Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Nyomom az ipart rendesen, ha minden jól alakul akkor talán reggel 6-ra végzünk és mindenki mehet haza.

Hulla fáradt leszek szerintem alszom vagy 8-9 órát és ha lesz hangulatom hozzá akkor talán megcsinálom. :huh:

reggel hívom Bazsit és kimegyek hozzá. Este jön hozzá valami verda addigra végeznünk kell.

  • Hozzászólások 7,4k
  • Létrehozva
  • Legutolsó válasz

Legtöbb hozzászólás

Legtöbb hozzászólás

Elküldve
Pistéá azóta sincs bent? :huh:

Pedig már kérdezni akartam a talapsztalatokról, pl. teljesítményben érezhető e?

Jelen, itt vagyok :lol:

Bent a cucc, nyírbálás kellett + forrasztás, mert nem fértek a el a dolgok korrektül, fixen van benne.

BC még ötven km-et írt, tizenöt liter bele Kméten utánna irány Bp, teletankolva e85-el.

Ma balcsi és vissza meglátjuk mi lesz.

Indításnál ég a motorkontroll, de el is alszik.

Ennyi kb.

Elküldve
Jelen, itt vagyok :huh:

Bent a cucc, nyírbálás kellett + forrasztás, mert nem fértek a el a dolgok korrektül, fixen van benne.

BC még ötven km-et írt, tizenöt liter bele Kméten utánna irány Bp, teletankolva e85-el.

Ma balcsi és vissza meglátjuk mi lesz.

Indításnál ég a motorkontroll, de el is alszik.

Ennyi kb.

Nah mesélj, milyen volt a balcsis körút? Teljesítmény, reggeli indítás, stb

Én valszeg blitzre menet teszek bele 10L-t aztán meglátom

Elküldve
Nah mesélj, milyen volt a balcsis körút? Teljesítmény, reggeli indítás, stb

Én valszeg blitzre menet teszek bele 10L-t aztán meglátom

Nem tom mit fosol ennyire, 50-50%ban nyomhatod neki,nem lesz gondja.

Elküldve
Nem tom mit fosol ennyire, 50-50%ban nyomhatod neki,nem lesz gondja.

Én kütyü nélkül olyan 30-40%-ot raktam bele és semmi baja.

Amikor hideg, akkor egy fél fordulattal talán mintha többet tekerne az önindító.

Elküldve
Nah mesélj, milyen volt a balcsis körút? Teljesítmény, reggeli indítás, stb

Én valszeg blitzre menet teszek bele 10L-t aztán meglátom

Most majdnem négyszázarminc km-et mentem vele, BC majd hatvanat ír még - Udi említette volt, ez már nem rális érték -.

Odefelé tele, klíma, szinte csak pálya, visszafelé nyolcvan km pálya csak előtte autóút.

Inditásnál meg mondjuk harmadszora indul be. De nem nya-nya-nya-nya-nya-nya-nya, csak nya-nya >> nya-nya > brám :lol: ^_^

Nem erőtlen, megy :huh:

Elküldve
Inditásnál meg mondjuk harmadszora indul be. De nem nya-nya-nya-nya-nya-nya-nya, csak nya-nya >> nya-nya > brám :lol: ^_^

Nem erőtlen, megy :huh:

Állítani kell majd a hidegindítási dúsításon.

Elküldve
Nem tom mit fosol ennyire, 50-50%ban nyomhatod neki,nem lesz gondja.

Úgyhivják, hogy tesztelés és nem fosás :huh:

Eddig hány c20xe-ben használtad napi szinten csak keverve?

naugye.....

Elküldve
Úgyhivják, hogy tesztelés és nem fosás :huh:

Eddig hány c20xe-ben használtad napi szinten csak keverve?

naugye.....

X22XE,X20XEV,X18XE,X14XE,C14NZ,X14NZ és még sorolhatnám hányban próbáltuk és az 50%-50% nem volt gond.

Elküldve
X22XE,X20XEV,X18XE,X14XE,C14NZ,X14NZ és még sorolhatnám hányban próbáltuk és az 50%-50% nem volt gond.

Z22XE, C20NE, Y32SE 50-50ben Semmi extra nem tapasztalható. 70% E85-30% 95 nél a 3,2es kidobta a kis engine checkjét, de miután rátankoltam benyát el is múlt... (Druszám megmondta miért, és így is vót...)

A C20NE-nél átraktam 98as állásra a gyújtásdugót, ezóta könnyebben is indul...

Haj és ez napi szinten, többszöri tankolás miegymás, szal nem az hogy 10-10 liter benne van oszt meglássuk mi lesz... szal többezer kmes tapasztalat van :huh: :lol:

Elküldve

Amúgy szerintem jogos Redi aggodalma, mert mondjuk első alkalommal nem gond, beletankolsz fele rendes benzint, fele E85 -öt.

Igenám, de elvileg más a fajsúlya -ha jól tudom az alkohol könnyebb (javítsatok ki, ha tévedek), szóval a következő tankolásnál már nem biztos, hogy a tankban ugyanígy fog jelentkezni az 50-50%, lehet, hogy több lesz az E85 benne, mert mondjuk az AC inkább a tank alsó feléről tolja az üzemanyagot, ahol főleg a benzin van, a könnyebb alkohol meg "lebeg" a tetején és amikor rátankolsz megint, akkor eltolódik ez a százalékos arány az etanol irányába. De lehet, hogy rosszul tudom és valamilyen szinten elegyedik a keverék, nem választódik szét hosszabb állás után sem :huh:

Elküldve
Amúgy szerintem jogos Redi aggodalma, mert mondjuk első alkalommal nem gond, beletankolsz fele rendes benzint, fele E85 -öt.

Igenám, de elvileg más a fajsúlya -ha jól tudom az alkohol könnyebb (javítsatok ki, ha tévedek), szóval a következő tankolásnál már nem biztos, hogy a tankban ugyanígy fog jelentkezni az 50-50%, lehet, hogy több lesz az E85 benne, mert mondjuk az AC inkább a tank alsó feléről tolja az üzemanyagot, ahol főleg a benzin van, a könnyebb alkohol meg "lebeg" a tetején és amikor rátankolsz megint, akkor eltolódik ez a százalékos arány az etanol irányába. De lehet, hogy rosszul tudom és valamilyen szinten elegyedik a keverék, nem választódik szét hosszabb állás után sem :huh:

Figy én ritkán szoktam rátankolni, ha tankolok tele és hagyom hogy könyörögjön a nyálért (ergo 50 km már erősen figyelmeztet mikor szokásom volt elcaplatni egy kútra.. ( ha nem jutnék el arra ott az 5 literes kanna :lol: ^_^ )

De mikor tankolsz akkor ha nem is alkot homogén keveréket de erősen felkavarja a "dzsindzsát" ... és az azutó mozgás során is lötyög a nyál rendesen (legalábbis nálam B) )

Én csak onnan tudom mikor van 100% benya és kevert a kocsiban, mikor a BCre nézek és látom, hogy megnőtt a fogyim...

Elküldve
...

Persze. Menetközben, meg ha már beindult, akkor nem gond, de mondjuk áll 3-4 napot az autó, akkor már lehet, hogy nehezebben indul.

Mondjuk nem aggódom, mert én is próbáltam és a gyakorlat azt mutatja, hogy nincs gond vele, csak annyi, hogy meg van a lehetőség rá, hogy esetleg elrontsd az arányt.

A téli tapasztalatokra leszek majd még kíváncsi.

Elküldve

Énis ugy tankolok mint Gabo, mert igy könnyebb (ha csak fejben is) de követni a fogyasztást.

Viszont nem értem, hogy miért lesz a BC (eddig sem hajszálpontos) értéke ezután teljesen használhatatlan :huh: :lol:

Elküldve
Énis ugy tankolok mint Gabo, mert igy könnyebb (ha csak fejben is) de követni a fogyasztást.

Viszont nem értem, hogy miért lesz a BC (eddig sem hajszálpontos) értéke ezután teljesen használhatatlan :huh: :lol:

Mert azt tudja mennyit ad a fejeken keresztül a motornak, de közbe van az elktronika, ami tovább tartja nyitva.

Elküldve
Mert azt tudja mennyit ad a fejeken keresztül a motornak, de közbe van az elktronika, ami tovább tartja nyitva.

De Redi is külön elektronika nélkül használná, ha jól értem.

Elküldve
Énis ugy tankolok mint Gabo, mert igy könnyebb (ha csak fejben is) de követni a fogyasztást.

Viszont nem értem, hogy miért lesz a BC (eddig sem hajszálpontos) értéke ezután teljesen használhatatlan :huh: :lol:

Nem lesz használhatatlan, nekem kb 2-3 decit csal a BC (vagy a kútfej? ) 50-50 nél... Ameddig (nálam - esetemben) nincs engine check jelzés, addig egész jól adagolja ( valószínű, hogy hidegebb időben indítási gondom lehetne).

Én csak ritkán egyeztetem össze a fogyi adatokat, meg mégritkábban számolom ki... Attól nem fogok másként vezetni, mert 11,2 helyett 12,1 et eszik....

Elküldve
De Redi is külön elektronika nélkül használná, ha jól értem.

De azért ugye nem gondolod, hogy egy kicsit sem rugalmas a gyári elektronika?...

Elküldve
lehet, hogy rosszul tudom és valamilyen szinten elegyedik a keverék, nem választódik szét hosszabb állás után sem :huh:

elegyedik, nem válik szét. mint a neve is mutatja, E85: 85% etanol, 15% benya. Szép is lenne, ha a kútnál a tartályban frakciózna :lol:

Elküldve
elegyedik, nem válik szét. mint a neve is mutatja, E85: 85% etanol, 15% benya. Szép is lenne, ha a kútnál a tartályban frakciózna :huh:

Ezek szerint gyárilag is csak szimplán összekeverik őket...




×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.