opel16v Elküldve Január4, 2010 Megoszt Elküldve Január4, 2010 Az alapdúsítás nem volt bántva! Csak a hidegindítási... Múltkor mintha azt mondtad volna, hogy azt is állítottad. De most hogy cserélted a hunflexet, biztos változott valamennyire, ugyanazt az ellenállás értéket nem tudod szemre beállítani :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Január4, 2010 Megoszt Elküldve Január4, 2010 Múltkor mintha azt mondtad volna, hogy azt is állítottad. De most hogy cserélted a hunflexet, biztos változott valamennyire, ugyanazt az ellenállás értéket nem tudod szemre beállítani :lol: Igen, cseréltem. Csak az az érdekes, h azzal a hidegindítási beállítással, amivel indult pöcre(az új készülékről beszélek, mert a régivel nem indult pöcre még 14 °C-ban sem), most nem akart...pedig ugyanannyi volt a környezet hőmérséklete... Azt viszont észrevettem, h kisebbre kellett állítani az alapdúsítást(szemre), ugyanolyan ruganyosság mellett... Hosszútávon nekem megfelel a 7,5-7,8 fogyi 90-100-as tempónál. Csak ez a hidegindítás... De ezen még agyalok, mert vannak "sufnituningos" elgondolásaim... :P És ahogy szokták mondani, próba cseresznye... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Monof Elküldve Január4, 2010 Megoszt Elküldve Január4, 2010 Gábor, itt a log: http://data.hu/get/2043866/monof5.log.html Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január4, 2010 Megoszt Elküldve Január4, 2010 Gábor, itt a log: http://data.hu/get/2043866/monof5.log.html Köszi! ezeket még légyszi állítsd be: CSETLAM=170,40 CSETLAMTYPE=0 és próbáld majd a sport módot, logold is le :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Monof Elküldve Január4, 2010 Megoszt Elküldve Január4, 2010 Köszi! ezeket még légyszi állítsd be: CSETLAM=170,40 CSETLAMTYPE=0 és próbáld majd a sport módot, logold is le :lol: Ok, majd akkor szerdán dután kipróbálom :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
gabees Elküldve Január4, 2010 Megoszt Elküldve Január4, 2010 Tudna valaki segíteni c14nz motron milyen fajta az injektor csatlakozo. Elöre is köszi a segítséget. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január4, 2010 Megoszt Elküldve Január4, 2010 http://www.origo.hu/uzletinegyed/hirek/201...ikai-multi.html Link to comment Megosztás: More sharing options...
egyszervolt Elküldve Január4, 2010 Megoszt Elküldve Január4, 2010 Engem meg az érdekelne, hogy használja-e a bioetanolt valaki huzamosabb ideje C14SE-vel. Nem eszik sokat az Astrám, de a benzin bizony nagyon drága manapság. Arra gondoltam kipróbálom előbb mondjuk fele-fele arányban átalakítás nélkül. Ha jól vettem ki a hírekből, akkor az injektoros gépek elvileg alakítás nélkül is simán gurulnak vele. Vagy nagyon rosszul tudom?:lol: Köszi a választ előre is, és persze Boldog Új Évet minden fórumozónak!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Január4, 2010 Megoszt Elküldve Január4, 2010 Engem meg az érdekelne, hogy használja-e a bioetanolt valaki huzamosabb ideje C14SE-vel. Nem eszik sokat az Astrám, de a benzin bizony nagyon drága manapság. Arra gondoltam kipróbálom előbb mondjuk fele-fele arányban átalakítás nélkül. Ha jól vettem ki a hírekből, akkor az injektoros gépek elvileg alakítás nélkül is simán gurulnak vele. Vagy nagyon rosszul tudom?:lol: Köszi a választ előre is, és persze Boldog Új Évet minden fórumozónak!!! 1. C14SE=Udi már lassan 2 éve. 2. Valóban mennek vele, csak kell hozzá átalakító.Olvass csak vissza!Érdemes! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Január4, 2010 Megoszt Elküldve Január4, 2010 1. C14SE=Udi már lassan 2 éve. 2. Valóban mennek vele, csak kell hozzá átalakító.Olvass csak vissza!Érdemes! :lol: felébe nyugodtan Link to comment Megosztás: More sharing options...
pucalaca Elküldve Január5, 2010 Megoszt Elküldve Január5, 2010 Sziasztok. Én az omegámba (x20xev) 50/50 arányba keverve semmi különöset nem érzékeltem. Mintha jobban menne picit, a fogyasztása nőtt valamelyest, és hidegen 2 mp-el késöbb kapja el. Olvastam olyat, hogy kevésbé környezetszennyező. Kíváncsi is lettem így mentem a szerelőhöz de nem volt egetrengető a javulás. Az értékek nem változtak. Lehet, hogy ha jobban bemelegítem akkor jobbak lesznek az értékek. Egyébként a kapható átalakítő szettek közül (mintha 3 lenne) tapasztalat szerint melyik vált be? Mert ha melózok akkor heti 1 tank elmegy. Tavaly volt, hogy csak 5 napot bírt a 60 liter. Szóval erősen megérné az etanol. Főleg, hogy 400m-re van egy Avia ahol árulják a nyálat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Monof Elküldve Január5, 2010 Megoszt Elküldve Január5, 2010 Sziasztok. Én az omegámba (x20xev) 50/50 arányba keverve semmi különöset nem érzékeltem. Mintha jobban menne picit, a fogyasztása nőtt valamelyest, és hidegen 2 mp-el késöbb kapja el. Olvastam olyat, hogy kevésbé környezetszennyező. Kíváncsi is lettem így mentem a szerelőhöz de nem volt egetrengető a javulás. Az értékek nem változtak. Lehet, hogy ha jobban bemelegítem akkor jobbak lesznek az értékek. Egyébként a kapható átalakítő szettek közül (mintha 3 lenne) tapasztalat szerint melyik vált be? Mert ha melózok akkor heti 1 tank elmegy. Tavaly volt, hogy csak 5 napot bírt a 60 liter. Szóval erősen megérné az etanol. Főleg, hogy 400m-re van egy Avia ahol árulják a nyálat. Szerintem ha átalakítót akarsz vásárolni, mindenféleképpen opel16v-jét vedd. Főleg, h neki is ha jól tudom, hasonló omegája van, szóval abba pöpec lesz a kütyü. Nem mintha másba nem lenne jó. :lol: www.e85power.hu Itt tudsz utána olvasni! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zozor Elküldve Január5, 2010 Megoszt Elküldve Január5, 2010 Engem meg az érdekelne, hogy használja-e a bioetanolt valaki huzamosabb ideje C14SE-vel. Nem eszik sokat az Astrám, de a benzin bizony nagyon drága manapság. Arra gondoltam kipróbálom előbb mondjuk fele-fele arányban átalakítás nélkül. Ha jól vettem ki a hírekből, akkor az injektoros gépek elvileg alakítás nélkül is simán gurulnak vele. Vagy nagyon rosszul tudom?:lol: Köszi a választ előre is, és persze Boldog Új Évet minden fórumozónak!!! Én is felesben használom, semmi gond vele, kicsit mintha jobban menne, a fogyasztás talán-talán picit emelkedett. Csá :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve Január5, 2010 Megoszt Elküldve Január5, 2010 nekem holnap reggel szerelik be :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
egyszervolt Elküldve Január5, 2010 Megoszt Elküldve Január5, 2010 Hú köszi a válaszokat, közben tegnap pár órát rászántam a visszaolvasásokra. Az jött le, hogy fele-fele arányban átalakítás nélkül is problémamentes lehet, de a hidegindítás az okozhat gondokat. Ennek fényében azt hiszem mindenképp ki fogom próbálni, de csak tavasszal, és persze ha nem lesz jóval olcsóbb addigra a benya. Ezutóbbitól nem tartok különösebben amúgy:) Szép napot! Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Január5, 2010 Megoszt Elküldve Január5, 2010 http://www.origo.hu/uzletinegyed/hirek/201...ikai-multi.html Gábor, egyik kollégám egy 1.6-os OFF Focus (2004-es asszem) kocsiba szeretne ilyen átalakítót, látsz rá esélyt? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Január5, 2010 Megoszt Elküldve Január5, 2010 Gábor, egyik kollégám egy 1.6-os OFF Focus (2004-es asszem) kocsiba szeretne ilyen átalakítót, látsz rá esélyt? Igen, elméletileg keskenysávú szabályzó lambda van benne. ismerősnek fa nélkül is... Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Január5, 2010 Megoszt Elküldve Január5, 2010 Igen, elméletileg keskenysávú szabályzó lambda van benne. ismerősnek fa nélkül is... De az akkor nem fapados lesz? :lol: Bocs! Ezt nem hagyhattam ki... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Január5, 2010 Megoszt Elküldve Január5, 2010 De az akkor nem fapados lesz? :lol: Bocs! Ezt nem hagyhattam ki... :lol: jaj te fiú :P ha eccer fa nélkül, akkor hogy lenne fapados?? csak vasváz :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
NeedForSpeed Elküldve Január5, 2010 Megoszt Elküldve Január5, 2010 Szerintem ha átalakítót akarsz vásárolni, mindenféleképpen opel16v-jét vedd. Főleg, h neki is ha jól tudom, hasonló omegája van, szóval abba pöpec lesz a kütyü. Nem mintha másba nem lenne jó. :lol: www.e85power.hu Itt tudsz utána olvasni! Neked Z18XE van benne? Sokat kellett módosítani az alap konfigon? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Monof Elküldve Január5, 2010 Megoszt Elküldve Január5, 2010 Neked Z18XE van benne? Sokat kellett módosítani az alap konfigon? Igen, nekem ilyen motor van benne. Kellet sokat szenvedni vele, mert a simtech-es motorvezérlő nem szerette az elején, de most már az összes hibát javítottuk Gáborral, most már probléma mentes. Ha elszánod magad, természetesen Te már a hibátlan verzió kapod majd, nem kell szenvedni ezekkel Neked. :lol: De tudom ajánlani, ha annyira nem nyomod neki mindig, akkor 20% körül simán kijössz túlfogyasztással. Kérdezz bátran, ha van kérdésed, szívesen válaszolok! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zsxy Elküldve Január6, 2010 Megoszt Elküldve Január6, 2010 Sziasztok! Egy kis segítséget szeretnék kérni a Hunflex-el kapcsolatban. Láttam, hogy itt többen is használtok központi befecskendezéshez Hunflexet. A Neten nem találtam semmilyen beszerelési utasítást és látatlanban nem akarom megrendelni. Szóval van egy mono-motronic vezérlésű motorom. Az injektorhoz megy két kábel, egy az akku felől (fehér/lila), az üzemanyag-szivattyú reléjén keresztül, a másik pedig az ECU-ból (lila). Az előbbin 14.3 V-ot az utóbbin pedig 14.2 V-ot (DC) mértem járó motornál. Gondolom a lila a vezérlő jel csak ezt a multiméter nem tudja követni. Erre a két kábelre, hogyan kell rákötni a Hunflex-et, annak milyen ki és bemenetei vannak? A kábeleket meg kell szakítani vagy elég csillagpontosan hozzáforrasztani a hunflex kábeleit (ezt egy amerikai oldalon láttam)? A segítségeteket előre is köszönöm! Zs Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Január6, 2010 Megoszt Elküldve Január6, 2010 Sziasztok! Egy kis segítséget szeretnék kérni a Hunflex-el kapcsolatban. Láttam, hogy itt többen is használtok központi befecskendezéshez Hunflexet. A Neten nem találtam semmilyen beszerelési utasítást és látatlanban nem akarom megrendelni. Szóval van egy mono-motronic vezérlésű motorom. Az injektorhoz megy két kábel, egy az akku felől (fehér/lila), az üzemanyag-szivattyú reléjén keresztül, a másik pedig az ECU-ból (lila). Az előbbin 14.3 V-ot az utóbbin pedig 14.2 V-ot (DC) mértem járó motornál. Gondolom a lila a vezérlő jel csak ezt a multiméter nem tudja követni. Erre a két kábelre, hogyan kell rákötni a Hunflex-et, annak milyen ki és bemenetei vannak? A kábeleket meg kell szakítani vagy elég csillagpontosan hozzáforrasztani a hunflex kábeleit (ezt egy amerikai oldalon láttam)? A segítségeteket előre is köszönöm! Zs Nem próbáltad felvenni a kapcsolatot az E85 Kft-vel? Az biztos, h az egyik vezetéket vágni kell!!!! Ja és mielőtt megvennéd a Hunflexet, meg kell mérni az injektorfej ellenállását!! Mert egy bizonyos érték alatt nem fog működni! De ezt írják is a honlapjukon! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zsxy Elküldve Január6, 2010 Megoszt Elküldve Január6, 2010 Ja és mielőtt megvennéd a Hunflexet, meg kell mérni az injektorfej ellenállását!! Mert egy bizonyos érték alatt nem fog működni! De ezt írják is a honlapjukon! Végignyálaztam az oldalukat de ott nem találtam ilyet de google-ban rákeresve kidobta, hogy min. 10 Ohm. Akkor ez nem jött be mert az én injektorom 2 Ohm-os. Üdv.: Zs Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Január6, 2010 Megoszt Elküldve Január6, 2010 Sziasztok. Kicsit Off. 93 as 1.0 -ás Suzukiban lehet hasznélni E 85 öt átalakítás nélkül? Valahol olvastam, hogy valaki tisztán csak azzal járt vele. Lehetséges? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts