Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
nekem gyári ac van(igaz új) és tartja a 4.5 bart fordulaton is.van óra a műfalon.........

A c20ne-hez való AC nem tudja tartani, ha jók a befecskendezési idők... :lol:

  • Hozzászólások 7,4k
  • Létrehozva
  • Legutolsó válasz

Legtöbb hozzászólás

Legtöbb hozzászólás

Elküldve
A c20ne-hez való AC nem tudja tartani, ha jók a befecskendezési idők... :lol:

Neki vmi 3 lityis förmedvénye van :lol: asszem :lol: :lol:

Elküldve
ha rám gondolsz akkor nem főrmedvény.és most csak 4 henger.2400 ccm. :lol: :P

fúú 4 hengeres... nem is ismerlek :lol: :lol: :lol:

Elküldve
Én most csináltatam zk-t!

Eredmény (félállásban volt a dúsítási poti, de akkor szerintem sokat kapott, mert 10 lityi körül evett országúton):

Alapj: 937; CO 0,09; CH --

Alapj: 3008; CO 0,06; lambda: 1,02

Te hol tudsz E-85-öt tankolni?Nyíregyen?

Zöldkártyára majd,ha viszem és mondjuk 60/40% ban lenne benzin/e-85 keverék(annyit kb. elbír kütyü nélkül),akkor a CO vajon

mennyivel csökkenne?(mert tavaly" kicsit "már magas volt).

Elküldve
Te hol tudsz E-85-öt tankolni?Nyíregyen?

Zöldkártyára majd,ha viszem és mondjuk 60/40% ban lenne benzin/e-85 keverék(annyit kb. elbír kütyü nélkül),akkor a CO vajon

mennyivel csökkenne?(mert tavaly" kicsit "már magas volt).

Szia!

Sámsonkertnél van egy kút ahol árulnak E85-öt!

Szerintem lentebb fog menni! Az E85 jót tesz neki! :lol:

Hétvégi tapasztalat: Egy picit vissza vettem az alapdúsító potin, de nem akart menni. Olyan volt mintha elszaladt volna a ménesből néhány ló. Ráadásul látszott a üa. szintmérőn h sokat eszik. Gondolom jobban kellett taposni a szegény keverék nélkül.

Megoldás: kb 1-3 fokot(!) tekertem pluszba és láss csodát! Úgy meglódult a kocsi mint a fene!

Asszem ez a beállítás marad! :lol:

Ja és a fogyi 8,55 lett, úgy h a 330 km-ből kb nyolcvan km-t BP-n mentem, igen igen dinamikusan! :lol:

Elküldve
Te hol tudsz E-85-öt tankolni?Nyíregyen?

Zöldkártyára majd,ha viszem és mondjuk 60/40% ban lenne benzin/e-85 keverék(annyit kb. elbír kütyü nélkül),akkor a CO vajon

mennyivel csökkenne?(mert tavaly" kicsit "már magas volt).

No de Lajos, miért nem olvasol sűrűbben? :lol:

Db-Hsámson közt egészen Hs mellett van az Avia kút. Pénteken még mindig 210 volt literje a cefrének.

Zöldkártyán meg egyenesen csodálkozni fognak, és tankolhatsz 50-50-be.

Én legutóbb a kisótóba 19 liter E85 mellé csak 15 liter benzin tettem. Eddig hiba nélkül megy.

Elküldve

E-85 témában tényleg le vagyok maradva,kicsit!Erről a Sámsoni kútról nem hallottam még,ha arrafelé járok öntök bele,próbaképpen.

Benzinszűrőt akkor kb.500 km,vegyesüzem után cserélhetem,ugye?Vagy inkább ezer km. kell neki mire tisztul?

Elküldve

Tapasztalat:70%benzin 30%etanol,a fogyasztásom semmit nem változott,maradt 8 liter.Én nem érzek semmi teljesítmény növellő hatást,de sokkal egyenletesebb a motor.Reggel elsőre indul,nincs vele semmi probléma.Így kb 1000ft-ot spóroltam 32L tankolásnál.

Most 50-50be tankoltam,így kicsit alul gyengébnek érzem az autót alul,viszton 2000fordulat felett érezhető egy kis javulás,de lehet bebeszélem.Viszont reggel már nem indul annyira egyszerüen,mint az elözö felállásnál......Elsőre is beindul,de leáll,viszont másodszorra semmi probléma.....Az alapjárati fogyim BC szerint 1.1ről 1.3 ra nőt,és a mutatón látom hogy többet fog enni.....Így 32L tankolásnál kb 1500 forint lenne a sporolás,de majd kiderül mennyi lesz ha megint tankolnom kell.Kiváncsi leszek teljes etanol tankolásnál mi lesz a felállás :lol:

Kicsit büdösebb mint a benzin,de ha azt nézem hogy nem kell jövedéki adót fizetni utána,nekem már akkor megérte :lol: de azért jó lenne ha tudnék sporolni kicsit,mert 4-5 naponta tankolok 32L :lol:

Elküldve
Én biztos hogy nem fogom kicserélni 2000ként a szüröt.... :lol:

De ez nem intervallum tudtommal, hanem csak az első használatkor kell ilyen hamar, mert kipucolja a rendszert, utána már tiszta marad és ugyanúgy ki lehet húzni sokáig. :lol:

Elküldve
De ez nem intervallum tudtommal, hanem csak az első használatkor kell ilyen hamar, mert kipucolja a rendszert, utána már tiszta marad és ugyanúgy ki lehet húzni sokáig. :lol:

jól mondja, kolléga :lol:

Elküldve
De ez nem intervallum tudtommal, hanem csak az első használatkor kell ilyen hamar, mert kipucolja a rendszert, utána már tiszta marad és ugyanúgy ki lehet húzni sokáig. :lol:

Akkor 1x lecserélem :lol: :lol:

Elküldve
De ez nem intervallum tudtommal, hanem csak az első használatkor kell ilyen hamar, mert kipucolja a rendszert, utána már tiszta marad és ugyanúgy ki lehet húzni sokáig. :lol:

Az remek, mert én több mint egy hónapja cseréltem le a benzinszűrőt és pályanapra 50-50% arányban kívánok megjelenni. :lol: Bár lehet nem lesz meg az 1-2000km mire szűrőt kéne cserélni, de ez az egy telitank is szerintem sok mindent kidzsuváz. :lol:

Elküldve
Tapasztalat:70%benzin 30%etanol,a fogyasztásom semmit nem változott,maradt 8 liter.Én nem érzek semmi teljesítmény növellő hatást,de sokkal egyenletesebb a motor.Reggel elsőre indul,nincs vele semmi probléma.Így kb 1000ft-ot spóroltam 32L tankolásnál.

Most 50-50be tankoltam,így kicsit alul gyengébnek érzem az autót alul,viszton 2000fordulat felett érezhető egy kis javulás,de lehet bebeszélem.Viszont reggel már nem indul annyira egyszerüen,mint az elözö felállásnál......Elsőre is beindul,de leáll,viszont másodszorra semmi probléma.....Az alapjárati fogyim BC szerint 1.1ről 1.3 ra nőt,és a mutatón látom hogy többet fog enni.....Így 32L tankolásnál kb 1500 forint lenne a sporolás,de majd kiderül mennyi lesz ha megint tankolnom kell.Kiváncsi leszek teljes etanol tankolásnál mi lesz a felállás :lol:

Kicsit büdösebb mint a benzin,de ha azt nézem hogy nem kell jövedéki adót fizetni utána,nekem már akkor megérte :lol: de azért jó lenne ha tudnék sporolni kicsit,mert 4-5 naponta tankolok 32L :lol:

Nyugodtan elmehetsz e fele-fele arányig. Ami ugye valojában nem az, mert nem számoltam bele az E85 benzintartalmát. 7-fokban reggel simán indult. 4-5 másodpercig ugyan gázadásra fulladozott, de mire kitolattam már simán járt.

Elküldve

opel16v, Gabi, lenne egy kis gondolatfuttatásom:

- nem igen hagy nyugodni az előgyújtás szabályozása. keresgéltem a neten, és a Timing processors honlapon találtam egy elektronikai egységet, ami épp az előgyújtás szabályozására (növelésére) szolgál. Ezt a gázüzemű autóknál használják leginkább, hisz az E85-höz hasonlóan, ott is lassabban ég el a keverék, ergó nagyobb előgyújtás kell az optimális üzemhez.

Véleményed, ötleted?

Elküldve
Az remek, mert én több mint egy hónapja cseréltem le a benzinszűrőt és pályanapra 50-50% arányban kívánok megjelenni. :lol: Bár lehet nem lesz meg az 1-2000km mire szűrőt kéne cserélni, de ez az egy telitank is szerintem sok mindent kidzsuváz. :lol:

Én is már használtam 50-50 -ben és még nem cseréltem benzinszűrőt.

Igaz, mintha nem is annyira harapna mostanában az autó... :lol: :lol:

Elküldve
Akik felesben mennek meddíg használják a a"keveréket" ilyenkor? 7-fokban még simán indult, de meddíg lehet lemenni?

Én anno kora tavaszal kezdtem... semmit nem vettem észre...

Elküldve

Ha nekem tisztán -12 fokban nagy szenvedéssel beindult szerintem felesben sokkal könnyebben elkapja...több a benya benne! :lol:




×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.