Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

E85 a gyakorlatban


mélykék76

Recommended Posts

  • Hozzászólások 7,4k
  • Létrehozva
  • Legutolsó válasz

Legtöbb hozzászólás

Legtöbb hozzászólás

CSETCOLD=16 az én autómnak kicsit sok. Ma amikor beindítottam 11körül egész éjjeli állás után, fulladozott 1-2percig, ráléptem a gázra és le akart állni, vissza kell vennem. :lol:

Ez a paraméter csak az indítózáshoz kell, az hogy utána hogy jár, nem ettől függ.

Az ICT táblát (Table1) kellene módosítanod, ezt már úgy emlékszem egyszer mondtam neked, hogyan.

A 0-10, 10-20, 20-30 fokos értéket vegyed nagyobbra, vagy kisebbre... ez tapasztalat lesz majd :lol:

A mostani értékeket a CGETTABLE1 paranccsal kérheted le, a beállítást meg már ha jól emlékszem

írtam.

Link to comment
Megosztás:

Ez a paraméter csak az indítózáshoz kell, az hogy utána hogy jár, nem ettől függ.

Az ICT táblát (Table1) kellene módosítanod, ezt már úgy emlékszem egyszer mondtam neked, hogyan.

A 0-10, 10-20, 20-30 fokos értéket vegyed nagyobbra, vagy kisebbre... ez tapasztalat lesz majd :lol:

A mostani értékeket a CGETTABLE1 paranccsal kérheted le, a beállítást meg már ha jól emlékszem

írtam.

Mondtad igen, akkor megpróbálom állítgatni azt. Bár az volt a furcsa, hogy most hiába állítottam 16ra, megint csak röfögött, pedig hideg sincs és másodikra indult. Mind1, kísérletezgetek vele, de szerintem az igazi megoldás egy új lambda lesz. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Mondtad igen, akkor megpróbálom állítgatni azt. Bár az volt a furcsa, hogy most hiába állítottam 16ra, megint csak röfögött, pedig hideg sincs és másodikra indult. Mind1, kísérletezgetek vele, de szerintem az igazi megoldás egy új lambda lesz. :lol:

Lambdának ehhez nem sok köze van, mármint a hidegindítás és utána.

Kísérletezz, és ne feledd, hogy hosszabban kell indítózni, nem kell abbahagyni

amikor röfög :lol:

Link to comment
Megosztás:

Lambdának ehhez nem sok köze van, mármint a hidegindítás és utána.

Kísérletezz, és ne feledd, hogy hosszabban kell indítózni, nem kell abbahagyni

amikor röfög :P

Lamdba ígyis-úgyis cserés és wessz elég jó árat mondott rá. :lol:

Most beállítottam a COLDot 14re és a FIRSTot, 1,04,01-re. A table értékeket nem birizgáltam egyenlőre, meg nem is egyértelmű számomra a táblázat amit kiír a program. A leárásban teljesen másképp néz ki a táblázat. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Most beállítottam a COLDot 14re és a FIRSTot, 1,04,01-re. A table értékeket nem birizgáltam egyenlőre, meg nem is egyértelmű számomra a táblázat amit kiír a program. A leárásban teljesen másképp néz ki a táblázat. :lol:

Ha nem megy a táblázat beállítás, csörögj rám amikor kint vagy a notebookkal.

Link to comment
Megosztás:

Mondjuk egy grafikus beállító felület szerintem is sokkal jobb lenne. Nem mintha bajom lenne a írással, de pl ha lekéred az 1es táblázat adatait kicsit összevissza jönnek ki a hőmérséklet értékek és a hozzájuk tartózó szorzó és pl nem egyértelmű hogy az 1es pozícióhoz melyik érték tartozik. Már az is segítség lenne ha el lennének választva a különböző oszlopok, úgy már sokat segítene. Legalábbis nekem.

Link to comment
Megosztás:

:lol: Végre ma tankoltam eggyet! 40% Etanollal 20l E85 és maradék 95-ös.

C14NZ motor, néha kicsit az alsó fordulatban dadogva indul, kicsit toporzékol de felső fordulatban megy ugyan úgy, nem érzem hogy erőtlenebb lenne.

Hát majd kiváncsi leszek ha meghűl a motor mit csinál regeli induláskor.

Mentem pár km. és igazábol azt vettem észre hogy gyorsítani nem akar rendesen, de normálisan használva nem érzékelhető külömbség!

Link to comment
Megosztás:

:lol: Végre ma tankoltam eggyet! 40% Etanollal 20l E85 és maradék 95-ös.

C14NZ motor, néha kicsit az alsó fordulatban dadogva indul, kicsit toporzékol de felső fordulatban megy ugyan úgy, nem érzem hogy erőtlenebb lenne.

Hát majd kiváncsi leszek ha meghűl a motor mit csinál regeli induláskor.

Mentem pár km. és igazábol azt vettem észre hogy gyorsítani nem akar rendesen, de normálisan használva nem érzékelhető külömbség!

Ja felesben is visszafullad dadog az első pár száz méteren, de szerintem nem vészes. Ha bemelegszik már nem érezni. Meg aztán úgysem szabad hidegen pörgetni/padlózni.

Látom nem csak én vagyok mérges ezekre a hülyékre, a drága benzin miatt!!

Csináljuk úgy, mint ~240 éve pár bátor gyarmatlakó , nem fizetünk adót! (USA, bostoni teadélután)

Hát nem is fogok 320-ért benzint tankolni. Veszek a nyáron kütyüt, aztán ha nem megy a hengerenkéntivel, valahogy öszekaparok egy SE-szettet. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Ja felesben is visszafullad dadog az első pár száz méteren, de szerintem nem vészes. Ha bemelegszik már nem érezni. Meg aztán úgysem szabad hidegen pörgetni/padlózni.

Hát nem is fogok 320-ért benzint tankolni. Veszek a nyáron kütyüt, aztán ha nem megy a hengerenkéntivel, valahogy öszekaparok egy SE-szettet. :lol:

Nekem van komplett c14se motorom kábelkorbáccsal, és computerrel. 20e km van benne a teljes felújítás óta. Szólj ha érdekel a hengerfejtől felfelé.

Link to comment
Megosztás:

Nekem 96% országút mellett 7,81 liter lett az átlag.

Ha csak városi menet van, akkor általában felmegy 13-14-re... :lol:

De olyan jó volt az érzés, hogy majdnem 12ezret fizettem a kútnál, 53 liter nyálért! :lol:

Ez benzinből kicsit több lett volna... :P :lol:

Link to comment
Megosztás:

Hát nem is fogok 320-ért benzint tankolni. Veszek a nyáron kütyüt, aztán ha nem megy a hengerenkéntivel, valahogy öszekaparok egy SE-szettet. :lol:

Remélem majd csak eszébe jut vkinek, hogy egy egész vonatot is át lehet lopni az ukrán határon, tele benzines vagonokkal. Ott leszünk kannákkal , ahol megáll.

Gondolkozom, hogy a 220 as etanol az olyan 40/60 ban is jó még, még jobb...a tankom az cserélve volt, de a benyaszűrő az még igen régi....na abból biztos kimosná a cuccot.

Számolgattam, hogy még 20 liter E, 30 liter benzinnel is 2000 et spórolnék meg így,220 as 320 as árakkal....

Link to comment
Megosztás:




×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.