Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

E85 a gyakorlatban


mélykék76

Recommended Posts

  • Hozzászólások 7,4k
  • Létrehozva
  • Legutolsó válasz

Legtöbb hozzászólás

Legtöbb hozzászólás

Lambda!

Igen, ez már esélyes...így 140ezer km környékén... :lol: :huh:

AGR is tud meglepit okozni.

Ez nem nyert, mert ki van csukva a szelep a rendszerből! :lol:

De még lehet a hideg is.

Amikor belekerült ez a kütyü, akkor azt vettem észre, h ha vissza veszem a dúsítást, akkor el kezd zabálni.

Eddig jó volt ez a beállítás. Most a hideg miatt lehet h adni kell neki egy hangyányit...

Link to comment
Megosztás:

Jövő héten :lol:

Viszont annyi negatívuma lesz számodra, hogy a kétlambdás rendszereknél eco módot nem lehet használni

Gábor, ötletként:

És ha a második Lambda áramkörét is figyelné/befolyásolná a kontrollered (hasonlóan az első lambda áramköréhez)?

Kár lenne kihagyni az eco módot :lol: Lehetne egy kicsit drágább is a kétlambdás verzió :huh:

Link to comment
Megosztás:

És ezt a későbbiekbe orvosolni fogod??És a többi üzemmód rendbe fog működni??

Csak egy lambdajelet tud eltolni a kütyü. Így az eco mód valószínű hibajelzést generál lambdára

a vezérlődben, de persze ezt még ki is kell próbálni. Lehet hogy a kis mértékű eltérés (1.00 - 1.02)

még nem gond a vezérlődnek.

Gábor, ötletként:

És ha a második Lambda áramkörét is figyelné/befolyásolná a kontrollered (hasonlóan az első lambda áramköréhez)?

Kár lenne kihagyni az eco módot :lol: Lehetne egy kicsit drágább is a kétlambdás verzió :huh:

Könnyen meg lehetne oldani, viszont jóval drágítja a hardvert. Viszont nekem nem éri meg kétféle HW-t gyártani,

a kereslet túlnyomó része úgyis 4 hengeresekből áll majd. Úgyhogy a kétkipuffos kartársaknak valszeg le kell

mondani az eco mód előnyeiről, hacsak nem tolerálja a lambda eltérést a gyári vezérlő. De ebben az esetben is

valszeg kevesebb lesz a spórolás, mintha egy lambda lenne.

Link to comment
Megosztás:

Nálam omiban a számolt átlagfogyi 6e km alatt tiszta E85-tel 12,3L/100km lett, ez 24%-kal több a benzines nagyátlagnál a 9,9L/100km-nél.

De ebben az első 3e km távon rengeteg sport mód tesztelés volt, és akkor még az eco mód nem volt aktiválva. Az utolsó 3e km-t nézve

20% körül alakul a túlfogyasztás. Ezek az adatok mind tankolás/megtett út alapon vannak számítva, elég pontos gyakorlati adatoknak vehetők.

A szélsőséges értékek 13% és 35% voltak, előbbi hosszú úton (autópálya+országút max megengedett tempóban, nem öregurasan), utóbbi pedig

rövid utakra szinte végig hideg motorral közlekedve (ezekhez az adatokhoz a benzines worst case eset tartozik).

Link to comment
Megosztás:

Csak egy lambdajelet tud eltolni a kütyü. Így az eco mód valószínű hibajelzést generál lambdára

a vezérlődben, de persze ezt még ki is kell próbálni. Lehet hogy a kis mértékű eltérés (1.00 - 1.02)

még nem gond a vezérlődnek.

Könnyen meg lehetne oldani, viszont jóval drágítja a hardvert. Viszont nekem nem éri meg kétféle HW-t gyártani,

a kereslet túlnyomó része úgyis 4 hengeresekből áll majd. Úgyhogy a kétkipuffos kartársaknak valszeg le kell

mondani az eco mód előnyeiről, hacsak nem tolerálja a lambda eltérést a gyári vezérlő. De ebben az esetben is

valszeg kevesebb lesz a spórolás, mintha egy lambda lenne.

És a többi üzemmód jól fog rajta működni???Akkor így a V6osokra olcsóbb is lesz a cucc ,h.nemlesz eco mód???? :huh:

Link to comment
Megosztás:

És a többi üzemmód jól fog rajta működni???Akkor így a V6osokra olcsóbb is lesz a cucc ,h.nemlesz eco mód???? :lol:

Persze, és lehet hogy ez is :huh: benne van a pakliban :lol:

Azzal is lehet esetleg trükközni, hogy rákötni mindkét ecu lambdabemenetre a kütyü egyetlen kimenetét.

Valószínű nem veszi észre az ecu a csalást :D

Link to comment
Megosztás:

Gabi! Mi a helyzet azokkal a gépekkel, ahol a kat. előtt és után is van lambda? Ha már így kijött ez a 2 lambdás bibi?

ui: és az offos verdák? Mondjuk kopp-kopp, eddig simán viszi a splash-t a szesz.

Nem érdekes, a monitorszonda nem olyan érzékeny az eltérésre, az 1.02-es fő lambdaértéknél még vígan zenél.

De ezt most tesztelni is fogjuk a simtec-es astrán, abban is két lambda van.

Tehát a monitorlambdás kétlambdarendszerek nem zavarnak, csak ahol két fő lambda van, mert két kipuffos.

Ott lehet csak gond az eco módból. De ott sem biztos :huh:

Nem csak opelhez jó, bármilyen elektronikus hengerenkéntihez, amelyiken keskenysávú lambda van. Splashnél

viszont nemtom hogy a lambda nem-e szélessávú.

Link to comment
Megosztás:

Gyanítom szélesvásznú, színes, magyarul beszélő japán film.

250 km, gond nélkül.

Még szerencse h nem japánfeliratos! :huh:

Tegnap a dúsító potin tekertem pluszba egy hangyányit és mintha kevésbé torpanna hidegen és melegen meg jobban is megy, mint mostanság...

De hogy a fogyit hogyan fogja befolyásolni...azt nem tudom...

Link to comment
Megosztás:

Majd lehet hogy később lesz szélessávú lambdás verzió is, de az még megoldásra vár :huh:

Akkor már csak azt kellene összeszednünk, hogy melyik motor+vezérlő párosnál milyen a Lambda (keskeny vagy széles) :lol:

De elvben tudtommal az újabb motorokon (Z14/16XE(P)®) már csak széles szondákat alkalmaztak, de majd a TIS-ben utána nézek :lol:

Link to comment
Megosztás:

na ma sikerült kipróbálnom a vasat tiszta szeszel.csináltam a kuton jó kis forgalmat:117 liter.

sima LE-jetronic,lambda nélkül.a motor:c24ne.

anyi a változtatás,hogy a benyanyomás 4.5 bar.eztntartósan is bírja tartani.alapjáraton keveset kap,kapkod rendesen.fordulaton viszont kiszalad a ménes.

kipróbálom a fogyit is majd.

innen jött az 5let,mert benyából leette a hajam(16-18 liter).

Link to comment
Megosztás:

alapjáraton inkább sokat kaphat.

hidegindítási tapasztalatok? :huh:

nem kap sokat,kellett még állítanom ma reggel a légmérő co-csavarján is,mert kevesett kapott.és még mindíg kevés alapon.fordulaton viszont nem megy rosszúl.

hidegen pöccre indult.csak alapjáratom nincs,de az nem a szesz baja.benyával sem volt.nincs teljesen összerakva a befecsi.

viszont hidegen is 1böl jól megy rángatás nélkül.asszem adok neki 1 kis előgyuszit mert ahogy hallom nem csörög és a gáznak is jó a nagyobb.

Link to comment
Megosztás:

nem kap sokat,kellett még állítanom ma reggel a légmérő co-csavarján is,mert kevesett kapott.és még mindíg kevés alapon.fordulaton viszont nem megy rosszúl.

hidegen pöccre indult.csak alapjáratom nincs,de az nem a szesz baja.benyával sem volt.nincs teljesen összerakva a befecsi.

viszont hidegen is 1böl jól megy rángatás nélkül.asszem adok neki 1 kis előgyuszit mert ahogy hallom nem csörög és a gáznak is jó a nagyobb.

Úgy számold, hogy alapjáraton a vákumvezérelt 3 baros nyomásszelep csak 2.6 bart szokott tartani. Ott sok lehet a 4.5bar.

Még egyszer gondold át, hogy biztos kevés-e ilyenkor az anyag, vagy inkább pont fordítva :lol:

előgyuszit nyugodtan vedd a kétszeresére :huh:

Link to comment
Megosztás:

Gabi!

A ma reggeli log!

Terminal log file

Date: 2009.12.09. - 8:34:18

-----------------------------------------------

POWER=742/TPS=30/ICT=142/LOUT=72/LIN=42

POWER=743/TPS=31/ICT=143/LOUT=70/LIN=47

POWER=741/TPS=31/ICT=141/LOUT=72/LIN=45

POWER=743/TPS=31/ICT=142/LOUT=73/LIN=49

POWER=741/TPS=29/ICT=141/LOUT=73/LIN=44

POWER=743/TPS=29/ICT=140/LOUT=75/LIN=46

POWER=743/TPS=31/ICT=142/LOUT=76/LIN=54

POWER=743/TPS=31/ICT=141/LOUT=79/LIN=56

POWER=743/TPS=31/ICT=140/LOUT=78/LIN=51

POWER=739/TPS=31/ICT=141/LOUT=80/LIN=60

POWER=742/TPS=31/ICT=140/LOUT=84/LIN=61

POWER=731/TPS=32/ICT=141/LOUT=85/LIN=65

POWER=742/TPS=29/ICT=139/LOUT=86/LIN=62

POWER=743/TPS=30/ICT=139/LOUT=88/LIN=65

POWER=730/TPS=32/ICT=140/LOUT=90/LIN=74

POWER=736/TPS=32/ICT=139/LOUT=91/LIN=74

POWER=743/TPS=30/ICT=137/LOUT=94/LIN=70

POWER=734/TPS=32/ICT=140/LOUT=95/LIN=79

POWER=743/TPS=31/ICT=138/LOUT=98/LIN=81

POWER=743/TPS=30/ICT=137/LOUT=97/LIN=76

POWER=742/TPS=31/ICT=138/LOUT=99/LIN=87

POWER=742/TPS=32/ICT=138/LOUT=101/LIN=88

POWER=744/TPS=31/ICT=137/LOUT=101/LIN=91

POWER=735/TPS=31/ICT=138/LOUT=105/LIN=94

POWER=730/TPS=31/ICT=137/LOUT=106/LIN=96

POWER=743/TPS=30/ICT=136/LOUT=107/LIN=94

POWER=743/TPS=30/ICT=135/LOUT=109/LIN=96

POWER=742/TPS=31/ICT=135/LOUT=110/LIN=97

POWER=743/TPS=31/ICT=135/LOUT=113/LIN=101

POWER=729/TPS=31/ICT=136/LOUT=115/LIN=110

POWER=742/TPS=30/ICT=135/LOUT=115/LIN=107

POWER=743/TPS=31/ICT=135/LOUT=118/LIN=116

POWER=742/TPS=31/ICT=135/LOUT=120/LIN=118

POWER=742/TPS=30/ICT=133/LOUT=121/LIN=117

POWER=742/TPS=30/ICT=134/LOUT=124/LIN=121

POWER=742/TPS=31/ICT=133/LOUT=127/LIN=123

POWER=744/TPS=31/ICT=134/LOUT=128/LIN=130

POWER=743/TPS=30/ICT=132/LOUT=129/LIN=128

POWER=743/TPS=30/ICT=132/LOUT=130/LIN=130

POWER=732/TPS=32/ICT=133/LOUT=132/LIN=140

POWER=743/TPS=31/ICT=133/LOUT=135/LIN=143

POWER=743/TPS=31/ICT=133/LOUT=137/LIN=146

POWER=742/TPS=30/ICT=132/LOUT=141/LIN=146

POWER=742/TPS=30/ICT=130/LOUT=143/LIN=148

POWER=742/TPS=30/ICT=130/LOUT=145/LIN=152

POWER=743/TPS=31/ICT=130/LOUT=149/LIN=157

POWER=742/TPS=30/ICT=130/LOUT=152/LIN=162

POWER=743/TPS=30/ICT=129/LOUT=155/LIN=165

POWER=731/TPS=31/ICT=130/LOUT=158/LIN=176

POWER=742/TPS=30/ICT=128/LOUT=160/LIN=171

POWER=738/TPS=32/ICT=130/LOUT=163/LIN=180

POWER=743/TPS=30/ICT=128/LOUT=165/LIN=177

POWER=743/TPS=31/ICT=130/LOUT=168/LIN=187

POWER=743/TPS=31/ICT=128/LOUT=172/LIN=192

POWER=743/TPS=32/ICT=128/LOUT=175/LIN=197

POWER=743/TPS=31/ICT=128/LOUT=177/LIN=195

POWER=743/TPS=31/ICT=127/LOUT=179/LIN=202

POWER=732/TPS=31/ICT=128/LOUT=182/LIN=206

POWER=741/TPS=31/ICT=127/LOUT=185/LIN=211

POWER=742/TPS=31/ICT=127/LOUT=186/LIN=213

POWER=742/TPS=31/ICT=126/LOUT=190/LIN=218

POWER=729/TPS=31/ICT=127/LOUT=193/LIN=220

POWER=731/TPS=32/ICT=126/LOUT=195/LIN=223

POWER=742/TPS=30/ICT=125/LOUT=198/LIN=220

POWER=742/TPS=31/ICT=127/LOUT=199/LIN=228

POWER=742/TPS=30/ICT=124/LOUT=201/LIN=225

POWER=730/TPS=32/ICT=125/LOUT=206/LIN=236

POWER=743/TPS=32/ICT=125/LOUT=207/LIN=239

POWER=742/TPS=30/ICT=124/LOUT=209/LIN=234

POWER=742/TPS=29/ICT=123/LOUT=213/LIN=237

POWER=741/TPS=30/ICT=124/LOUT=215/LIN=240

POWER=738/TPS=31/ICT=123/LOUT=219/LIN=251

POWER=742/TPS=30/ICT=122/LOUT=225/LIN=249

POWER=743/TPS=29/ICT=122/LOUT=226/LIN=251

POWER=742/TPS=32/ICT=122/LOUT=228/LIN=259

POWER=743/TPS=30/ICT=121/LOUT=231/LIN=255

POWER=743/TPS=29/ICT=121/LOUT=232/LIN=258

POWER=742/TPS=31/ICT=121/LOUT=234/LIN=267

POWER=743/TPS=32/ICT=121/LOUT=237/LIN=271

POWER=743/TPS=32/ICT=121/LOUT=244/LIN=276

POWER=743/TPS=32/ICT=121/LOUT=248/LIN=279

POWER=742/TPS=31/ICT=120/LOUT=252/LIN=281

POWER=742/TPS=32/ICT=120/LOUT=259/LIN=286

POWER=742/TPS=30/ICT=120/LOUT=262/LIN=285

POWER=743/TPS=31/ICT=119/LOUT=266/LIN=289

POWER=742/TPS=32/ICT=119/LOUT=269/LIN=294

POWER=742/TPS=31/ICT=118/LOUT=272/LIN=296

POWER=731/TPS=32/ICT=119/LOUT=277/LIN=301

POWER=742/TPS=30/ICT=117/LOUT=277/LIN=297

POWER=732/TPS=31/ICT=118/LOUT=279/LIN=305

POWER=742/TPS=31/ICT=117/LOUT=283/LIN=309

POWER=729/TPS=31/ICT=117/LOUT=286/LIN=312

POWER=743/TPS=32/ICT=118/LOUT=290/LIN=317

POWER=741/TPS=30/ICT=115/LOUT=293/LIN=315

POWER=742/TPS=31/ICT=116/LOUT=295/LIN=317

POWER=742/TPS=31/ICT=116/LOUT=300/LIN=328

POWER=743/TPS=32/ICT=116/LOUT=304/LIN=334

POWER=742/TPS=30/ICT=115/LOUT=309/LIN=330

POWER=730/TPS=31/ICT=116/LOUT=315/LIN=342

POWER=743/TPS=31/ICT=115/LOUT=319/LIN=345

POWER=742/TPS=30/ICT=114/LOUT=324/LIN=345

POWER=742/TPS=29/ICT=113/LOUT=329/LIN=347

POWER=742/TPS=31/ICT=116/LOUT=334/LIN=357

POWER=730/TPS=33/ICT=114/LOUT=338/LIN=362

POWER=730/TPS=31/ICT=114/LOUT=342/LIN=365

POWER=742/TPS=29/ICT=112/LOUT=344/LIN=364

POWER=733/TPS=32/ICT=113/LOUT=348/LIN=373

POWER=743/TPS=32/ICT=114/LOUT=350/LIN=374

POWER=743/TPS=31/ICT=112/LOUT=352/LIN=378

POWER=731/TPS=31/ICT=112/LOUT=355/LIN=382

POWER=741/TPS=30/ICT=112/LOUT=356/LIN=377

POWER=742/TPS=33/ICT=112/LOUT=360/LIN=387

POWER=743/TPS=32/ICT=112/LOUT=361/LIN=389

POWER=730/TPS=31/ICT=113/LOUT=363/LIN=391

POWER=742/TPS=31/ICT=111/LOUT=365/LIN=393

POWER=730/TPS=31/ICT=111/LOUT=367/LIN=394

POWER=742/TPS=31/ICT=111/LOUT=368/LIN=396

POWER=730/TPS=31/ICT=110/LOUT=370/LIN=399

POWER=742/TPS=31/ICT=110/LOUT=371/LIN=399

POWER=742/TPS=30/ICT=109/LOUT=373/LIN=395

POWER=729/TPS=31/ICT=110/LOUT=374/LIN=404

POWER=731/TPS=31/ICT=109/LOUT=374/LIN=403

POWER=742/TPS=31/ICT=109/LOUT=374/LIN=404

POWER=729/TPS=32/ICT=109/LOUT=376/LIN=405

POWER=741/TPS=30/ICT=108/LOUT=376/LIN=399

POWER=741/TPS=31/ICT=110/LOUT=376/LIN=406

POWER=729/TPS=31/ICT=109/LOUT=378/LIN=407

POWER=732/TPS=31/ICT=108/LOUT=378/LIN=407

POWER=742/TPS=32/ICT=108/LOUT=377/LIN=407

POWER=741/TPS=31/ICT=107/LOUT=377/LIN=400

POWER=743/TPS=30/ICT=107/LOUT=376/LIN=400

POWER=741/TPS=32/ICT=107/LOUT=377/LIN=407

POWER=742/TPS=31/ICT=107/LOUT=377/LIN=406

POWER=742/TPS=30/ICT=106/LOUT=376/LIN=400

POWER=729/TPS=31/ICT=106/LOUT=379/LIN=408

POWER=741/TPS=31/ICT=106/LOUT=378/LIN=408

POWER=742/TPS=31/ICT=106/LOUT=378/LIN=407

POWER=742/TPS=29/ICT=105/LOUT=378/LIN=401

POWER=729/TPS=31/ICT=105/LOUT=379/LIN=408

POWER=742/TPS=30/ICT=104/LOUT=378/LIN=402

POWER=743/TPS=32/ICT=105/LOUT=383/LIN=408

POWER=742/TPS=31/ICT=105/LOUT=384/LIN=408

POWER=742/TPS=30/ICT=105/LOUT=385/LIN=408

POWER=742/TPS=32/ICT=106/LOUT=386/LIN=409

POWER=729/TPS=31/ICT=104/LOUT=385/LIN=408

POWER=742/TPS=31/ICT=105/LOUT=386/LIN=409

POWER=742/TPS=31/ICT=103/LOUT=384/LIN=408

POWER=742/TPS=31/ICT=103/LOUT=385/LIN=408

POWER=742/TPS=32/ICT=103/LOUT=384/LIN=407

POWER=740/TPS=31/ICT=102/LOUT=385/LIN=408

POWER=730/TPS=31/ICT=102/LOUT=385/LIN=409

POWER=742/TPS=32/ICT=102/LOUT=386/LIN=409

POWER=740/TPS=32/ICT=102/LOUT=386/LIN=409

POWER=741/TPS=29/ICT=223/LOUT=386/LIN=403

POWER=733/TPS=31/ICT=224/LOUT=386/LIN=410

POWER=742/TPS=32/ICT=224/LOUT=386/LIN=409

POWER=742/TPS=31/ICT=223/LOUT=386/LIN=408

POWER=742/TPS=31/ICT=223/LOUT=386/LIN=403

POWER=741/TPS=31/ICT=222/LOUT=388/LIN=406

POWER=741/TPS=32/ICT=223/LOUT=387/LIN=410

POWER=742/TPS=31/ICT=223/LOUT=386/LIN=409

POWER=742/TPS=31/ICT=222/LOUT=386/LIN=408

POWER=741/TPS=31/ICT=221/LOUT=387/LIN=410

POWER=729/TPS=31/ICT=222/LOUT=386/LIN=410

POWER=741/TPS=30/ICT=221/LOUT=386/LIN=405

POWER=730/TPS=32/ICT=222/LOUT=387/LIN=411

POWER=742/TPS=31/ICT=221/LOUT=387/LIN=410

POWER=736/TPS=31/ICT=221/LOUT=387/LIN=411

POWER=742/TPS=32/ICT=221/LOUT=387/LIN=411

POWER=730/TPS=31/ICT=221/LOUT=387/LIN=411

POWER=741/TPS=32/ICT=220/LOUT=388/LIN=411

POWER=742/TPS=32/ICT=220/LOUT=389/LIN=413

POWER=741/TPS=31/ICT=219/LOUT=389/LIN=413

POWER=741/TPS=31/ICT=220/LOUT=388/LIN=413

POWER=742/TPS=30/ICT=219/LOUT=390/LIN=409

POWER=741/TPS=31/ICT=218/LOUT=389/LIN=406

POWER=741/TPS=31/ICT=219/LOUT=390/LIN=413

POWER=729/TPS=31/ICT=219/LOUT=390/LIN=413

POWER=741/TPS=32/ICT=218/LOUT=390/LIN=414

POWER=740/TPS=31/ICT=219/LOUT=390/LIN=414

POWER=738/TPS=31/ICT=218/LOUT=389/LIN=414

POWER=733/TPS=31/ICT=217/LOUT=390/LIN=414

POWER=740/TPS=30/ICT=218/LOUT=390/LIN=408

POWER=741/TPS=30/ICT=216/LOUT=392/LIN=408

POWER=740/TPS=32/ICT=217/LOUT=391/LIN=415

POWER=730/TPS=31/ICT=217/LOUT=391/LIN=415

POWER=740/TPS=31/ICT=216/LOUT=390/LIN=414

POWER=740/TPS=29/ICT=215/LOUT=391/LIN=410

POWER=741/TPS=31/ICT=217/LOUT=391/LIN=414

POWER=741/TPS=31/ICT=216/LOUT=391/LIN=415

POWER=742/TPS=31/ICT=216/LOUT=391/LIN=416

POWER=742/TPS=32/ICT=216/LOUT=391/LIN=414

POWER=742/TPS=32/ICT=216/LOUT=390/LIN=414

POWER=742/TPS=29/ICT=214/LOUT=390/LIN=409

POWER=728/TPS=31/ICT=217/LOUT=391/LIN=415

POWER=742/TPS=31/ICT=215/LOUT=391/LIN=415

POWER=731/TPS=32/ICT=215/LOUT=393/LIN=417

POWER=741/TPS=32/ICT=215/LOUT=393/LIN=417

POWER=731/TPS=31/ICT=214/LOUT=393/LIN=417

POWER=742/TPS=31/ICT=214/LOUT=394/LIN=417

POWER=741/TPS=31/ICT=213/LOUT=394/LIN=419

POWER=740/TPS=30/ICT=212/LOUT=396/LIN=413

POWER=733/TPS=32/ICT=212/LOUT=395/LIN=419

POWER=734/TPS=31/ICT=210/LOUT=394/LIN=418

POWER=741/TPS=31/ICT=210/LOUT=394/LIN=418

POWER=741/TPS=31/ICT=210/LOUT=394/LIN=418

POWER=728/TPS=32/ICT=210/LOUT=395/LIN=418

POWER=741/TPS=30/ICT=209/LOUT=394/LIN=411

POWER=727/TPS=31/ICT=210/LOUT=393/LIN=419

POWER=741/TPS=31/ICT=209/LOUT=394/LIN=418

POWER=740/TPS=31/ICT=202/LOUT=393/LIN=416

POWER=739/TPS=30/ICT=201/LOUT=392/LIN=410

POWER=741/TPS=30/ICT=200/LOUT=392/LIN=410

POWER=740/TPS=30/ICT=200/LOUT=392/LIN=411

POWER=740/TPS=31/ICT=202/LOUT=393/LIN=416

POWER=740/TPS=31/ICT=201/LOUT=392/LIN=416

POWER=740/TPS=31/ICT=201/LOUT=391/LIN=416

POWER=728/TPS=33/ICT=201/LOUT=392/LIN=416

POWER=740/TPS=31/ICT=202/LOUT=392/LIN=416

POWER=737/TPS=31/ICT=201/LOUT=392/LIN=415

POWER=741/TPS=31/ICT=200/LOUT=391/LIN=414

POWER=740/TPS=31/ICT=200/LOUT=391/LIN=415

POWER=727/TPS=32/ICT=200/LOUT=393/LIN=416

POWER=740/TPS=33/ICT=201/LOUT=392/LIN=415

POWER=740/TPS=31/ICT=200/LOUT=392/LIN=416

POWER=740/TPS=31/ICT=199/LOUT=391/LIN=410

POWER=740/TPS=29/ICT=199/LOUT=391/LIN=410

POWER=752/TPS=31/ICT=200/LOUT=393/LIN=417

POWER=732/TPS=31/ICT=198/LOUT=393/LIN=416

POWER=740/TPS=30/ICT=198/LOUT=393/LIN=410

POWER=740/TPS=31/ICT=198/LOUT=393/LIN=417

POWER=739/TPS=29/ICT=197/LOUT=395/LIN=414

POWER=740/TPS=31/ICT=198/LOUT=394/LIN=418

POWER=740/TPS=31/ICT=199/LOUT=395/LIN=419

POWER=740/TPS=30/ICT=197/LOUT=394/LIN=412

POWER=740/TPS=29/ICT=196/LOUT=394/LIN=412

POWER=734/TPS=31/ICT=198/LOUT=394/LIN=417

POWER=728/TPS=31/ICT=197/LOUT=394/LIN=418

POWER=727/TPS=31/ICT=197/LOUT=394/LIN=419

POWER=740/TPS=31/ICT=197/LOUT=394/LIN=418

POWER=740/TPS=32/ICT=197/LOUT=394/LIN=417

POWER=740/TPS=31/ICT=196/LOUT=395/LIN=414

POWER=740/TPS=33/ICT=197/LOUT=395/LIN=419

POWER=736/TPS=31/ICT=196/LOUT=396/LIN=420

POWER=740/TPS=32/ICT=197/LOUT=396/LIN=419

POWER=728/TPS=32/ICT=196/LOUT=396/LIN=421

POWER=740/TPS=31/ICT=195/LOUT=396/LIN=421

POWER=728/TPS=31/ICT=195/LOUT=398/LIN=423

POWER=740/TPS=30/ICT=194/LOUT=399/LIN=417

POWER=738/TPS=31/ICT=180/LOUT=454/LIN=471

POWER=738/TPS=31/ICT=181/LOUT=452/LIN=475

POWER=739/TPS=31/ICT=180/LOUT=451/LIN=474

POWER=739/TPS=31/ICT=180/LOUT=451/LIN=474

POWER=738/TPS=31/ICT=180/LOUT=451/LIN=474

POWER=739/TPS=31/ICT=180/LOUT=452/LIN=475

POWER=739/TPS=31/ICT=180/LOUT=451/LIN=474

POWER=739/TPS=31/ICT=180/LOUT=452/LIN=474

POWER=727/TPS=31/ICT=180/LOUT=452/LIN=476

POWER=738/TPS=31/ICT=181/LOUT=451/LIN=474

POWER=725/TPS=32/ICT=180/LOUT=453/LIN=476

POWER=738/TPS=30/ICT=179/LOUT=451/LIN=468

POWER=726/TPS=32/ICT=180/LOUT=450/LIN=472

POWER=728/TPS=31/ICT=179/LOUT=454/LIN=478

POWER=738/TPS=31/ICT=226/LOUT=460/LIN=485

POWER=729/TPS=31/ICT=225/LOUT=460/LIN=484

POWER=737/TPS=31/ICT=225/LOUT=459/LIN=484

POWER=726/TPS=31/ICT=225/LOUT=462/LIN=486

POWER=725/TPS=33/ICT=225/LOUT=470/LIN=488

POWER=739/TPS=31/ICT=225/LOUT=471/LIN=487

POWER=738/TPS=32/ICT=225/LOUT=472/LIN=488

POWER=739/TPS=32/ICT=225/LOUT=468/LIN=485

POWER=738/TPS=32/ICT=224/LOUT=472/LIN=487

POWER=738/TPS=32/ICT=224/LOUT=473/LIN=489

POWER=738/TPS=32/ICT=224/LOUT=472/LIN=487

POWER=738/TPS=30/ICT=224/LOUT=470/LIN=480

POWER=738/TPS=31/ICT=224/LOUT=469/LIN=485

POWER=738/TPS=31/ICT=225/LOUT=472/LIN=488

POWER=738/TPS=32/ICT=224/LOUT=473/LIN=489

POWER=738/TPS=31/ICT=224/LOUT=472/LIN=488

POWER=739/TPS=32/ICT=224/LOUT=471/LIN=487

POWER=738/TPS=31/ICT=223/LOUT=471/LIN=487

POWER=726/TPS=31/ICT=223/LOUT=474/LIN=489

POWER=732/TPS=31/ICT=223/LOUT=474/LIN=491

POWER=737/TPS=31/ICT=224/LOUT=472/LIN=488

POWER=738/TPS=32/ICT=223/LOUT=471/LIN=488

POWER=738/TPS=31/ICT=222/LOUT=473/LIN=489

POWER=739/TPS=31/ICT=222/LOUT=474/LIN=491

POWER=738/TPS=31/ICT=223/LOUT=472/LIN=489

POWER=738/TPS=31/ICT=222/LOUT=472/LIN=488

POWER=726/TPS=31/ICT=221/LOUT=474/LIN=491

POWER=739/TPS=31/ICT=222/LOUT=473/LIN=489

POWER=726/TPS=31/ICT=222/LOUT=474/LIN=490

POWER=734/TPS=32/ICT=222/LOUT=474/LIN=491

POWER=739/TPS=32/ICT=222/LOUT=473/LIN=489

POWER=738/TPS=32/ICT=222/LOUT=473/LIN=488

POWER=738/TPS=32/ICT=221/LOUT=474/LIN=491

POWER=731/TPS=31/ICT=221/LOUT=473/LIN=490

POWER=729/TPS=32/ICT=221/LOUT=474/LIN=490

POWER=731/TPS=31/ICT=221/LOUT=476/LIN=493

POWER=727/TPS=32/ICT=221/LOUT=475/LIN=491

POWER=738/TPS=31/ICT=220/LOUT=476/LIN=490

POWER=739/TPS=31/ICT=220/LOUT=475/LIN=491

POWER=737/TPS=31/ICT=220/LOUT=474/LIN=491

POWER=726/TPS=31/ICT=220/LOUT=478/LIN=495

POWER=729/TPS=32/ICT=220/LOUT=477/LIN=495

POWER=734/TPS=32/ICT=220/LOUT=478/LIN=494

POWER=738/TPS=31/ICT=219/LOUT=479/LIN=496

POWER=738/TPS=32/ICT=220/LOUT=478/LIN=495

POWER=727/TPS=32/ICT=219/LOUT=477/LIN=494

POWER=738/TPS=30/ICT=217/LOUT=477/LIN=488

POWER=738/TPS=30/ICT=218/LOUT=478/LIN=488

POWER=726/TPS=31/ICT=219/LOUT=479/LIN=496

POWER=738/TPS=31/ICT=218/LOUT=479/LIN=496

POWER=738/TPS=31/ICT=219/LOUT=479/LIN=496

POWER=738/TPS=31/ICT=218/LOUT=481/LIN=498

POWER=739/TPS=32/ICT=219/LOUT=480/LIN=498

POWER=737/TPS=31/ICT=218/LOUT=482/LIN=498

POWER=739/TPS=32/ICT=218/LOUT=482/LIN=499

POWER=738/TPS=32/ICT=218/LOUT=482/LIN=500

POWER=737/TPS=31/ICT=217/LOUT=481/LIN=499

POWER=726/TPS=32/ICT=218/LOUT=484/LIN=501

POWER=733/TPS=31/ICT=218/LOUT=484/LIN=501

POWER=730/TPS=32/ICT=218/LOUT=485/LIN=503

POWER=726/TPS=32/ICT=217/LOUT=487/LIN=504

POWER=738/TPS=31/ICT=217/LOUT=485/LIN=502

POWER=732/TPS=32/ICT=217/LOUT=486/LIN=503

POWER=738/TPS=31/ICT=217/LOUT=486/LIN=504

POWER=725/TPS=31/ICT=217/LOUT=486/LIN=504

POWER=737/TPS=30/ICT=215/LOUT=483/LIN=496

POWER=726/TPS=31/ICT=216/LOUT=484/LIN=502

POWER=737/TPS=30/ICT=215/LOUT=483/LIN=495

POWER=725/TPS=31/ICT=216/LOUT=484/LIN=501

POWER=738/TPS=31/ICT=216/LOUT=485/LIN=503

POWER=738/TPS=31/ICT=216/LOUT=485/LIN=502

POWER=725/TPS=32/ICT=216/LOUT=486/LIN=503

POWER=738/TPS=31/ICT=216/LOUT=484/LIN=502

POWER=737/TPS=30/ICT=214/LOUT=486/LIN=499

POWER=738/TPS=32/ICT=215/LOUT=486/LIN=504

POWER=739/TPS=32/ICT=216/LOUT=485/LIN=503

POWER=738/TPS=31/ICT=215/LOUT=485/LIN=503

POWER=737/TPS=32/ICT=216/LOUT=486/LIN=504

POWER=731/TPS=32/ICT=215/LOUT=487/LIN=504

POWER=726/TPS=31/ICT=215/LOUT=487/LIN=504

POWER=738/TPS=31/ICT=214/LOUT=487/LIN=505

POWER=738/TPS=32/ICT=215/LOUT=486/LIN=504

POWER=737/TPS=31/ICT=213/LOUT=486/LIN=504

POWER=736/TPS=30/ICT=212/LOUT=487/LIN=499

POWER=738/TPS=31/ICT=213/LOUT=486/LIN=504

POWER=732/TPS=31/ICT=213/LOUT=488/LIN=506

POWER=738/TPS=31/ICT=214/LOUT=487/LIN=505

POWER=739/TPS=32/ICT=213/LOUT=486/LIN=505

POWER=726/TPS=31/ICT=212/LOUT=487/LIN=505

POWER=726/TPS=31/ICT=213/LOUT=486/LIN=504

POWER=737/TPS=31/ICT=212/LOUT=486/LIN=504

POWER=738/TPS=32/ICT=213/LOUT=488/LIN=505

POWER=738/TPS=31/ICT=212/LOUT=489/LIN=506

POWER=738/TPS=32/ICT=212/LOUT=488/LIN=506

POWER=738/TPS=31/ICT=209/LOUT=489/LIN=507

POWER=737/TPS=32/ICT=209/LOUT=488/LIN=507

POWER=726/TPS=31/ICT=209/LOUT=490/LIN=509

POWER=733/TPS=32/ICT=209/LOUT=489/LIN=507

POWER=725/TPS=31/ICT=209/LOUT=489/LIN=506

POWER=737/TPS=32/ICT=208/LOUT=489/LIN=506

POWER=738/TPS=31/ICT=208/LOUT=488/LIN=506

POWER=725/TPS=32/ICT=208/LOUT=490/LIN=506

POWER=738/TPS=31/ICT=208/LOUT=488/LIN=505

POWER=738/TPS=32/ICT=208/LOUT=488/LIN=507

POWER=738/TPS=31/ICT=208/LOUT=490/LIN=509

POWER=725/TPS=32/ICT=208/LOUT=489/LIN=507

POWER=737/TPS=32/ICT=208/LOUT=489/LIN=506

POWER=737/TPS=32/ICT=208/LOUT=488/LIN=505

POWER=736/TPS=31/ICT=207/LOUT=488/LIN=507

POWER=738/TPS=30/ICT=206/LOUT=488/LIN=500

POWER=738/TPS=32/ICT=207/LOUT=488/LIN=507

POWER=737/TPS=31/ICT=205/LOUT=490/LIN=508

POWER=737/TPS=32/ICT=205/LOUT=489/LIN=507

POWER=725/TPS=32/ICT=205/LOUT=481/LIN=498

POWER=738/TPS=32/ICT=204/LOUT=477/LIN=493

POWER=737/TPS=32/ICT=205/LOUT=475/LIN=491

POWER=737/TPS=30/ICT=204/LOUT=474/LIN=488

POWER=737/TPS=31/ICT=204/LOUT=472/LIN=488

POWER=737/TPS=32/ICT=205/LOUT=465/LIN=480

POWER=737/TPS=31/ICT=204/LOUT=442/LIN=455

POWER=737/TPS=31/ICT=204/LOUT=351/LIN=354

POWER=738/TPS=32/ICT=204/LOUT=257/LIN=253

POWER=737/TPS=31/ICT=204/LOUT=198/LIN=192

POWER=736/TPS=30/ICT=203/LOUT=171/LIN=158

POWER=737/TPS=31/ICT=203/LOUT=155/LIN=146

POWER=737/TPS=32/ICT=204/LOUT=145/LIN=136

POWER=737/TPS=31/ICT=203/LOUT=136/LIN=126

POWER=737/TPS=32/ICT=204/LOUT=134/LIN=123

POWER=738/TPS=31/ICT=204/LOUT=134/LIN=122

POWER=724/TPS=32/ICT=203/LOUT=141/LIN=130

POWER=737/TPS=31/ICT=203/LOUT=281/LIN=287

POWER=737/TPS=32/ICT=203/LOUT=402/LIN=421

POWER=737/TPS=31/ICT=202/LOUT=428/LIN=444

POWER=737/TPS=32/ICT=203/LOUT=409/LIN=428

POWER=733/TPS=32/ICT=203/LOUT=416/LIN=434

POWER=738/TPS=31/ICT=203/LOUT=333/LIN=341

POWER=737/TPS=31/ICT=203/LOUT=286/LIN=290

POWER=737/TPS=31/ICT=203/LOUT=305/LIN=314

POWER=737/TPS=32/ICT=202/LOUT=340/LIN=352

Holnap 3-kor akkor?

Link to comment
Megosztás:

Úgy számold, hogy alapjáraton a vákumvezérelt 3 baros nyomásszelep csak 2.6 bart szokott tartani. Ott sok lehet a 4.5bar.

Még egyszer gondold át, hogy biztos kevés-e ilyenkor az anyag, vagy inkább pont fordítva :lol:

előgyuszit nyugodtan vedd a kétszeresére :huh:

vágom még a gázos korszakból amikor nem tudtam hogy megállapítani a keverék arányt.

ha sokat kapna alapjáraton és lehúzok 1 vékony vákuumcsővet(pl. az econ-ét)akkor emelkedne az alapjárat.

na itt meg épp le akar álni.....azt azért vedd figyelembe,hogy 2.2-es befecsi van a 2.4es mocin.igazi legó!!!!

Link to comment
Megosztás:




×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.