opel16v Elküldve December10, 2009 Elküldve December10, 2009 Kedves Gabi! mi történ 380-nál? http://i.imagehost.org/t/0547/log.jpg ezmiez? :huh:
yooccoo Elküldve December10, 2009 Elküldve December10, 2009 Kedves Gabi! mi történ 380-nál? megfagyott a levegő :huh:
Udi Elküldve December10, 2009 Elküldve December10, 2009 megfagyott a levegő :huh: A Sofőr EEG-je 380-nál bealudt... :lol: :lol:
pszilaj Elküldve December10, 2009 Elküldve December10, 2009 A Sofőr EEG-je 380-nál bealudt... :lol: :huh: Ja és utána meg reboot! :D OFF vége... Az új beállítással a talicska jobban indul és gyorsul... :lol:
opel16v Elküldve December10, 2009 Elküldve December10, 2009 (LIN-LOUT) szabályzási keret van, tehát a "null" pont körül lehet ott is. Melegen a LOUT mindig kisebb próbál maradni, mint LIN. De ilyen táblázatnak sok értelme nincs, mert ahogy bekapcsol az ECO mód, akkora eltérések lesznek, hogy ebből a grafikonból a holdig megy. :huh:
pszilaj Elküldve December11, 2009 Elküldve December11, 2009 Ja és utána meg reboot! :lol: OFF vége... Az új beállítással a talicska jobban indul és gyorsul... :lol: Kicsit elkiabáltam a dolgot... 4,5 °C van a kocsi hőmérőjén. Vagy ötödjére, vagy hatodjára indult be... már nem számoltam... :huh: Holnap lehet h dobok a kicsivel több mint 3/4 tank etanolhoz egy kis benzint is...bár ez a fajta keverék csak indulásnál lenne szükséges... Mert utána egészen jól megy. Harap, húz. Csak az indítással vannak bajok. A hétvégén meglesem a gyertyákat is, mert van olyanja, amikor nem indul egy henger. Csak vagy 5-8 másodperc késéssel a többi után. Lehet h rakni kellene egy kis fúvókát a szívótorokba és egy kis szivattyúval plusz benzint fújni bele, addig, amíg forog az önindító. Sztetek milyen az ötlet? Így mondjuk egy 1-2 literes tartálynyi benzinnel elég sokáig lehetne indítgatni...
egykuty Elküldve December11, 2009 Elküldve December11, 2009 szabályzási keret van... Köszönöm, a többit majd személyesen, ne itt értetlenkedjek:)
Stefan Elküldve December11, 2009 Elküldve December11, 2009 Köszönöm, a többit majd személyesen, ne itt értetlenkedjek:) Ezért van ez a topik, hogy mi is megértsük :huh: Amúgy mi az az "L" aminek in/out-ja is van? Azon a grafikonon melyik tengely mit takar?
mackosajt Elküldve December11, 2009 Elküldve December11, 2009 Splash is bedobta a pech-et... Mondjuk nem nálam, hanem anyámnál, mert hiába mondtam, hogy nehéz a reggeli első indítás, ő csak próbálkozott, aztán el is indult, persze prüszkölve... Nekem érdekes mód a mai hidegben is 4.-re indult, picit járattam, és simán megy.
opel16v Elküldve December11, 2009 Elküldve December11, 2009 4,5 °C van a kocsi hőmérőjén. Vagy ötödjére, vagy hatodjára indult be... már nem számoltam... :D Lehet h rakni kellene egy kis fúvókát a szívótorokba és egy kis szivattyúval plusz benzint fújni bele, addig, amíg forog az önindító. Sztetek milyen az ötlet? Nem csak a hőmérséklettől, hanem az éppen aktuális üzemanyagnyomástól (külön kapcsolód van ha jól emlékszem, így ez nem számít nálad), és a páratartalomtól is függ a hidegindítás sikeressége. Ha magas a páratartalom, akkor nehezebb az indítás, mert a vízpárán is az etanol könnyen kicsapódik. Nekem is kb ettől függ, hogy az omega elsőre vagy másodjára indul csak :huh: A külön fúvóka megoldaná a problémát, de azt nem lehet csak úgy ukmukfuk beletenni, ugyanúgy hengerenként kellene a meglévő injektorfejek mellé ugyanolyanokat, de ettől olcsóbb megoldás amit Udi vázolt, hogy váltószeleppel benzin/E85 váltást lehetne. Szerintem ez már túl nagy átalakítás azért, hogy biztos elsőre elinduljon az autó :lol: Akkor inkább vennék használtan állófűtést, az tuti megold minden problémát, és nagyot ugrik az autó komfort fokozata vele, a motor élettartama is. ;) Köszönöm, a többit majd személyesen, ne itt értetlenkedjek:) Lehet privi üzi is, meg itt is nyugodtan kérdezhetsz :angry: Ezért van ez a topik, hogy mi is megértsük :blink: Amúgy mi az az "L" aminek in/out-ja is van? Azon a grafikonon melyik tengely mit takar? Lambda :lol: Maga a grafikon nem túl hasznos infót tartalmaz, de a bemenet és kimenet különbségét hivatott láttatni. Az értékek nem fizikai mértékegységgel jellemezhetőek, csak egységek.
egykuty Elküldve December11, 2009 Elküldve December11, 2009 Ezért van ez a topik, hogy mi is megértsük :lol: ... Line-nak tippeltem, melegedési szakaszban... majd Gabi eldönti, mi publikus a belső működésből. :huh: igazából a 380 után történt hirtelen kilengés kiváltó okát kerestem, gondolom ott váltott hidegmódról? csak érdeklődés szinten dolgoztam fel a logrészletet, mailben akartam elküldeni, de nem találtam közvetlen, csak a bcsupportost email-t. --ha már így belefolyunk: jelenleg még mindig tiszta E85 megy a C20NE, most gyári compuval. AC kapcsolóval felnyomva a nyomást (4,5)azonnal indul, 1-2 percig toporgósan gyorsít. fogyasztás városban rengeteg, 12-15 között, de 3km-ert megyek dugóban. pályán is sok, 10körül. ma benzinpróba lesz hosszútávon, visszafelé a fogyott részt E85-el töltöm fel, hátha kialakul valami normálisabb szám.
opel16v Elküldve December11, 2009 Elküldve December11, 2009 Line-nak tippeltem, melegedési szakaszban... majd Gabi eldönti, mi publikus a belső működésből. :huh: Elég sok dolog publikus lehet, nyugodtan kérdezhetsz :lol: Valóban melegedési szakaszról készült a log, régi multec vezérlőnél ugyanis az ecu hőmérsékletszondájánál kisebb bibibe ütköztünk. Az ecu többször mérőfeszt vált, ezért lehetetlen mérni a valós hőmérsékletet rajta, ez a logban is tisztán látszik a kiemelt részeknél. Így tegnap átkötöttük johnny corsájában a hőmérséklet jel vezetéket az óraegység szondájára, azon rendben működik :lol:
opel16v Elküldve December11, 2009 Elküldve December11, 2009 igazából a 380 után történt hirtelen kilengés kiváltó okát kerestem, gondolom ott váltott hidegmódról? csak érdeklődés szinten dolgoztam fel a logrészletet, mailben akartam elküldeni, de nem találtam közvetlen, csak a bcsupportost email-t. Az nem igazán kilengés, ott kezdődik a lambdaszabályzás, ezután bármikor ekkora eltérések lehetnek (ez a valóságban max 40mV lehet szondafeszültségben normál módban, ehhez mérten szabályoz). bcsupport-os mail él erre a témára, nyugodtan lehet használni :huh:
opel16v Elküldve December11, 2009 Elküldve December11, 2009 Tegnap amúgy az új simtec vezérlő bánatát is megoldottam, most már rendben működik a Z18XE motoros G Astrában is az átalakító. Ma reggel a hidegindítás is elég jól ment a tulajnak, pedig még a hőfok sem volt pontosan beparaméterezve. Majd tőle is jönnek a tapasztalatok, remélem erre a fórumra is eltalál idővel :huh: Johnny! Ha tudsz, majd csinálj menet közben logokat, aztán küldd át mélen :lol:
egykuty Elküldve December11, 2009 Elküldve December11, 2009 Az nem igazán kilengés, ott kezdődik a lambdaszabályzás... köszönöm, pont erre gondoltam. A TS jel grafikonja szépen kiadta az mérőfesz-ugrásokat... nem lehetne ezt a jelet valahogy normálni a feszültséggel, hogy ne az egyvezetékes, távolabbi jellel kelljen dolgozni? az ML 4.1 compuja is váltja vajon a mérőfeszt?
opel16v Elküldve December11, 2009 Elküldve December11, 2009 A TS jel grafikonja szépen kiadta az mérőfesz-ugrásokat... nem lehetne ezt a jelet valahogy normálni a feszültséggel, hogy ne az egyvezetékes, távolabbi jellel kelljen dolgozni? az ML 4.1 compuja is váltja vajon a mérőfeszt? Mire gondolsz a normálás alatt? :huh: Az óraegység szenzora is hasonló jellemzőkkel bír, és elég széles a jelspektrum a pontos elemzéshez, szóval nem gond annak az alkalmazása. Egyelőre ez az egyféle vezérlő csinálta ezt a mérőfesz váltást, máshol nem találkoztam vele. Boschnál nem csinált ilyet.
Zsoltee Elküldve December11, 2009 Elküldve December11, 2009 Látom már azért elég sok ember használja a kütyüdet Gabi, remélem egyszer eljut ide is egy példány belőle. :huh:
pszilaj Elküldve December11, 2009 Elküldve December11, 2009 A külön fúvóka megoldaná a problémát, de azt nem lehet csak úgy ukmukfuk beletenni, ugyanúgy hengerenként kellene a meglévő injektorfejek mellé ugyanolyanokat, de ettől olcsóbb megoldás amit Udi vázolt, hogy váltószeleppel benzin/E85 váltást lehetne. Szerintem ez már túl nagy átalakítás azért, hogy biztos elsőre elinduljon az autó :huh: Akkor inkább vennék használtan állófűtést, az tuti megold minden problémát, és nagyot ugrik az autó komfort fokozata vele, a motor élettartama is. ;) Én nem is teljes benzinre átállásra gondolok, hanem csak némi dúsításra... Amíg nem történik néhány elindító robbanás a hengerben, addig a pillangószelepre fecskendezni némi benzint és miután az önindító leáll akkor a benzinadagolás is kikapcsolna... Kb olyan lenne mintha mondjuk E65-öt vagy E30-atszívna be a motor az indításhoz és nem E85-öt. A váltószelepnek meg azért tűrnie kellene a 3 BAR nyomást...és ezt megcsinálni tényleg nagyobb átalakítás... De az enyém talán kivitelezhető...akár egy injekcióstűvel is...meg egy ablakmosó tartály-szivattyú kombóval... :lol: Bár eléggé sufnyitunying lenne... :lol: :D
Gepard Elküldve December11, 2009 Elküldve December11, 2009 Nem tudom írta-e már valaki. Kecskemétem a Budai kapunál az agip kúton 210Ft/liter az etanol. Klubkártyára (edc kedvezmény) -5 forint, tehát 205 Jelenleg a Blue Dízel helyén az 5-ös kútfejen lehet tankolni.
nagy istván Elküldve December11, 2009 Elküldve December11, 2009 Úgy számold, hogy alapjáraton a vákumvezérelt 3 baros nyomásszelep csak 2.6 bart szokott tartani. Ott sok lehet a 4.5bar. Még egyszer gondold át, hogy biztos kevés-e ilyenkor az anyag, vagy inkább pont fordítva :lol: előgyuszit nyugodtan vedd a kétszeresére :huh: alapjárati mennyiség kb.-ra jó lett,de becsörög szesszel pedíg csak 2-4 fokot toltam a gyújtáson.gázzal még mindíg nem csörög.ja és itt kezd el a benyával is csörögni,szal az általam kevert(50-60%benya a többi szesz)keverék is olyan jó mint a szesz tisztán. esetleg lehet,hogy nagyobb ford.on nem kap eleget és azért csörög?
Zsoltee Elküldve December11, 2009 Elküldve December11, 2009 Nem tudom írta-e már valaki. Kecskemétem a Budai kapunál az agip kúton 210Ft/liter az etanol. Klubkártyára (edc kedvezmény) -5 forint, tehát 205 Jelenleg a Blue Dízel helyén az 5-ös kútfejen lehet tankolni. öhm, Agip kúton a klubosoknak van kedvezményük? :huh: Ez vajh minden Agip kúton felhasználható? :lol:
mackosajt Elküldve December11, 2009 Elküldve December11, 2009 öhm, Agip kúton a klubosoknak van kedvezményük? :huh: Ez vajh minden Agip kúton felhasználható? :lol: www.edc.hu
Gepard Elküldve December11, 2009 Elküldve December11, 2009 öhm, Agip kúton a klubosoknak van kedvezményük? :huh: Ez vajh minden Agip kúton felhasználható? :lol: Igen van, csak ugye ezt nem igazán figyelik az emberek. Szal elvileg minden Agip kúton kapsz 5Ft/liter, és 10% shop kedvezményt. De ahogy Maci is írta edc.hu
Zsoltee Elküldve December11, 2009 Elküldve December11, 2009 Igen van, csak ugye ezt nem igazán figyelik az emberek. Szal elvileg minden Agip kúton kapsz 5Ft/liter, és 10% shop kedvezményt. De ahogy Maci is írta edc.hu Hát az edc.hu-n Lábatlan pont nincs benne. :huh:
Recommended Posts