismételten Gábor, ebben van fulladásos halál is, nemtudom észrevenni-e a logban. Ha fél 1percig fulladozna, semmi gond nem lenne, de szegénykém képes 3-4percig is. Viszont eldöntöttem hogy lamdacsere lesz a kicsikében, egyben a HF felújítással, hátha megjavul. Majd beszélnem kell wessz-el hogy hogyan tudná eljuttatni hozzám az új szondát. :P Egyébként a logban nemsokkal indulás után van egy 5-10perces állás is. A Rend buzgó őrei még ilyenkor sem alszanak és szinte akciócsoporttal vannak jelen Dorog utcáin. Le is intettek. Jogsi, forgalmi, személyi, szokásos dolgok. Erre az egyik okos fiatal gyerek megkérdezte hogy - mire van rákapcsolva maga mellett az a laptop, nézi a teljesítményt, meg a tuningot? - nem, naplófájlt készítek. A bioetanol átalakítóra van kötve. - Bioetanol???? - Igen, azzal megy az autó. - Aha, és van-e magának átalakítási engedélye hogy bioetanollal menjen az autója? - Nincs. - Miért nincs? - Nincs rá szükségem. - Aha, rendben. Ekkor hátramentek az autó mögé tanakodni és az öregebb ######i aki elkérte az irataimat, visszaadta őket és ezt mondta: - Parancsoljon, további jó utat és vigyázni az etanollal, nehogy legyen valami baj. :lol: Kifordul a belem a rendőröktől komolyan mondom! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
wessz Elküldve Január17, 2010 Megoszt Elküldve Január17, 2010 Kifordul a belem a rendőröktől komolyan mondom! :lol: hehe miért nem mondtad hogy beépítjük nekik is... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Január17, 2010 Megoszt Elküldve Január17, 2010 - Parancsoljon, további jó utat és vigyázni az etanollal, nehogy legyen valami baj. :lol: Még a végén kacskaringózni kezd a kocsi! :lol: A hétvégén Gábor telós segítségével sikerült beépíteni és beállítani a kittet... A tapasztalataim szerint nagyon ott van a szeren a kütyü! Meg van táltosodva a gép. :lol: Viszont a logokból azt látom h nem ártana egy hőérzékelőt és talán egy termosztátot cserélni. Szerintem a hétvégén vagy a héten meg is ejtem. Addig míg van nálam laptop. Gábor! Küldök egy logot emilben a e85poweres címedre! Előre is köszi a kiértekelést! :P Ja és a hibaüzenet kikapcsolható nálam. :lol: Ha úgy indítom be a kocsit, hogy egyből indítózok, akkor nem jön hibalámpa. Ha ráadom a gyújtás és várok pár másodpercet és csak azután kezdek indítózni, akkor jön a 1231-es hiba. :lol: Na ezt fejtse meg valaki! :P Viszont azt tapasztaltam, hogy ahányszor a laptopra dugom a kütyüt, annyiszor telepíti a szükséges összetevőket, és mindig újra kell állítgatni a portokat. De lehet h ez a kölcsön noti sajátossága... Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Január17, 2010 Megoszt Elküldve Január17, 2010 hehe miért nem mondtad hogy beépítjük nekik is... :lol: Az a vicc,hogy meg is érne az államnak,kevesebb szennyezés és hosszútávon kevesebb fogyasztás is. Ja és Gabi milliomos lenne! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január17, 2010 Megoszt Elküldve Január17, 2010 Viszont a logokból azt látom h nem ártana egy hőérzékelőt és talán egy termosztátot cserélni. Viszont azt tapasztaltam, hogy ahányszor a laptopra dugom a kütyüt, annyiszor telepíti a szükséges összetevőket, és mindig újra kell állítgatni a portokat. De lehet h ez a kölcsön noti sajátossága... Miért kellene hőérzékelőt cserélni meg termosztátot? Mi a gond? Ha másik USB portra dugod, mint előtte, akkor arra a portra is külön telepíti a drivert. Várom a logot :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Január17, 2010 Megoszt Elküldve Január17, 2010 Miért kellene hőérzékelőt cserélni meg termosztátot? Mi a gond? Ha másik USB portra dugod, mint előtte, akkor arra a portra is külön telepíti a drivert. Várom a logot :lol: Nekem most nem volt időm foglalkozni a kütyüvel,de a héten sort kerítek rá,végrehajtom amiket mondtál! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Január17, 2010 Megoszt Elküldve Január17, 2010 Miért kellene hőérzékelőt cserélni meg termosztátot? Mi a gond? Ha másik USB portra dugod, mint előtte, akkor arra a portra is külön telepíti a drivert. Várom a logot :lol: A logban azt írja h 70-85 fokon megy a motor, a gyári 92 helyett...Bár a mutató 92-t mutat benn a műszerfalon Meg megfigyeltem már a nyáron is, h a motor hőmérsékletem erőssen függ a fordulatszámtól. Ha autópályán morogtattam 140-nel, akkor felment a vízhőmérséklet, ha pedig vissza álltam 90-re akkor lemegy ,mutató szerint, 3-4 fokkal... Számomra, mint laikusnak, ez azt jelenti h már nem tud oly mértékben szabályozni, mint kellene... Csak ebbe a fura motorba elég venni egy termosztátot, mert mindig házzal együtt akarják adni... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Január17, 2010 Megoszt Elküldve Január17, 2010 Csak ebbe a fura motorba elég venni egy termosztátot, mert mindig házzal együtt akarják adni... :lol: Pü-z Vktr-ral egyet!Nekem is ő szerválta.Vagy wessz! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Január17, 2010 Megoszt Elküldve Január17, 2010 Pü-z Vktr-ral egyet!Nekem is ő szerválta.Vagy wessz! :lol: Még megérdeklődöm a helyi Opel boltban is...meg itt a szemben lévő autósboltban is... mert a bárdi féle HQ márka nem épp bizalomkeltő számomra, amellett h 3000 felett van az ára ház nélkül... De azért köszi az infót... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Január17, 2010 Megoszt Elküldve Január17, 2010 Még megérdeklődöm a helyi Opel boltban is...meg itt a szemben lévő autósboltban is... mert a bárdi féle HQ márka nem épp bizalomkeltő számomra, amellett h 3000 felett van az ára ház nélkül... De azért köszi az infót... :lol: Hááááátt,ha Daninál jobb árakat tudnak mondani a Bosch lambdára betojok! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Január17, 2010 Megoszt Elküldve Január17, 2010 Opel Astra G (CL2) Z14XEP-be próbált már valaki E85-öt? Át kell alakítani valamit, vagy átalakítás nélkül is jó lesz? Mik a tapasztalatok az említett motorral. Káros, vagy mennyire káros az E85 a motornak? (Shellnél 4.4%-a bioetanol a benzinnek) Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Január17, 2010 Megoszt Elküldve Január17, 2010 Opel Astra G (CL2) Z14XEP-be próbált már valaki E85-öt? Át kell alakítani valamit, vagy átalakítás nélkül is jó lesz? Mik a tapasztalatok az említett motorral. Káros, vagy mennyire káros az E85 a motornak? (Shellnél 4.4%-a bioetanol a benzinnek) Olvass vissza! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Udi Elküldve Január17, 2010 Megoszt Elküldve Január17, 2010 Opel16V! Sikerült beépíteni a kütyüt igaz nem fűtött garázsban hanem kint a szabadban. Köszönöm a telefonos segítséget, mentem pár kört és logoltam is: http://data.hu/get/2092720/C14SE.log.html Lambdaszondáról mi a véleményed? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január17, 2010 Megoszt Elküldve Január17, 2010 A logban azt írja h 70-85 fokon megy a motor, a gyári 92 helyett...Bár a mutató 92-t mutat benn a műszerfalon Meg megfigyeltem már a nyáron is, h a motor hőmérsékletem erőssen függ a fordulatszámtól. Ha autópályán morogtattam 140-nel, akkor felment a vízhőmérséklet, ha pedig vissza álltam 90-re akkor lemegy ,mutató szerint, 3-4 fokkal... Számomra, mint laikusnak, ez azt jelenti h már nem tud oly mértékben szabályozni, mint kellene... Csak ebbe a fura motorba elég venni egy termosztátot, mert mindig házzal együtt akarják adni... :lol: Módosítani kell a paraméteren, ahogy írtam. Nem kell szerintem bele semmit venned. Opel Astra G (CL2) Z14XEP-be próbált már valaki E85-öt? Át kell alakítani valamit, vagy átalakítás nélkül is jó lesz? Mik a tapasztalatok az említett motorral. Káros, vagy mennyire káros az E85 a motornak? (Shellnél 4.4%-a bioetanol a benzinnek) Átalakítás nélkül max 30%. A héten alakítottunk át egy ugyanilyen 2006-os G Astrát, jók a tapasztalatok, bár elég sok idő az átalakítás, mert hozzáférhetetlen a motortéri köteg. Opel16V! Sikerült beépíteni a kütyüt igaz nem fűtött garázsban hanem kint a szabadban. Köszönöm a telefonos segítséget, mentem pár kört és logoltam is: http://data.hu/get/2092720/C14SE.log.html Lambdaszondáról mi a véleményed? :lol: Rossz hírem van... ez a lambda totál haldoklik, még rosszabb mint annó Johnny-é. Wessztől szerválhatsz olcsón gyárit, ahogy Johnny is. Utána frankó lesz :P Most a paraméterek között a LAM=165,40 ugye? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts