Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Ha leszeded a hunflex hátsó burkolatát, akkor a kábelköteghez közelebbi potin kell tekergetned, ami alapállapotban 0-n van, kicsit próbáld meg feljebb tekerni és akkor szépen be tudod állítgatni, hogy mikor pont jó.

ez lehet baja mert 13 fokban már csak 4.re indult be.

De tudjuk mekkora ez a poti, és milyen értékéhez hány fok vagy mittudomén mi tartozik?

Van valami műszer a hunflexhez?

  • Hozzászólások 7,4k
  • Létrehozva
  • Legutolsó válasz

Legtöbb hozzászólás

Legtöbb hozzászólás

Elküldve
ez lehet baja mert 13 fokban már csak 4.re indult be.

De tudjuk mekkora ez a poti, és milyen értékéhez hány fok vagy mittudomén mi tartozik?

Van valami műszer a hunflexhez?

Nincs. Csak "érzésre" lehet belőni...

Elküldve
ez lehet baja mert 13 fokban már csak 4.re indult be.

De tudjuk mekkora ez a poti, és milyen értékéhez hány fok vagy mittudomén mi tartozik?

Van valami műszer a hunflexhez?

Sajna konkrétan se kimérni se semmit nem tudsz...kísérletezni és tapasztalni. Közben meg pókemberezhetsz. :huh: :lol: ^_^

Elküldve
Sajna konkrétan se kimérni se semmit nem tudsz...kísérletezni és tapasztalni. Közben meg pókemberezhetsz. :huh: :lol: ^_^

miért ne tudnád?

ki kell cserélni a hőmérsékletérzékelőt másikra és jó lesz, esetleg olyan potival lehet kiváltani, aminek az az érték lesz a középértéke, amit mondjuk 20 fokon mérünk a mostaninál

Elküldve
miért ne tudnád?

ki kell cserélni a hőmérsékletérzékelőt másikra és jó lesz, esetleg olyan potival lehet kiváltani, aminek az az érték lesz a középértéke, amit mondjuk 20 fokon mérünk a mostaninál

De mókolás nélkül semmi konkrétumot nem tudsz. Jó ez így csak ki kell tapasztalni. Motorhoz állítani.

Elküldve
...

20NE..

ma reggel elsőre nem indult, de másodikra azonnal.

holnap reggel a hőgombára kötött potival dúsítok egy minimálisat, szerintem pöcc lesz.

nagyon sokat eszik, 10kb , és már 217Ft volt tegnap.

a 2. henger koszára behugyozó injektor, rossz gyertyakábel, gyertya, esetleg mechanikai kopás, gyűrűtörés ötletem van csak, de elég halvány...

Elküldve
Sajna konkrétan se kimérni se semmit nem tudsz...kísérletezni és tapasztalni. Közben meg pókemberezhetsz. :lol: ^_^ B)

oké DE ha tekerek rajta és indítok egyet nem jó, tekerek megint, indítok, beindul, akkor honnan tudom, hogy a tekerésem a jó vagy mint egyébként is másodikra beindult. És utána hiába teszem jégakkuk közé a hőmérséklet érzékelőjét ugyan úgy beindul nem?

na mind1 tekerek rajta. :huh:

Elküldve
oké DE ha tekerek rajta és indítok egyet nem jó, tekerek megint, indítok, beindul, akkor honnan tudom, hogy a tekerésem a jó vagy mint egyébként is másodikra beindult. És utána hiába teszem jégakkuk közé a hőmérséklet érzékelőjét ugyan úgy beindul nem?

na mind1 tekerek rajta. :huh:

Mondjuk tekersz rajta ma, aztán este vagy reggel megpróbálod...stb...nem lóverseny. :lol:

Elküldve
De mókolás nélkül semmi konkrétumot nem tudsz. Jó ez így csak ki kell tapasztalni. Motorhoz állítani.

persze, mókolás nélkül

de meglátjuk, mit mond a csóka

Elküldve
oké DE ha tekerek rajta és indítok egyet nem jó, tekerek megint, indítok, beindul, akkor honnan tudom, hogy a tekerésem a jó vagy mint egyébként is másodikra beindult. És utána hiába teszem jégakkuk közé a hőmérséklet érzékelőjét ugyan úgy beindul nem?

na mind1 tekerek rajta. :huh:

mert állítás után ki kell próbálni, addig nem tekered újra, amíg nem tesztelted

Elküldve
nekem úgy indul mint ha csak benzin lenne benne......

lehet, hogy az elektronika utána állította magát :lol:

Nem akarlak el keseríteni, de egy héttel ezelőttig nekem is úgy indult...pöcröffre, mostmeg... :huh:

Elküldve

Biztos,hogy jól müködik a hunflex?

Mindenki panaszkodik rá,nekem a régi flextekkel 4 fok körül jöttek elő a hidegindítási gondok,15fokban is azonnal röffen a sas reggel.

Elküldve
Biztos,hogy jól müködik a hunflex?

Mindenki panaszkodik rá,nekem a régi flextekkel 4 fok körül jöttek elő a hidegindítási gondok,15fokban is azonnal röffen a sas reggel.

gondolom azt mindenki tudja, hogy az 1 koppintás....

szerelő mondta, aki ilyeneket szerelt már be, hogy az illető vett egy ilyet

http://www.martincaraudio.hu/flexfuel_pt_e_85_etanol_atalakito_4_hengeres_autokhoz.html

oszt indult a gyártás.....

Elküldve
Biztos,hogy jól müködik a hunflex?

Mindenki panaszkodik rá,nekem a régi flextekkel 4 fok körül jöttek elő a hidegindítási gondok,15fokban is azonnal röffen a sas reggel.

Én nem tudom hogy működik, de előbb beálltam a garázsba a kocsival. Délután 13kor állítottam le a kocsit kb és most 19órakkor indítottam be megint. Ugyanúgy másodszorra indult csak el mint ahogy reggel szokott egész éjjeli állás után. :huh:

Elküldve
mi történt vele? :huh:

mostmeg reggelente 4-5szöri tekertetés is kell neki mire beindul...

De csak az uccsó hétben. Ezért gyanakszok a benzinszűrőre...

Hétvégén ki is cserélem.

Elküldve
adtam neki egy jó középállást de semmi ugyan úgy nem indult elsőre.

ha beindult akkor mindegy hol áll a poti, utána indul rendesen.

Nálam is ugyanez a helyzet. Viszont akkor ez nem is motor függő, hanem inkább a hunflexnek lehet valami baja. Próbáltam már úgy is, hogy mikor ráadom a gyújtást várok, hátha a benzinnyomás vagy más a rossz. De nem, mert ugyanúgy csak másodikra indul.

Én már szűrőt cseréltem egyébként.

Elküldve

Vagy nem párolog annyira, mint a benzin és a szellőztető szelep elég nagy vákuumot csinál a tankban, mivel ezt a benzin tulajdonságaira támaszkodva tervezték.

Ez csak ötlet...

Elküldve

Na kibújt a szög a zsákból.

Ma reggel megnéztem az injektorhidat indítás előtt.

Nem volt benne semmi üzemanyag.

Tehát visszaengedi a nyomást. Ezért nem indul egyből.

Nekem nincs olyan relékattanás, mint a C14NZ motornál. Csak akkor indul a szivattyú, ha indítózok. És kell neki egy kis idő, míg föltermeli a cuccot.

Most mi a jó eget tegyek vele?




×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.