zotya975 Elküldve December21, 2009 Megoszt Elküldve December21, 2009 Szerintem nyugodtan megpróbálhatod, én is még ebben a hidegben is felesben nyomom... Annyi, hogy másodikra indul a nagy hidegben...de az meg kit érdekel??? Ahogy olvasom, az átalakítósoknak sem megy elsőre, igaz, ők full etanollal csinálják... Fehérváron még mindíg 215, még nem jött meg a téli(nov. 20-a utánra ígérték, de még semmi...) Ma rá is szántam magam hogy tankolok, gondoltam meleg a motor, a kútról még tuti eljön. :blink: De akkora dugó volt, hogy visszafordultam, de a héten még teszek bele, már ha van a kúton. Hiányzik a szesz-szag. :rolleyes: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve December21, 2009 Megoszt Elküldve December21, 2009 Állítottam azokat az értékeket, és még mindig ugyanaz. Elsőre semmi, másodikra indul, lefullad indul lefullad, stb... 3-ikra kb ugyanez és olyan 4-5-re indul be rendesen, igaz onnantól fogva semmi baja nincs. Annyira nem zavar, csak nem lehetne ezen egyszerűsíteni? :blink: Néha már hülyének néznek a parkolóba, bár ez annyira nem zavar :rolleyes: SETCOLD-nál próbáld akkor a 12-t hagyni. Indítózásnál meg ne vedd el az önindítót, ahogy elkezd röfögni, mert akkor még lefulladhat. Ha 2-3mp-el tovább tekerteted még így, akkor már stabilan megy. Nálam eddig még mindig a legnagyobb mínusz 12 fokos hidegben (ma is) másodszorra beindult, aztán lefulladt, de harmadszorra már elindult rendesen, pedig nálam 10-es csak a COLD érték. Azt is megpróbálhatod, hogy a SETFIRST-nél az utsó paramétert leveszed nullára, vagy hagyod az eredeti 3-as értéket. Így ki lehet nagyjából kísérletezni az autódnak legoptimálisabb indítást, de sajna a hosszabb tekertetést azt mindenképpen csinálni kéne ("röfögés" közben is). Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve December21, 2009 Megoszt Elküldve December21, 2009 De. Csak Johnny úgy látszik inkább ragaszkodik a saját verziójához, ahelyett hogy a valódi hibát oldaná meg :lol: Johnny! Kezdésnek pl megtehetnéd, hogy leveszed az ecuról a két csatit, befújod kontaktsprével, és visszadugod. Vigyázz, mert teljesen vissza kell pattannia, különben több kontakthibát is generálhatsz :blink: Meglátjuk,amint lesz időm foglalkozni a gépsassal,megteszem és programozok tovább és logolok is majd! :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Monof Elküldve December21, 2009 Megoszt Elküldve December21, 2009 SETCOLD-nál próbáld akkor a 12-t hagyni. Indítózásnál meg ne vedd el az önindítót, ahogy elkezd röfögni, mert akkor még lefulladhat. Ha 2-3mp-el tovább tekerteted még így, akkor már stabilan megy. Nálam eddig még mindig a legnagyobb mínusz 12 fokos hidegben (ma is) másodszorra beindult, aztán lefulladt, de harmadszorra már elindult rendesen, pedig nálam 10-es csak a COLD érték. Azt is megpróbálhatod, hogy a SETFIRST-nél az utsó paramétert leveszed nullára, vagy hagyod az eredeti 3-as értéket. Így ki lehet nagyjából kísérletezni az autódnak legoptimálisabb indítást, de sajna a hosszabb tekertetést azt mindenképpen csinálni kéne ("röfögés" közben is). Próbálkozok majd, holnap is jó kis hidegben indulok, szóval meglássuk :rolleyes: Egyébként tényleg jó ez a cucc, amit észrevettem, h az eredeti comp. kijelző szerint majdnem 11l-es a fogyim... ez benyában is elég sok, igaz, hidegben indul, keveset megy, szóval még meg is értem. Szerintem E85-el sem lesz ez olyan sokkal több, de mondom, van egy olyan érzésem, hogy a comp. nem téved olyan nagyot, van még negyed tank szeszem és 120 km körül írja h elég... Ez sztem eléggé reális E85-el nézve... Szted Gábor? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve December21, 2009 Megoszt Elküldve December21, 2009 Meglátjuk,amint lesz időm foglalkozni a gépsassal,megteszem és programozok tovább és logolok is majd! :rolleyes: ok, várom majd a tapasztalatokat :blink: most hidegben el tudod indítani a hidegindító algoritmus nélkül nagyobb gond nélkül? Próbálkozok majd, holnap is jó kis hidegben indulok, szóval meglássuk :lol: Egyébként tényleg jó ez a cucc, amit észrevettem, h az eredeti comp. kijelző szerint majdnem 11l-es a fogyim... ez benyában is elég sok, igaz, hidegben indul, keveset megy, szóval még meg is értem. Szerintem E85-el sem lesz ez olyan sokkal több, de mondom, van egy olyan érzésem, hogy a comp. nem téved olyan nagyot, van még negyed tank szeszem és 120 km körül írja h elég... Ez sztem eléggé reális E85-el nézve... Szted Gábor? Holnapra már kicsivel enyhébb időt mondanak :D Szerintem az nagyon jó fogyi, főleg hogy sokat városozol :D Ahogy néztem, elég sokat megy nálad az eco mód, szóval meg vagy dícsérve, nem olyan nehéz a jobb lábad ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Monof Elküldve December21, 2009 Megoszt Elküldve December21, 2009 Holnapra már kicsivel enyhébb időt mondanak :rolleyes: Szerintem az nagyon jó fogyi, főleg hogy sokat városozol ;) Ahogy néztem, elég sokat megy nálad az eco mód, szóval meg vagy dícsérve, nem olyan nehéz a jobb lábad :blink: Hehe, néha azért nincs eco módban :lol: (Voltam a napokban kint csúszkálni, hát mit is mondjak, nem sokat volt még normal módban se akkor :D) De ha minden igaz, holnap próbálok egy logot szerkeszteni, remélem nem fog megviccelni a masina! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Monof Elküldve December21, 2009 Megoszt Elküldve December21, 2009 Holnapra már kicsivel enyhébb időt mondanak :rolleyes: Szerintem az nagyon jó fogyi, főleg hogy sokat városozol :D Ahogy néztem, elég sokat megy nálad az eco mód, szóval meg vagy dícsérve, nem olyan nehéz a jobb lábad ;) És még annyit, hogy matricát a kocsira tudsz szerezni? :blink: Mert lássák már, h nem benyával megy a kocsi.... :lol: Meg ha gondolod, szívesen reklámozom a cuccot, mert megérdemli (a Tiedet) :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve December21, 2009 Megoszt Elküldve December21, 2009 nekem simán röffent -19ben.........6.5 bar az üzemanyag nyomás,LE-jetronic.semmi más. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tomi023 Elküldve December21, 2009 Megoszt Elküldve December21, 2009 Néha már hülyének néznek a parkolóba, bár ez annyira nem zavar :rolleyes: a mellettem állo takony err plusszos is bambult ki a szarából mikor nem indult au omega de kevertem bele benzint és most elsőre. ma reggel 5kor elsőre beindult :blink: valahogy így kellene. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Udi Elküldve December21, 2009 Megoszt Elküldve December21, 2009 Ne tudd meg anno, hogyan néztek amikor a parkolóban vagy 10 percig szenvedtem az indítással akkor még nem jöttem rá a skodás módszerre....fogadásokat is kötöttek rá, hogy ez nem megy innen Bp-ről haza Kkfházára. Nem is igért a moci de amikor beindult csak lestek. Utána már megszokták...:rolleyes: :blink: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve December21, 2009 Megoszt Elküldve December21, 2009 Ne tudd meg anno, hogyan néztek amikor a parkolóban vagy 10 percig szenvedtem az indítással akkor még nem jöttem rá a skodás módszerre....fogadásokat is kötöttek rá, hogy ez nem megy innen Bp-ről haza Kkfházára. Nem is igért a moci de amikor beindult csak lestek. Utána már megszokták...:rolleyes: :blink: :lol: mi az a skodás módszer? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Monof Elküldve December21, 2009 Megoszt Elküldve December21, 2009 a mellettem állo takony err plusszos is bambult ki a szarából mikor nem indult au omega de kevertem bele benzint és most elsőre. ma reggel 5kor elsőre beindult :blink: valahogy így kellene. Hát igen, de azért ennyit megér, hogy tisztán megy csak e85-el :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve December21, 2009 Megoszt Elküldve December21, 2009 mi az a skodás módszer? :blink: :rolleyes: Régi karbisautót hogy indítunk? 3 pumpa,félszívató indít! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Udi Elküldve December21, 2009 Megoszt Elküldve December21, 2009 Akinek volt Skoda S100 verdája az tudja....karburátoros verda, kézi szivatóval. :rolleyes: Ott ugye indítások között várni kellett vagy 15-20 msp-et és gázpedált is pumpálni stb., de nekünk csak elég várni türelmesen és nem kell gyilkolni az önindítót mint anno én csináltam. :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve December21, 2009 Megoszt Elküldve December21, 2009 :rolleyes: Régi karbisautót hogy indítunk? 3 pumpa,félszívató indít! :lol: a waresz az elég öreg karbis nem? a 2T feketerácsos orrú ráadásul. ott így zajlott nekünk: szivató odahúz gyujtás ráad, gombot megnyom tyük tyük düm düm düm és már toltam is vissza a szivatót és gyi :blink: semmi gázt nem kellett adni... igaz ez 2T 4T meg nem volt karbisba nekünk... de az astrán ez hogy zajlik? gyujtás ráad pumpa pumpa, gyujtás le ezt 3x? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve December22, 2009 Megoszt Elküldve December22, 2009 És még annyit, hogy matricát a kocsira tudsz szerezni? :rolleyes: Mert lássák már, h nem benyával megy a kocsi.... :blink: Meg ha gondolod, szívesen reklámozom a cuccot, mert megérdemli (a Tiedet) :lol: Van kis matrica már. Mész wesszhez még a cuccok ügyében a kocsihoz? Mert akkor nála tudok majd hagyni neked ilyet :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Monof Elküldve December22, 2009 Megoszt Elküldve December22, 2009 Van kis matrica már. Mész wesszhez még a cuccok ügyében a kocsihoz? Mert akkor nála tudok majd hagyni neked ilyet :lol: Az a baj, hogy szerintem majd csak 2010-ben megyek hozzá nagy generálra, mert akkor megy a benzinszűrőcsere, toronycsere, meg hasonló finomságok.... :blink: De most így karácsonykor örülök, h a fát meg tudjuk majd venni :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December22, 2009 Megoszt Elküldve December22, 2009 a waresz az elég öreg karbis nem? a 2T feketerácsos orrú ráadásul. ott így zajlott nekünk: szivató odahúz gyujtás ráad, gombot megnyom tyük tyük düm düm düm és már toltam is vissza a szivatót és gyi :rolleyes: semmi gázt nem kellett adni... igaz ez 2T 4T meg nem volt karbisba nekünk... de az astrán ez hogy zajlik? gyujtás ráad pumpa pumpa, gyujtás le ezt 3x? De mit pumpálsz az injektor nem spriccel, ha nem jár a moci nem? Pedig én is szoktam kínomba ha nem indul, de szerintem értelme nincs. Csak olyan "hátha majd ettől" effektus. :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve December22, 2009 Megoszt Elküldve December22, 2009 Srácok... újabb negatívumot hallottam E85 ügyben... kíváncsi vagyok kinek mi a véleménye erről: A reggeli hidegindításkor egyértelműen túl kell dúsítani mindent... de még akkor sem indul elsőre, felhalmozódik egy csomó nyál (na nem a szánkban... :lol: ) és szépen lefolyik a hengerfalon egyenesen bele az olajba... :rolleyes: Természetesen egy húzott, nagyobb illesztésű mociknál még jobban probléma... :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve December22, 2009 Megoszt Elküldve December22, 2009 kár h nem olvastam a topicot mert beszálltam volna a Futó féle tesztekbe :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve December22, 2009 Megoszt Elküldve December22, 2009 De mit pumpálsz az injektor nem spriccel, ha nem jár a moci nem? Pedig én is szoktam kínomba ha nem indul, de szerintem értelme nincs. Csak olyan "hátha majd ettől" effektus. :D na ez az amit én se értek, de majd megmondják mindjárt :lol: Srácok... újabb negatívumot hallottam E85 ügyben... kíváncsi vagyok kinek mi a véleménye erről: A reggeli hidegindításkor egyértelműen túl kell dúsítani mindent... de még akkor sem indul elsőre, felhalmozódik egy csomó nyál (na nem a szánkban... ;) ) és szépen lefolyik a hengerfalon egyenesen bele az olajba... :rolleyes: Természetesen egy húzott, nagyobb illesztésű mociknál még jobban probléma... :blink: a nyál nagyrésze kimegy a kipufogóba, a gyűrűk nem engedik belefolyni olyan mértékben, ami ne párologna ki ...szerintem Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve December22, 2009 Megoszt Elküldve December22, 2009 a nyál nagyrésze kimegy a kipufogóba, a gyűrűk nem engedik belefolyni olyan mértékben, ami ne párologna ki ...szerintem Ez így biztosan nem igaz... hiszen a benzines túldúsítás veszélye pl, hogy a benya lecsurog a hengerfalon... ez azoknál fordul elő, akik csak úgy játszanak a benzinnyomással, és a semmire csak emelgetik a nyomást... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gepard Elküldve December22, 2009 Megoszt Elküldve December22, 2009 t... de még akkor sem indul elsőre, felhalmozódik egy csomó nyál (na nem a szánkban... :rolleyes: ) és szépen lefolyik a hengerfalon egyenesen bele az olajba... : Ez tényleg érdekes, de mivan azokkal az utókkal amelyek benyával sem indultak elsőre? Ott a benzin folyt le az olajba? És amikor tekertet a jóember szerintem nem sok cucc halmozódik fel mert a kipufogás ütemben a kipuuffba megy a be nem gyulladt nafta. De persze ez etanolnál lehet, hogy nem így van...... Csak úgy számolgattam: 100km=10liter 1km=0.1 liter 100méter=10ml, Ha az indításnak kb ennyi veszek alapul akkor az hengerenként 2,5 ml, és ennek nagy része kipufogás ütemben kimegy a motorból. Ebből gondolom, hogy azért olyan vészes mennyiségű anyag nem csurog az olajba. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gepard Elküldve December22, 2009 Megoszt Elküldve December22, 2009 ez azoknál fordul elő, akik csak úgy játszanak a benzinnyomással, és a semmire csak emelgetik a nyomást... Szerencsére az átlagautóst ez a veszély nem fenyegeti. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve December22, 2009 Megoszt Elküldve December22, 2009 Ez tényleg érdekes, de mivan azokkal az utókkal amelyek benyával sem indultak elsőre? Ott a benzin folyt le az olajba? És amikor tekertet a jóember szerintem nem sok cucc halmozódik fel mert a kipufogás ütemben a kipuuffba megy a be nem gyulladt nafta. De persze ez etanolnál lehet, hogy nem így van...... Csak úgy számolgattam: 100km=10liter 1km=0.1 liter 100méter=10ml, Ha az indításnak kb ennyi veszek alapul akkor az hengerenként 2,5 ml, és ennek nagy része kipufogás ütemben kimegy a motorból. Ebből gondolom, hogy azért olyan vészes mennyiségű anyag nem csurog az olajba. Azoknál ugyan ez a felállás, de hát azért nem sűrűn van olyan, hogy nem indul elsőre egy benzines, injektoros... legalábbis ahhoz viszonyítva amit egy E85-ös minden reggel vagy akár naponta többször is előad... A számaidat ha alapul vesszük elég ha a hengerenkénti 2.5 ml-nek csak az 1%-a csurog le, de ugye 4 hengerből, az 0.025 X 4 = 0.1 ml na mármost ez indításonként... 100 indítás után ami mondjuk ha másodikra elindul akkor kb két hét alatt le lehet zavarni, de legyen 3... Azaz 100 X 0.1 ml = 10ml persze minimális de szép lassan hígítja az olajat... Fél év alatt közel 1 dl le tud így csurogni... De ez csak megint egy dobálózás a számokkal, nem ilyen egyszerű... nyilván párolog is el belőle az olaj közül... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts