Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

E85 a gyakorlatban


mélykék76

Recommended Posts

  • Hozzászólások 7,4k
  • Létrehozva
  • Legutolsó válasz

Legtöbb hozzászólás

Legtöbb hozzászólás

Szinte, az mi?

ha esetleg a nehéz indítást túlzásba viszi az ember, akkor talán a katalizátor.

De nagyon túlzásba kell esni.

Átalakítókkal semminek sem lesz baja.

A metanol eszi a gumit, ahogy az a cikkben is le van írva. Mi a melóban pont etanolban szoktuk regenerálni a tömítéseket az izo-butil-acetát után, vagy más egyéb után, amitől megnyúlnak.

Korrózióra (esetleges víztartalom)meg tök egyszerű a szitu. A benzinből kiülepszik, etanol meg elegyedik vele. Melyik a rosszabb?

Szal én ha az idő melegszik, tuti E85-re teszem a kisautót. Télire meg egy kitesztelt E85Power-t szeretnék majd bele. Addigra kiderítem, hogy keskeny, vagy szélessávú szonda van-e benne.

Link to comment
Megosztás:

Persze, alapjárati üzemben még jó hogy ugyanott van :rolleyes: De E85-tel a kopogásszenzor nem szabályoz vissza egyszer

sem menet közben, ez az omega teljesítménypados mérésén is jól látszik. Benzinnel meg igen :blink:

Gabi!

Pontosan melyik log is kell neked?

CGETMON?

Töltöm a laptopot,picit halott ennek is az akksija!

Néztem ma reggel egy ICT értéket,12°C fok volt a garázsban,a BC 9°C-ot írt.

Link to comment
Megosztás:

Ilyen benzinárak mellett nagyon gondolkodok rajta. Ősszel kábé hány foknál jöttek elő a központis indítási gondjai?

Nekem 25 fok alatt volt szar...amíg meg nem indult a hőfok mutatója erőtlen volt, kuplung kinyom és gázpedál felengedésére nem alapjárattal, hanem fulladással válaszolt.

Link to comment
Megosztás:

Eddig nem tapasztaltam semmi károsodást amit az etanol okozna, minden ok. Egyedül annyi van, hogy télen kicsit tovább tart amíg bemelegíti az utasteret, hidegindítás egy kicsit trükkös a Flextek elektronikával de eddig mindig sikerült beindítanom, aki kever hozzá benyát télen annak pöcre beindul.

Kíváncsian várom Gabi kütyüjét, egy biztos nálam alaposan ki lesz tesztelve. :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Gabi!

Pontosan melyik log is kell neked?

CGETMON?

Töltöm a laptopot,picit halott ennek is az akksija!

Néztem ma reggel egy ICT értéket,12°C fok volt a garázsban,a BC 9°C-ot írt.

igen, beírod hogy CGETMON, elkezdi küldeni az adatokat aztán rányomsz a startlog gombra, elmented és az út végén stoplog. :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Tehát mode=0 üzemmódot választva kikapcsolható a kütyü. Méréshez kell, így egy napon letudom méretni 3 elektronikával az Fx-et (Flextek, Hunflex, E85Power). :lol:

Igen, ilyenkor gyári érték (plusz max 0,1ms) a befecskendezés, és a lambdajel is másolva van.

Viszont rákötött másik átalakítóval nem vállalok felelősséget a mért/tapasztalt dolgokra, mert nem tudom

hogy pl egy rákötött de kikapcsolt hunflex mennyiben módosít (pl injektorkörben ilyenkor teljesen máshogy

alakul a terhelés és jelszint).

Pontosan melyik log is kell neked?

CGETMON?

Töltöm a laptopot,picit halott ennek is az akksija!

Néztem ma reggel egy ICT értéket,12°C fok volt a garázsban,a BC 9°C-ot írt.

CSETMON :D

Mármint mennyi volt a fok, és mennyit mondott az átalakító a motorra?

Egyébként CGETTEMP-pel lekérhető a valós hőfok, ami az utastérre vonatkozik nálad :blink:

Előfordulhat ennél a parancsnál, hogy elsőre nem ad vissza semmit, ilyenkor próbálni

kell még, ez egy első verziós szépséghiba :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

de a mostani kütyü működik rendesen ugye ? arra gondolok h be van rakva és beállítva minden akkor nem kell xarakodni vele

így van, "gondozásmentes" :lol:

ha egyszer jól be van állítva, akkor utána nem kell már piszkálni, csak ezeket a jó beállításokat kell egyszer megtalálni :lol:

Link to comment
Megosztás:

CSETMON :P

Mármint mennyi volt a fok, és mennyit mondott az átalakító a motorra?

Egyébként CGETTEMP-pel lekérhető a valós hőfok, ami az utastérre vonatkozik nálad :lol:

Előfordulhat ennél a parancsnál, hogy elsőre nem ad vissza semmit, ilyenkor próbálni

kell még, ez egy első verziós szépséghiba :lol:

Ok ok!

Amint lesz időm és tiszta útviszony megyek egy kört bemonitorozva.Hátha találsz még valamit,amin finomítani kell. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Udi!

Tudod már, mikor akarod a beépítést csinálni?

A héten már tudnám csinálni, írtam pü-t. :lol:

Mérésnél akkor inkább kikötöm a Flextek-et, mindent külön-külön fogok leméretni így nem zavarhat be semmi,

viszont akkor tiédet is "gyorscsatisra" kell csinálnom, hogy kitudjam venni amikor másikat mérünk. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Szerintetek az miért lehet, h mikor beszereltem az új Hunflexet, akkor indult -2 °C-ban is elsőre. De most h ezzel a beállítással mentem vagy 500 km-t, már -1,5 °C-ban alig tudtam negyedikre életet lehelni bele... :P :lol:

Csak úgy indult be, h maxra tekertem a hidegdúsítást és akkor is kellett neki vagy 10-12 másodperces tekergetés...

Viszont így meg félperces járás után el kezd fuldokolni...addig amíg be nem indul a lambdaszabályzás... :lol:

Valahogy csak ki kellene vezetni azt a potmétert a fülkébe... vagy pedig kimérni a hőmérőjét és egy kapcsolóval "kikapcsolni" a hidegdúsítási üzemmódot. Biztos bakkecskésebb lesz, de nem fog annyit enni...mert városban vagy 13 lityit eszik(sok hidegindítással), országúton meg 7,5-7,8 körül...(most mentem vele hosszútávot és a szegénységjelző 560 km-nél kezdett stabilan világítani...)

Link to comment
Megosztás:

Mérésnél akkor inkább kikötöm a Flextek-et, mindent külön-külön fogok leméretni így nem zavarhat be semmi,

viszont akkor tiédet is "gyorscsatisra" kell csinálnom, hogy kitudjam venni amikor másikat mérünk. :lol:

Szerintem is így lesz teljesen tiszta a kép :lol:

Az E85powert úgyis az ecu-hoz kell bekötni, és lekötése egyszerűen csak az injektor vezetékek és a lambda

vezeték E85power kötegről lekötésével és összekötésével megvalósítható 10 perc alatt.

Amint sikerült beszerelni, segítek majd a helyes beállításban :P

Link to comment
Megosztás:

Szerintetek az miért lehet, h mikor beszereltem az új Hunflexet, akkor indult -2 °C-ban is elsőre. De most h ezzel a beállítással mentem vagy 500 km-t, már -1,5 °C-ban alig tudtam negyedikre életet lehelni bele... :lol: :lol:

Amikor tekergeted a dúsítást, utána önkéntelenül is átparaméterezed a hosszútávú keverékillesztést is az ecuban.

Ezért nem igazán jó, hogy a hunflex nem néz semmit, csak fixen dúsít.

Link to comment
Megosztás:

Amikor tekergeted a dúsítást, utána önkéntelenül is átparaméterezed a hosszútávú keverékillesztést is az ecuban.

Ezért nem igazán jó, hogy a hunflex nem néz semmit, csak fixen dúsít.

Az alapdúsítás nem volt bántva! Csak a hidegindítási...

Kifogom mérni az üzemmeleg ellenállását a hőmérséklet érzékelőjének és teszek bele egy kapcsolót...

Link to comment
Megosztás:




×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.