pszilaj Elküldve Január12, 2010 Megoszt Elküldve Január12, 2010 Beszéltem a formával az e85 kft-nél és mondta,hogy a központis nem csatival megy fel,hanem forrasztós megoldás,meg más a kütyü belül is valamiben. Beszerelés ügyben tudsz valamit,hogy mennyire bonyolult a dolog?Nem vagyok autószerelő,kisebb dolgokat megcsinálok,mert érdekel a dolog.Menjek szerelőhöz,vagy megoldom egyedül is? Hát szerintem nem nagy dolog a szerelés. 2 vezetéket kell elvágni és beforrasztani a készülék vezetékeit. Gondolom. Nekem csak annyi volt h injektorcsati le, Hunflexre rádugni, majd a hunflex csatiját az injektorra. Meg bekötni a testkábel és felgyorscsatizni a hőérzékelőt. Utána már csak állítgatni kellett. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve Január12, 2010 Megoszt Elküldve Január12, 2010 ettől a löttytől meg a számítógép nyomogatástól tényleg jobban megy az autó :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január12, 2010 Megoszt Elküldve Január12, 2010 ettől a löttytől meg a számítógép nyomogatástól tényleg jobban megy az autó :lol: egyszer majd még logolni is kellene nálad, hogy tutira beállítsuk a lambda jellemzőket a sport módra, mert még akár lehet jobb is :lol: mondtam én hogy engedélyezzük azt a sport módot :lol: csak nehogy nagyon rászokj, mert a zsebed bánja majd :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve Január12, 2010 Megoszt Elküldve Január12, 2010 egyszer majd még logolni is kellene nálad, hogy tutira beállítsuk a lambda jellemzőket a sport módra, mert még akár lehet jobb is :lol: mondtam én hogy engedélyezzük azt a sport módot :lol: csak nehogy nagyon rászokj, mert a zsebed bánja majd :lol: ahhoz h menetközben lehessen kell egy usb hosszabbító meg ki kell találni h járó motornál mi a bibi....ha rászokok az se nagy cucc nem lesz drágább mint a benzin :P max buktam a kütyü árát :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Január12, 2010 Megoszt Elküldve Január12, 2010 Gabi! Küldtem log filet...már amennyire sikerült! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Udi Elküldve Január13, 2010 Megoszt Elküldve Január13, 2010 Opel16V! Átnéztem a C14SE kapcsolási rajzát, nálam az ecunak 2 db negatív vezérlőkimenete van és egy kimenetre 2 db injektor van párhuzamosan kapcsolva. Megnéztem kint a motortérben az injektoroknál 0.75 kábel van ami a kötegben össze van kötve és onnan már 1.5 kábel megy az ecuhoz. Ebben az esetben az ecunál elegendő bekötni 2 injektorkábelt a kütyüdről (1-est és valamelyik másikat) vagy azt is párhuzamosan kell kötnöm, hogy kibírja a terhelést? Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Január13, 2010 Megoszt Elküldve Január13, 2010 Asszem szombaton nagy szerelés lesz! Megkaptam a kittet Gábor úrtól. Rettentő kíváncsi vagyok mennyivel lesz jobb a kocsi viselkedése. :lol: Udi! Még szerintem még pár órahosszáig nem fog válaszolni Gábor, mert még most indulhat el Debrecenből... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve Január13, 2010 Megoszt Elküldve Január13, 2010 B+ Gabi, miért nem visítasz, ha erre jársz? Megnézettem volna véled a gépet, hogy szerinted menne-e minden flottul. Na meg amúgy is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kacsero Elküldve Január13, 2010 Megoszt Elküldve Január13, 2010 B+ Gabi, miért nem visítasz, ha erre jársz? Megnézettem volna véled a gépet, hogy szerinted menne-e minden flottul. Na meg amúgy is. Pár hsz-el előbbre írta is, hogy Debrecenben lesz szerdán ... :lol: szerdán Debrecenben vagyok egész nap, Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve Január13, 2010 Megoszt Elküldve Január13, 2010 botsáska Mindent én sem olvasok :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január13, 2010 Megoszt Elküldve Január13, 2010 Átnéztem a C14SE kapcsolási rajzát, nálam az ecunak 2 db negatív vezérlőkimenete van és egy kimenetre 2 db injektor van párhuzamosan kapcsolva. Megnéztem kint a motortérben az injektoroknál 0.75 kábel van ami a kötegben össze van kötve és onnan már 1.5 kábel megy az ecuhoz. Ebben az esetben az ecunál elegendő bekötni 2 injektorkábelt a kütyüdről (1-est és valamelyik másikat) vagy azt is párhuzamosan kell kötnöm, hogy kibírja a terhelést? Meg kéne mérni, mennyi az injektorok ellenállása. Ha nem túl kicsi, akkor mehet csak párban is, ha viszont az, akkor érdemes külön kötni. B+ Gabi, miért nem visítasz, ha erre jársz? Megnézettem volna véled a gépet, hogy szerinted menne-e minden flottul. Na meg amúgy is. Szerettem volna... de sajnos nagyon elment az egész nap dologgal, vissza kellett indulnom. Így sem tudom utolérni magam :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Január13, 2010 Megoszt Elküldve Január13, 2010 320km 36liter szeszből, az így elsőre elég ijesztő szám. :lol: Mondjuk tél van meg múlthéten szerdán mentem abszolút havas úton 50el hajnalban... de kicsit nekem akkor is soknak tűnik. Gábor, ötlet? A 8literes benzines fogyasztásomhoz képest ez sok lett. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Monof Elküldve Január14, 2010 Megoszt Elküldve Január14, 2010 Nos, tegnap ismét teli tank... És kicsit hihetetlen adatokat kaptam. Szóval azt megértettem, hogy a kocsi, sok, ill nagyon sok városi használat után kb 10l-el elégedett meg 100 km-en. Ez szerintem egy 1.8-as autótól normális. Volt benne sok nagyon nyugodt út, de voltak benne gyorsulás lámpáig, hogy az elfogyó sáv és a balról erősködő szuper autó közül én is beférjek a sávba... :lol: Így benzinnel a következő adatok jöttek ki: 360,3 km, 37,4 liter benzin, 10,38 l/100km, 310,00 Ft a benzin literje, 11 594,0 Ft az összköltsége. Ugyanez etanollal: 360,3 km, 43,71 liter etanol, 12,13 l/100km, 219,90 Ft a szesz ára, 9 611,8 Ft az összköltsége. Vagyis az eredmények: Túlfogyasztás 16,87%, Megtakarítás 1 982,2 Ft!!! Számomra hihetetlen adatok, é ebben tényleg sok város volt, pl. ebbe volt egy kellemes bkv sztrájk is.. Szóval le a kalappal Gábor kütyüje előtt. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január14, 2010 Megoszt Elküldve Január14, 2010 320km 36liter szeszből, az így elsőre elég ijesztő szám. :P Mondjuk tél van meg múlthéten szerdán mentem abszolút havas úton 50el hajnalban... de kicsit nekem akkor is soknak tűnik. Gábor, ötlet? A 8literes benzines fogyasztásomhoz képest ez sok lett. :lol: Számomra a 11,2L/100km-es téli E85 fogyasztás egész jól hangzik egy 2.0 motortól... Nekem spórolósan 12L/100km körül alakul az omival (10L körül benzinnel). Nem nyári volt az a 8L fogyi neked? :lol: Egyébként nálad hogy alakulnak az utak? rövidtáv, hosszútáv? Vagyis az eredmények: Túlfogyasztás 16,87%, Megtakarítás 1 982,2 Ft!!! Rajtam is túlteszel lassan a spórolásban :lol: Valószínűnek tartom, hogy a motorod jó nyomaték karakterisztikája, és hogy a folytószelep helyzetjeladóra kötöttünk, nem a gázpedál jeladóra... ezek az okai ennek a jó fogyasztásnak :P Tegnap volt 600km-em, ebből 80km városi dugó, többi autópálya "kicsivel" többel a megengedettnél :lol: Így 26% lett a túlfogyasztási számításom (12,4L/100km), ez sem rossz, főleg hogy most inkább az időben odaérés szempontok domináltak a spórolás helyett :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Január14, 2010 Megoszt Elküldve Január14, 2010 Számomra a 11,2L/100km-es téli E85 fogyasztás egész jól hangzik egy 2.0 motortól... Nekem spórolósan 12L/100km körül alakul az omival (10L körül benzinnel). Nem nyári volt az a 8L fogyi neked? :lol: Egyébként nálad hogy alakulnak az utak? rövidtáv, hosszútáv? Hát igazából az a 8liter amit mondtam az már tél elején volt, akkor is voltak már fagyok és hideg, bár akkor nem tököltem csúszós havas úton melóba befelé. Egyébként relatív rövid távokat megyek, 20-30kmeseket, ebből átlag 10km város, de nem a dugós pesti fajta, a többi országúti. HunFlexel 10liter körül volt mindíg a fogyasztásom, bár akkor még erőteljesen nyár volt. majd kiszámolom hogy ez most jó-e nekem vagy nem, csak az így elsőre ilyesztőnek hangzott, azthittem hogy valami el van nagyolva a beállításoknál. :P Viszont egy érdekes dolgot észrevettem, néha amikor motorfékkel gurulnék, olyan mintha nem lenne olyan erős mint annak idelyén benzinnel és a BC sem mutat 0,0-t pillanatnyi fogyasztásra, hanem 3,2 meg 2,5 litereket, olyan mintha még akkor is kapna üzemanyagot mikor egyátalán nem is nyomom a gázt. Ez lehetséges? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Január14, 2010 Megoszt Elküldve Január14, 2010 Viszont egy érdekes dolgot észrevettem, néha amikor motorfékkel gurulnék, olyan mintha nem lenne olyan erős mint annak idelyén benzinnel és a BC sem mutat 0,0-t pillanatnyi fogyasztásra, hanem 3,2 meg 2,5 litereket, olyan mintha még akkor is kapna üzemanyagot mikor egyátalán nem is nyomom a gázt. Ez lehetséges? :lol: Ehhez hasonló effektust én is észrevettem, csak a hunflexnél. Most hogy van a Hunflexen minden befecskendezőhöz egy LED, ami mutatja a működést, csak akkor kapcsolnak ki folyamatosan, ha a motort feltúráztatom kb 5000-re és onnan esik vissza a fordulat. Egyébként mindig mutatja a működést. Mondjuk motorféknél még nem néztem, mert menet közben elég nehéz benézni a motorháztető alá! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Monof Elküldve Január14, 2010 Megoszt Elküldve Január14, 2010 Ehhez hasonló effektust én is észrevettem, csak a hunflexnél. Most hogy van a Hunflexen minden befecskendezőhöz egy LED, ami mutatja a működést, csak akkor kapcsolnak ki folyamatosan, ha a motort feltúráztatom kb 5000-re és onnan esik vissza a fordulat. Egyébként mindig mutatja a működést. Mondjuk motorféknél még nem néztem, mert menet közben elég nehéz benézni a motorháztető alá! :lol: Nálam Gábor kütyüjével is motorféknél lemegy 0-ra... Amit bőszen ki is használok, ha tudok. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január15, 2010 Megoszt Elküldve Január15, 2010 Viszont egy érdekes dolgot észrevettem, néha amikor motorfékkel gurulnék, olyan mintha nem lenne olyan erős mint annak idelyén benzinnel és a BC sem mutat 0,0-t pillanatnyi fogyasztásra, hanem 3,2 meg 2,5 litereket, olyan mintha még akkor is kapna üzemanyagot mikor egyátalán nem is nyomom a gázt. Ez lehetséges? :lol: Ez érdekesen hangzik, mert ott 0-nak kéne lennie, mint benzines módban. Viszont sejtem mi lehet a gond, ez a fura C20XE TPS megoldás meglepije lehet, de egyszerűen orvosolható a dolog, ha arról van szó, amit sejtek :lol: Ha legközelebb Egomba jövök, hozok cuccot, kimegyek hozzád, és megoldjuk :P Csak 220V kell a kocsinál, meg hozzá kell férni a kütyühöz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Udi Elküldve Január15, 2010 Megoszt Elküldve Január15, 2010 Opel16V! Lemértem 1 db injektor ellenállását ami kb. 12.6 Ohm, 2 db injektor párhuzamosan kapcsolva eredő ellenállása kb. 6.3 Ohm lesz. Olvastam a doksiban, hogy min. 2 Ohm-nak kell lennie az injektor ellenállásnak. Szerencsém van, úgy tűnik.... :lol: A kütyüdnél 2 db injektor be-ki menetet fogok használni (természetesen az egyik az 1-es lesz) és nem kell külön-külön bekötnöm az injektorokat (ebben az esetben mocitérben került volna az elektronikád). Hétvégén beépítem...remélem jó lesz így! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január15, 2010 Megoszt Elküldve Január15, 2010 Hétvégén beépítem...remélem jó lesz így! :lol: Igen, ez így frankó lesz :lol: Fordszámot majd rosszul fogja kiírni az élőadatnál, az legyen az első amit beállítasz még indítás előtt: CSETRPM=0600 (szerintem ezzel lesz jó). Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Január15, 2010 Megoszt Elküldve Január15, 2010 Ez érdekesen hangzik, mert ott 0-nak kéne lennie, mint benzines módban. Viszont sejtem mi lehet a gond, ez a fura C20XE TPS megoldás meglepije lehet, de egyszerűen orvosolható a dolog, ha arról van szó, amit sejtek :lol: Ha legközelebb Egomba jövök, hozok cuccot, kimegyek hozzád, és megoldjuk :P Csak 220V kell a kocsinál, meg hozzá kell férni a kütyühöz. Tegnap próbálgattam és tegnap viszont 0,0át mutatott mindíg. Nem értem... Miért mutat egyszer így egyszer úgy? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január15, 2010 Megoszt Elküldve Január15, 2010 Tegnap próbálgattam és tegnap viszont 0,0át mutatott mindíg. Nem értem... Miért mutat egyszer így egyszer úgy? :lol: Akkor semmi gáz, öröm és boldogság :lol: Figyeld a fogyit, de szerintem ami legutóbb kijött, az nem egy rossz eredmény így télen :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január15, 2010 Megoszt Elküldve Január15, 2010 Amúgy tegnap váratlan és iszonyú dolog történt... kifogyott a budaörsi kúton az E85 :lol: Úgyhogy mivel eleve üres tankkal mentem, kénytelen voltam kis benyát tankolni, amivel ma estig elfutkorászok, mert mára már ígérték az utántöltést. De így legalább tudom kicsit tesztelni a benyás üzemmódot... a sport mód jól működik itt is, viszont érzetre röhejes az etanolhoz képest a benyával :lol: Hidegindítás pöccre frankó így, melegedési fázisban sincs gond, mindössze egy szépséghibát találtam a lambdaszabályzás éledésénél, de nem befolyásol semmit, következő verzióban javítom. Eddig fogyasztás kb úgy alakul, mint átalakítás előtt benyával. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Január15, 2010 Megoszt Elküldve Január15, 2010 Amúgy tegnap váratlan és iszonyú dolog történt... kifogyott a budaörsi kúton az E85 :lol: Úgyhogy mivel eleve üres tankkal mentem, kénytelen voltam kis benyát tankolni, amivel ma estig elfutkorászok, mert mára már ígérték az utántöltést. De így legalább tudom kicsit tesztelni a benyás üzemmódot... a sport mód jól működik itt is, viszont érzetre röhejes az etanolhoz képest a benyával :lol: Hidegindítás pöccre frankó így, melegedési fázisban sincs gond, mindössze egy szépséghibát találtam a lambdaszabályzás éledésénél, de nem befolyásol semmit, következő verzióban javítom. Eddig fogyasztás kb úgy alakul, mint átalakítás előtt benyával. A tapasztalatod egész jónak igérkezik. Én is így jártam kéthéttel ezelőtt... Csak nekem volt egy 10 lityis kanna a csomagtartóban, tartalék szesszel. Kénytelen voltam azt beleönteni. Itt Db-ben nincs sok lehetőség etanol tankolásra... Link to comment Megosztás: More sharing options...
yooccoo Elküldve Január15, 2010 Megoszt Elküldve Január15, 2010 Gabi XIII-kerbe esetleg el lehet majd juttatni egy kütyüt valahogy? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts