J0hnny Elküldve Január15, 2010 Megoszt Elküldve Január15, 2010 Gabi XIII-kerbe esetleg el lehet majd juttatni egy kütyüt valahogy? BKV? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január15, 2010 Megoszt Elküldve Január15, 2010 XIII-kerbe esetleg el lehet majd juttatni egy kütyüt valahogy? Ha konkrétan szeretnél rendelni, akkor írj lécci nekem püben pontos adatokat, név, cím, tel, autó típus, motorkód, évjárat. Az utolsó darabok mennek most éppen a hétvégén el, utána már csak február második hetétől tudok adni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Január15, 2010 Megoszt Elküldve Január15, 2010 Ha konkrétan szeretnél rendelni, akkor írj lécci nekem püben pontos adatokat, név, cím, tel, autó típus, motorkód, évjárat. Az utolsó darabok mennek most éppen a hétvégén el, utána már csak február második hetétől tudok adni. "Dübörög a biznisz!" :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve Január15, 2010 Megoszt Elküldve Január15, 2010 A tapasztalatod egész jónak igérkezik. Én is így jártam kéthéttel ezelőtt... Csak nekem volt egy 10 lityis kanna a csomagtartóban, tartalék szesszel. Kénytelen voltam azt beleönteni. Itt Db-ben nincs sok lehetőség etanol tankolásra... Konkrétan nincs is, csak városon kívül. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Január15, 2010 Megoszt Elküldve Január15, 2010 Konkrétan nincs is, csak városon kívül. javítom magam: Debrecen vonzáskörzetében! :lol: :lol: De nem gondoltam h HB megyében ennyi van: # Kút Hely Nyitva Ár 1 AVIA Hajdúhadház, Dr. Földi János u. 56. 6-20 221.9 2 AVIA Hajdúsámson, Kiscsere dűlő 2/a 0-24 222 3 AVIA Derecske, Köztársaság út 38. 6-22 224 4 AGIP Földes, 42. sz. főút (Bem u.1) 0-24 240 Link to comment Megosztás: More sharing options...
yooccoo Elküldve Január15, 2010 Megoszt Elküldve Január15, 2010 Ecseren az AGIP kúton is lehet már kapni, 217-ért Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve Január15, 2010 Megoszt Elküldve Január15, 2010 lassan rájönnek a kút tulajok,hogy megéri árulni. csak elöbb tartani kell a kúton,hogy rászokjanak az emberek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január15, 2010 Megoszt Elküldve Január15, 2010 Konkrétan nincs is, csak városon kívül. Biztos forrásból tudom, hogy nemsokára lesz városon belül is :lol: Ecseren az AGIP kúton is lehet már kapni, 217-ért Az AGIP hálózat év elejével beszállt, azokon a kútjaikon lesz az anyag, amelyiken tudnak szabad fejet biztosítani neki. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január15, 2010 Megoszt Elküldve Január15, 2010 Tegnap egy csepp SW javítás még volt a benyás üzemmód szépséghibájára, ma 100km-en teszteltem... Nagyon szépen műxik már minden, szépséghiba nélkül, a fogyasztásom meg 8,4L/100km lett, és nem kifejezetten a spórolási rekordra gyúrtam. Azt tudni kell, hogy az átépítés előtt ekkora volt a fogyasztási negatív rekordom benzinből, de ez akkor volt, mikor kerékcsapágyasan kullogtam le Somogy megyébe, meg vissza :lol: Akkor autópályán is 90 volt :lol: Tehát: tisztán benzinnel üzemelve is, az E85power eco módját használva, spórolni lehet hosszabb távú autózásnál :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve Január15, 2010 Megoszt Elküldve Január15, 2010 Biztos forrásból tudom, hogy nemsokára lesz városon belül is :lol: Hol? és Mikortól? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január15, 2010 Megoszt Elküldve Január15, 2010 Hol? és Mikortól? Pontosan én sem tudom, de magánkútról szólt az infó :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Január16, 2010 Megoszt Elküldve Január16, 2010 Tegnap egy csepp SW javítás még volt a benyás üzemmód szépséghibájára, ma 100km-en teszteltem... Nagyon szépen műxik már minden, szépséghiba nélkül, a fogyasztásom meg 8,4L/100km lett, és nem kifejezetten a spórolási rekordra gyúrtam. Azt tudni kell, hogy az átépítés előtt ekkora volt a fogyasztási negatív rekordom benzinből, de ez akkor volt, mikor kerékcsapágyasan kullogtam le Somogy megyébe, meg vissza :lol: Akkor autópályán is 90 volt :lol: Tehát: tisztán benzinnel üzemelve is, az E85power eco módját használva, spórolni lehet hosszabb távú autózásnál :P Lehet h botorságot kérdezek, de lehet a kütyüt mondjuk szoftveresen ápdételni júeszbí porton keresztül? Ha mondjuk készítesz új szoftver-verziót... Vagy ahhoz a hardvert is alakítani kell? Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Január16, 2010 Megoszt Elküldve Január16, 2010 Lehet h botorságot kérdezek, de lehet a kütyüt mondjuk szoftveresen ápdételni júeszbí porton keresztül? Ha mondjuk készítesz új szoftver-verziót... Vagy ahhoz a hardvert is alakítani kell? Nem.USB-n megoldható,ha jól emléxem! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Január16, 2010 Megoszt Elküldve Január16, 2010 Nos tegnap teszteltem ezt a gázelvételes lassulásos dolgot. Azt vettem észre hogy amíg nem használtam a sport módot addig minden flottul működik, amint használom a sport módot, előzök vagy csak meghajtom kicsit a gépet, már 5.ben motorfékezésnél olyan 140ről 2,2litert ír a BC és egyre jobban nő, egészen 2,7ig, aztán visszaváltok 4.be, akkor már csak 2,3-2,4-et mutat és 5-10mp elteltével hirtelen bólint az autó leugrik a fogyasztás 0,0ra és onnan van csak motorfékem. Lehetséges hogy a gázpedálállást a kütyü nem jól érzékeli és azt hiszi hogy még mindíg nyomom a gázt és csak percekkel később jön rá hogy nem? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Január16, 2010 Megoszt Elküldve Január16, 2010 ... Lehetséges hogy a gázpedálállást a kütyü nem jól érzékeli és azt hiszi hogy még mindíg nyomom a gázt és csak percekkel később jön rá hogy nem? :lol: Sport módban direkt kicsit fent hagyja a gázpedál érzékelését nem? Szóval szerintem ez nem bug, hanem feature :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Január16, 2010 Megoszt Elküldve Január16, 2010 Sport módban direkt kicsit fent hagyja a gázpedál érzékelését nem? Szóval szerintem ez nem bug, hanem feature :lol: Így van!Ezt mondta is Gabi,direkt hagy plusz naftát,hogy ha ne adj isten újra "ugrani" kell,akkor azonnal reagáljon a sas! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Január16, 2010 Megoszt Elküldve Január16, 2010 Így van!Ezt mondta is Gabi,direkt hagy plusz naftát,hogy ha ne adj isten újra "ugrani" kell,akkor azonnal reagáljon a sas! és amikor nem használom a sport módot egyátalán felgyorsítok szépen lassan 5.ben 130ig és elengedem a gázt, gurul az autó, már 70nél és még mindíg nincs motorfékem, váltok vissza egy sebességet, 4.be mondjuk és csak akkor lesz? Egyébként nem lenne vele semmi baj, mert nem azzal van a baj hogy akkor is fogyaszt a kocsi, csak egész egyszerűen elengedem a gázt és szinte nem is lassul a kocsi csak megy tovább, aztán egyszercsak észreveszi magát és hirtelen lesz motorfékem. Egyébiránt épp az előbb teszteltem, hogyha abszolút be sem kapcsol a sport mód, max a normál ( nem volt nálam laptop, de nem nyomtam 90%fölé a gázpedált ) akkor sincs 5.ben motorfékem, ha visszaváltok egyet, negyedikben már van, de akkor sem mindíg. :lol: Most megpróbálom majd azt, hogy a potiháza nekem állítható és nem fix, eddig az egyik végálláson volt, most áttettem a másikra, beállítom ugyanúgy a MIN, MAXot a gázpedálnál és letesztelem így. Hátha pont a végállásba volt rakva és talán a mikrokapcsoló nem jutott szerephez, vagy passzolom a kérdést, de ez nekem furcsa. Eddig viszont nem vettem észre, csak most 2-3napja lett ilyen. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január16, 2010 Megoszt Elküldve Január16, 2010 Lehet h botorságot kérdezek, de lehet a kütyüt mondjuk szoftveresen ápdételni júeszbí porton keresztül? Ha mondjuk készítesz új szoftver-verziót... Vagy ahhoz a hardvert is alakítani kell? Lehet USB-n update-elni. Nos tegnap teszteltem ezt a gázelvételes lassulásos dolgot. Azt vettem észre hogy amíg nem használtam a sport módot addig minden flottul működik, amint használom a sport módot, előzök vagy csak meghajtom kicsit a gépet, már 5.ben motorfékezésnél olyan 140ről 2,2litert ír a BC és egyre jobban nő, egészen 2,7ig, aztán visszaváltok 4.be, akkor már csak 2,3-2,4-et mutat és 5-10mp elteltével hirtelen bólint az autó leugrik a fogyasztás 0,0ra és onnan van csak motorfékem. Lehetséges hogy a gázpedálállást a kütyü nem jól érzékeli és azt hiszi hogy még mindíg nyomom a gázt és csak percekkel később jön rá hogy nem? :lol: Próbáld ezt amit mondtál, hogy átállítod a potit... igazából diagnosztikával lehetne jól belőni, hogy jó legyen. Meg a motorvezérlőnek is tanulnia kell az új állapotokat. Az átalakító biztos hogy nem csinál saját szakállára befecskendezést, mivel a gyári befecskendezési impulzusokkal operál csak, azokat változtatja, újakat nem "kreál". Tehát ha nincs motorféked, és nem 0-át mutat a BC ilyenkor, akkor a gyári vezérlő fecskendez. Elképzelhető hogy a gyári vezérlő nem látja jól a gázpedál állást. Esetleg még olyat is el tudok képzelni, hogy most a szerelésnél meg lett bojgatva a kábelköteg, vagy a csati, és kicsit kontaktos lett valami... próbáld meg átfújni a csatikat kontaktsprével, meg átmozgatni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Január16, 2010 Megoszt Elküldve Január16, 2010 Próbáld ezt amit mondtál, hogy átállítod a potit... igazából diagnosztikával lehetne jól belőni, hogy jó legyen. Meg a motorvezérlőnek is tanulnia kell az új állapotokat. Az átalakító biztos hogy nem csinál saját szakállára befecskendezést, mivel a gyári befecskendezési impulzusokkal operál csak, azokat változtatja, újakat nem "kreál". Tehát ha nincs motorféked, és nem 0-át mutat a BC ilyenkor, akkor a gyári vezérlő fecskendez. Elképzelhető hogy a gyári vezérlő nem látja jól a gázpedál állást. Esetleg még olyat is el tudok képzelni, hogy most a szerelésnél meg lett bojgatva a kábelköteg, vagy a csati, és kicsit kontaktos lett valami... próbáld meg átfújni a csatikat kontaktsprével, meg átmozgatni. Azt kiderítettük már hogy az ECU nem is használja azt a potit, legalábbis azt mondtad hogyha nem találom meg a csatlakozóban a poti egyik lábát sem, akkor valószínűleg nincs is bekötve, szóval csak a kütyü csinálhat valamit, vagy most előjött egy gond a motorban, ami eddig nem volt, vagy nem vettem észre. Azért gyanakodtam a kütyüre mert az került be utoljára, azóta nem változtattam semmit. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január16, 2010 Megoszt Elküldve Január16, 2010 Azt kiderítettük már hogy az ECU nem is használja azt a potit, legalábbis azt mondtad hogyha nem találom meg a csatlakozóban a poti egyik lábát sem, akkor valószínűleg nincs is bekötve, szóval csak a kütyü csinálhat valamit, vagy most előjött egy gond a motorban, ami eddig nem volt, vagy nem vettem észre. Azért gyanakodtam a kütyüre mert az került be utoljára, azóta nem változtattam semmit. :lol: Azért ez még nem azt jelenti, hogy nem használja. Lehet hogy másik színű kábelen megy be. Ha esetleg jársz valamikor Törökbálint felé (Bp-Budakeszi-Börs viszonylatban közvetlen elérhető), szerintem wessz a kedvemért ingyért ráolvasna az opcommal a vezérlőre, hogy mi a bánata ilyenkor :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Január16, 2010 Megoszt Elküldve Január16, 2010 Azért ez még nem azt jelenti, hogy nem használja. Lehet hogy másik színű kábelen megy be. Ha esetleg jársz valamikor Törökbálint felé (Bp-Budakeszi-Börs viszonylatban közvetlen elérhető), szerintem wessz a kedvemért ingyért ráolvasna az opcommal a vezérlőre, hogy mi a bánata ilyenkor :lol: Nem nagyon járok arrafelé. Majd max bemegyek a Bosch szervízbe ismételten és olvastatok egy hibakódot a kocsin. Ha nem változik sehogy sem. Meg mostanában néha ha beindítom, első induláskor, fehér füst jön a kipufogón belőle bőven ( bár nemtudom hogy az most pára vagy tényleg füst ) és ha nem várok vele kicsit hogy melegedjen és pl elkezdek kitolatni a garázsból, nyomok neki kis gázt befullad és le is áll ha olyan van, vagy elkezd fulladozni csak. Szal lehet hogy más probléma van itt, nem a kütyü csinálja ezt. Azért mondom hogy csak kérdeztem, nem gyanakodtam arra hogy a kütyüd a rossz. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
limbo74 Elküldve Január16, 2010 Megoszt Elküldve Január16, 2010 Sziasztok! Szeretnék egy kis segítséget az E85-ös átalakítókkal kapcsolatban!Azt már eldöntöttem hogy beszereltetem,de azt még nem ,hogy hunflex vagy bioetun legyen a kütyü.Pár véleményt szívessen olvasnék ! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Január16, 2010 Megoszt Elküldve Január16, 2010 ... Hát, akkor nem értem. Azt írtad, hogy nem sport módban minden tökéletesen működik. Ettől függetlenül XE-nél alapból (gyári elektronikával) is előfordul, főleg egy kicsit pörgősebb vágta után, hogy kicsit lassabban esik vissza az alapjárat, főleg, ha mondjuk pl. a Lambdában is már benne van pár Km. Nem biztos, nem akarok beleokoskodni, de nem lehet, hogy ilyesmi van nálad is? Lehet, hogy a kütyü nélkül is tapasztalnád ezt, vagy akár az is előfordulhat, hogy a rendszer tisztulása és átállása miatt csere éretté vált pár egyéb alkatrész is :lol: Más: Egy olyan dolog jutott eszembe, hogy egy ilyen másfajta üzemanyag használat (hogy témánál maradjunk E85), nem igényli azt, hogy más hőértékű gyertyát használjunk, mint a gyári? Vagy annak mindegy? Amúgy Gabi kütyüjének van már valami fantázianeve? Kell segíteni kitalálni valamit? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve Január16, 2010 Megoszt Elküldve Január16, 2010 Amúgy Gabi kütyüjének van már valami fantázianeve? Kell segíteni kitalálni valamit? :lol: E85 Power kit ha jól tudom. Amúgy http://www.e85power.hu Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Január16, 2010 Megoszt Elküldve Január16, 2010 Sziasztok! Szeretnék egy kis segítséget az E85-ös átalakítókkal kapcsolatban!Azt már eldöntöttem hogy beszereltetem,de azt még nem ,hogy hunflex vagy bioetun legyen a kütyü.Pár véleményt szívessen olvasnék ! Nem ragadnék le ennél a 2 tipusnál. Amikor van jobb is. :lol: Itt találod. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts