Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

E85 a gyakorlatban


mélykék76

Recommended Posts

  • Hozzászólások 7,4k
  • Létrehozva
  • Legutolsó válasz

Legtöbb hozzászólás

Legtöbb hozzászólás

nein. Úgy műkszik, ahogy kell. Felvillan, majd beinduláskor el is alszik.

Amúgy pont előtte 1-2 órával kaptam a legjobban az ívet. Természetesen utána nem kaptam még meg, hogy bocs, igazad volt.

Ez mindig így szokott lenni. :lol: Valamint utólag is könnyen okoskodnak a felmenők, például: "naugye hogy megmondtam". :huh:

Link to comment
Megosztás:

nein. Úgy műkszik, ahogy kell. Felvillan, majd beinduláskor el is alszik.

Amúgy pont előtte 1-2 órával kaptam a legjobban az ívet. Természetesen utána nem kaptam még meg, hogy bocs, igazad volt.

Én már nem is ajánlom senkinek, ha kérdezik mondom hogy egy éve felesben járok, de mindenki azt tankol amit akar. Úgyis mindenkinek ven egy szerelő ismerőse aki tudja hogy kinyírja a motort rövid időn bellül, ki fog lyukadni a benzincső, az injektor vagy eldugul, vagy mittomén. :huh:

Link to comment
Megosztás:

Engem gyíkká változtatott de már elmúlt.... :huh: :lol: :lol:

Autószerelő haverom szerint is az etanol nem tesz jót a motornak hiába látja, hogy az enyém már régóta azzal megy és nincs semmi etanolhoz köthető hiba. Most foltozni kell majd az alvázat....biztosan az etanoltól rohadt ki.... :D

Link to comment
Megosztás:

Engem gyíkká változtatott de már elmúlt.... :huh: :lol: :lol:

Autószerelő haverom szerint is az etanol nem tesz jót a motornak hiába látja, hogy az enyém már régóta azzal megy és nincs semmi etanolhoz köthető hiba. Most foltozni kell majd az alvázat....biztosan az etanoltól rohadt ki.... :D

Feri Feri! ;)

Udi!Bent van a Gabi féle kütyü,tetszik,bár lambdát holnap cserélünk és finomítunk a beállításokon!

Link to comment
Megosztás:

Holnap meglátjuk, mi lesz az új lambdával :huh:

A beszerelés ment flottul, az első indításos próbálkozásoknál még módosítani kellett a fordulatszámmérés paraméterein, meg

be kellett lőni a motor hőmérséklet szenzort, aztán kiderült hogy a lambda nem jól műxik már. A feszültsége is kisebb volt, mint

ami még beleférne az elfogadható kategóriába, meg nagyon sztohasztikus volt a működése, néha így, néha úgy mért, mikor milyen

kedve volt :lol: Egyelőre most a fix dúsításos módban műxik, a holnapi lambdacseréig.

Aztán majd a hidegindítás paramétereit kell belőni, és mehet a teszt.

Link to comment
Megosztás:

Holnap meglátjuk, mi lesz az új lambdával :huh:

A beszerelés ment flottul, az első indításos próbálkozásoknál még módosítani kellett a fordulatszámmérés paraméterein, meg

be kellett lőni a motor hőmérséklet szenzort, aztán kiderült hogy a lambda nem jól műxik már. A feszültsége is kisebb volt, mint

ami még beleférne az elfogadható kategóriába, meg nagyon sztohasztikus volt a működése, néha így, néha úgy mért, mikor milyen

kedve volt :lol: Egyelőre most a fix dúsításos módban műxik, a holnapi lambdacseréig.

Aztán majd a hidegindítás paramétereit kell belőni, és mehet a teszt.

Gabi!

A rossz lambda miatt lehetett eddig a 2-3ban néha fellépő torpanás?

Link to comment
Megosztás:

Egyik sem ezzel kapcsolatos, de mint megbeszéltük, azok még a korábbi tárolt dolgok, legalábbis a map biztosan :lol:

Most az új lambdával egyből örülés volt :huh: Remélem ######ányosan fog műxeni. ICT-t majd ne felejtsd még beállítani

reggel :lol: Akkor már a hidegindítás is jobb lesz :D

Link to comment
Megosztás:

Hi mindenki,

Sajnos vagy nem sajnos, de eladósorba került az Astrám(2005 Astra Classic II 1.6). Ha valakit érdekel csak írjon.. :huh:

Viszont ami itt érdekesebb lehet, hogy van egy !!ELADÓ!! HunFlex DeLux -om és egy olcsóbb FlexPro átalakító elektronikám. A HunFlex 20e a FlexPro 15e, de ezen is van hidegindítás meg van belső potija amivel szabályozható a töblet befecskendezés.

Link to comment
Megosztás:

Mekkora itt a csend mostanában...

Gabi, J0hnny, valami beszámoló az e85power működéséről vagy ilyesmi?

Két lehetőség van, annyira jól működik hogy állandóan autóztok, nincs időtök fórumozni, vagy annyira rossz hogy folyamatosan szerelni kell és azért nincs időtök fórumozni. :huh:

Link to comment
Megosztás:

Megtörvén a csendet, halkan megjegyzem, hogy miután az alto nem komálta a tiszta szeszt, most a splash van teszt alatt. lassan 200 km városi forgalom, és még nincs pech lámpa.

A hidegindítás is viszonylag egyszerű. Elsőre nem kapja el, csak röfög egyet, 5 másodperc múlva viszont felpörög, kicsi járatás, és még torpanni se nagyon torpan. (jó, menni se megy a félV6, de legalább még környezetbarátabb.)

Link to comment
Megosztás:

Gondolkozom én is hogy megpróbálkozok egy feles tankolással, amíg nem lesz elérhető a Gabi féle tesztkütyü. Múltkor majdnem összeestem a kútnál amikor 37liter benzinért 10.800Ftot fizettem, régi szép hunflexes idők amikor 40literes tankolással a 10.000es lefoglalásból az automata agip kúton visszakaptam 1000-1500Ftokat... :huh:

Link to comment
Megosztás:

Gondolkozom én is hogy megpróbálkozok egy feles tankolással, amíg nem lesz elérhető a Gabi féle tesztkütyü. Múltkor majdnem összeestem a kútnál amikor 37liter benzinért 10.800Ftot fizettem, régi szép hunflexes idők amikor 40literes tankolással a 10.000es lefoglalásból az automata agip kúton visszakaptam 1000-1500Ftokat... :huh:

Eladó a HunFlex-ed.. :lol: Ha gondolod visszaveheted.:lol: :D

Link to comment
Megosztás:

Eladó a HunFlex-ed.. :huh: Ha gondolod visszaveheted.:lol: :lol:

ahoz képest mekkora volt még nem is olyan rég a megindulásotok ezekre a kütyükre ,szal ahoz képest eléggé meg akartok szabadulni tőlük.

a gábor féle az első amiröl el tudom képzelni(nem vagyok mérnök,csak laikus),hogy közel tudja azt amit elvárnak tőle.

kiváncsi lennék még van-e forgalma a hunflex gyártójának........főleg mióta hidegindítási gondok vannak a hidegre tekintettel.

Link to comment
Megosztás:

ahoz képest mekkora volt még nem is olyan rég a megindulásotok ezekre a kütyükre ,szal ahoz képest eléggé meg akartok szabadulni tőlük.

a gábor féle az első amiröl el tudom képzelni(nem vagyok mérnök,csak laikus),hogy közel tudja azt amit elvárnak tőle.

kiváncsi lennék még van-e forgalma a hunflex gyártójának........főleg mióta hidegindítási gondok vannak a hidegre tekintettel.

Hát azért a Bioetun is már komolyabb kütyü, a Hunflex valóban eléggé zsákutca volt, de valljuk be, a 20.000 huf-os ár akkoriban elég vonzó volt.

Link to comment
Megosztás:

Hát azért a Bioetun is már komolyabb kütyü, a Hunflex valóban eléggé zsákutca volt, de valljuk be, a 20.000 huf-os ár akkoriban elég vonzó volt.

mondom,nem vágom annyira a témát,de a hidegindítás nem volt megoldva és ez már eleve kizáró sztem.vagy csak nyáron lehet szeszelni????

a 20as meg mihez képest vonzó,sztem a gabié ha tudni fogja amit igér akkor jobban megéri a pénzét.

Link to comment
Megosztás:




×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.