zotya975 Elküldve Szeptember2, 2009 Elküldve Szeptember2, 2009 De, javulnak. Zotya, a hidegindító spray-t inkább hanyagold, remekül össze tudja törni a gyűrűket, úgy hallottam. Én se hallottam sok jót róla, csak egy ötlet volt. :lol:
pszilaj Elküldve Szeptember2, 2009 Elküldve Szeptember2, 2009 E85-től a zöldkártyás értékek nem változnak? Én most csináltatam zk-t! Eredmény (félállásban volt a dúsítási poti, de akkor szerintem sokat kapott, mert 10 lityi körül evett országúton): Alapj: 937; CO 0,09; CH -- Alapj: 3008; CO 0,06; lambda: 1,02
conquistador Elküldve Szeptember2, 2009 Elküldve Szeptember2, 2009 Vissza a trabant korszakhoz :lol: :lol: :lol: :lol: Én nagyon bízom abban hogy nem csak paraszt vakítás a hideg indító cucc,de ez úgyis csak télen fog kiderülni :P Én cc 8 évig trabiztam az opel elött, de a hidegindító még a közelemben sem járt, azt sem tudtam mi az. Aki olyan szinten elhanyagol egy autót, hogy srével induljon annak fa kocka való. Nekem egy gondom volt amikor az indítókábelt kidörzsölte a kaszni és nem indított, de akkor meg egyedül is képes voltam belökni. Most kéne ezt csinálni akkor egy kicsit morci lennék! Még most is azt mondom, hogy a Trabi jó autó volt abban az időben amikor tervezték, a bogár elmehetett a sunyiba melette, az ember megtanult szerelni, és semmivel nem volt több gond vele mint a mostani vasakkal, csak 80-100e főtengely (gyári)! A forum témályánál maradva nagyon kiváncsi leszek ezekre a kütyükre télen, mert egy rokon nagyon be van indulva rá, de mondtam neki, hogy lassítson mert elég próba verzióban vannak még az olcsók!
pszilaj Elküldve Szeptember2, 2009 Elküldve Szeptember2, 2009 Én cc 8 évig trabiztam az opel elött, de a hidegindító még a közelemben sem járt, azt sem tudtam mi az. Aki olyan szinten elhanyagol egy autót, hogy srével induljon annak fa kocka való. Nekem egy gondom volt amikor az indítókábelt kidörzsölte a kaszni és nem indított, de akkor meg egyedül is képes voltam belökni. Most kéne ezt csinálni akkor egy kicsit morci lennék! Még most is azt mondom, hogy a Trabi jó autó volt abban az időben amikor tervezték, a bogár elmehetett a sunyiba melette, az ember megtanult szerelni, és semmivel nem volt több gond vele mint a mostani vasakkal, csak 80-100e főtengely (gyári)! A forum témályánál maradva nagyon kiváncsi leszek ezekre a kütyükre télen, mert egy rokon nagyon be van indulva rá, de mondtam neki, hogy lassítson mert elég próba verzióban vannak még az olcsók! Nekem a két opelem előtt két Zatyim volt... Szerettem őket! :lol: Csak egyszer nem akarta indulni a zatyi, amikor -22 fok volt és az aksi feladta a küzdelmet! :lol: Én ha pénzügyileg tehettem volna akkor Bioetune-t vettem volna. Sokkal jobban hangolható mint a HunFlex. Ez nem reklám akar lenni. De valamivel jobbnak látom a monitorozási lehetőséget és szépen be lehet állítani a korrekt nyitási időket. De ez csak az én véleményem. Vagy a másik megoldás, megvárni az Opel16V kartárs által készülő kütyüt. :lol:
Udi Elküldve Szeptember2, 2009 Elküldve Szeptember2, 2009 Flextek még -12 fokban is nagy nehezen de beindult, Hunflexre kiváncsi leszek feltéve ha még addig nálam marad tesztelésre. :lol:
Stefan Elküldve Szeptember2, 2009 Elküldve Szeptember2, 2009 Az ilyen nagyonhidegindítási problémákkal mit tud kezdeni az elektronika azon kívül, hogy több naftát ad?
invictus Elküldve Szeptember2, 2009 Elküldve Szeptember2, 2009 Az ilyen nagyonhidegindítási problémákkal mit tud kezdeni az elektronika azon kívül, hogy több naftát ad? Semmit. Ennyi az összes amit tenni tud. Hidegben nem az alkohol, hanem a benzin gyullad meg, ezért arra gyúrnak rá, hogy az e85 benzintartalma gyulladjon meg, ezért kell hidegben nagyon sok e85-öt fecskendezni.
zotya975 Elküldve Szeptember2, 2009 Elküldve Szeptember2, 2009 Semmit. Ennyi az összes amit tenni tud. Hidegben nem az alkohol, hanem a benzin gyullad meg, ezért arra gyúrnak rá, hogy az e85 benzintartalma gyulladjon meg, ezért kell hidegben nagyon sok e85-öt fecskendezni. És meddig nyomat több anyagot?
yooccoo Elküldve Szeptember2, 2009 Elküldve Szeptember2, 2009 És meddig nyomat több anyagot? amíg nem éri el az érzékelő a 30 fokot
Udi Elküldve Szeptember2, 2009 Elküldve Szeptember2, 2009 Viszont ha alkalmazod a jó öreg "skodás" indítási módszert akkor beindul gyorsabban. :lol:
1.6 16v Elküldve Szeptember2, 2009 Elküldve Szeptember2, 2009 Viszont ha alkalmazod a jó öreg "skodás" indítási módszert akkor beindul gyorsabban. :lol: Nekem nem volt skodám, melyik módszer is ez? :lol:
zotya975 Elküldve Szeptember2, 2009 Elküldve Szeptember2, 2009 Nekem nem volt skodám, melyik módszer is ez? :lol: Tényleg melyik? :lol:
Robz Elküldve Szeptember2, 2009 Elküldve Szeptember2, 2009 Érdekesség: http://www.uzletietika.hu/cikkek/20090824/...elo_uzemanyagot
Udi Elküldve Szeptember3, 2009 Elküldve Szeptember3, 2009 Sokszor leírtam már tessék visszaolvasni... :lol:
opel16v Elküldve Szeptember3, 2009 Elküldve Szeptember3, 2009 Lehet még jelentkezni e85 kütyü tesztre? Tuningmentes motor, egy éves lambda, ujszerü motor :lol: Majd ha eljön az ideje, indítok egy listát. :lol: megosztom kicsiny tapasztalataimat: - c20NE, +5% -os csippel, lambdával - 4,5 bar üzemanyagnyomás Ha a gyári AC pumpa van benne, akkor teljesítményen biztos nem tartja a 4,5bart. Ez lehet az oka az erőtlenségnek :lol:
mélykék76 Elküldve Szeptember3, 2009 Szerző Elküldve Szeptember3, 2009 ....Majd ha eljön az ideje, indítok egy listát. :lol:.... Mármint sohanapján ? :lol: :lol:
Stefan Elküldve Szeptember3, 2009 Elküldve Szeptember3, 2009 Hali. Lehet még jelentkezni e85 kütyü tesztre? Tuningmentes motor, egy éves lambda, ujszerü motor :lol: Mire az meglesz, addigra ezek a motor paraméterek nem lesznek igazak :lol: :lol:
egykuty Elküldve Szeptember3, 2009 Elküldve Szeptember3, 2009 Ez lehet az oka az erőtlenségnek :lol: hopp, jó ötlet, köszönöm, beteszem az órás nyomiszabit, és nézem.
opel16v Elküldve Szeptember3, 2009 Elküldve Szeptember3, 2009 Mármint sohanapján ? :lol: :P Mire az meglesz, addigra ezek a motor paraméterek nem lesznek igazak :D :lol: A prototípus már élesztve lett, eddig jól halad a projekt :lol: Még szerintem 3-4 hét, és omiba belepattan, akkor majd lehet csodálkozni :lol: Csak most építkezős téma is párhuzamban van, most is 3 napot szinte nonstop a telken melóztam, így nehéz pontosan ígérni :D
nagy istván Elküldve Szeptember3, 2009 Elküldve Szeptember3, 2009 Majd ha eljön az ideje, indítok egy listát. :lol: Ha a gyári AC pumpa van benne, akkor teljesítményen biztos nem tartja a 4,5bart. Ez lehet az oka az erőtlenségnek :lol: nekem gyári ac van(igaz új) és tartja a 4.5 bart fordulaton is.van óra a műfalon.........
Gabo Elküldve Szeptember3, 2009 Elküldve Szeptember3, 2009 .van óra a műfalon......... Ami álló motornál is pont 4,6 ot mutat? :lol: :lol:
yooccoo Elküldve Szeptember3, 2009 Elküldve Szeptember3, 2009 Tényleg melyik? :lol: "indítózás után 20-30 sec szünet és újra indítózás"
zotya975 Elküldve Szeptember3, 2009 Elküldve Szeptember3, 2009 "indítózás után 20-30 sec szünet és újra indítózás" De csak akkor ha első alkalommal nem indult be, ugye? :lol: :lol: Megint elfelejtettem reggel a próbaindítást, de most csak 16 fok volt. Hétfőn, kedden kellett volna akkor 10 volt.
nagy istván Elküldve Szeptember3, 2009 Elküldve Szeptember3, 2009 Ami álló motornál is pont 4,6 ot mutat? :lol: :P iiiiigen...... :D :D :D :D ;) mivel nekem benya üzemben akkor is meg az ac ha nincs fordjel....... :D ;) ;) :lol: kicsit hekkelt a relé,de csak kicsit. :lol: :lol:
Gabo Elküldve Szeptember3, 2009 Elküldve Szeptember3, 2009 iiiiigen...... :D :D :D :D ;) mivel nekem benya üzemben akkor is meg az ac ha nincs fordjel....... :D ;) ;) :lol: kicsit hekkelt a relé,de csak kicsit. :lol: :lol: és levett gyújtásnál is ott áll a mutató... Mondom én vmi nem kóser ott :lol: :P
Recommended Posts