Zsoltee Elküldve Október6, 2009 Megoszt Elküldve Október6, 2009 Én vasárnap már kiszedtem a HunFlexet és most egyenlőre 50-50 keverékkel járok, de szerintem később visszaállok teljesen benzinre a télre. Éjjel elsőre indult a kocsi, nem volt se megtorpanás se befulladás amíg még kicsit hideg volt. Télen én szerintem nem szórakozok az etanollal, majd ha eljön a tavasz ismét fullban azzal fogok járni. :rolleyes: Ha esetleg valakit érdekellne, van egy eladó HunFlex Deluxe-om, remélhetőleg tavaszra már készen lesz opel16v a saját átalakítójával és ha minden jól megy azzal fog menni a kocsim. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Október6, 2009 Megoszt Elküldve Október6, 2009 Hangsúlyozom, túl szegény keverék ebben az esetben sem tesz jót a motornak, be kell tartani bizonyos határokat <_< Az otto motornak. :rolleyes: Egyébként kíváncsi vagyok mi lesz a diesotto-nál, hiszen ott már minden közrejátszik, ami a dízelnél és az otto-nál külön-külön. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Október6, 2009 Megoszt Elküldve Október6, 2009 Az otto motornak. :rolleyes: Egyébként kíváncsi vagyok mi lesz a diesotto-nál, hiszen ott már minden közrejátszik, ami a dízelnél és az otto-nál külön-külön. Azok már benzint fognak termelni... <_< :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Október6, 2009 Megoszt Elküldve Október6, 2009 Azok már benzint fognak termelni... :rolleyes: <_< Pont hogy a benzinnel lesz a gond. A common-rail azért tökjó a dízelnek mert a gázolaj keni az alkatrészeket. A benzin viszont nem, így még nem tudtak olyan nagy common-rail nyomást elérni benzinnel. Ha jól tudom 200-300bar körül járnak most a kísérleti motorok, és ez ugyebár meg sem közelíti a dízelt. De majd lesz megoldás. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Október6, 2009 Megoszt Elküldve Október6, 2009 Én vasárnap már kiszedtem a HunFlexet és most egyenlőre 50-50 keverékkel járok, de szerintem később visszaállok teljesen benzinre a télre. Éjjel elsőre indult a kocsi, nem volt se megtorpanás se befulladás amíg még kicsit hideg volt. Télen én szerintem nem szórakozok az etanollal, majd ha eljön a tavasz ismét fullban azzal fogok járni. :rolleyes: Ha esetleg valakit érdekellne, van egy eladó HunFlex Deluxe-om, remélhetőleg tavaszra már készen lesz opel16v a saját átalakítójával és ha minden jól megy azzal fog menni a kocsim. <_< Ehh, ilyen hamar feladni! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Október6, 2009 Megoszt Elküldve Október6, 2009 Pont hogy a benzinnel lesz a gond. A common-rail azért tökjó a dízelnek mert a gázolaj keni az alkatrészeket. A benzin viszont nem, így még nem tudtak olyan nagy common-rail nyomást elérni benzinnel. Ha jól tudom 200-300bar körül járnak most a kísérleti motorok, és ez ugyebár meg sem közelíti a dízelt. De majd lesz megoldás. Látod, ezekkel a fosszilis tüzelőanyagokkal csak a baj van... :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
yooccoo Elküldve Október6, 2009 Megoszt Elküldve Október6, 2009 Látod, ezekkel a fosszilis tüzelőanyagokkal csak a baj van... <_< napszelet kellene halászni :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Október6, 2009 Megoszt Elküldve Október6, 2009 napszelet kellene halászni :rolleyes: Napvitorlával mi? <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Október6, 2009 Megoszt Elküldve Október6, 2009 van egy eladó HunFlex Deluxe-om, remélhetőleg tavaszra már készen lesz opel16v a saját átalakítójával és ha minden jól megy azzal fog menni a kocsim. :rolleyes: Novembertől már elméletileg lehet majd elkapkodni a kütyüt <_< Téltől meg nem kell félni, a tervek szerint nem sok különbség lesz majd ezzel a kütyüvel a hidegindításnál, aztán meglátjuk mennyire jön be a dolog :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
robi-k Elküldve Október6, 2009 Megoszt Elküldve Október6, 2009 Novembertől már elméletileg lehet majd elkapkodni a kütyüt <_< Téltől meg nem kell félni, a tervek szerint nem sok különbség lesz majd ezzel a kütyüvel a hidegindításnál, aztán meglátjuk mennyire jön be a dolog :D Így legyen! -_- :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október6, 2009 Megoszt Elküldve Október6, 2009 Novembertől már elméletileg lehet majd elkapkodni a kütyüt <_< Téltől meg nem kell félni, a tervek szerint nem sok különbség lesz majd ezzel a kütyüvel a hidegindításnál, aztán meglátjuk mennyire jön be a dolog :D Ott vagyunk már????? OTT VAGYUNK MÁR??????? -_- Központishoz is jó lesz? :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Október6, 2009 Megoszt Elküldve Október6, 2009 Ne feledkezz meg rólam ha elkészül a kütyü, és tesztalany kell. :D Ott vagyunk már????? OTT VAGYUNK MÁR??????? <_< Központishoz is jó lesz? :rolleyes: Külön kiemelte még a kezdetekkor, hogy központishoz nem lesz jó. Csak hengerenkéntihez jó. Egyébként a Hunflex sem épp jó központishoz, ahogy tapasztaltam a cartársaktól. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október6, 2009 Megoszt Elküldve Október6, 2009 Külön kiemelte még a kezdetekkor, hogy központishoz nem lesz jó. Csak hengerenkéntihez jó. Egyébként a Hunflex sem épp jó központishoz, ahogy tapasztaltam a cartársaktól. Bacameg... hogy is hívják? Ja, cavinton... :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Október6, 2009 Megoszt Elküldve Október6, 2009 Bacameg... hogy is hívják? Ja, cavinton... :rolleyes: Még mindig ott van az SE-sítés lehetősége :D Esetleg az NE vagy XE-sítésé... <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október6, 2009 Megoszt Elküldve Október6, 2009 Még mindig ott van az SE-sítés lehetősége :D Esetleg az NE vagy XE-sítésé... <_< Á, nagy macera bizonytalan 20 paciért. 1.6-osat kellett volna vennem. :rolleyes: Meg kéne csörgetni a kutat, megjött-e már az E85. Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Október6, 2009 Megoszt Elküldve Október6, 2009 Még mindig ott van az SE-sítés lehetősége <_< Esetleg az NE vagy XE-sítésé... :rolleyes: LET-esítés kimaradt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október6, 2009 Megoszt Elküldve Október6, 2009 Na megkérdeztem holnapra igérték hogy megjön az etanol. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október6, 2009 Megoszt Elküldve Október6, 2009 LET-esítés kimaradt. 1.4-es turbós? Nooormááális? Mi lenne a motorkódom c14let? :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Október6, 2009 Megoszt Elküldve Október6, 2009 1.4-es turbós? Nooormááális? Mi lenne a motorkódom c14let? <_< Amúgy egy szolid kompresszor nem feltétlen hülyeség :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Október6, 2009 Megoszt Elküldve Október6, 2009 Á, nagy macera bizonytalan 20 paciért. 1.6-osat kellett volna vennem. :rolleyes: Meg kéne csörgetni a kutat, megjött-e már az E85. Nem a teljesítmény miatt írta, hanem a hengerenkénti befecsi miatt, ahhoz már jó lenne a Gábor-féle cucc. Az 1.6-ossal se lennél előbbre, ha központis lenne az is. Ha nálunk lehetne kapni E85-öt a közelben, én már megcsináltam volna valszeg, pláne hogy nagyrészt meg is vannak hozzá a cuccok... Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Október6, 2009 Megoszt Elküldve Október6, 2009 Amúgy egy szolid kompresszor nem feltétlen hülyeség <_< Pl. klíma? :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október6, 2009 Megoszt Elküldve Október6, 2009 Nem a teljesítmény miatt írta, hanem a hengerenkénti befecsi miatt, ahhoz már jó lenne a Gábor-féle cucc. Az 1.6-ossal se lennél előbbre, ha központis lenne az is. Ha nálunk lehetne kapni E85-öt a közelben, én már megcsináltam volna valszeg, pláne hogy nagyrészt meg is vannak hozzá a cuccok... A hosszútávú tervek között szerepel is, de elsősorban a teljesítmény növekedés miatt gobdolkodtam az SE-n, nem az etanol miatt, persze az is kell. Az a baj, hogy azt még csak be tudom adni az asszonynak, hogy beruházunk egy kütyüre, hogy olcsóbbak tankolhassak, de hogy kell 100 ropi, mert keveslem a 60 pacit... ez már nehezebb ügy. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Október6, 2009 Megoszt Elküldve Október6, 2009 Központishoz is jó lesz? :rolleyes: Még mindig nem <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabo Elküldve Október6, 2009 Megoszt Elküldve Október6, 2009 Még mindig nem :rolleyes: Szólj ha vihetem tesztre a V6-t... <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Október6, 2009 Megoszt Elküldve Október6, 2009 1.4-es turbós? Nooormááális? Mi lenne a motorkódom c14let? :D Miért is ne! (Lehet h az etanolos üzemben jó is lenne! ) Azért lenne alázás az utakon! :rolleyes: Meg hamar egy motorgenerál! <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts