Novy Elküldve Január6, 2010 Megoszt Elküldve Január6, 2010 Sziasztok. Kicsit Off. 93 as 1.0 -ás Suzukiban lehet hasznélni E 85 öt átalakítás nélkül? Valahol olvastam, hogy valaki tisztán csak azzal járt vele. Lehetséges? csoda egy gépek azok eddig is tudtuk, de szerintem ez hülyeség... minden kocsi fuldoklik, meg nemmegy átalakító nélkül.. bár az a moci benzinnel is olyan :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
yooccoo Elküldve Január6, 2010 Megoszt Elküldve Január6, 2010 http://etanol.blog.hu/search?searchterm=su...it=Keres%C3%A9s Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Január6, 2010 Megoszt Elküldve Január6, 2010 Sziasztok. Kicsit Off. 93 as 1.0 -ás Suzukiban lehet hasznélni E 85 öt átalakítás nélkül? Valahol olvastam, hogy valaki tisztán csak azzal járt vele. Lehetséges? Tudod használni, de először csak picivel 50% fölé kalibráld be az anyagot, mert be fog szaggatni, és lambda hibát fog dobni.Utána ha átállt a motorvezérlője, már mehetsz vele. bár az a moci benzinnel is olyan :lol: Az a motor városban igen csak verhetetlen.Az egyenetlen járás pedig sajátosság.Nevezhetjük tervezési hibának is, hogy lehagytak róla egy hengert. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zsxy Elküldve Január6, 2010 Megoszt Elküldve Január6, 2010 Nem próbáltad felvenni a kapcsolatot az E85 Kft-vel? Az biztos, h az egyik vezetéket vágni kell!!!! Ja és mielőtt megvennéd a Hunflexet, meg kell mérni az injektorfej ellenállását!! Mert egy bizonyos érték alatt nem fog működni! De ezt írják is a honlapjukon! Nagyon nem hagy nyugodni a dolog, osztottam-szoroztam, hogy rájöjjek mi a francért kell a 10 Ohm-os injektor de villamossági szempontból semmi okát nem találtam. Aztán szerencsére rábukkantam erre: "A legtöbb autóbab van egy előtét ellenállás az injektor pozitív ágában. Ha ide kötjük be az elektronikánk tápját is, akkor az feszültség osztót képez, és az elektronikának annyira le tud esni a feszültsége, hogy az kikapcsol. Azért is ajánlják más elektronikáknál, hogy 10 Ohmos injektor ellenállás alatt nem ajánlott bekötni." http://etanol.blog.hu/2009/11/03/olcso_uj_e85_elektronika Az előtét ellenállás nálam is ott van, mérés szerint 600 Ohm bár ezt sok minden meghamisíthatja (pl. valamivel párhuzamosan kapcsolódik amit nem tudok mérni). Ha a Hunflex tápját nem az injektorról kapná, hanem a gyújtáskapcsolóról (15. kapocspont) akkor elvileg a hiba áthidalható...? Közben kérdezem a Hunflex-et is de lassan válaszolnak és nem valami bőbeszédűek. Amúgy az idézet forrásában említett Flexpro-ról mi a véleményetek? Üdv.: Zs Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve Január6, 2010 Megoszt Elküldve Január6, 2010 bent van a kütyü....már tankoltam is rá etanolt...semmi rendellenesség nincs, majd még állítani kell dolgokon... Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január6, 2010 Megoszt Elküldve Január6, 2010 Nagyon nem hagy nyugodni a dolog, osztottam-szoroztam, hogy rájöjjek mi a francért kell a 10 Ohm-os injektor de villamossági szempontból semmi okát nem találtam. Pedig egyszerű általános iskolás fizika :lol: min 10 ohmos injektornál max 1,4A folyik át az injektorvezérlésen, míg 2 ohmos esetén 7A! :lol: Előtét ellenállás pedig max pár ohmos lehet, az a 600 ohm valami más, amit mértél. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Január6, 2010 Megoszt Elküldve Január6, 2010 Hát ennyit arról hogy a kocsim elsőre indul. :lol: Eddig mindíg elsőre röffent, már csak másodikra. Tudom is mi lehet az oka. Múlthéten amikor először tankoltam etanolt még volt 10lityi benya a tankban, ez mostanra elfogyott. Mostmár csak másodikra indul, viszont a 20-30mpig tartó rángatva járás is megszűnt, pedig nem állítottam semmit. :lol: :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
zsxy Elküldve Január6, 2010 Megoszt Elküldve Január6, 2010 Pedig egyszerű általános iskolás fizika :lol: min 10 ohmos injektornál max 1,4A folyik át az injektorvezérlésen, míg 2 ohmos esetén 7A! :P Előtét ellenállás pedig max pár ohmos lehet, az a 600 ohm valami más, amit mértél. Jó hát azért ennyire értek hozzá, elvégre ez a szakmám vagy mifene :lol: csak teljesen máshonnan kerestem a választ, a 600 Ohm pedig megtévesztett, pedig azt mértem... na mind1. Lassan kezdek megvilágosodni a témában. Csak addig semmi se biztos amíg nincs itt a kezemben a kütyü vagy valaki le nem írja, hogy kötötte be központi befecskendezéshez. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január6, 2010 Megoszt Elküldve Január6, 2010 Hát ennyit arról hogy a kocsim elsőre indul. :P Eddig mindíg elsőre röffent, már csak másodikra. Tudom is mi lehet az oka. Múlthéten amikor először tankoltam etanolt még volt 10lityi benya a tankban, ez mostanra elfogyott. Mostmár csak másodikra indul, viszont a 20-30mpig tartó rángatva járás is megszűnt, pedig nem állítottam semmit. :lol: :lol: Állíts rá nyugodtan a COLD-ra 14-16-ot :lol: CSETCOLD=14 Nekem 12-vel is már elsőre indul 0 fokig. Csak kicsit hosszabban kell tekerni. 0 alatt van a másodikra indulás. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Január6, 2010 Megoszt Elküldve Január6, 2010 Állíts rá nyugodtan a COLD-ra 14-16-ot :lol: CSETCOLD=14 Nekem 12-vel is már elsőre indul 0 fokig. Csak kicsit hosszabban kell tekerni. 0 alatt van a másodikra indulás. Amikor elsőre tekerem, csak puffog, aztán 5mp wait, másodikra pöci röfi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve Január7, 2010 Megoszt Elküldve Január7, 2010 úgy h nem lett még beállítva a hidegindítás kb 5 liter benya és 15 etanol keverékkel reggel pöc röff volt...utána kb 10mp ig égett a check Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve Január7, 2010 Megoszt Elküldve Január7, 2010 Gabi! Dobnál nekem egy privit, hogy mi a lényeg a lambdánál, hogy MÚKODJ is legyen a kütyüddel, no meg érdeklődnék, hogy az bizonyos szervíz, ami nálunk szerelni fogja a kütyüd, az a Sámsoni út-on érhető el? (ui: természetesen érdekelne az is, hogy postával mennyiért dobnál hozzám egy csomagot :lol: ) Egyre jobban foglalkoztat a kütyü kipróbálásának gondolata. ui: Hunflex-éknél mennyire lehet jobb az új, USB-n macerálható kütyü, mert ahogy néztem, már nekik is van valami olyasmi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Január7, 2010 Megoszt Elküldve Január7, 2010 ui: Hunflex-éknél mennyire lehet jobb az új, USB-n macerálható kütyü, mert ahogy néztem, már nekik is van valami olyasmi. Ha nem csatlakozik a lambdára, hőm.érzékelőre, folytószeleppotira, akkor szerintem semmivel, mint a fapados(régi). Legfeljebb nem csavarhúzó kell az állítgatáshoz, hanem laptop... : :lol: A sport változat árából szerintem a Gabi készüléke szereléssel együtt kijön... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
cserbinszky Elküldve Január7, 2010 Megoszt Elküldve Január7, 2010 Ha nem csatlakozik a lambdára, hőm.érzékelőre, folytószeleppotira, akkor szerintem semmivel, mint a fapados(régi). Legfeljebb nem csavarhúzó kell az állítgatáshoz, hanem laptop... : :lol: A sport változat árából szerintem a Gabi készüléke szereléssel együtt kijön... :lol: Most nézetem,a sport változatnál rákell kötni a gázpedál potit, a légtömegmérőt,meg a lamdaszondát.Motorhőmérséglet jeladód nem írja.Ennek ellenére van benne hidegindítás funkció.Érdekes...Meg nekem nem is lenne jó mert csak 4 hengeresekre van.Meg az ára se pálya:60 pínz,igaz adnak hozzá injektorcsatikat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Január7, 2010 Megoszt Elküldve Január7, 2010 Most nézetem,a sport változatnál rákell kötni a gázpedál potit, a légtömegmérőt,meg a lamdaszondát.Motorhőmérséglet jeladód nem írja.Ennek ellenére van benne hidegindítás funkció.Érdekes...Meg nekem nem is lenne jó mert csak 4 hengeresekre van.Meg az ára se pálya:60 pínz,igaz adnak hozzá injektorcsatikat. a réginek saját hőmérője van. Ami 30 °C felett kikapcsolja a hidegindítót...viszont addig önti bele a szeszt, és kb 30-40 másodperccel a beindulás után el kezd fuldokolni a gép... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
yooccoo Elküldve Január7, 2010 Megoszt Elküldve Január7, 2010 a réginek saját hőmérője van. Ami 30 °C felett kikapcsolja a hidegindítót...viszont addig önti bele a szeszt, és kb 30-40 másodperccel a beindulás után el kezd fuldokolni a gép... :lol: ezt nem tartom valósnak, nekem soha nem volt ilyen gondom vele Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Január7, 2010 Megoszt Elküldve Január7, 2010 ezt nem tartom valósnak, nekem soha nem volt ilyen gondom vele Nekem meg tapasztalat. Kipróbáltam, h amikor elkezdett fulladni, letekertem a hidegdúsítást nullára és láss csodát teljesen kisimult a motor járása. Ha visszatekertem, akkor megint elkezdett retyketni....legalábbis addig, amíg a lambda el nem kezd szabályozni. Viszont gázadásra egyből ugrik olyankor... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január7, 2010 Megoszt Elküldve Január7, 2010 Amikor elsőre tekerem, csak puffog, aztán 5mp wait, másodikra pöci röfi. Na amikor elkezd röfögni, utána még 3-5mp tekerés, és valszeg elkapja :lol: Persze ha elsőre nem akar így sem menni, akkor érdemes a másodikra hagyni :P úgy h nem lett még beállítva a hidegindítás kb 5 liter benya és 15 etanol keverékkel reggel pöc röff volt...utána kb 10mp ig égett a check Majd ha már nem lesz benne benya, azért észre fogod venni :lol: Azért nem ártana azt a hőmérőt beállítani ám :lol: hibakódot meg majd ki kell olvasni, mert valami tárolt hibakódod van. majd összefutunk valahogy, aztán kiolvasom neked. Dobnál nekem egy privit, hogy mi a lényeg a lambdánál, hogy MÚKODJ is legyen a kütyüddel, no meg érdeklődnék, hogy az bizonyos szervíz, ami nálunk szerelni fogja a kütyüd, az a Sámsoni út-on érhető el? (ui: természetesen érdekelne az is, hogy postával mennyiért dobnál hozzám egy csomagot :lol: ) 1-4 vezetékes a kat előtti, akkor jó :lol: Debrecenben úgy néz ki, két műhely is lesz, Kassai út az egyik, másik meg nemtom pontosan hol, de versenyfelszerelés bolt amúgy. Nézd meg a lambdát, írj püt, aztán a többit ott :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Udi Elküldve Január7, 2010 Megoszt Elküldve Január7, 2010 Tegnap megjött a kütyü...csak sajna beteg vagyok, amint jobban leszek megyek beépíteni. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január7, 2010 Megoszt Elküldve Január7, 2010 Tegnap megjött a kütyü...csak sajna beteg vagyok, amint jobban leszek megyek beépíteni. :P Oks, jobbulást! :lol: Megnéztem ezt az új hunflex csodát :lol: Nagyon erős a gyanúm, hogy a roxracing.eu tuningboxa, vagy annak másolata ez a sport verzió, "kicsit" magasabb áron :lol: Ez pedig nem csinál mást, mint a jelet módosítja egy-egy eszközön, pl a légtömegmérőn. Ezzel is lehet dúsítani, viszont ha tényleg ez a helyzet, nem jósolok nagy jövőt ennek a változatnak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Monof Elküldve Január7, 2010 Megoszt Elküldve Január7, 2010 Ma 0 fokban elsőre indult a vas. Ennek nagyon örültem. 10mp-et kellet köszörülni, 8nál már röfögött. Beállítottam azokat az értékeket Gábor, amiket írtál, majd még írok, hogy változott-e vmi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január7, 2010 Megoszt Elküldve Január7, 2010 Ma 0 fokban elsőre indult a vas. Ennek nagyon örültem. 10mp-et kellet köszörülni, 8nál már röfögött. Beállítottam azokat az értékeket Gábor, amiket írtál, majd még írok, hogy változott-e vmi. Akkor így a hidegindítás kb jó is lesz. Csinálj majd légyszi logot is, full gázos gyorsításról is. Elméletileg ha minden okés, kicsit erősebbnek kell érezned :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Monof Elküldve Január7, 2010 Megoszt Elküldve Január7, 2010 Akkor így a hidegindítás kb jó is lesz. Csinálj majd légyszi logot is, full gázos gyorsításról is. Elméletileg ha minden okés, kicsit erősebbnek kell érezned :lol: Ok, holnap wesstől hazajövet kapsz logot :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve Január7, 2010 Megoszt Elküldve Január7, 2010 Majd ha már nem lesz benne benya, azért észre fogod venni :lol: Azért nem ártana azt a hőmérőt beállítani ám :lol: hibakódot meg majd ki kell olvasni, mert valami tárolt hibakódod van. majd összefutunk valahogy, aztán kiolvasom neked. holnap mindenképp meg lesz csinálva...napközben valamikor...a check egyszer ég kb fél percig aztán semmi Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január7, 2010 Megoszt Elküldve Január7, 2010 holnap mindenképp meg lesz csinálva...napközben valamikor...a check egyszer ég kb fél percig aztán semmi valami tárolt hibakód van, azt jelzi indítás után. majd kiolvassuk mi az. remélem mindent visszadugott wessz a beszerelés után :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts