Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Én vasárnap már kiszedtem a HunFlexet és most egyenlőre 50-50 keverékkel járok, de szerintem később visszaállok teljesen benzinre a télre. Éjjel elsőre indult a kocsi, nem volt se megtorpanás se befulladás amíg még kicsit hideg volt. Télen én szerintem nem szórakozok az etanollal, majd ha eljön a tavasz ismét fullban azzal fogok járni. :rolleyes:

Ha esetleg valakit érdekellne, van egy eladó HunFlex Deluxe-om, remélhetőleg tavaszra már készen lesz opel16v a saját átalakítójával és ha minden jól megy azzal fog menni a kocsim. <_<

  • Hozzászólások 7,4k
  • Létrehozva
  • Legutolsó válasz

Legtöbb hozzászólás

Legtöbb hozzászólás

Elküldve
Hangsúlyozom, túl szegény keverék ebben az esetben sem tesz jót a motornak, be kell tartani bizonyos határokat <_<

Az otto motornak. :rolleyes:

Egyébként kíváncsi vagyok mi lesz a diesotto-nál, hiszen ott már minden közrejátszik, ami a dízelnél és az otto-nál külön-külön.

Elküldve
Az otto motornak. :rolleyes:

Egyébként kíváncsi vagyok mi lesz a diesotto-nál, hiszen ott már minden közrejátszik, ami a dízelnél és az otto-nál külön-külön.

Azok már benzint fognak termelni... <_< :D

Elküldve
Azok már benzint fognak termelni... :rolleyes: <_<

Pont hogy a benzinnel lesz a gond. A common-rail azért tökjó a dízelnek mert a gázolaj keni az alkatrészeket. A benzin viszont nem, így még nem tudtak olyan nagy common-rail nyomást elérni benzinnel. Ha jól tudom 200-300bar körül járnak most a kísérleti motorok, és ez ugyebár meg sem közelíti a dízelt. De majd lesz megoldás.

Elküldve
Én vasárnap már kiszedtem a HunFlexet és most egyenlőre 50-50 keverékkel járok, de szerintem később visszaállok teljesen benzinre a télre. Éjjel elsőre indult a kocsi, nem volt se megtorpanás se befulladás amíg még kicsit hideg volt. Télen én szerintem nem szórakozok az etanollal, majd ha eljön a tavasz ismét fullban azzal fogok járni. :rolleyes:

Ha esetleg valakit érdekellne, van egy eladó HunFlex Deluxe-om, remélhetőleg tavaszra már készen lesz opel16v a saját átalakítójával és ha minden jól megy azzal fog menni a kocsim. <_<

Ehh, ilyen hamar feladni! :D

Elküldve
Pont hogy a benzinnel lesz a gond. A common-rail azért tökjó a dízelnek mert a gázolaj keni az alkatrészeket. A benzin viszont nem, így még nem tudtak olyan nagy common-rail nyomást elérni benzinnel. Ha jól tudom 200-300bar körül járnak most a kísérleti motorok, és ez ugyebár meg sem közelíti a dízelt. De majd lesz megoldás.

Látod, ezekkel a fosszilis tüzelőanyagokkal csak a baj van... :rolleyes:

Elküldve
van egy eladó HunFlex Deluxe-om, remélhetőleg tavaszra már készen lesz opel16v a saját átalakítójával és ha minden jól megy azzal fog menni a kocsim. :rolleyes:

Novembertől már elméletileg lehet majd elkapkodni a kütyüt <_<

Téltől meg nem kell félni, a tervek szerint nem sok különbség lesz majd ezzel a kütyüvel

a hidegindításnál, aztán meglátjuk mennyire jön be a dolog :D

Elküldve
Novembertől már elméletileg lehet majd elkapkodni a kütyüt <_<

Téltől meg nem kell félni, a tervek szerint nem sok különbség lesz majd ezzel a kütyüvel

a hidegindításnál, aztán meglátjuk mennyire jön be a dolog :D

Így legyen! -_- :rolleyes:

Elküldve
Novembertől már elméletileg lehet majd elkapkodni a kütyüt <_<

Téltől meg nem kell félni, a tervek szerint nem sok különbség lesz majd ezzel a kütyüvel

a hidegindításnál, aztán meglátjuk mennyire jön be a dolog :D

Ott vagyunk már????? OTT VAGYUNK MÁR??????? -_- Központishoz is jó lesz? :rolleyes:

Elküldve
Ne feledkezz meg rólam ha elkészül a kütyü, és tesztalany kell. :D

Ott vagyunk már????? OTT VAGYUNK MÁR??????? <_< Központishoz is jó lesz? :rolleyes:

Külön kiemelte még a kezdetekkor, hogy központishoz nem lesz jó. Csak hengerenkéntihez jó. Egyébként a Hunflex sem épp jó központishoz, ahogy tapasztaltam a cartársaktól.

Elküldve
Külön kiemelte még a kezdetekkor, hogy központishoz nem lesz jó. Csak hengerenkéntihez jó. Egyébként a Hunflex sem épp jó központishoz, ahogy tapasztaltam a cartársaktól.

Bacameg... hogy is hívják? Ja, cavinton... :rolleyes:

Elküldve
Még mindig ott van az SE-sítés lehetősége :D Esetleg az NE vagy XE-sítésé... <_<

Á, nagy macera bizonytalan 20 paciért. 1.6-osat kellett volna vennem. :rolleyes: Meg kéne csörgetni a kutat, megjött-e már az E85.

Elküldve
Á, nagy macera bizonytalan 20 paciért. 1.6-osat kellett volna vennem. :rolleyes: Meg kéne csörgetni a kutat, megjött-e már az E85.

Nem a teljesítmény miatt írta, hanem a hengerenkénti befecsi miatt, ahhoz már jó lenne a Gábor-féle cucc. Az 1.6-ossal se lennél előbbre, ha központis lenne az is. Ha nálunk lehetne kapni E85-öt a közelben, én már megcsináltam volna valszeg, pláne hogy nagyrészt meg is vannak hozzá a cuccok...

Elküldve
Nem a teljesítmény miatt írta, hanem a hengerenkénti befecsi miatt, ahhoz már jó lenne a Gábor-féle cucc. Az 1.6-ossal se lennél előbbre, ha központis lenne az is. Ha nálunk lehetne kapni E85-öt a közelben, én már megcsináltam volna valszeg, pláne hogy nagyrészt meg is vannak hozzá a cuccok...

A hosszútávú tervek között szerepel is, de elsősorban a teljesítmény növekedés miatt gobdolkodtam az SE-n, nem az etanol miatt, persze az is kell. Az a baj, hogy azt még csak be tudom adni az asszonynak, hogy beruházunk egy kütyüre, hogy olcsóbbak tankolhassak, de hogy kell 100 ropi, mert keveslem a 60 pacit... ez már nehezebb ügy. :rolleyes:

Elküldve
1.4-es turbós? Nooormááális? Mi lenne a motorkódom c14let? :D

Miért is ne! (Lehet h az etanolos üzemben jó is lenne! )

Azért lenne alázás az utakon! :rolleyes:

Meg hamar egy motorgenerál! <_<




×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.