Gelko Elküldve December30, 2009 Megoszt Elküldve December30, 2009 Gabi mennyiért tudsz adni nekem kütyüt x16xe-be ?: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve December30, 2009 Megoszt Elküldve December30, 2009 Pontosabban hogy van? Milyen meleg, és mennyire hosszan? Lehet hogy az alap dúsítási értékkel érdemes kicsit játszanod. CSETINJPARAM=016,024,026 ez a gyári értéke %-ban az átalakítónak. Ebből az első paramétert kellene változtatnod, próbáld mindkét irányban (012 és 020 pl). És ne feledd a lambdád bekalibrálni :blink: Lamba kalibrálás már megtörtént és akkor is tovább kő tekernem. Küldtem mélt is már amúgy a logokkal. Egyébként üzemmelegen csinálja. Tehát leállítom, 1-2percet áll, utánna újraindítom és akkor. Tegnap este viszont, még lamdba és fordulatszám beállítás előtt állt hosszabb időt 30-40percet, akkor pöcc röff. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve December30, 2009 Megoszt Elküldve December30, 2009 A nem túl utasbarát anyóslábtér. Mindjárt kimegyek és összerakom. Csak ne esne az eső. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve December30, 2009 Megoszt Elküldve December30, 2009 Gabi mennyiért tudsz adni nekem kütyüt x16xe-be ?: Küldök privit :rolleyes: Lamba kalibrálás már megtörtént és akkor is tovább kő tekernem. Küldtem mélt is már amúgy a logokkal. Egyébként üzemmelegen csinálja. Tehát leállítom, 1-2percet áll, utánna újraindítom és akkor. Tegnap este viszont, még lamdba és fordulatszám beállítás előtt állt hosszabb időt 30-40percet, akkor pöcc röff. :blink: Oks, mindjárt nézem is a logokat. Ha jól sejtem, az előbb említett első paraméter csökkentése meghozza talán a javulást a melegen újraindításnál :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve December30, 2009 Megoszt Elküldve December30, 2009 gabi!!!!! lehet hülye kérdés???? ha az asszonykám off autójába beleraknám az átalakítódat(feltételezzük jó a lambda és minden más egyéb,de nincs gázpoti)akkor mennyire garantálható a hidegindulás a beállítás/szerelés után?? van ugyan lapitopink,de nem vagyok 1 nagy művésze ennek a technikának és nem igazá tudnám itthon állítgatni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve December30, 2009 Megoszt Elküldve December30, 2009 Gabi! Az AC kisáramkört mennyire bonyolult elkészíteni? Lehet Zsolteenak is az a gond,hogy nem tart nyomást...? :rolleyes: U.i.: ma jön a laptop végre. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve December30, 2009 Megoszt Elküldve December30, 2009 Az AC kisáramkört mennyire bonyolult elkészíteni? Lehet Zsolteenak is az a gond,hogy nem tart nyomást...? :rolleyes: Neki nem hinném, mert hidegen elég jól indul. nem bonyolult, csak még nincs meg végleges formájában (ami most az omiban van, arra az ecu panaszkodik, hogy AC relé alacsony fesz van). Próbálom majd jan elején véglegesíteni, immár hibakód nélkül :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve December30, 2009 Megoszt Elküldve December30, 2009 Neki nem hinném, mert hidegen elég jól indul. nem bonyolult, csak még nincs meg végleges formájában (ami most az omiban van, arra az ecu panaszkodik, hogy AC relé alacsony fesz van). Próbálom majd jan elején véglegesíteni, immár hibakód nélkül :rolleyes: Ok ok! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve December30, 2009 Megoszt Elküldve December30, 2009 Gabi! Az AC kisáramkört mennyire bonyolult elkészíteni? Lehet Zsolteenak is az a gond,hogy nem tart nyomást...? :rolleyes: U.i.: ma jön a laptop végre. nyomást tart mert egész éjjeli állás után elsőre indult a kocsi. Ez mondjuk HunFlexel nem volt így. Akkor arra gyanakodtam hogy elveszik a nyomás, de most úgynézki nem, de majd ha lesz több hidegindítási tapasztalatom, úgyis kiderül. :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
tomi023 Elküldve December30, 2009 Megoszt Elküldve December30, 2009 ma tankoltam 205 Ft/l, nem is értem a 320 Ft/l-t :D igaz van is 13L/100km :rolleyes: :blink: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve December30, 2009 Megoszt Elküldve December30, 2009 ma tankoltam 205 Ft/l, nem is értem a 320 Ft/l-t :D igaz van is 13L/100km :rolleyes: :blink: :lol: Automata váltó kezelése Az automata váltót induláskor berakjuk D-be, érkezéskor pedig kivesszük P-be, azt jóvan. Azér’ automata, hogy tegye a dolgát – mondhatja az ilyen kocsit vezetők többsége, joggal. A csészelevél-gyűjtögetőknek azonban érdemes tudni, hogy a váltási pontok normál esetben az európai emissziós ciklusra vannak optimalizálva, ami nem szükségképpen jelent fogyasztási optimumot. Abban az esetben, ha lehetőségünk van manuális váltásra (Tiptronic és társai), a megfelelő pillanatban kiadott felváltási parancs csökkenti a fogyasztást. Aki pedig szeret játszani, az némi gyakorlással Tiptronic híján is ráveheti az elektronikát a váltásra. Itt azt használjuk ki, hogy az automatikus fel- és visszaváltási pontok meghatározása az állandó ide-oda kapcsolgatás elkerülése érdekében hiszterézises. Bonyolult magyarázat helyett egyszerűen érdemes kipróbálni: ha az állandó sebességű haladásnál szeretnénk egyet felváltani, finoman gyorsítsunk egy kicsit (plusz 5-8 km/h, a fordulatszám emelkedik), majd szinte teljesen vegyük vissza a gázt, ezáltal a váltó magasabb fokozatba kapcsol. Végül álljunk vissza az eredeti utazósebességre, immár eggyel magasabb sebességi fokozatban. Ha sikerül mindezt hirtelen pedálmozgások nélkül végrehajtani, tudatosan, vagy akár tudat alatt is egyszerűen „felülírhatjuk” a váltó eredeti programját, értékes üzemanyagot takarítva meg. További virtuális csészeleveket gyűjthetünk, ha a hosszabb, néhány perces várakozásnál (pl. vasúti átjáró) a váltókart D-ből N-be vagy P-be toljuk. Ez nem csak a féket taposó lábat tehermentesíti, hanem a motor alapjárati fogyasztását is körülbelül megfelezi ahhoz képest, mintha álló helyzetben kavarnánk az olajat a nyomatékváltóban. Az újabb típusok szerencsére ezt is automatikusan elvégzik helyettünk (ún. neutral control funkció). Link to comment Megosztás: More sharing options...
tomi023 Elküldve December30, 2009 Megoszt Elküldve December30, 2009 félreértettél nekem nem a váltás ciklusok miatt magas a fogyim, hanem a 130+ utazó miatt :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve December30, 2009 Megoszt Elküldve December30, 2009 félreértettél 130+ utazó miatt :rolleyes: ez illegális,remélem tuuuudod!!!!! :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gepard Elküldve December30, 2009 Megoszt Elküldve December30, 2009 ez illegális,remélem tuuuudod!!!!! :blink: Németországba jár nem tudtad? :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve December30, 2009 Megoszt Elküldve December30, 2009 Németországba jár nem tudtad? :rolleyes: hogy is gondolhattam másra :lol: :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve December30, 2009 Megoszt Elküldve December30, 2009 ez illegális,remélem tuuuudod!!!!! :rolleyes: miért is? 140el lehet kavarni pályán, azé még nincs bünti :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve December30, 2009 Megoszt Elküldve December30, 2009 gabi!!!!! lehet hülye kérdés???? ha az asszonykám off autójába beleraknám az átalakítódat(feltételezzük jó a lambda és minden más egyéb,de nincs gázpoti)akkor mennyire garantálható a hidegindulás a beállítás/szerelés után?? van ugyan lapitopink,de nem vagyok 1 nagy művésze ennek a technikának és nem igazá tudnám itthon állítgatni. ????????????? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve December30, 2009 Megoszt Elküldve December30, 2009 félreértettél nekem nem a váltás ciklusok miatt magas a fogyim, hanem a 130+ utazó miatt :rolleyes: 160-180as utazóval szokott lenni az omega 10liter nálunk. persze benyából ! Futómester ! köszi az infot sztem beruházok amit meglesz a pénz rá ! dolgozom az ügyön ! Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve December30, 2009 Megoszt Elküldve December30, 2009 160-180as utazóval szokott lenni az omega 10liter nálunk. persze benyából ! az komoly....mekkora is?2.5 v6? nekem 180 utazónál 18 liter..........felette meg a határ a mars :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve December30, 2009 Megoszt Elküldve December30, 2009 Hátha itt elolvassa ,minél hamarabb! Boldog szülinapot Opel 16v Gabi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Monof Elküldve December30, 2009 Megoszt Elküldve December30, 2009 Elsőre is Boldog Szülinapot Gábor! Másodszor, bocsi h mindig zaklatlak a kérdésekkel :rolleyes: Harmadszor a szombathelyi túra adatai: 46,31l E85 fogyott az út során, 9.63 literes fogyasztással 100km-en, vagyis ha 8 literes benzines fogyasztással számolok, amit a fedélzeti comp. írt ki, akkor van kb 1300 Ft megtakarításom. Ez pont az autópálya matrica ára, szóval legalább ennyivel beljebb vagyok. :blink: Tapasztalatom szerint jobban ment az autó, fickósabb lett tőle. :lol: Kb 20% lett a többletfogyasztás, amit Gabi kutyuje is hasonlóra saccolt, érdekes, a kütyü többet hozott ki (kb 21%-ot). Negyedik, hogy összedobtam egy baromi egyszerű exeles alkalmazást, amibe ha beírjátok a paramétereket, megkapjátok, h mennyi a töbletfogyi, stb. Persze nem találtam fel a spanyol viaszt, mielőtt ezzel jönnétek, csak saját szórakozásra csináltam, és hátha más is szeretné játszani. :D Itt a link: http://data.hu/get/2028465/fogyasztas.xls.html Szóval, imádom az E85-öt ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve December30, 2009 Megoszt Elküldve December30, 2009 [ nekem 180 utazónál 18 liter..........felette meg a határ a mars :rolleyes: 2.6 V6 Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve December30, 2009 Megoszt Elküldve December30, 2009 2.6 V6 én nyertem:nekem negyobb a lábam :rolleyes: 2.4,sor4. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve December30, 2009 Megoszt Elküldve December30, 2009 Gabi, sor6-os, 2,5 24V BMW motorra is jó lehet a kütyüd? :rolleyes: Hol vannak leírva róla az infók, mert akármennyire is érdekel, ha lehet nem olvasnám vissza az előző 80-100 oldalt. :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve December30, 2009 Megoszt Elküldve December30, 2009 ????????????? Ha nincs gázpoti, akkor az eco és a sport mód nem fog működni. alapvetően pedig az automata szabályzásos módhoz kell a gyári keskenysávú lambdaszonda. programozás egyszerű, szöveges parancsokkal kell paramétereket állítani :lol: Gabi, sor6-os, 2,5 24V BMW motorra is jó lehet a kütyüd? :rolleyes: Hol vannak leírva róla az infók, mert akármennyire is érdekel, ha lehet nem olvasnám vissza az előző 80-100 oldalt. :blink: elektronikus befecskendezés, gyári keskenysávú lambda, gázpoti (folytószelep poti) a beépítés és automata mód feltétele :D http://www.e85power.hu Kérdezz nyugodtan, ha valami nem világos ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts