Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

E85 a gyakorlatban


mélykék76

Recommended Posts

Encsen is élsz? Mert akkor nem igazán jó a távolság miatt :lol:

Feltétel a tesztelőknek, hogy meg tudják oldani max 3-4 alkalommal a megjelenést nálam (sw frissítés, mérés).

Továbbá mivel teszt jellegű a dolog, előfordulhatnak kisebb hibák, főleg beállítási... ezért jó ha rendelkeznek

személyes használatú laptoppal, hogy bármikor adatokat kérjenek le az átalakítóból, és beállításokat végezzenek.

Ez az utsó dolog főleg az első két tesztelőre vonatkozik, akik jövő héten jönnének. Nálam már hibátlanul működik

a kütyü, de nem garantálom hogy nem lesz kényelmetlenség (pl hidegindítási algoritmushoz még adatokat kell

gyűjteni, addig lehet hogy 2-3 tekerésre fog csak reggel beindulni a verda).

Ezeket kell bevállalni a nagy kedvezményért cserébe :huh:

Helló!!Eredetileg encsi vok,de komáromba lakom a meló miatt ,így megoldható.Jah,nekem gyárilag irmscher-es szoft van a motorvezérlőn.Ez nem baj??Meg a kat helyett vmi patron van rajta.Mit értesz a motorvezérlő elérhetősége alatt??

Link to comment
Megosztás:

  • Hozzászólások 7,4k
  • Létrehozva
  • Legutolsó válasz

Legtöbb hozzászólás

Legtöbb hozzászólás

Helló!!Eredetileg encsi vok,de komáromba lakom a meló miatt ,így megoldható.Jah,nekem gyárilag irmscher-es szoft van a motorvezérlőn.Ez nem baj??Meg a kat helyett vmi patron van rajta.Mit értesz a motorvezérlő elérhetősége alatt??

Azt majd neked is vissza kell cserélni gyárira, mint nekem. :huh:

A vezérlő elérhetőségén meg szerintem azt érti hogy vectra b-n talán jobban el van dugva mint Omegán és kevésbé hozzáférhető. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Azt majd neked is vissza kell cserélni gyárira, mint nekem. :huh:

A vezérlő elérhetőségén meg szerintem azt érti hogy vectra b-n talán jobban el van dugva mint Omegán és kevésbé hozzáférhető. :lol:

Vmi irmscher matrica van rajta.

Chipet én inkább nem cserélném le,mert ráis van írva,h.a szériaprogramot nemszabad rátölteni.Gondolom,a nem széria vezérműtengelyek miatt,de majd opel16v kolléga megmondja majd.Ha kiveszem a kesztyűtartót ott van mögötte a vezérlő.:lol:

Link to comment
Megosztás:

nem cserebere alapon, nekem nem kell a flextek, meg a hunflex sem :lol: mit kezdjek velük? :lol:

Mondjuk csinálhatsz "előtte-utána" fotókat. Meg esetleges kütyüösszehasonlítást. Melyikkel mennyi a teljesítmény és a fogyasztás. :huh:

Azaz meggyőzhetnéd a jelenlegi Hunflex és Flexteck usereket, hogy váltsanak.. :D

Link to comment
Megosztás:

Mondjuk csinálhatsz "előtte-utána" fotókat. Meg esetleges kütyüösszehasonlítást. Melyikkel mennyi a teljesítmény és a fogyasztás. :huh:

Azaz meggyőzhetnéd a jelenlegi Hunflex és Flexteck usereket, hogy váltsanak.. :lol:

Esetleg fejleszthetné a buta HunFlexet okos HunFlexre! :lol:

Link to comment
Megosztás:

Helló!!Eredetileg encsi vok,de komáromba lakom a meló miatt ,így megoldható.Jah,nekem gyárilag irmscher-es szoft van a motorvezérlőn.Ez nem baj??Meg a kat helyett vmi patron van rajta.Mit értesz a motorvezérlő elérhetősége alatt??

Sajna inkább a gyári megoldásokra vágynék most, és elég rossz helyen van a motorvezérlő, meg a kábelkötege :huh:

Azaz meggyőzhetnéd a jelenlegi Hunflex és Flexteck usereket, hogy váltsanak.. :lol:

Szerintem nem lesz rá szükség, hogy győzködjek bárkit is :D

Felkerült a http://www.e85power.hu oldalra leírás az átalakítóról, az átalakításról, és egy megtérülési kalkulátor is helyet kapott

az átalakításról szóló oldalon... lehet csemegézni :lol:

Link to comment
Megosztás:

Tesztalanynak nem akar jelentkezni senki? :huh:

meg egy hathengeres (Gabo? :lol: )

ez a nem ingyen, de jelképes összeg kategória :lol:

Szólj mikor kéne menni... Mert jövőhéten repülök... Ha nem találsz mást akkor apám megoldhatja az odafurikázást, és akkor még használva is lesz a cucc, de hogy nem fog semmit állítgatni, lévén 1 halott a laptopja, 2 nem egy szg guru :angry: :D ;)

Link to comment
Megosztás:

Szólj mikor kéne menni... Mert jövőhéten repülök... Ha nem találsz mást akkor apám megoldhatja az odafurikázást, és akkor még használva is lesz a cucc, de hogy nem fog semmit állítgatni, lévén 1 halott a laptopja, 2 nem egy szg guru :D :huh: :lol:

Hát látod, miről maradsz most le :lol:

Akkor inkább várok egy klasszikus MV6-os B omegás kartársat majd jelentkezni tesztre ;)

Link to comment
Megosztás:

de az nem jelenti azt h jó is! :lol: :huh:

Soha nem panaszkodtam rá,nekem mindig indult,5fok alatt kell 2x indítózni,de ez betudható a nyári anyagnak,mert amint 40lityóhoz hozzákevertem 5liter bengát,semmi gondom.

A fogyim is jó,szal én nem bántam meg,hogy nem váltottam hunflex fosra! :lol:

Link to comment
Megosztás:

Valamikor bejelentkeznék egy mérésre, ahol az Omegát is megmérték. Flextek van benne mérés után Hunflex menne bele használnám egy darabig, beállítanám és utána azt is leméretném. Gabi féle E85Power cucc beépítése előtt teljes képet kapnánk, hogy mit tudnak. Kiváncsi leszek milyen eltérések lesznek... :huh:

Link to comment
Megosztás:

Sajnálom, hogy lemaradtam a tesztről, de sabaj, tavasszal majd akkor belevágok a végleges vezérlő beépítésébe (és hátha addig lesz egy V.2.0. is ;) ). :huh:

neked milyen is a motor? :lol:

Valamikor bejelentkeznék egy mérésre, ahol az Omegát is megmérték. Flextek van benne mérés után Hunflex menne bele használnám egy darabig, beállítanám és utána azt is leméretném. Gabi féle E85Power cucc beépítése előtt teljes képet kapnánk, hogy mit tudnak. Kiváncsi leszek milyen eltérések lesznek... :angry:

www.teljesitmenymeres.hu, Budakeszi :blink:

E85power mérésbe szívesen beszállok majd felesben :)

Optimális beállításhoz nekem két mérés kellett, mert az elsőn kiderült, hogy a gyári lambdám dús üzemben kicsit csal, emiatt 0.7 volt

a tartott lambdaérték 0.86 helyett. Korrekció után jó lett, így a diagramok is már a várt értéket hozták. Második mérés amúgy 50% árban :D

Én a jövő héten a környezetvédelmi mérést próbálom megejteni, remélem jut rá idő :lol:

Link to comment
Megosztás:

Off verdákba mikor lehet tesztelni? :huh:

Amúgy nem necces mondjuk gari szempontból, ha a köteget bontogatnám pl. a még garis gépen?

ui: azt a hőjeladó kiszerelős, olvadósjeges mókát nem lehet kiváltani másképp?

A forgalmazás megkezdése után bármikor :D Külön tesztet már nem fogok indítani rá, így a megvételére

van lehetőség majd, persze klubtagoknak kedvezményes áron :lol:

De, necces lehet a gari. De csak annyira, mintha elvinnéd valahova egy riasztó vagy egy sebváltózár beszerelésre.

Ott is vagdalnak kábelt, meg műanyagot fúrnak. Szóval nem kell annyira tartani ettől, ezekért sem szokták elvenni

a garit ;)

De, lehet másképpen. Tapasztalati úton is be lehet paraméterezni, könnyebben mint a BC-n :lol:

Link to comment
Megosztás:

elolvastam én is az egészet, de az a jeges dolog, meg a lambda méricskélésénél elakadnék itthon....

a beszerelés mi pénzbe kerül, beállításokkal stb stb?

A jeges dolgot azért írtam, mert így a legegyszerűbb pontosan beállítani a szenzort. Tapasztalati úton többször

is kell állítgatni, mire nagyjából pontos lesz. Viszont a hidegindító funkció miatt fontos a jó beállítás, különben

lehet szívni a téli reggeleken :lol: amúgy ez a jeladó kiszerel - jegel - átalakító beállít - visszaszerel - visszatölt

dolog 10 perc alatt megvan :huh: szakműhelyi beszerelés 10-12+áfa lesz kb.

Link to comment
Megosztás:

A jeges dolgot azért írtam, mert így a legegyszerűbb pontosan beállítani a szenzort. Tapasztalati úton többször

is kell állítgatni, mire nagyjából pontos lesz. Viszont a hidegindító funkció miatt fontos a jó beállítás, különben

lehet szívni a téli reggeleken :lol: amúgy ez a jeladó kiszerel - jegel - átalakító beállít - visszaszerel - visszatölt

dolog 10 perc alatt megvan :huh: szakműhelyi beszerelés 10-12+áfa lesz kb.

hm ha még hozzáveszem, hogy fel is kell jutni pestre, másik 10...

akkor valószínű meg lenne oldva itthon :lol:

a lambda méregetés miért kell?

ha megvana konkrét tipus, akkor annaka csúcsfeszültsége nem adott?

Link to comment
Megosztás:

Nos az imént voltam egy Bosch szervízben ahol megmérettem a lambdámat. A gyári diagnosztikai csatlakozóval mérte a srác. Azt mondta hogy mivel nagy valószínűséggel egyidős az autóval így már alapjáraton néha belassul, de fordulaton szépen működik. Tehát elméletileg nem lesz vele semmi gond. Kiolvasott egy fordulatszámjeladó hibát is a kocsiból, de ez kiolvasás után nem jött vissza, azt mondta hogy nagy valószínűséggel ezt amikor lemerült az akksim, akkor tárolta el a kocsi. Más hiba nem volt, tehát megnyugodtam. :huh:

Link to comment
Megosztás:




×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.