Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
A hosszútávú tervek között szerepel is, de elsősorban a teljesítmény növekedés miatt gobdolkodtam az SE-n, nem az etanol miatt, persze az is kell. Az a baj, hogy azt még csak be tudom adni az asszonynak, hogy beruházunk egy kütyüre, hogy olcsóbbak tankolhassak, de hogy kell 100 ropi, mert keveslem a 60 pacit... ez már nehezebb ügy. :rolleyes:

Nem kerül az 100 ropiba, talán a felébe. Én pl. 25-ért vettem a hengerfejet a sallangjaival, kábelköteggel, vezérlőcompival együtt. Ehhez kell még egy nagynyomású AC, meg egy-két vízcső. Ha a hengerfejet felújíttatom, azzal együtt lesz 50-60 körül.

  • Hozzászólások 7,4k
  • Létrehozva
  • Legutolsó válasz

Legtöbb hozzászólás

Legtöbb hozzászólás

Elküldve
Nem kerül az 100 ropiba, talán a felébe. Én pl. 25-ért vettem a hengerfejet a sallangjaival, kábelköteggel, vezérlőcompival együtt. Ehhez kell még egy nagynyomású AC, meg egy-két vízcső. Ha a hengerfejet felújíttatom, azzal együtt lesz 50-60 körül.

És a szerelés? Vagy ha nem jó az egyik befecskendező?

Elküldve
És a szerelés? Vagy ha nem jó az egyik befecskendező?

Hát ez az, ha tudnám hogy semmi gond nem lesz, még bele is vágnák, de most jó a gép, nem hiányoznak a vajon miárt áll le, nem indul, rángat? Kérdések. Nade vagy vigyük át az egyébbe , vagy jóccakát, mert kipics lesz. <_< Részemről jóccakát. :rolleyes:

Elküldve
Én vasárnap már kiszedtem a HunFlexet ....

Elég lett volna levenni a testkábelét.

Illetve hagyni is lehetett volna ahogy van, nem zavarja a benya.

Elküldve
Elég lett volna levenni a testkábelét.

Illetve hagyni is lehetett volna ahogy van, nem zavarja a benya.

Hagyni nem hagyom benne, nem kell hogy benyából is 10literes legyen a fogyasztásom. :rolleyes:

Tudom hogy elég lett volna leszedni a testkábelt, de én inkább kiszedtem. <_<

Elküldve

Na megjött a kútra az etanol, most viszont benzinjük nem volt. :rolleyes: Oda is szólt egy csávó amikor visszafordult nincs ám benzin, mondom nem baj, nem azzal megy. :D Nyomattam bele 20 litert, de lehet elsokaltam, mert kicsit rángat-fullad, igaz csak padlózáskor. <_< Normális használatkor nem venni észre. Most is 222.

Elküldve

Tegnap Csepelen 209.9-ért tankoltam E85-öt :rolleyes:

Még egyelőre csak kannába, mert ha minden jól megy, és marad időm ma, akkor ma lesz beüzemelve a kütyü az omegában <_<

Elküldve
Tegnap Csepelen 209.9-ért tankoltam E85-öt :rolleyes:

Még egyelőre csak kannába, mert ha minden jól megy, és marad időm ma, akkor ma lesz beüzemelve a kütyü az omegában :D

Érden 199 HUF parkvárosban. J0hnny ott tankolt nemrég.

Bár remélem a motorja meghalásának ehhez semmi köze <_<

Elküldve
Érden 199 HUF parkvárosban. J0hnny ott tankolt nemrég.

Bár remélem a motorja meghalásának ehhez semmi köze <_<

Oda akartam eredetileg menni, de aztán Csepel sikeredett :D

Vezérlésugrásnak biztos semmi köze nincs az E85-höz :rolleyes:

Elküldve
Sziasztok,

Végig olvastam mind a 131 oldalt, és szombaton kipróbáltam (1.6 X16SZ) az 50-50%-os "keveréket"...

Azóta kb 100 Km-t mentem, semmi hibajelzés, megy szépen. Ma reggel 12 fok volt kint, igaz, a garázsban 20, indult szépen! Majd valamelyik éjjel kint altatom el a gépet, meglátjuk mi lesz!

Amit nem értek: amikor eladják / beszerelik a cuccot, miért nem tesznek említést az üzemanyag pumpáról? Mint a fent említett cikkben is olvasható, más az etanolos pumpa... Ez tényleg így van, (1 ismerősöm a Visteonnál dolgozik, Ő is mondta, hogy arra nem ártana odafigyelni...) de akkor miért nem említi senki??? Az etanolhoz gyártott pumpa úgy van kitalálva, hogy jó erre is, arra is. De a benzines? Mivel "áll a pumpa a benzinben, a forgórészen átmegy az üzemanyag" oxidálhatja a kommutátor kivezetéseket, stb. többek közt ezért is más a gyári alkoholos pumpa.

Viszont astrákba való etanolos pumpát nem láttam sehol, még utalást sem rá!

Mondjuk, ha évente kell cserélni, még akkor is megéri! Most az utolsó fogyim 5.53L /100Km volt, meglesem felesbe mennyi lesz.

Vélemény?

Megint felesbe tankoltam, nem mondanám, hogy sokkal többet evett... +2.0 dl.

Fehérváron még mindíg 215 a cucc. Az E85-nek miért nem csökkentették az árát? Az nem benzin? Van benne kőolaj származék is nem??? De jó is lett volna pl. 207/L-es ár...

Elküldve
Megint felesbe tankoltam, nem mondanám, hogy sokkal többet evett... +2.0 dl.

Fehérváron még mindíg 215 a cucc. Az E85-nek miért nem csökkentették az árát? Az nem benzin? Van benne kőolaj származék is nem??? De jó is lett volna pl. 207/L-es ár...

Szerintem azért mert az a kis mennyiségű benzin ami benne van, nem árképző. :rolleyes:

Elküldve

Nagyon elszámoltam az arányt, 14fokban elindul simán, de hidegen rángat mint állat, melegen nagy gázra meg először torpan utánna húz. Úgy számolom most így utólag, hogy 15 liter benzinre tankoltam 20 liter etanolt. Muszáj lesz korrigálnom hibát.

Elküldve

Nemsokára megérik az üzemanyagszűrő cserém. Valaki esetleg tudna írni szűrő típusokat, és átlag árakat, valamint beszerzési forrást?

Előre is köszi!

Elküldve
Nemsokára megérik az üzemanyagszűrő cserém. Valaki esetleg tudna írni szűrő típusokat, és átlag árakat, valamint beszerzési forrást?

Előre is köszi!

Bármilyen márka megfelel, akár ez is.

Elküldve
Nemsokára megérik az üzemanyagszűrő cserém. Valaki esetleg tudna írni szűrő típusokat, és átlag árakat, valamint beszerzési forrást?

Előre is köszi!

Én Unixos ezerpárszáz ft-ost preferálom.. amilyen sűrűn cserélgetem őket <_< :rolleyes:

Elküldve
Köszi az infókat.

2005 óta van meg a szekér, most cserélem majd az elsőt, az E85 miatt. Utánna mennyi időnként "esedékes"?

Az etanol általában hamar kihozza az esetleges dzsuvát, utánna már nem koszolódik jobban mint a benzintől, ezért én már csak évente cserélem a olajcsere alkalmából , nem olyan drága, nem vág földhöz, még ha felesleges is.

Elküldve

Tegnap 207-ért tankoltam Csepelen, este 8tól hajnalig olcsóbb a kúton, mert automata önkiszolgos <_<

Amúgy már benne van omiban a kütyü, lementem 500km-t péntek este és tegnap. Egyelőre még sok

dolog nincs beállítva, meg még nem működik a hidegindítási algoritmus sem, de viszonylag jók a tapasztalatok.

Egyelőre fix 20%-os dúsítással 12,1L/100km lett a fogyasztás. Ebben volt kb 30% padlógáz és 40% autópálya 140-150-el :D

Nagyjából ez okés is, mert ilyen jobblábbal 10L körüli átlag szokott kijönni benzinből :D

Alul nagyságrendekkel jobb lett a motorkarakterisztika, mintha egy megrakott utánfutót akasztottam volna le róla -_-

Felül nagyjából ugyanolyan maradt, de majd a mérésen meglátjuk, pontosan hogy alakul az új karakterisztika :rolleyes:

Úgy 1800ft-ot spóroltam ezen az 500km-en B)

Jövő héten még kütyübeállítás és a sw véglegesítése megy.

Elküldve
Tegnap 207-ért tankoltam Csepelen, este 8tól hajnalig olcsóbb a kúton, mert automata önkiszolgos <_<

Amúgy már benne van omiban a kütyü, lementem 500km-t péntek este és tegnap. Egyelőre még sok

dolog nincs beállítva, meg még nem működik a hidegindítási algoritmus sem, de viszonylag jók a tapasztalatok.

Egyelőre fix 20%-os dúsítással 12,1L/100km lett a fogyasztás. Ebben volt kb 30% padlógáz és 40% autópálya 140-150-el :D

Nagyjából ez okés is, mert ilyen jobblábbal 10L körüli átlag szokott kijönni benzinből :D

Alul nagyságrendekkel jobb lett a motorkarakterisztika, mintha egy megrakott utánfutót akasztottam volna le róla -_-

Felül nagyjából ugyanolyan maradt, de majd a mérésen meglátjuk, pontosan hogy alakul az új karakterisztika :rolleyes:

Úgy 1800ft-ot spóroltam ezen az 500km-en B)

Jövő héten még kütyübeállítás és a sw véglegesítése megy.

Egyre jobban bosszant, hogy központis a gépem.... Bizti, hogy semmi esély a központisra? Tudom, már írtátok, hogy nem lesz jó, de hátha van 1 kis halvány reménysugár...

Elküldve
Egyre jobban bosszant, hogy központis a gépem.... Bizti, hogy semmi esély a központisra? Tudom, már írtátok, hogy nem lesz jó, de hátha van 1 kis halvány reménysugár...

Persze reménysugár, építsd át hengerenkéntire. :rolleyes:

Elküldve
Az etanol általában hamar kihozza az esetleges dzsuvát, utánna már nem koszolódik jobban mint a benzintől, ezért én már csak évente cserélem a olajcsere alkalmából , nem olyan drága, nem vág földhöz, még ha felesleges is.

Be' jó is lenne évente olajat cserélni! Akkor ha megyek három hónap alatt 10e km-t(olajcsere ezután), akkor minden 3-ik olajcserénél érdemes, vagy elég évente? Elvileg egy-két feles tankolás is kitakarítja annyira, hogy elég lesz évi 1 benyaszűrő csere nem?

Elküldve
Be' jó is lenne évente olajat cserélni! Akkor ha megyek három hónap alatt 10e km-t(olajcsere ezután), akkor minden 3-ik olajcserénél érdemes, vagy elég évente? Elvileg egy-két feles tankolás is kitakarítja annyira, hogy elég lesz évi 1 benyaszűrő csere nem?

Hát szerintem is kitakarítja egy-két feles tank ehasználása. Én már meg is vagyok késve, mert tavasz óta felessel járok, de még nem cseréltem szűrőt. Én magamból indultam ki, nekem nagyjából évi 10 ezer kilóméter megy bele, ezért évente az olajcsere.

Elküldve

Jelentem a reggeli indítás csak egy picit volt rosszabb, mint máskor. Pedig 9,5 °C volt.

Második indítózásra beindult, igaz h kb 3-400-as fordulattal, de 2 másodperc múlva már szépen ketyegett. :rolleyes:

Az viszont érdekes hogy egy gázfröccsre állóhelyben nagyon szépen harap...

Most kipróbáltam, a melegítés nélkül hogyan is viselkedik. Hát torpan szépen. De ha az 1-2 másodperces torpanáson túl van akkor meg húz mint az igavonó! <_<

Elküldve
Egyre jobban bosszant, hogy központis a gépem.... Bizti, hogy semmi esély a központisra? Tudom, már írtátok, hogy nem lesz jó, de hátha van 1 kis halvány reménysugár...

Ha építesz bele állófűtést, akkor abban is megoldható :rolleyes: De az SE-sítés olcsóbb :D

A fizikát nem tudod megtréfálni, ne is reménykedj -_-

Még nincs benne a hidegindítás funkció a kütyüben, ma reggel nekem is első tekerés után lefulladt, másodikra

rögtön pöccre indult. A héten asszem pont jó idő lesz kitesztelni majd a hidegindítás funkciót <_<

Elküldve
Ha építesz bele állófűtést, akkor abban is megoldható :rolleyes: De az SE-sítés olcsóbb :D

A fizikát nem tudod megtréfálni, ne is reménykedj B)

Még nincs benne a hidegindítás funkció a kütyüben, ma reggel nekem is első tekerés után lefulladt, másodikra

rögtön pöccre indult. A héten asszem pont jó idő lesz kitesztelni majd a hidegindítás funkciót <_<

Vagy dupla tartály és csak benzinnel indítani és átváltani utána szeszre... De ez sem lehet óccsó! -_-




×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.