Zsoltee Elküldve December27, 2009 Megoszt Elküldve December27, 2009 Gáborom, megálmodtad-e már hogy nekünk kapcsolósoknak melyik kábelre kell kötni a gázpedálállás érzékelő zsenyórját? :rolleyes: :blink: Kezdenek jó idők lenni, a talaj is viszonylag száraz, erőteljesen gondolkozom hogy most meg kéne ejteni a beszerelést. Már mindenről felvilágosítottnak érzem magam, csak a gázpedálállás bekötésében nem vagyok biztos. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve December27, 2009 Megoszt Elküldve December27, 2009 Gáborom, megálmodtad-e már hogy nekünk kapcsolósoknak melyik kábelre kell kötni a gázpedálállás érzékelő zsenyórját? :rolleyes: :blink: Erre mondtam neked, hogy nézd meg, hogy műxik az a kapcsoló :D Nálad a labda, nekem nincs 92-es C20XE-m itthon :lol: Nézd meg, mikor kapcsol, melyik kontaktus ilyenkor hogy áll. De lényegében asszem mindegy lesz, hogy melyik ecu felé menő vezetékre kötöd a kettőből. Azért majd nézd meg, hogy mikor kapcsol, és ilyenkor zár-nyit-e a kontaktus. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve December27, 2009 Megoszt Elküldve December27, 2009 Erre mondtam neked, hogy nézd meg, hogy műxik az a kapcsoló :D Nálad a labda, nekem nincs 92-es C20XE-m itthon :rolleyes: Nézd meg, mikor kapcsol, melyik kontaktus ilyenkor hogy áll. De lényegében asszem mindegy lesz, hogy melyik ecu felé menő vezetékre kötöd a kettőből. Azért majd nézd meg, hogy mikor kapcsol, és ilyenkor zár-nyit-e a kontaktus. Hát akkor én félreértelmeztem azt amit mondtál. Azt írtad hogy majd még ki kell deríteni hogy működik az a cucc. Azt hittem hogy ezt te fogod kideríteni. :blink: Akkor próbálkozok. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve December27, 2009 Megoszt Elküldve December27, 2009 még 1 kérdés Gábor. Ha a kütyün nem rövidítem le a vezetékeket, hanem hagyom akkorán amekkorán kaptam, csak megcsupaszolom a végét és forrasztok, az nagy gond? Lehetőség szerint méretre kell őket vágni, úgy ahogy stimmel, vagy maradhat összetekercselve is a műszerfal alatt? :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve December27, 2009 Megoszt Elküldve December27, 2009 még 1 kérdés Gábor. Ha a kütyün nem rövidítem le a vezetékeket, hanem hagyom akkorán amekkorán kaptam, csak megcsupaszolom a végét és forrasztok, az nagy gond? Lehetőség szerint méretre kell őket vágni, úgy ahogy stimmel, vagy maradhat összetekercselve is a műszerfal alatt? :rolleyes: sőt, az a legjobb, ha hagyod a köteget akkorára, ahogy most van. elfér bőven, és ha mondjuk később autót váltasz, könnyű lesz így áttenni :blink: majd nézd meg azért a lehetőségét egy utólagos gázpoti felszerelésének, csak akkor lesz ugye teljes értékű az automata mód :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve December27, 2009 Megoszt Elküldve December27, 2009 Jó lett Gabi,holnap meglátjuk hidegben mit produkál!Kösz! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve December27, 2009 Megoszt Elküldve December27, 2009 sőt, az a legjobb, ha hagyod a köteget akkorára, ahogy most van. elfér bőven, és ha mondjuk később autót váltasz, könnyű lesz így áttenni :blink: majd nézd meg azért a lehetőségét egy utólagos gázpoti felszerelésének, csak akkor lesz ugye teljes értékű az automata mód :lol: Szerintem a gázpotis C20XE-k már M2.8al vannak megáldva, meg DISes gyújtásúak. De majd megkérdezek valami 20XE gurut, hogy tudnak-e ilyesmiről. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Monof Elküldve December27, 2009 Megoszt Elküldve December27, 2009 Reggel átállítottam 12-re a coldot, mert mindig csak resszelem, 3 fokban 3-ikra pöccre, jó 5-6 óra után 5 fokban 2-ikra indult. szted még szenvedjek a beállítással? Logom h tetszett? :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve December27, 2009 Megoszt Elküldve December27, 2009 Szerintem a gázpotis C20XE-k már M2.8al vannak megáldva, meg DISes gyújtásúak. De majd megkérdezek valami 20XE gurut, hogy tudnak-e ilyesmiről. :blink: Utánna kérdeztem. A DISes C20XEken már poti van. Viszont ott M2.8 az ECU, + kipufogótengelyt kéne cserélnem, + hall jeladót vennem, + DIS kocka, szal az felejtős. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve December27, 2009 Megoszt Elküldve December27, 2009 Sziasztok! Hosszú netlenség után az első tapasztalatok új Hunflex-szel egész biztatóak. Talajmenti fagy volt ma reggel a szülőfalumban, és a kocsi 1 °C-ot mutatott. 3-4 másodperces tekerés után beindult és normálisan járt. Nagy gázfröccsre semmi torpanás, kapja a fordulatot. Bár nálam is van olyan félperces járás után némi reszketés, meg-meg döccenés az alapjáratban. Gondolom ahogy melegszik a motor és még nem indul be a lambda-szabályzás addig jó sokat kap a naftából. Fogyasztásilag szerintem most sokat eszik, mert relatív nagyon megy lefelé a mutató. De majd egy hosszabb út után tudok erről mondani valamit, mert most a sok szerelgetés és egyhelyben járatás miatt sok lenne a fogyi. Debrecenben 217 lett az E85. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve December27, 2009 Megoszt Elküldve December27, 2009 Reggel átállítottam 12-re a coldot, mert mindig csak resszelem, 3 fokban 3-ikra pöccre, jó 5-6 óra után 5 fokban 2-ikra indult. szted még szenvedjek a beállítással? Logom h tetszett? :lol: Próbálkozhatsz nagyobb értékkel is, csak akkor már félő hogy benzines használatnál lesz nehezebb elindítani. Azért etanollal próba cseresznye alapon próbáld ki, azt mondom :blink: Logig még nem jutottam, arról még nem tudok sajna nyilatkozni. Viszont azt már megnéztem, hogy ha melegen indítod újra a mocit (tudod, táprajtahagyós problem), akkor elvileg nem lehet gond. Csak hidegen nem szabad ráindítani amíg tápon van (1-2perc), különben nem fog működni a hidegindítás algoritmus. Lehet hogy nálad pont ez a gond a hidegindításnál, hogy csak másodikra-harmadikra indul. Nálam pl omega ezekben a 0-3 fokos időkben legtöbbször elsőre, max másodikra indul. Utánna kérdeztem. A DISes C20XEken már poti van. Viszont ott M2.8 az ECU, + kipufogótengelyt kéne cserélnem, + hall jeladót vennem, + DIS kocka, szal az felejtős. :rolleyes: Nem is az átépítésről beszéltem, csak hogy egy olyan gázpotit, ami a M2.8-as szívótorkon van, rá lehet-e valahogy sufnizni a te szívótorkodra, vagy valami más potit valahogy... az lenne az igazi ugye. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve December28, 2009 Megoszt Elküldve December28, 2009 Nem is az átépítésről beszéltem, csak hogy egy olyan gázpotit, ami a M2.8-as szívótorkon van, rá lehet-e valahogy sufnizni a te szívótorkodra, vagy valami más potit valahogy... az lenne az igazi ugye. Azt mondták hogy azért az M2.5 rinyálna és szerintem nem is tudná kezelni. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Monof Elküldve December28, 2009 Megoszt Elküldve December28, 2009 Próbálkozhatsz nagyobb értékkel is, csak akkor már félő hogy benzines használatnál lesz nehezebb elindítani. Azért etanollal próba cseresznye alapon próbáld ki, azt mondom :rolleyes: Logig még nem jutottam, arról még nem tudok sajna nyilatkozni. Viszont azt már megnéztem, hogy ha melegen indítod újra a mocit (tudod, táprajtahagyós problem), akkor elvileg nem lehet gond. Csak hidegen nem szabad ráindítani amíg tápon van (1-2perc), különben nem fog működni a hidegindítás algoritmus. Lehet hogy nálad pont ez a gond a hidegindításnál, hogy csak másodikra-harmadikra indul. Nálam pl omega ezekben a 0-3 fokos időkben legtöbbször elsőre, max másodikra indul. Nem is az átépítésről beszéltem, csak hogy egy olyan gázpotit, ami a M2.8-as szívótorkon van, rá lehet-e valahogy sufnizni a te szívótorkodra, vagy valami más potit valahogy... az lenne az igazi ugye. Igazából most már csak e85 megy bele, ha véletlenül mégis benya, akkor laptoppal állítok rajta. :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve December28, 2009 Megoszt Elküldve December28, 2009 Azt mondták hogy azért az M2.5 rinyálna és szerintem nem is tudná kezelni. :rolleyes: szerintem a kartárs úgy gondolta, h az új poti csak az átalakítónak küldene jelet...tehát a pillangószelep tengelyére kellene rárakni, pluszban... Persze ha jól gondolom... Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve December28, 2009 Megoszt Elküldve December28, 2009 Most olvasom az Avia honlapján, h Debrecenben a Diószegi úton is van E85... Na ha eszembe jut akkor ma meglesem h van-é avagy nincs-é... :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tomy61 Elküldve December28, 2009 Megoszt Elküldve December28, 2009 Most olvasom az Avia honlapján, h Debrecenben a Diószegi úton is van E85... Na ha eszembe jut akkor ma meglesem h van-é avagy nincs-é... :rolleyes:Ma tartoztam az ördögnek egy úttal. Bezárták a vámosok a kútat jan 13-ig Tahitótfaluban. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve December28, 2009 Megoszt Elküldve December28, 2009 A beszerelés meghíusult, ugyanis nem teljesen az a kép fogadott engem a motortérben amit Gáborral elgondoltunk és nem is nagyon tudott ő sem és én sem érdemben hozzátenni a dologhoz, bár kétségtelen hogy telefonon nehéz akármilyen tanácsot is adni. A lényeg hogy annyi történt hogy visszakerült a kocsimba a gyári chip és ha nem tudunk rájönni a megoldására a dolognak akkor vagy beszerelőműhely lesz belőle, vagy lehetséges hogy ez a kütyü a kocsimba nem fog bekerülni. A DISessé alakítás 50eFtos költség lenne, amit így hirtelen nem is tudnék kivágni az ablakon, nameg akkor a HFel is kell variálni a bekötési rajzon pedig Én nem találtam semmi kézzelfoghatót, majd remélem Gábor átnézi valamikor és talán Ő okosabb lesz. Szal egyenlőre az átalakító továbbra is a garázsban a polcon pihen. Pedig jó lett volna már megint etanollal járni. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve December28, 2009 Megoszt Elküldve December28, 2009 Most olvasom az Avia honlapján, h Debrecenben a Diószegi úton is van E85... Na ha eszembe jut akkor ma meglesem h van-é avagy nincs-é... :blink: Majd írd már meg, hogy van-e, vagy nincs, mert qrva lusta vagyok megtenni 1,5 km-t 2x (oda-vissza) :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December28, 2009 Megoszt Elküldve December28, 2009 Majd írd már meg, hogy van-e, vagy nincs, mert qrva lusta vagyok megtenni 1,5 km-t 2x (oda-vissza) :rolleyes: Tel : +36 52-470-499 :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve December28, 2009 Megoszt Elküldve December28, 2009 Írta, hogy megy arra, el nem felejti. Holnap lehet elmegyek oda, bár az előbb már Zsolti szólt, hogy ne legyek lusta. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December28, 2009 Megoszt Elküldve December28, 2009 Írta, hogy megy arra, el nem felejti. Holnap lehet elmegyek oda, bár az előbb már Zsolti szólt, hogy ne legyek lusta. :rolleyes: Hát ne legyél, szerencsére most Győrben megint van, egy darabig nem üzemelt a kútfej. Kiváncsian várom a mínuszokat, amikor az a nagy hideg volt, akkor volt benne csak benzin. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve December28, 2009 Megoszt Elküldve December28, 2009 Majd írd már meg, hogy van-e, vagy nincs, mert qrva lusta vagyok megtenni 1,5 km-t 2x (oda-vissza) :rolleyes: Voltam arra, de ezt a kutat nem találtam meg. Csak a Total kutat láttam, de ott nincs... Lehet h egy udvarban van?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
yooccoo Elküldve December28, 2009 Megoszt Elküldve December28, 2009 Voltam arra, de ezt a kutat nem találtam meg. Csak a Total kutat láttam, de ott nincs... Lehet h egy udvarban van?? Debrecen Diószegi u. 32. 4030 Hajdú-Bihar Mr. Bobo Kft. 06-22 70/246-6708 Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve December28, 2009 Megoszt Elküldve December28, 2009 Voltam arra, de ezt a kutat nem találtam meg. Csak a Total kutat láttam, de ott nincs... Lehet h egy udvarban van?? A túloldalon, az udvarban. Most néztem meg google mapsban jobban. Szal nem az út melletti benyakút, hanem a túloldalt az udvarban. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve December28, 2009 Megoszt Elküldve December28, 2009 Azt mondták hogy azért az M2.5 rinyálna és szerintem nem is tudná kezelni. :blink: szerintem a kartárs úgy gondolta, h az új poti csak az átalakítónak küldene jelet...tehát a pillangószelep tengelyére kellene rárakni, pluszban... Persze ha jól gondolom... Így van, semmi köze az M2.5-höz. A beszerelés meghíusult, ugyanis nem teljesen az a kép fogadott engem a motortérben amit Gáborral elgondoltunk és nem is nagyon tudott ő sem és én sem érdemben hozzátenni a dologhoz, bár kétségtelen hogy telefonon nehéz akármilyen tanácsot is adni. A lényeg hogy annyi történt hogy visszakerült a kocsimba a gyári chip és ha nem tudunk rájönni a megoldására a dolognak akkor vagy beszerelőműhely lesz belőle, vagy lehetséges hogy ez a kütyü a kocsimba nem fog bekerülni. A DISessé alakítás 50eFtos költség lenne, amit így hirtelen nem is tudnék kivágni az ablakon, nameg akkor a HFel is kell variálni a bekötési rajzon pedig Én nem találtam semmi kézzelfoghatót, majd remélem Gábor átnézi valamikor és talán Ő okosabb lesz. Szal egyenlőre az átalakító továbbra is a garázsban a polcon pihen. Pedig jó lett volna már megint etanollal járni. :rolleyes: Mint mondtam, nem kell átalakítani, nem kell rinyálni, jó lesz az a tiedbe is. Látatlanban télleg nem tudom megmondani neked a 6 kontaktusos folytószeleppoti/kapcsoló kombó bekötését, mert ez nem szerepel a gyári kapcsolási rajzokon, de ahogy ma mondtam, úgy ki tudod ezt te is mérni, és akkor nem lesz már semmi akadálya a beszerelésnek :lol: De ha nem mesz, wessz megoldja :D Majd írj vagy hívj, hogy mire jutottál ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts