cserbinszky Elküldve November19, 2009 Megoszt Elküldve November19, 2009 Encsen is élsz? Mert akkor nem igazán jó a távolság miatt :lol: Feltétel a tesztelőknek, hogy meg tudják oldani max 3-4 alkalommal a megjelenést nálam (sw frissítés, mérés). Továbbá mivel teszt jellegű a dolog, előfordulhatnak kisebb hibák, főleg beállítási... ezért jó ha rendelkeznek személyes használatú laptoppal, hogy bármikor adatokat kérjenek le az átalakítóból, és beállításokat végezzenek. Ez az utsó dolog főleg az első két tesztelőre vonatkozik, akik jövő héten jönnének. Nálam már hibátlanul működik a kütyü, de nem garantálom hogy nem lesz kényelmetlenség (pl hidegindítási algoritmushoz még adatokat kell gyűjteni, addig lehet hogy 2-3 tekerésre fog csak reggel beindulni a verda). Ezeket kell bevállalni a nagy kedvezményért cserébe :huh: Helló!!Eredetileg encsi vok,de komáromba lakom a meló miatt ,így megoldható.Jah,nekem gyárilag irmscher-es szoft van a motorvezérlőn.Ez nem baj??Meg a kat helyett vmi patron van rajta.Mit értesz a motorvezérlő elérhetősége alatt?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve November19, 2009 Megoszt Elküldve November19, 2009 Helló!!Eredetileg encsi vok,de komáromba lakom a meló miatt ,így megoldható.Jah,nekem gyárilag irmscher-es szoft van a motorvezérlőn.Ez nem baj??Meg a kat helyett vmi patron van rajta.Mit értesz a motorvezérlő elérhetősége alatt?? Azt majd neked is vissza kell cserélni gyárira, mint nekem. :huh: A vezérlő elérhetőségén meg szerintem azt érti hogy vectra b-n talán jobban el van dugva mint Omegán és kevésbé hozzáférhető. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
cserbinszky Elküldve November19, 2009 Megoszt Elküldve November19, 2009 Azt majd neked is vissza kell cserélni gyárira, mint nekem. :huh: A vezérlő elérhetőségén meg szerintem azt érti hogy vectra b-n talán jobban el van dugva mint Omegán és kevésbé hozzáférhető. :lol: Vmi irmscher matrica van rajta. Chipet én inkább nem cserélném le,mert ráis van írva,h.a szériaprogramot nemszabad rátölteni.Gondolom,a nem széria vezérműtengelyek miatt,de majd opel16v kolléga megmondja majd.Ha kiveszem a kesztyűtartót ott van mögötte a vezérlő.:lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
g.a.b Elküldve November19, 2009 Megoszt Elküldve November19, 2009 nem cserebere alapon, nekem nem kell a flextek, meg a hunflex sem :lol: mit kezdjek velük? :lol: Mondjuk csinálhatsz "előtte-utána" fotókat. Meg esetleges kütyüösszehasonlítást. Melyikkel mennyi a teljesítmény és a fogyasztás. :huh: Azaz meggyőzhetnéd a jelenlegi Hunflex és Flexteck usereket, hogy váltsanak.. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve November19, 2009 Megoszt Elküldve November19, 2009 Mondjuk csinálhatsz "előtte-utána" fotókat. Meg esetleges kütyüösszehasonlítást. Melyikkel mennyi a teljesítmény és a fogyasztás. :huh: Azaz meggyőzhetnéd a jelenlegi Hunflex és Flexteck usereket, hogy váltsanak.. :lol: Esetleg fejleszthetné a buta HunFlexet okos HunFlexre! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve November19, 2009 Megoszt Elküldve November19, 2009 hát... mivel a flexetekben poti idecsavar odacsavar van... eléggé meggyőző Gabi kütyüjének automatikus működése a cserére :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve November19, 2009 Megoszt Elküldve November19, 2009 Helló!!Eredetileg encsi vok,de komáromba lakom a meló miatt ,így megoldható.Jah,nekem gyárilag irmscher-es szoft van a motorvezérlőn.Ez nem baj??Meg a kat helyett vmi patron van rajta.Mit értesz a motorvezérlő elérhetősége alatt?? Sajna inkább a gyári megoldásokra vágynék most, és elég rossz helyen van a motorvezérlő, meg a kábelkötege :huh: Azaz meggyőzhetnéd a jelenlegi Hunflex és Flexteck usereket, hogy váltsanak.. :lol: Szerintem nem lesz rá szükség, hogy győzködjek bárkit is :D Felkerült a http://www.e85power.hu oldalra leírás az átalakítóról, az átalakításról, és egy megtérülési kalkulátor is helyet kapott az átalakításról szóló oldalon... lehet csemegézni :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve November19, 2009 Megoszt Elküldve November19, 2009 Azt tudod, hogy akkor a flexteknek pápá? :lol: Te jó ég,micsoda tragédia! :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve November19, 2009 Megoszt Elküldve November19, 2009 hát... mivel a flexetekben poti idecsavar odacsavar van... eléggé meggyőző Gabi kütyüjének automatikus működése a cserére :huh: A flextekben nincs poti és az nem magyar cucc,hanem amcsi! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve November19, 2009 Megoszt Elküldve November19, 2009 A flextekben nincs poti és az nem magyar cucc,hanem amcsi! :lol: de az nem jelenti azt h jó is! :lol: :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabo Elküldve November19, 2009 Megoszt Elküldve November19, 2009 Tesztalanynak nem akar jelentkezni senki? :huh: meg egy hathengeres (Gabo? :lol: ) ez a nem ingyen, de jelképes összeg kategória :lol: Szólj mikor kéne menni... Mert jövőhéten repülök... Ha nem találsz mást akkor apám megoldhatja az odafurikázást, és akkor még használva is lesz a cucc, de hogy nem fog semmit állítgatni, lévén 1 halott a laptopja, 2 nem egy szg guru :angry: :D ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve November19, 2009 Megoszt Elküldve November19, 2009 Szólj mikor kéne menni... Mert jövőhéten repülök... Ha nem találsz mást akkor apám megoldhatja az odafurikázást, és akkor még használva is lesz a cucc, de hogy nem fog semmit állítgatni, lévén 1 halott a laptopja, 2 nem egy szg guru :D :huh: :lol: Hát látod, miről maradsz most le :lol: Akkor inkább várok egy klasszikus MV6-os B omegás kartársat majd jelentkezni tesztre ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve November20, 2009 Megoszt Elküldve November20, 2009 de az nem jelenti azt h jó is! :lol: :huh: Soha nem panaszkodtam rá,nekem mindig indult,5fok alatt kell 2x indítózni,de ez betudható a nyári anyagnak,mert amint 40lityóhoz hozzákevertem 5liter bengát,semmi gondom. A fogyim is jó,szal én nem bántam meg,hogy nem váltottam hunflex fosra! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
robi-k Elküldve November20, 2009 Megoszt Elküldve November20, 2009 Sajnálom, hogy lemaradtam a tesztről, de sabaj, tavasszal majd akkor belevágok a végleges vezérlő beépítésébe (és hátha addig lesz egy V.2.0. is :lol: ). :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Udi Elküldve November20, 2009 Megoszt Elküldve November20, 2009 Valamikor bejelentkeznék egy mérésre, ahol az Omegát is megmérték. Flextek van benne mérés után Hunflex menne bele használnám egy darabig, beállítanám és utána azt is leméretném. Gabi féle E85Power cucc beépítése előtt teljes képet kapnánk, hogy mit tudnak. Kiváncsi leszek milyen eltérések lesznek... :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve November20, 2009 Megoszt Elküldve November20, 2009 Sajnálom, hogy lemaradtam a tesztről, de sabaj, tavasszal majd akkor belevágok a végleges vezérlő beépítésébe (és hátha addig lesz egy V.2.0. is ;) ). :huh: neked milyen is a motor? :lol: Valamikor bejelentkeznék egy mérésre, ahol az Omegát is megmérték. Flextek van benne mérés után Hunflex menne bele használnám egy darabig, beállítanám és utána azt is leméretném. Gabi féle E85Power cucc beépítése előtt teljes képet kapnánk, hogy mit tudnak. Kiváncsi leszek milyen eltérések lesznek... :angry: www.teljesitmenymeres.hu, Budakeszi :blink: E85power mérésbe szívesen beszállok majd felesben :) Optimális beállításhoz nekem két mérés kellett, mert az elsőn kiderült, hogy a gyári lambdám dús üzemben kicsit csal, emiatt 0.7 volt a tartott lambdaérték 0.86 helyett. Korrekció után jó lett, így a diagramok is már a várt értéket hozták. Második mérés amúgy 50% árban :D Én a jövő héten a környezetvédelmi mérést próbálom megejteni, remélem jut rá idő :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve November20, 2009 Megoszt Elküldve November20, 2009 Gabi! Off verdákba mikor lehet tesztelni? :huh: Amúgy nem necces mondjuk gari szempontból, ha a köteget bontogatnám pl. a még garis gépen? ui: azt a hőjeladó kiszerelős, olvadósjeges mókát nem lehet kiváltani másképp? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve November20, 2009 Megoszt Elküldve November20, 2009 Off verdákba mikor lehet tesztelni? :huh: Amúgy nem necces mondjuk gari szempontból, ha a köteget bontogatnám pl. a még garis gépen? ui: azt a hőjeladó kiszerelős, olvadósjeges mókát nem lehet kiváltani másképp? A forgalmazás megkezdése után bármikor :D Külön tesztet már nem fogok indítani rá, így a megvételére van lehetőség majd, persze klubtagoknak kedvezményes áron :lol: De, necces lehet a gari. De csak annyira, mintha elvinnéd valahova egy riasztó vagy egy sebváltózár beszerelésre. Ott is vagdalnak kábelt, meg műanyagot fúrnak. Szóval nem kell annyira tartani ettől, ezekért sem szokták elvenni a garit ;) De, lehet másképpen. Tapasztalati úton is be lehet paraméterezni, könnyebben mint a BC-n :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve November20, 2009 Megoszt Elküldve November20, 2009 elolvastam én is az egészet, de az a jeges dolog, meg a lambda méricskélésénél elakadnék itthon.... a beszerelés mi pénzbe kerül, beállításokkal stb stb? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve November20, 2009 Megoszt Elküldve November20, 2009 elolvastam én is az egészet, de az a jeges dolog, meg a lambda méricskélésénél elakadnék itthon.... a beszerelés mi pénzbe kerül, beállításokkal stb stb? A jeges dolgot azért írtam, mert így a legegyszerűbb pontosan beállítani a szenzort. Tapasztalati úton többször is kell állítgatni, mire nagyjából pontos lesz. Viszont a hidegindító funkció miatt fontos a jó beállítás, különben lehet szívni a téli reggeleken :lol: amúgy ez a jeladó kiszerel - jegel - átalakító beállít - visszaszerel - visszatölt dolog 10 perc alatt megvan :huh: szakműhelyi beszerelés 10-12+áfa lesz kb. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve November20, 2009 Megoszt Elküldve November20, 2009 A jeges dolgot azért írtam, mert így a legegyszerűbb pontosan beállítani a szenzort. Tapasztalati úton többször is kell állítgatni, mire nagyjából pontos lesz. Viszont a hidegindító funkció miatt fontos a jó beállítás, különben lehet szívni a téli reggeleken :lol: amúgy ez a jeladó kiszerel - jegel - átalakító beállít - visszaszerel - visszatölt dolog 10 perc alatt megvan :huh: szakműhelyi beszerelés 10-12+áfa lesz kb. hm ha még hozzáveszem, hogy fel is kell jutni pestre, másik 10... akkor valószínű meg lenne oldva itthon :lol: a lambda méregetés miért kell? ha megvana konkrét tipus, akkor annaka csúcsfeszültsége nem adott? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve November20, 2009 Megoszt Elküldve November20, 2009 Nos az imént voltam egy Bosch szervízben ahol megmérettem a lambdámat. A gyári diagnosztikai csatlakozóval mérte a srác. Azt mondta hogy mivel nagy valószínűséggel egyidős az autóval így már alapjáraton néha belassul, de fordulaton szépen működik. Tehát elméletileg nem lesz vele semmi gond. Kiolvasott egy fordulatszámjeladó hibát is a kocsiból, de ez kiolvasás után nem jött vissza, azt mondta hogy nagy valószínűséggel ezt amikor lemerült az akksim, akkor tárolta el a kocsi. Más hiba nem volt, tehát megnyugodtam. :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
g.a.b Elküldve November20, 2009 Megoszt Elküldve November20, 2009 Gyerekek... Örömmel tudatom mindenkivel, hogy kicsit rendbejött a fogyasztásom. Z16XE => 8.2 L/100Km 100% E85 Érden még mindíg csak nyári van azt hiszem és az ár is még mindíg 199.9 és 205. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve November20, 2009 Megoszt Elküldve November20, 2009 Gyerekek... Örömmel tudatom mindenkivel, hogy kicsit rendbejött a fogyasztásom. Z16XE => 8.2 L/100Km 100% E85 Érden még mindíg csak nyári van azt hiszem és az ár is még mindíg 199.9 és 205. Lehet kellett neki idő amíg ráállt az etanolra. :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
robi-k Elküldve November20, 2009 Megoszt Elküldve November20, 2009 neked milyen is a motor? :huh: Z16XE :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts