Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
A sportlégszűrő alapból nem tesz jót a motornak, a többlet levegővel jó sok port is átereszt és azonkívül hogy nagy szívóhangja lesz a kocsidnak, gyakorlatilag nem ér sokat. :huh:

az okés hogy többlet levegő jut be, de minek... a fő probléma az E85 használatakor, (amiért nem tudod 100%ban tankolni gyári ECUval (vannak kivételek) hogy így is elszegényedik a keverék... értem én, hogy a légtömegmérő beleugat meg miegymás, szal tovább nem szegényedik (remélhetőleg) de véleményem szerint csak akkor lenne értelme (ha van egyáltalán) több levegőnek, ha több E85-t is tudsz hozzáadni.. szal vmi írt cuccal... Futócucz vagy ilyesmi kőne hozzá :lol: ^_^

  • Hozzászólások 7,4k
  • Létrehozva
  • Legutolsó válasz

Legtöbb hozzászólás

Legtöbb hozzászólás

Elküldve
Majd a bankszámlája fog visszább esni, amikor a moci felújításért kiált. :lol:

Nem nagyon foglalkozik vele, széthajtott suzuki, már beraktam a cicás topikba is. ^_^ A multkor a féke szállt el, elől-hátul egyszerre, kéziféke meg alapból nem volt, időzített bomba. :huh:

Elküldve
Nem nagyon foglalkozik vele, széthajtott suzuki, már beraktam a cicás topikba is. :lol: A multkor a féke szállt el, elől-hátul egyszerre, kéziféke meg alapból nem volt, időzített bomba. :huh:

Lehet hogy én vagyok a hülye, de ezt most rám értetted? Nem vitázni akarok, csak kérdem- ha igen a gép szervíz által javítva, nem egész 70e-ért, így most már rendben van; ha nem rám céloztál, akkor bocs-mondtam h. én vagyok a hülye... Amúgy azért kérdezek ennyit, hogy minél jobban tudjam kihasználni a gépet és ha ezzel nem ártok neki, akkor miért ne. De természetesen ha tudok, én is segítek. Csak azért kérdeztem a légszűrőt, hogy érdemes-e, de ezek szerint nem. A gyertyákkal mi a helyzte, ezekből is jó a gyári amit az Opelnél tettek bele ezen a bizonyos szervíz-napokon, vagy itt van vmi jobb megoldás?

Bocs, ha hoszzú és nem idevaló egyes rész, csak szerettem volna tisztázni az előző hszt. Köszi!!

Elküldve
Lehet hogy én vagyok a hülye, de ezt most rám értetted? Nem vitázni akarok, csak kérdem- ha igen a gép szervíz által javítva, nem egész 70e-ért, így most már rendben van; ha nem rám céloztál, akkor bocs-mondtam h. én vagyok a hülye... Amúgy azért kérdezek ennyit, hogy minél jobban tudjam kihasználni a gépet és ha ezzel nem ártok neki, akkor miért ne. De természetesen ha tudok, én is segítek. Csak azért kérdeztem a légszűrőt, hogy érdemes-e, de ezek szerint nem. A gyertyákkal mi a helyzte, ezekből is jó a gyári amit az Opelnél tettek bele ezen a bizonyos szervíz-napokon, vagy itt van vmi jobb megoldás?

Bocs, ha hoszzú és nem idevaló egyes rész, csak szerettem volna tisztázni az előző hszt. Köszi!!

Zotya egy ismerőséről beszél.. igaz Te is ismerőse vagy, de vélhetően nem Rád gondolt :huh:

Gyertya.. jó kérdés... de sztem amíg nem 100%on üzemelsz addig tökéletes a gyári, utána esetleg lehet gondolkodni mi is lenne jó, de szvsz ellesz a gyáriakkal is...

Elküldve
Lehet hogy én vagyok a hülye, de ezt most rám értetted? Nem vitázni akarok, csak kérdem- ha igen a gép szervíz által javítva, nem egész 70e-ért, így most már rendben van; ha nem rám céloztál, akkor bocs-mondtam h. én vagyok a hülye... Amúgy azért kérdezek ennyit, hogy minél jobban tudjam kihasználni a gépet és ha ezzel nem ártok neki, akkor miért ne. De természetesen ha tudok, én is segítek. Csak azért kérdeztem a légszűrőt, hogy érdemes-e, de ezek szerint nem. A gyertyákkal mi a helyzte, ezekből is jó a gyári amit az Opelnél tettek bele ezen a bizonyos szervíz-napokon, vagy itt van vmi jobb megoldás?

Bocs, ha hoszzú és nem idevaló egyes rész, csak szerettem volna tisztázni az előző hszt. Köszi!!

Jaj, nem rólad írtam, az ismerősőmet fikáztam akinek direkt szűrője van. Azt mondta semmilyen teljesítmény növekedést nem vett észre, kivéve hogy váltáskor nem esik vissza a fordulatszám. Ezért szerintem nincs sok értelem, de ez csak az én véleményem. És mivel úgy tudom nem szűr olyan alaposan mint a gyári szűrő, ezért én nem tennék bele semmiképpen.

Elküldve
Jaj, nem rólad írtam, az ismerősőmet fikáztam akinek direkt szűrője van...

Erre válasz az "Egyéb csevegésben" :huh:

Gabo: Köszi, akkor egyenlőre maradnak ezek a gyertyák, hadd szokják a 85-ös anyagot :lol:

Elküldve

K&N betét sportlégszűrő mehet bele nekem is az van kb. 5 éve, 8e km után szoktam mosni. Direkt sportlégszűrőt már másik topikban kitárgyaltuk az tényleg nem ér sokat. Viszont ha gyári kipufogód van akkor nem sok értelme van. 4-2-1 leömlő + sport katalizátor + gázgyorsító dob + sport hátsó dobbal együtt már érezhető a változás. :huh:

Elküldve
K&N betét sportlégszűrő mehet bele nekem is az van kb. 5 éve, 8e km után szoktam mosni. Direkt sportlégszűrőt már másik topikban kitárgyaltuk az tényleg nem ér sokat. Viszont ha gyári kipufogód van akkor nem sok értelme van. 4-2-1 leömlő + sport katalizátor + gázgyorsító dob + sport hátsó dobbal együtt már érezhető a változás. ^_^

Sport betétszűrőt lehet mosni? :huh: Az nem egyszer használatos aztán eldobásra ítéltetett? Én úgy tudom... :lol:

Elküldve
Sport betétszűrőt lehet mosni? :huh: Az nem egyszer használatos aztán eldobásra ítéltetett? Én úgy tudom... :lol:

Rosszul tudod! ^_^

A K&N betétje nem véletlen kerül majdnem 20 ropiba.

Elküldve
Rosszul tudod! :huh:

A K&N betétje nem véletlen kerül majdnem 20 ropiba.

Kérdés megér-e annyit. Ha kiveszed a légszűrőt és mész egy kört, akkor az a max eredmény, amit egy betétszűrővel kihozhatsz. Én ezzel a kísérlettel nem éreztem változást.

Elküldve
Kérdés megér-e annyit. Ha kiveszed a légszűrőt és mész egy kört, akkor az a max eredmény, amit egy betétszűrővel kihozhatsz. Én ezzel a kísérlettel nem éreztem változást.

Sőt még úgy sem, hogy le volt véve az injektor teteje. Pedig annál kisebb ellenálást még direktszűrővel sem tudsz elérni.

Elküldve
Hunfelx és Flextek-en kívül nincs még más készülék? (Futó mester kütyüje még nincs kész, azt nem számoltam még most.)

Pályanapra Égő Ákosék hoznak BioEtun cuccot, ki is lehet majd próbálni, bemutatóznak meg ilyenek.

Amúgy nekem sem elsőre, hanem második indítózásra kapja el ha sokat áll.

Semelyik potit nem tekergettem (meg sem néztem, hogy van-e benne :huh: ), ahogy megvettem úgy raktam bele és annyi.

Szerintem ez lehet a normális működés, mert szinte mindenkinek így indul ha jól olvasom.

Tisztán etanollal, helyenként kicsit taposva, átlagban 100-110 közötti tempóval Kecskemét Debrecen 7 liter, hazafelé nyugisabb tempóban 100 körül 6,6 literes fogyira jött ki.

Ez ha jól számolom 1300-1400 Ft/100km, a benzines 2 éves 2400-2500Ft/100km fogyival szemben. Persze ez nem valós, a nagy átlagom etanollal biztos több lesz.

Az enyém X14XE.

Elküldve
Pályanapra Égő Ákosék hoznak BioEtun cuccot, ki is lehet majd próbálni, bemutatóznak meg ilyenek.

...

Oké, hogy hoznak, csak jelenleg a piac legdrágább készüléke.

Kipróbálási céllal, ha mondjuk lenne 1 hetes, vagy 1 hónapos, kipróbálná szerintem bárki, Pár óra alatt szerintem nem lehet "dönteni".

Ne érts félre, oké, hogy hoznak, de ha ott berakják, hogy próbálod ki, ha teszem azt, benya is van a kocsiban még?

Elküldve
Oké, hogy hoznak, csak jelenleg a piac legdrágább készüléke.

Kipróbálási céllal, ha mondjuk lenne 1 hetes, vagy 1 hónapos, kipróbálná szerintem bárki, Pár óra alatt szerintem nem lehet "dönteni".

Ne érts félre, oké, hogy hoznak, de ha ott berakják, hogy próbálod ki, ha teszem azt, benya is van a kocsiban még?

Plusz kéne egy hideg szobát is létesíteni a pálya mellé. Akkor hitelesebb lenne. :huh:

Elküldve
Oké, hogy hoznak, csak jelenleg a piac legdrágább készüléke.

Kipróbálási céllal, ha mondjuk lenne 1 hetes, vagy 1 hónapos, kipróbálná szerintem bárki, Pár óra alatt szerintem nem lehet "dönteni".

Ne érts félre, oké, hogy hoznak, de ha ott berakják, hogy próbálod ki, ha teszem azt, benya is van a kocsiban még?

Majd megbeszéled velük a helyszínen. :lol:

Biztos van rá ötletük.

Plusz kéne egy hideg szobát is létesíteni a pálya mellé. Akkor hitelesebb lenne. :huh:

Erre már máskor is írtam, hogy a hőfokérzélelőt be kell rakni két jégakku közé.

Elküldve
Erre már máskor is írtam, hogy a hőfokérzélelőt be kell rakni két jégakku közé.

Attól még a szívótorok és a hengerek nem lesznek hidegek. :huh:

Elküldve
Majd megbeszéled velük a helyszínen. :huh:

Biztos van rá ötletük.

Erre már máskor is írtam, hogy a hőfokérzélelőt be kell rakni két jégakku közé.

Attól még a motor nem lesz hideg, és nem fogod tudni kipróbálni, milyen 5-10 fokban indítani.

Elküldve
Attól még a szívótorok és a hengerek nem lesznek hidegek. :lol:

Halonnal-oltó vagy folyékony nitrogén a megoldás :huh:

Bár az előbbi könnyebben beszerezhető ^_^

Elküldve
Nekem most beállt a fogyim kb 10L/100km-re. Már elég régóta ennyi, szóval stabilizálódott. Ja és C20XE :huh:

Az enyémmel nem tom mi lett.

A mostani fogyim 9,55 l/100 km lett. Úgyhogy a félállásból visszavettem negyedre. Kicsit sokallom a maj' 10-es fogyasztást.

Ráadásul nehezen is indul.

Kb két-három héttel ezelőtt 8,5-9 liter volt a fogyi, és indult pöcre. Mostmeg már 20 fokban is a reggeli indítás 3-4szeres indítózás.

Csütörtökön nyomok egy hosszútávot (DB-BP-DB) és majd kiderül h mennyit eszik. De szerintem viszek magammal legalább egy 10 literes kanna biolét...nehogy meglepetés érjen! :lol:

Elküldve

Most már teljesen fel vagyok csigázva....berakom a Hunflex-et tesztelésre amit egyik havernak rendeltem de nem kell neki. Flextek is benne marad ha gond van csak átkapcsolok és kész. :huh:




×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.