opel16v Elküldve December10, 2009 Megoszt Elküldve December10, 2009 Kedves Gabi! mi történ 380-nál? http://i.imagehost.org/t/0547/log.jpg ezmiez? :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
yooccoo Elküldve December10, 2009 Megoszt Elküldve December10, 2009 Kedves Gabi! mi történ 380-nál? megfagyott a levegő :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
egykuty Elküldve December10, 2009 Megoszt Elküldve December10, 2009 ezmiez? :huh: (LIN-LOUT) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Udi Elküldve December10, 2009 Megoszt Elküldve December10, 2009 megfagyott a levegő :huh: A Sofőr EEG-je 380-nál bealudt... :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve December10, 2009 Megoszt Elküldve December10, 2009 A Sofőr EEG-je 380-nál bealudt... :lol: :huh: Ja és utána meg reboot! :D OFF vége... Az új beállítással a talicska jobban indul és gyorsul... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve December10, 2009 Megoszt Elküldve December10, 2009 (LIN-LOUT) szabályzási keret van, tehát a "null" pont körül lehet ott is. Melegen a LOUT mindig kisebb próbál maradni, mint LIN. De ilyen táblázatnak sok értelme nincs, mert ahogy bekapcsol az ECO mód, akkora eltérések lesznek, hogy ebből a grafikonból a holdig megy. :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve December11, 2009 Megoszt Elküldve December11, 2009 Ja és utána meg reboot! :lol: OFF vége... Az új beállítással a talicska jobban indul és gyorsul... :lol: Kicsit elkiabáltam a dolgot... 4,5 °C van a kocsi hőmérőjén. Vagy ötödjére, vagy hatodjára indult be... már nem számoltam... :huh: Holnap lehet h dobok a kicsivel több mint 3/4 tank etanolhoz egy kis benzint is...bár ez a fajta keverék csak indulásnál lenne szükséges... Mert utána egészen jól megy. Harap, húz. Csak az indítással vannak bajok. A hétvégén meglesem a gyertyákat is, mert van olyanja, amikor nem indul egy henger. Csak vagy 5-8 másodperc késéssel a többi után. Lehet h rakni kellene egy kis fúvókát a szívótorokba és egy kis szivattyúval plusz benzint fújni bele, addig, amíg forog az önindító. Sztetek milyen az ötlet? Így mondjuk egy 1-2 literes tartálynyi benzinnel elég sokáig lehetne indítgatni... Link to comment Megosztás: More sharing options...
egykuty Elküldve December11, 2009 Megoszt Elküldve December11, 2009 szabályzási keret van... Köszönöm, a többit majd személyesen, ne itt értetlenkedjek:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve December11, 2009 Megoszt Elküldve December11, 2009 Köszönöm, a többit majd személyesen, ne itt értetlenkedjek:) Ezért van ez a topik, hogy mi is megértsük :huh: Amúgy mi az az "L" aminek in/out-ja is van? Azon a grafikonon melyik tengely mit takar? Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve December11, 2009 Megoszt Elküldve December11, 2009 Splash is bedobta a pech-et... Mondjuk nem nálam, hanem anyámnál, mert hiába mondtam, hogy nehéz a reggeli első indítás, ő csak próbálkozott, aztán el is indult, persze prüszkölve... Nekem érdekes mód a mai hidegben is 4.-re indult, picit járattam, és simán megy. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve December11, 2009 Megoszt Elküldve December11, 2009 4,5 °C van a kocsi hőmérőjén. Vagy ötödjére, vagy hatodjára indult be... már nem számoltam... :D Lehet h rakni kellene egy kis fúvókát a szívótorokba és egy kis szivattyúval plusz benzint fújni bele, addig, amíg forog az önindító. Sztetek milyen az ötlet? Nem csak a hőmérséklettől, hanem az éppen aktuális üzemanyagnyomástól (külön kapcsolód van ha jól emlékszem, így ez nem számít nálad), és a páratartalomtól is függ a hidegindítás sikeressége. Ha magas a páratartalom, akkor nehezebb az indítás, mert a vízpárán is az etanol könnyen kicsapódik. Nekem is kb ettől függ, hogy az omega elsőre vagy másodjára indul csak :huh: A külön fúvóka megoldaná a problémát, de azt nem lehet csak úgy ukmukfuk beletenni, ugyanúgy hengerenként kellene a meglévő injektorfejek mellé ugyanolyanokat, de ettől olcsóbb megoldás amit Udi vázolt, hogy váltószeleppel benzin/E85 váltást lehetne. Szerintem ez már túl nagy átalakítás azért, hogy biztos elsőre elinduljon az autó :lol: Akkor inkább vennék használtan állófűtést, az tuti megold minden problémát, és nagyot ugrik az autó komfort fokozata vele, a motor élettartama is. ;) Köszönöm, a többit majd személyesen, ne itt értetlenkedjek:) Lehet privi üzi is, meg itt is nyugodtan kérdezhetsz :angry: Ezért van ez a topik, hogy mi is megértsük :blink: Amúgy mi az az "L" aminek in/out-ja is van? Azon a grafikonon melyik tengely mit takar? Lambda :lol: Maga a grafikon nem túl hasznos infót tartalmaz, de a bemenet és kimenet különbségét hivatott láttatni. Az értékek nem fizikai mértékegységgel jellemezhetőek, csak egységek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
egykuty Elküldve December11, 2009 Megoszt Elküldve December11, 2009 Ezért van ez a topik, hogy mi is megértsük :lol: ... Line-nak tippeltem, melegedési szakaszban... majd Gabi eldönti, mi publikus a belső működésből. :huh: igazából a 380 után történt hirtelen kilengés kiváltó okát kerestem, gondolom ott váltott hidegmódról? csak érdeklődés szinten dolgoztam fel a logrészletet, mailben akartam elküldeni, de nem találtam közvetlen, csak a bcsupportost email-t. --ha már így belefolyunk: jelenleg még mindig tiszta E85 megy a C20NE, most gyári compuval. AC kapcsolóval felnyomva a nyomást (4,5)azonnal indul, 1-2 percig toporgósan gyorsít. fogyasztás városban rengeteg, 12-15 között, de 3km-ert megyek dugóban. pályán is sok, 10körül. ma benzinpróba lesz hosszútávon, visszafelé a fogyott részt E85-el töltöm fel, hátha kialakul valami normálisabb szám. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve December11, 2009 Megoszt Elküldve December11, 2009 Line-nak tippeltem, melegedési szakaszban... majd Gabi eldönti, mi publikus a belső működésből. :huh: Elég sok dolog publikus lehet, nyugodtan kérdezhetsz :lol: Valóban melegedési szakaszról készült a log, régi multec vezérlőnél ugyanis az ecu hőmérsékletszondájánál kisebb bibibe ütköztünk. Az ecu többször mérőfeszt vált, ezért lehetetlen mérni a valós hőmérsékletet rajta, ez a logban is tisztán látszik a kiemelt részeknél. Így tegnap átkötöttük johnny corsájában a hőmérséklet jel vezetéket az óraegység szondájára, azon rendben működik :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve December11, 2009 Megoszt Elküldve December11, 2009 igazából a 380 után történt hirtelen kilengés kiváltó okát kerestem, gondolom ott váltott hidegmódról? csak érdeklődés szinten dolgoztam fel a logrészletet, mailben akartam elküldeni, de nem találtam közvetlen, csak a bcsupportost email-t. Az nem igazán kilengés, ott kezdődik a lambdaszabályzás, ezután bármikor ekkora eltérések lehetnek (ez a valóságban max 40mV lehet szondafeszültségben normál módban, ehhez mérten szabályoz). bcsupport-os mail él erre a témára, nyugodtan lehet használni :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve December11, 2009 Megoszt Elküldve December11, 2009 Tegnap amúgy az új simtec vezérlő bánatát is megoldottam, most már rendben működik a Z18XE motoros G Astrában is az átalakító. Ma reggel a hidegindítás is elég jól ment a tulajnak, pedig még a hőfok sem volt pontosan beparaméterezve. Majd tőle is jönnek a tapasztalatok, remélem erre a fórumra is eltalál idővel :huh: Johnny! Ha tudsz, majd csinálj menet közben logokat, aztán küldd át mélen :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
egykuty Elküldve December11, 2009 Megoszt Elküldve December11, 2009 Az nem igazán kilengés, ott kezdődik a lambdaszabályzás... köszönöm, pont erre gondoltam. A TS jel grafikonja szépen kiadta az mérőfesz-ugrásokat... nem lehetne ezt a jelet valahogy normálni a feszültséggel, hogy ne az egyvezetékes, távolabbi jellel kelljen dolgozni? az ML 4.1 compuja is váltja vajon a mérőfeszt? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve December11, 2009 Megoszt Elküldve December11, 2009 A TS jel grafikonja szépen kiadta az mérőfesz-ugrásokat... nem lehetne ezt a jelet valahogy normálni a feszültséggel, hogy ne az egyvezetékes, távolabbi jellel kelljen dolgozni? az ML 4.1 compuja is váltja vajon a mérőfeszt? Mire gondolsz a normálás alatt? :huh: Az óraegység szenzora is hasonló jellemzőkkel bír, és elég széles a jelspektrum a pontos elemzéshez, szóval nem gond annak az alkalmazása. Egyelőre ez az egyféle vezérlő csinálta ezt a mérőfesz váltást, máshol nem találkoztam vele. Boschnál nem csinált ilyet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve December11, 2009 Megoszt Elküldve December11, 2009 Látom már azért elég sok ember használja a kütyüdet Gabi, remélem egyszer eljut ide is egy példány belőle. :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve December11, 2009 Megoszt Elküldve December11, 2009 A külön fúvóka megoldaná a problémát, de azt nem lehet csak úgy ukmukfuk beletenni, ugyanúgy hengerenként kellene a meglévő injektorfejek mellé ugyanolyanokat, de ettől olcsóbb megoldás amit Udi vázolt, hogy váltószeleppel benzin/E85 váltást lehetne. Szerintem ez már túl nagy átalakítás azért, hogy biztos elsőre elinduljon az autó :huh: Akkor inkább vennék használtan állófűtést, az tuti megold minden problémát, és nagyot ugrik az autó komfort fokozata vele, a motor élettartama is. ;) Én nem is teljes benzinre átállásra gondolok, hanem csak némi dúsításra... Amíg nem történik néhány elindító robbanás a hengerben, addig a pillangószelepre fecskendezni némi benzint és miután az önindító leáll akkor a benzinadagolás is kikapcsolna... Kb olyan lenne mintha mondjuk E65-öt vagy E30-atszívna be a motor az indításhoz és nem E85-öt. A váltószelepnek meg azért tűrnie kellene a 3 BAR nyomást...és ezt megcsinálni tényleg nagyobb átalakítás... De az enyém talán kivitelezhető...akár egy injekcióstűvel is...meg egy ablakmosó tartály-szivattyú kombóval... :lol: Bár eléggé sufnyitunying lenne... :lol: :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gepard Elküldve December11, 2009 Megoszt Elküldve December11, 2009 Nem tudom írta-e már valaki. Kecskemétem a Budai kapunál az agip kúton 210Ft/liter az etanol. Klubkártyára (edc kedvezmény) -5 forint, tehát 205 Jelenleg a Blue Dízel helyén az 5-ös kútfejen lehet tankolni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve December11, 2009 Megoszt Elküldve December11, 2009 Úgy számold, hogy alapjáraton a vákumvezérelt 3 baros nyomásszelep csak 2.6 bart szokott tartani. Ott sok lehet a 4.5bar. Még egyszer gondold át, hogy biztos kevés-e ilyenkor az anyag, vagy inkább pont fordítva :lol: előgyuszit nyugodtan vedd a kétszeresére :huh: alapjárati mennyiség kb.-ra jó lett,de becsörög szesszel pedíg csak 2-4 fokot toltam a gyújtáson.gázzal még mindíg nem csörög.ja és itt kezd el a benyával is csörögni,szal az általam kevert(50-60%benya a többi szesz)keverék is olyan jó mint a szesz tisztán. esetleg lehet,hogy nagyobb ford.on nem kap eleget és azért csörög? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve December11, 2009 Megoszt Elküldve December11, 2009 Nem tudom írta-e már valaki. Kecskemétem a Budai kapunál az agip kúton 210Ft/liter az etanol. Klubkártyára (edc kedvezmény) -5 forint, tehát 205 Jelenleg a Blue Dízel helyén az 5-ös kútfejen lehet tankolni. öhm, Agip kúton a klubosoknak van kedvezményük? :huh: Ez vajh minden Agip kúton felhasználható? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve December11, 2009 Megoszt Elküldve December11, 2009 öhm, Agip kúton a klubosoknak van kedvezményük? :huh: Ez vajh minden Agip kúton felhasználható? :lol: www.edc.hu Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gepard Elküldve December11, 2009 Megoszt Elküldve December11, 2009 öhm, Agip kúton a klubosoknak van kedvezményük? :huh: Ez vajh minden Agip kúton felhasználható? :lol: Igen van, csak ugye ezt nem igazán figyelik az emberek. Szal elvileg minden Agip kúton kapsz 5Ft/liter, és 10% shop kedvezményt. De ahogy Maci is írta edc.hu Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve December11, 2009 Megoszt Elküldve December11, 2009 Igen van, csak ugye ezt nem igazán figyelik az emberek. Szal elvileg minden Agip kúton kapsz 5Ft/liter, és 10% shop kedvezményt. De ahogy Maci is írta edc.hu Hát az edc.hu-n Lábatlan pont nincs benne. :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts