Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

  • Hozzászólások 7,4k
  • Létrehozva
  • Legutolsó válasz

Legtöbb hozzászólás

Legtöbb hozzászólás

Elküldve
Száván már van e85? Mert azt írják "hamarosan".

az nem az árra vonatkozik ? :rolleyes: ha arra jársz gurulj el mert érdekel engem is :blink:

Elküldve
Központis..... nyáron ment rendesen?

amint a kocsim egyéb bajait orvosoltam, igen :rolleyes:

alapjáratit kellett takarítani, vákumcsöveket cserélni, utána nem volt vele gond

Elküldve
Szinte, az mi?

ha esetleg a nehéz indítást túlzásba viszi az ember, akkor talán a katalizátor.

De nagyon túlzásba kell esni.

Átalakítókkal semminek sem lesz baja.

A metanol eszi a gumit, ahogy az a cikkben is le van írva. Mi a melóban pont etanolban szoktuk regenerálni a tömítéseket az izo-butil-acetát után, vagy más egyéb után, amitől megnyúlnak.

Korrózióra (esetleges víztartalom)meg tök egyszerű a szitu. A benzinből kiülepszik, etanol meg elegyedik vele. Melyik a rosszabb?

Szal én ha az idő melegszik, tuti E85-re teszem a kisautót. Télire meg egy kitesztelt E85Power-t szeretnék majd bele. Addigra kiderítem, hogy keskeny, vagy szélessávú szonda van-e benne.

Elküldve
amint a kocsim egyéb bajait orvosoltam, igen :rolleyes:

alapjáratit kellett takarítani, vákumcsöveket cserélni, utána nem volt vele gond

Ilyen benzinárak mellett nagyon gondolkodok rajta. Ősszel kábé hány foknál jöttek elő a központis indítási gondjai?

Elküldve
Persze, alapjárati üzemben még jó hogy ugyanott van :rolleyes: De E85-tel a kopogásszenzor nem szabályoz vissza egyszer

sem menet közben, ez az omega teljesítménypados mérésén is jól látszik. Benzinnel meg igen :blink:

Gabi!

Pontosan melyik log is kell neked?

CGETMON?

Töltöm a laptopot,picit halott ennek is az akksija!

Néztem ma reggel egy ICT értéket,12°C fok volt a garázsban,a BC 9°C-ot írt.

Elküldve
Ilyen benzinárak mellett nagyon gondolkodok rajta. Ősszel kábé hány foknál jöttek elő a központis indítási gondjai?

Nekem 25 fok alatt volt szar...amíg meg nem indult a hőfok mutatója erőtlen volt, kuplung kinyom és gázpedál felengedésére nem alapjárattal, hanem fulladással válaszolt.

Elküldve

Eddig nem tapasztaltam semmi károsodást amit az etanol okozna, minden ok. Egyedül annyi van, hogy télen kicsit tovább tart amíg bemelegíti az utasteret, hidegindítás egy kicsit trükkös a Flextek elektronikával de eddig mindig sikerült beindítanom, aki kever hozzá benyát télen annak pöcre beindul.

Kíváncsian várom Gabi kütyüjét, egy biztos nálam alaposan ki lesz tesztelve. :rolleyes:

Elküldve
Gabi!

Pontosan melyik log is kell neked?

CGETMON?

Töltöm a laptopot,picit halott ennek is az akksija!

Néztem ma reggel egy ICT értéket,12°C fok volt a garázsban,a BC 9°C-ot írt.

igen, beírod hogy CGETMON, elkezdi küldeni az adatokat aztán rányomsz a startlog gombra, elmented és az út végén stoplog. :rolleyes:

Elküldve
Ilyen benzinárak mellett nagyon gondolkodok rajta. Ősszel kábé hány foknál jöttek elő a központis indítási gondjai?

ez nem központis :rolleyes:

Elküldve
Tehát mode=0 üzemmódot választva kikapcsolható a kütyü. Méréshez kell, így egy napon letudom méretni 3 elektronikával az Fx-et (Flextek, Hunflex, E85Power). :lol:

Igen, ilyenkor gyári érték (plusz max 0,1ms) a befecskendezés, és a lambdajel is másolva van.

Viszont rákötött másik átalakítóval nem vállalok felelősséget a mért/tapasztalt dolgokra, mert nem tudom

hogy pl egy rákötött de kikapcsolt hunflex mennyiben módosít (pl injektorkörben ilyenkor teljesen máshogy

alakul a terhelés és jelszint).

Pontosan melyik log is kell neked?

CGETMON?

Töltöm a laptopot,picit halott ennek is az akksija!

Néztem ma reggel egy ICT értéket,12°C fok volt a garázsban,a BC 9°C-ot írt.

CSETMON :D

Mármint mennyi volt a fok, és mennyit mondott az átalakító a motorra?

Egyébként CGETTEMP-pel lekérhető a valós hőfok, ami az utastérre vonatkozik nálad :blink:

Előfordulhat ennél a parancsnál, hogy elsőre nem ad vissza semmit, ilyenkor próbálni

kell még, ez egy első verziós szépséghiba :rolleyes:

Elküldve
de a mostani kütyü működik rendesen ugye ? arra gondolok h be van rakva és beállítva minden akkor nem kell xarakodni vele

így van, "gondozásmentes" :lol:

ha egyszer jól be van állítva, akkor utána nem kell már piszkálni, csak ezeket a jó beállításokat kell egyszer megtalálni :lol:

Elküldve
így van, "gondozásmentes" :lol:

ha egyszer jól be van állítva, akkor utána nem kell már piszkálni, csak ezeket a jó beállításokat kell egyszer megtalálni :lol:

:P

Elküldve
CSETMON :P

Mármint mennyi volt a fok, és mennyit mondott az átalakító a motorra?

Egyébként CGETTEMP-pel lekérhető a valós hőfok, ami az utastérre vonatkozik nálad :lol:

Előfordulhat ennél a parancsnál, hogy elsőre nem ad vissza semmit, ilyenkor próbálni

kell még, ez egy első verziós szépséghiba :lol:

Ok ok!

Amint lesz időm és tiszta útviszony megyek egy kört bemonitorozva.Hátha találsz még valamit,amin finomítani kell. :lol:

Elküldve
Udi!

Tudod már, mikor akarod a beépítést csinálni?

A héten már tudnám csinálni, írtam pü-t. :lol:

Mérésnél akkor inkább kikötöm a Flextek-et, mindent külön-külön fogok leméretni így nem zavarhat be semmi,

viszont akkor tiédet is "gyorscsatisra" kell csinálnom, hogy kitudjam venni amikor másikat mérünk. :lol:

Elküldve

Szerintetek az miért lehet, h mikor beszereltem az új Hunflexet, akkor indult -2 °C-ban is elsőre. De most h ezzel a beállítással mentem vagy 500 km-t, már -1,5 °C-ban alig tudtam negyedikre életet lehelni bele... :P :lol:

Csak úgy indult be, h maxra tekertem a hidegdúsítást és akkor is kellett neki vagy 10-12 másodperces tekergetés...

Viszont így meg félperces járás után el kezd fuldokolni...addig amíg be nem indul a lambdaszabályzás... :lol:

Valahogy csak ki kellene vezetni azt a potmétert a fülkébe... vagy pedig kimérni a hőmérőjét és egy kapcsolóval "kikapcsolni" a hidegdúsítási üzemmódot. Biztos bakkecskésebb lesz, de nem fog annyit enni...mert városban vagy 13 lityit eszik(sok hidegindítással), országúton meg 7,5-7,8 körül...(most mentem vele hosszútávot és a szegénységjelző 560 km-nél kezdett stabilan világítani...)

Elküldve
Mérésnél akkor inkább kikötöm a Flextek-et, mindent külön-külön fogok leméretni így nem zavarhat be semmi,

viszont akkor tiédet is "gyorscsatisra" kell csinálnom, hogy kitudjam venni amikor másikat mérünk. :lol:

Szerintem is így lesz teljesen tiszta a kép :lol:

Az E85powert úgyis az ecu-hoz kell bekötni, és lekötése egyszerűen csak az injektor vezetékek és a lambda

vezeték E85power kötegről lekötésével és összekötésével megvalósítható 10 perc alatt.

Amint sikerült beszerelni, segítek majd a helyes beállításban :P

Elküldve
Szerintetek az miért lehet, h mikor beszereltem az új Hunflexet, akkor indult -2 °C-ban is elsőre. De most h ezzel a beállítással mentem vagy 500 km-t, már -1,5 °C-ban alig tudtam negyedikre életet lehelni bele... :lol: :lol:

Amikor tekergeted a dúsítást, utána önkéntelenül is átparaméterezed a hosszútávú keverékillesztést is az ecuban.

Ezért nem igazán jó, hogy a hunflex nem néz semmit, csak fixen dúsít.

Elküldve
Amikor tekergeted a dúsítást, utána önkéntelenül is átparaméterezed a hosszútávú keverékillesztést is az ecuban.

Ezért nem igazán jó, hogy a hunflex nem néz semmit, csak fixen dúsít.

Az alapdúsítás nem volt bántva! Csak a hidegindítási...

Kifogom mérni az üzemmeleg ellenállását a hőmérséklet érzékelőjének és teszek bele egy kapcsolót...




×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.