Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
De, javulnak.

Zotya, a hidegindító spray-t inkább hanyagold, remekül össze tudja törni a gyűrűket, úgy hallottam.

Én se hallottam sok jót róla, csak egy ötlet volt. :lol:

  • Hozzászólások 7,4k
  • Létrehozva
  • Legutolsó válasz

Legtöbb hozzászólás

Legtöbb hozzászólás

Elküldve
E85-től a zöldkártyás értékek nem változnak?

Én most csináltatam zk-t!

Eredmény (félállásban volt a dúsítási poti, de akkor szerintem sokat kapott, mert 10 lityi körül evett országúton):

Alapj: 937; CO 0,09; CH --

Alapj: 3008; CO 0,06; lambda: 1,02

Elküldve
Vissza a trabant korszakhoz :lol: :lol: :lol: :lol:

Én nagyon bízom abban hogy nem csak paraszt vakítás a hideg indító cucc,de ez úgyis csak télen fog kiderülni :P

Én cc 8 évig trabiztam az opel elött, de a hidegindító még a közelemben sem járt, azt sem tudtam mi az. Aki olyan szinten elhanyagol egy autót, hogy srével induljon annak fa kocka való. Nekem egy gondom volt amikor az indítókábelt kidörzsölte a kaszni és nem indított, de akkor meg egyedül is képes voltam belökni. Most kéne ezt csinálni akkor egy kicsit morci lennék! Még most is azt mondom, hogy a Trabi jó autó volt abban az időben amikor tervezték, a bogár elmehetett a sunyiba melette, az ember megtanult szerelni, és semmivel nem volt több gond vele mint a mostani vasakkal, csak 80-100e főtengely (gyári)!

A forum témályánál maradva nagyon kiváncsi leszek ezekre a kütyükre télen, mert egy rokon nagyon be van indulva rá, de mondtam neki, hogy lassítson mert elég próba verzióban vannak még az olcsók!

Elküldve
Én cc 8 évig trabiztam az opel elött, de a hidegindító még a közelemben sem járt, azt sem tudtam mi az. Aki olyan szinten elhanyagol egy autót, hogy srével induljon annak fa kocka való. Nekem egy gondom volt amikor az indítókábelt kidörzsölte a kaszni és nem indított, de akkor meg egyedül is képes voltam belökni. Most kéne ezt csinálni akkor egy kicsit morci lennék! Még most is azt mondom, hogy a Trabi jó autó volt abban az időben amikor tervezték, a bogár elmehetett a sunyiba melette, az ember megtanult szerelni, és semmivel nem volt több gond vele mint a mostani vasakkal, csak 80-100e főtengely (gyári)!

A forum témályánál maradva nagyon kiváncsi leszek ezekre a kütyükre télen, mert egy rokon nagyon be van indulva rá, de mondtam neki, hogy lassítson mert elég próba verzióban vannak még az olcsók!

Nekem a két opelem előtt két Zatyim volt... Szerettem őket! :lol: Csak egyszer nem akarta indulni a zatyi, amikor -22 fok volt és az aksi feladta a küzdelmet! :lol:

Én ha pénzügyileg tehettem volna akkor Bioetune-t vettem volna. Sokkal jobban hangolható mint a HunFlex. Ez nem reklám akar lenni.

De valamivel jobbnak látom a monitorozási lehetőséget és szépen be lehet állítani a korrekt nyitási időket.

De ez csak az én véleményem.

Vagy a másik megoldás, megvárni az Opel16V kartárs által készülő kütyüt. :lol:

Elküldve

Flextek még -12 fokban is nagy nehezen de beindult, Hunflexre kiváncsi leszek feltéve ha még addig nálam marad tesztelésre. :lol:

Elküldve
Az ilyen nagyonhidegindítási problémákkal mit tud kezdeni az elektronika azon kívül, hogy több naftát ad?

Semmit. Ennyi az összes amit tenni tud. Hidegben nem az alkohol, hanem a benzin gyullad meg, ezért arra gyúrnak rá, hogy az e85 benzintartalma gyulladjon meg, ezért kell hidegben nagyon sok e85-öt fecskendezni.

Elküldve
Semmit. Ennyi az összes amit tenni tud. Hidegben nem az alkohol, hanem a benzin gyullad meg, ezért arra gyúrnak rá, hogy az e85 benzintartalma gyulladjon meg, ezért kell hidegben nagyon sok e85-öt fecskendezni.

És meddig nyomat több anyagot?

Elküldve
Lehet még jelentkezni e85 kütyü tesztre?

Tuningmentes motor, egy éves lambda, ujszerü motor :lol:

Majd ha eljön az ideje, indítok egy listát. :lol:

megosztom kicsiny tapasztalataimat:

- c20NE, +5% -os csippel, lambdával

- 4,5 bar üzemanyagnyomás

Ha a gyári AC pumpa van benne, akkor teljesítményen biztos nem tartja a 4,5bart.

Ez lehet az oka az erőtlenségnek :lol:

Elküldve
Hali.

Lehet még jelentkezni e85 kütyü tesztre?

Tuningmentes motor, egy éves lambda, ujszerü motor :lol:

Mire az meglesz, addigra ezek a motor paraméterek nem lesznek igazak :lol: :lol:

Elküldve
Mármint sohanapján ? :lol: :P

Mire az meglesz, addigra ezek a motor paraméterek nem lesznek igazak :D :lol:

A prototípus már élesztve lett, eddig jól halad a projekt :lol:

Még szerintem 3-4 hét, és omiba belepattan, akkor majd lehet csodálkozni :lol:

Csak most építkezős téma is párhuzamban van, most is 3 napot szinte nonstop

a telken melóztam, így nehéz pontosan ígérni :D

Elküldve
Majd ha eljön az ideje, indítok egy listát. :lol:

Ha a gyári AC pumpa van benne, akkor teljesítményen biztos nem tartja a 4,5bart.

Ez lehet az oka az erőtlenségnek :lol:

nekem gyári ac van(igaz új) és tartja a 4.5 bart fordulaton is.van óra a műfalon.........

Elküldve
"indítózás után 20-30 sec szünet és újra indítózás"

De csak akkor ha első alkalommal nem indult be, ugye? :lol: :lol: Megint elfelejtettem reggel a próbaindítást, de most csak 16 fok volt. Hétfőn, kedden kellett volna akkor 10 volt.

Elküldve
Ami álló motornál is pont 4,6 ot mutat? :lol: :P

iiiiigen...... :D :D :D :D ;)

mivel nekem benya üzemben akkor is meg az ac ha nincs fordjel....... :D ;) ;) :lol:

kicsit hekkelt a relé,de csak kicsit. :lol: :lol:

Elküldve
iiiiigen...... :D :D :D :D ;)

mivel nekem benya üzemben akkor is meg az ac ha nincs fordjel....... :D ;) ;) :lol:

kicsit hekkelt a relé,de csak kicsit. :lol: :lol:

és levett gyújtásnál is ott áll a mutató... Mondom én vmi nem kóser ott :lol: :P




×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.