Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

E85 a gyakorlatban


mélykék76

Recommended Posts

Mától :rolleyes:

Felkerült a http://www.e85power.hu oldalra a rendelési funkció is, még a beszerelő műhelyek listája holnap

pótlásra kerül, és teljes lesz :blink:

Egyelőre egy kisebb béta széria kerül forgalomba, aztán ha gyorsan fogy, akkor januárban egy nagyobb

széria is le lesz gyártatva.

Első körben Törökbálinton, Érden, Debrecenben és Zalaegerszegen lesz partner beépítő műhely.

olvasom,hogy jó lenne gázpedálpoti is.na ez nekem nincs a mazdában sem az omiban.akkor nekem nem is tud eco üzemet?meg sportot sem?

Link to comment
Megosztás:

  • Hozzászólások 7,4k
  • Létrehozva
  • Legutolsó válasz

Legtöbb hozzászólás

Legtöbb hozzászólás

Mától :blink:

Felkerült a http://www.e85power.hu oldalra a rendelési funkció is, még a beszerelő műhelyek listája holnap

pótlásra kerül, és teljes lesz :D

Egyelőre egy kisebb béta széria kerül forgalomba, aztán ha gyorsan fogy, akkor januárban egy nagyobb

széria is le lesz gyártatva.

Első körben Törökbálinton, Érden, Debrecenben és Zalaegerszegen lesz partner beépítő műhely.

Akkor már nem kellenek tesztalanyok? :rolleyes:

Vagy hogyan lehet azt megoldani hogy C20XE első tesztelő legyek? :lol:

Meg valami kedvezményt is emlegettél régebben...

Link to comment
Megosztás:

olvasom,hogy jó lenne gázpedálpoti is.na ez nekem nincs a mazdában sem az omiban.akkor nekem nem is tud eco üzemet?meg sportot sem?

így van. ennek hiányában is lehet automata mód lambda alapján (csak gyárilag szabályzott rendszerben!), de eco és sport mód nincs.

Akkor már nem kellenek tesztalanyok? :rolleyes:

Vagy hogyan lehet azt megoldani hogy C20XE első tesztelő legyek? :blink:

Meg valami kedvezményt is emlegettél régebben...

Ez még mindig áll. Sőt, lényegében bármikor meg is lehetne játszani.

Írjál lécci mailt a bcsupportkukacopel16vponthu címre, aztán megdumáljuk a részleteket.

Link to comment
Megosztás:

Ez még mindig áll. Sőt, lényegében bármikor meg is lehetne játszani.

Írjál lécci mailt a bcsupportkukacopel16vponthu címre, aztán megdumáljuk a részleteket.

Rendben köszi. :blink:

Egyébként mk csak azért kérdeztem rá, mert gabi azt írta hogy majd szól ha kellenek a különböző motorokhoz a tesztelők. :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Voltam ma amúgy az érdi www.injektor.hu szervízben, ők is kíváncsiak voltak az átalakítóra.

Megcincálták szakmailag rendesen, majd gratuláltak, és ki is szeretnék próbálni :rolleyes: Ők is beszerelő

partnerek lesznek, ha tetszik nekik a teszt alapján majd :blink:

Link to comment
Megosztás:

Igen, meg ha jól emlékszem nálad még volt más bibi is, talán chipes az ecu, ugye?

Azaz.De legalább nem sufnitunigos,hanem gyári.Vmi réisvan írva az ecu-ra,h.a széria progit nemszabad rátölteni,ha baj van hívjam a irmscher online-t.:rolleyes: Jó mi??Gondolom a nem széria vezérműtengely miatt van.

Link to comment
Megosztás:

Küldöm a log fájlt, sajnos nem lett túl hosszú mert a Winfos kibaszott velem.... :rolleyes:

itt a linkje: http://data.hu/get/1980362/monof.log.html

És a kis összefoglaló:

Első E85-ös indítás, nem olyan hidegben:

Csepel-Dunaharaszti (7-8 fok, sokat járt a motor az elején, szenvedtem a beállításokkal :blink:)

NORMAL=30%/ECO=58%/SPORT=0%/COLD=10%->RICH=21%

Teljesen jól ment, nem volt semmi baja a kocsinak.

Csepel-Óbuda (még nem hűlt ki a kocsi, ugyanazon a napon volt)

NORMAL=11%/ECO=88%/SPORT=0%/COLD=0%->RICH=18%

Azért volt ez érdekes menet, hiszen átmentem a városon, és nem volt túl nagy + fogyasztás.

Óbuda-Csepel (11,5 fok)

NORMAL=28%/ECO=63%/SPORT=0%/COLD=8%->RICH=21%

Sima indítás, sima futás. Tetszik :lol:

Csepel-BME (-1 fok)

NORMAL=54%/ECO=17%/SPORT=0%/COLD=27%->RICH=26%

Itt se volt gond, elsőre kis "izzítás", 2-ikra már simán elindult. Sima volt a járása, semmi bajt nem véltem felfedezni.

BME-Csepel (1 órát állt a kocsi, vagyis még meleg volt a motor)

NORMAL=50%/ECO=49%/SPORT=0%/COLD=0%->RICH=21%

Semmi gond, ment, mint az állom.

Eddigi tapasztalatom, hogy jól megy a kocsi, nálam sajnos 1 dolgot nem tolerál, ha leállítom és rögtön szeretném újraindítani a motort, akkor olyan, mintha a hidegindítással szenvedne. De ezt beszéltük, hogy nálam baj lesz, remélem egyszer lesz rá megoldás.

Hidegebbekre leszek kíváncsi, mit fog reagálni a kocsi. Holnap val szín egy teli tankos e85 lesz a kocsiba :D

Eddig mindenkinek csak ajánlani tudom!

Link to comment
Megosztás:

Eddigi tapasztalatom, hogy jól megy a kocsi, nálam sajnos 1 dolgot nem tolerál, ha leállítom és rögtön szeretném újraindítani a motort, akkor olyan, mintha a hidegindítással szenvedne. De ezt beszéltük, hogy nálam baj lesz, remélem egyszer lesz rá megoldás.

Hidegebbekre leszek kíváncsi, mit fog reagálni a kocsi. Holnap val szín egy teli tankos e85 lesz a kocsiba :blink:

Eddig mindenkinek csak ajánlani tudom!

Hali!

Köszönöm, ezek hasznos infók :lol: Majd még ha éppen ráérsz és lesz nálad noti, küldhetsz hosszabb útról is, városból is. Logból

láttam, hogy pl padlógázas gyorsítás nem is volt :rolleyes:

Az újraindítási gondod az autód furcsa áramtalanítási szokásából adódik, tudod hogy mikor leállítod, 1 percig még nem áramtalanítja

le az elektronikákat. Ha zavaró, hogy leállítás után nem tudod rögtön újraindítani normálisan, akkor át kell kötni az átalakító tápját a

valós gyújtás tápra, csak nem tudom hol találunk ilyet az autódban.

Remélem a hétvégi nagyobb hidegekben sem indul rosszabbul majd az autó :D Ha esetleg mégis, akkor tudsz még játszani a

hidegindítás paramétereivel ;)

Link to comment
Megosztás:

Hamarosan lesz lehetőség akár -14 fok alatti hidegindítást tesztelni... Jó volna ha valaki ezt hitelesen felvenné azaz előtte mocihőfokot megméri és utána indítózna és persze csak etanol van a tankban azaz nem tett hozzá saját maga benyát stb. Ennél jobb reklám nem is kellene a kütyünek... :blink:

Nekem hatalmas szenvedések árán (indítózások számát már nem is számoltam) sikerült beindítani Flextekkel, szerencsére nagy diesel aksim volt különben már rég feladtam volna.

C14SE-vel januárban tudnék tesztre jelentkezni, akkor lesznek igazi hosszú útjaim Kkfháza - Miskolc, Kkfháza - Sopron stb. biztosan lesz benne padlógázas gyorsítás is bőven. :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

C14SE-vel januárban tudnék tesztre jelentkezni, akkor lesznek igazi hosszú útjaim Kkfháza - Miskolc, Kkfháza - Sopron stb. biztosan lesz benne padlógázas gyorsítás is bőven. :lol:

Téged sem feledtelek, akkor januárban megejtjük a tesztet nálad is.

Majd szólj ha aktuális, miattam mostantól bármikor :D

Ha tetszik a kütyü, akkor elég kedvezményes áron megkapod a teszt után :rolleyes:

Hidegindítás teszteket csinálom folyamatosan, eddig jók a tapasztalatok. Bővebben meg majd kb

egy hét múlva, akkor már túlleszünk az ígért -10 fokos napokon :blink:

Johnny! Be kéne már állítanod az ICT hideg paramétereit, mert pórul fogsz járni a hidegindítással!

Autóddal akkor most mi a helyzet?

Link to comment
Megosztás:

Ma reggel -6 fokban másodikra stabilan indult az omega, és még nyári E85 van benne :rolleyes:

Ha rá tudom magam venni, a sötétben és hidegben való hunflex beszerelésre, akkor nálam is kiderül h jól működő potikkal hamarabb indul e a verda vagy sem... :blink:

Egyébként mitől függ a könnyen indulás? Mert gondolom nem csak a befecskendezett szesz mennyiségétől...

Link to comment
Megosztás:

Egyébként mitől függ a könnyen indulás? Mert gondolom nem csak a befecskendezett szesz mennyiségétől...

Attól is függ erősen. Viszont ez sem lehet időben konstans, meg több paraméter is befolyásolja a kellő

mennyiségű dúsítást indítózás közben. Csak úgy hozzávetőleg mondom, hogy omegában olyan 60-80%

közti dúsításon játszik az átalakító, amikor beröffen.

Pl környezeti tényezők is nagyban befolyásolják, mivel párás időben a párán is kicsapódik az etanol.

Ezt a tényezőt sajna az e85power átalakító sem tudja figyelembe venni, mivel baromi drága a jól mérő

páratartalom szenzor.

Link to comment
Megosztás:




×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.